Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2017, 11:28
Belgium
Avatar van Belgium
Belgium is offline
Mij lief wil sex maar we zijn nog niet zo lang samen en weet niet of dat al kan we zijn nog maar 2 dagen samen.

Kan iemand zeggen of dat al een goed idee is of niet.


Groetjes
Belgium
Met citaat reageren
Oud 23-02-2017, 11:43
knabbeltje1997
knabbeltje1997 is offline
mss moet je het proberen als je dat zelf wil als je het niet wil zeg dan dat je nog wil wachten
Met citaat reageren
Oud 23-02-2017, 11:52
Belgium
Avatar van Belgium
Belgium is offline
Citaat:
mss moet je het proberen als je dat zelf wil als je het niet wil zeg dan dat je nog wil wachten
Ik denk dat ze alleen maar doet voor sex als je al op 2 dagen dat we samen zijn al sew wil dus
Met citaat reageren
Oud 23-02-2017, 12:35
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Als je niet wilt dan doe je t gewoon lekker niet en wacht je nog even. Als je alleen seks wil is ze dan misschien pleitte, anders wacht ze wel.
Als je wel wil dan gewoon doen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2017, 13:00
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
En wat wil jij?

Seks kan als alle betrokken mensen het willen. Dus als je je goed voelt, haar vertrouwt, comfortabel bent, graag wil experimenteren met seks, dan maakt 2 dagen niet zo veel uit.

Maar het klinkt eerlijk gezegd alsof je er nog niet klaar voor bent, dus ik zou haar vertellen dat je graag wat langer wil wachten. Seks hebben terwijl je twijfelt is meestal niet zo'n goed idee, vaak doe je dan toch iets wat je niet wilt. Tenzij je een partner hebt die daar goed op let (dat zou iedereen moeten doen, want je wil immers geen seks met iemand die niet wil) maar als je vriendin jong is heeft ze misschien nog niet geleerd om te herkennen wanneer iemand twijfelt.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2017, 16:35
Belgium
Avatar van Belgium
Belgium is offline
Citaat:
En wat wil jij?

Seks kan als alle betrokken mensen het willen. Dus als je je goed voelt, haar vertrouwt, comfortabel bent, graag wil experimenteren met seks, dan maakt 2 dagen niet zo veel uit.

Maar het klinkt eerlijk gezegd alsof je er nog niet klaar voor bent, dus ik zou haar vertellen dat je graag wat langer wil wachten. Seks hebben terwijl je twijfelt is meestal niet zo'n goed idee, vaak doe je dan toch iets wat je niet wilt. Tenzij je een partner hebt die daar goed op let (dat zou iedereen moeten doen, want je wil immers geen seks met iemand die niet wil) maar als je vriendin jong is heeft ze misschien nog niet geleerd om te herkennen wanneer iemand twijfelt.
Ik wil wel maar ik weet het niet zeker omdat we nog maar 2 dagen samen zijn
Met citaat reageren
Oud 23-02-2017, 16:42
knabbeltje1997
knabbeltje1997 is offline
sex moet niet van de eerste keer je kan gerust even wachten
Met citaat reageren
Oud 23-02-2017, 16:55
Belgium
Avatar van Belgium
Belgium is offline
Citaat:
sex moet niet van de eerste keer je kan gerust even wachten
Kan ik haar dan niet kwijt raken?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2017, 18:37
knabbeltje1997
knabbeltje1997 is offline
Citaat:
Kan ik haar dan niet kwijt raken?

Als ze op je wacht niet anders is ze het niet waardt
Met citaat reageren
Oud 23-02-2017, 18:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Kan ik haar dan niet kwijt raken?
Als ze echt om je geeft wil ze ook wel even wachten tot jij toe bent aan seks.
Seks is alleen leuk als jullie je er allebei comfortabel bij voelen, anders kan je er beter nog niet aan beginnen

Daarnaast hoef je ook niet gelijk de eerste keer je piemel in haar vagina te steken. Begin voorzichtig met onder de kleren voelen, elkaar misschien een keer bloot zien. Het hoeft niet allemaal in een keer Maar ook daarin geldt, alleen doen waar jullie allebei 100% achter staan.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-02-2017, 19:01
Belgium
Avatar van Belgium
Belgium is offline
Citaat:
Als ze echt om je geeft wil ze ook wel even wachten tot jij toe bent aan seks.
Seks is alleen leuk als jullie je er allebei comfortabel bij voelen, anders kan je er beter nog niet aan beginnen

Daarnaast hoef je ook niet gelijk de eerste keer je piemel in haar vagina te steken. Begin voorzichtig met onder de kleren voelen, elkaar misschien een keer bloot zien. Het hoeft niet allemaal in een keer Maar ook daarin geldt, alleen doen waar jullie allebei 100% achter staan.

Je hebt het wel juist gezegt
Met citaat reageren
Oud 23-02-2017, 21:56
Verwijderd
Bij seks is het ontzettend belangrijk, zelfs een voorwaarde, dat beide partners zich er helemaal totaal volledig oké bij voelen. Als jij jezelf bovenstaande vraag stelt, kan je concluderen dat jij nog niet zover bent. Wat je zou kunnen doen, is op zoek gaan waarom dit voor jou zo is en naar wat je nodig hebt om je er wel helemaal oké bij te kunnen voelen. Je kan voorzichtig beginnen, door een beetje te voelen. En vooral: Praat erover met je partner.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2017, 15:44
Belgium
Avatar van Belgium
Belgium is offline
Citaat:
Bij seks is het ontzettend belangrijk, zelfs een voorwaarde, dat beide partners zich er helemaal totaal volledig oké bij voelen. Als jij jezelf bovenstaande vraag stelt, kan je concluderen dat jij nog niet zover bent. Wat je zou kunnen doen, is op zoek gaan waarom dit voor jou zo is en naar wat je nodig hebt om je er wel helemaal oké bij te kunnen voelen. Je kan voorzichtig beginnen, door een beetje te voelen. En vooral: Praat erover met je partner.
oke
Met citaat reageren
Oud 27-02-2017, 14:31
knabbeltje1997
knabbeltje1997 is offline
doe niets wat je zelf wil
Met citaat reageren
Oud 27-02-2017, 14:47
Belgium
Avatar van Belgium
Belgium is offline
Citaat:
doe niets wat je zelf wil
zal jij na een week ofzo dat je een relatie hebt sex hebben met die persoon?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2017, 20:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
zal jij na een week ofzo dat je een relatie hebt sex hebben met die persoon?
Wat iemand anders doet maakt niet zo veel uit. De één voelt zich prima bij een One Night Stand terwijl de ander past seks met iemand wil nadat hij/ zij getrouwd is. Doe waar jij je goed bij voelt en laat je niet te veel beďnvloeden door wat anderen doen of zeggen...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 27-02-2017, 22:28
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Het verschilt ook per relatie. Met sommige vriendjes had ik al seks voor we überhaupt een relatie kregen, maar mijn huidige vriend wilde 't rustig aan doen dus duurde het een maand of twee.

Het enige wat ertoe doet is wat jij fijn vindt en wat je partner fijn vindt.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Liefde en Sex zwaar verromantiseerd
Warsocket
82 13-09-2004 17:55
Seksualiteit one night stand
yoepi
29 29-12-2003 19:30
Liefde & Relatie Hoe graag wil jij echt een vriend/vriendin?
//ItsJustMe\\
48 18-04-2003 19:22
Levensbeschouwing & Filosofie Meer mensen die het thema voortplanting niet vinden boeien?
Rerisen Phoenix
30 16-02-2003 19:08
Liefde & Relatie De passie van liefde en seks
Sol-v
9 06-11-2002 18:56
Seksualiteit De passie van liefde en seks
Sol-v
15 06-11-2002 13:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18.