Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2017, 22:26
Ibzoon
Ibzoon is offline
Hallo allemaal,

Ik ben dus ibzoon zit op stw(sociale technische wetenschappen) in België op school.

Het begon allemaal zo:
Ik zelf draag heel graag polo petten van het merk ralph lauren.
En natuurlijk is het heel onbeleefd om je pet op te hebben in het klas.
De eerste maand toen de school begon weer vergat ik constant om mijn pet af te doen, ik had 2 leerkrachten die daar dus echt niet tegen konden.
De ene gaf het de dag zelf terug met een strafwerk erbij, de andere nam het soms zelfs voor een week af.
Werd er voor bij de directie geroepen en had beloofd om er zeer goed voor op te letten.
Heb ik ook gedaan, de 2 leerkrachten zaten constant mij te ficeren om mij een beetje te lopen pesten, en wij hebben 2 trappen de ene voor de leerlingen en de ander voor de docenten, de 2leerkrachten namen soms zelfs de leerlingen trap om te kijken of ik mijn pet op had.
Na 2maanden vergat ik dus mijn pet op mijn hoofd toen ik de gang in liep en wie kwam er natuurlijk achter mij aan?? Die ene leerkracht natuurlijk. Pakt em af van achter(draag hem altijd achterste voren dus met de letters polo naar voren) ik heb niks gezegd was zelfs helemaal over de zeik en heb hem die dag niet opgehaald maar pas eind van de week, vrijdag, wat kreeg ik te horen? "Kom maar volgend week terug, ik zal erover nadenken of ik hem terug geef"

Dus... Mag zij dit wel zo lang bijhouden??

Heb zelfs nagedacht om aangifte te gaan doen voor diefstal omdat ik zo hard over de rooie ben en dit meer zie als pesten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2017, 22:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Bespreek dit met je mentor of afdelingsleider. Toen ik nog op de middelbare school zat pakte men gerust je mobiele telefoon af. Dan toch liever mijn pet een week kwijt dan mijn telefoon
Het is vervelend, maar maak er geen groter drama van dan nodig is.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-01-2017, 22:40
Ibzoon
Ibzoon is offline
Ze hebben mijn pet misschien al een maand van mij afgepakt als je alles bij elkaar telt, oke de eerste paar weken begrijp ik het wel maar na 2maanden mij constant lopen volgen en dan ineens als ik het 1x vergeet meteen haar kans pakken.
En mijn mentor? Dat is 1 van de 2 docenten. Die deze week nog mij voorschut zette dat ik niet kon rekenen in een bericht naar heel de klas. -_-
Met citaat reageren
Oud 29-01-2017, 22:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dat voor schut zetten hoort niet te kunnen, dat zou ik zeker melden bij dr afdelingsleider.

Over je pet, ik zou geduldig afwachten en niet meer drama er van maken. Deze docent had al goed duidelijk gemaakt dat ze jou niet meer wilde zien rondlopen met die pet op.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-02-2017, 16:52
Ibzoon
Ibzoon is offline
Heb vandaag even gaan vragen of ik hem terug mocht, zei ze dat ik het mogt komen vragen na het krokusvakantie.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2017, 20:48
Pluisbal
Pluisbal is offline
Moet je gewoon niet met die kut pet lopen. Beetje gehoorzamen is toch niet zo moeilijk?
__________________
Neverending story
Met citaat reageren
Oud 01-02-2017, 20:53
otacilio
Avatar van otacilio
otacilio is offline
Ze kunnen je niet eens verbieden een pet te dragen. Ze mogen hooguit verzoeken of je hem af wil doen. Leraren denken dat ze dat recht hebben, maar je mag je kleden hoe je wil. Als je het hogerop zou zoeken, win je altijd
__________________
How do you like them apples?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2017, 20:55
PR.
PR. is offline
Is inderdaad niet netjes om met een pet te lopen op school. Het is echter wel heel normaal dat iemand wel eens wat vergeet – duuh – dus ik vind de straf ook wel wat severe. Ik zou naar mijn afdelingsleider gaan... bij ons nemen ze altijd onze telefoons voor een week af als ze ze zien...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2017, 00:47
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Ze kunnen je niet eens verbieden een pet te dragen. Ze mogen hooguit verzoeken of je hem af wil doen. Leraren denken dat ze dat recht hebben, maar je mag je kleden hoe je wil. Als je het hogerop zou zoeken, win je altijd
..... Dat kunnen ze wel.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2017, 08:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ze kunnen je niet eens verbieden een pet te dragen. Ze mogen hooguit verzoeken of je hem af wil doen. Leraren denken dat ze dat recht hebben, maar je mag je kleden hoe je wil. Als je het hogerop zou zoeken, win je altijd
Bij mij op school waren bepaalde kledingmerken zelfs verboden (Lonsdale bijvoorbeeld, vanwege de achtergrond van het merk). Als je naar een school gaat zal je je ook aan die regels moeten houden. Voor mij betekende dat een rok dragen op school (als meisje kwam je in je skinny jeans echt de les niet in), voor hem betekent dat geen pet dragen op school.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-02-2017, 06:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij ons stond gewoon in de schoolregels dat zoiets niet mag.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21.