Oud 24-07-2016, 15:57
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Hallo. Ik wil graag (als ik klaar ben met mijn opleiding) gaan backpacken door Noorwegen. Alleen ik weet echt totaal niet wat ik er van moet verwachten als het om de voorbereiding gaat. Zoals de kosten, wat voor spullen ik nodig hebben, de beste plaatsen om te bezoeken, hoe ik het beste kan reizen daar, of je beter langer op 1 plek kan blijven of juist niet.

Ik wil daar vooral zoveel mogelijk van de natuur zien. Heeft iemand ervaring met backpacken of weet iemand nog mooie plekken om heen te gaan? Let me know
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2016, 16:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Waarom Noorwegen? Volgens mij is dat best een duur land met een niet heel uitgebreid OVnetwerk dus lijkt me niet eenvoudig
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2016, 16:51
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Omdat de natuur me erg aanspreekt, weet je een vergelijkbaar land?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2016, 23:26
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Dit is wel een leuk linkje om even te checken. Verder wat Daantje zegt, redelijk prijzig.
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 25-07-2016, 06:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik verplaats je topic even naar Vrije Tijd
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2016, 11:46
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Ik verplaats je topic even naar Vrije Tijd
Oke bedankt, ik wist niet precies waar ik hem kon plaatsen, is het niet handig als er een reis sub forum komt?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2016, 11:51
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Offtopic:
20 december 2011: Eropuit! en Sport zijn samengevoegd tot Vrije tijd. We hopen hiermee een wat toegankelijker deelforum te hebben gecreëerd.

15 juni 2009: Wegens gebrek aan belangstelling stopt het Theater & Cultuur subforum. Topics over theater kunnen voortaan terecht op het nieuwe subforum 'Erop Uit', wat een samenvoeging is van Reizen & Vakantie en Theater & Cultuur.

5 augustus 2008: de subfora 'Europa' en 'Verre bestemmingen' op het Reizen & Vakantie-forum zijn verwijderd. Alle topics zijn naar R&V verplaatst.


__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2016, 12:01
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Offtopic: En als je het zinnetje onder het subforum leest, staat daar ook: "Een subforum voor alles wat je met en in je vrije tijd doet: theatervoorstellingen, sportwedstrijden, STEDENTRIPJES, VAKANTIES, sporten, REIZEN, uitgaan, feestjes en UITJES in het algemeen." (Hetzelfde staat overigens ook nog in het welkomst-/mededelingstopic hier.)

Misschien heb je dit topic in de mobiele versie aangemaakt, maar alles vatten in de titel van het subforum is (tegenwoordig) lastig


On topic: je bedoelt dat je graag fjorden wil zien?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2016, 13:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wil je alleen of met een groepsreis?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-07-2016, 01:24
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Offtopic: En als je het zinnetje onder het subforum leest, staat daar ook: "Een subforum voor alles wat je met en in je vrije tijd doet: theatervoorstellingen, sportwedstrijden, STEDENTRIPJES, VAKANTIES, sporten, REIZEN, uitgaan, feestjes en UITJES in het algemeen." (Hetzelfde staat overigens ook nog in het welkomst-/mededelingstopic hier.)

Misschien heb je dit topic in de mobiele versie aangemaakt, maar alles vatten in de titel van het subforum is (tegenwoordig) lastig


On topic: je bedoelt dat je graag fjorden wil zien?
Off-topic: Ja ik zit altijd op de mobiele versie, de pc versie is niet overzichtelijk.

On-topic:
Ik wil inderdaad fjorden zien ja, het liefst per boot. Maar ook heel graag het noorderlicht, ijsvissen en (ik weet niet of dat daar kan) maar met sledehonden een Trip maken.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2016, 01:25
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Wil je alleen of met een groepsreis?
Alleen of met een kleine groep. Ik denk dat in een kleine groep wel een stuk leuker is, maar ik wil ook me eigen gang kunnen gaan.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2017, 10:49
janine 1993
janine 1993 is offline
ik ben zelf ook een aantal keer naar noorwegen geweest, echt een prachtig land. het is wel een duur land, maar je mag nagenoeg overal wildkamperen, dus je kan goedkoop overnachten Andere kosten zullen wel een stuk hoger zijn dan in nederland.

groethes Janine
Met citaat reageren
Oud 14-02-2017, 16:53
Verwijderd
Ik heb maar één tip voor Noorwegen: NEEM BAKKEN MET GELD MEE.

Mate van duurheid:
- Domino's eten in Amman; €60,-
- Avondje stappen in Noorwegen: Maxed out my credit card
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd hoe ziet jou droomreis eruit?
Verwijderd
13 30-12-2010 15:05
Psychologie Wat heeft 2006 jou gebracht?
Roosje
52 22-01-2007 04:22
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #63
rare kwast
484 09-07-2006 19:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52.