Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Bekijk resultaten poll: ?
GL 19 45.24%
SP 3 7.14%
VVD 3 7.14%
PvdA 1 2.38%
CDA 0 0%
DENK 0 0%
Art1kel 2 4.76%
PvdD 2 4.76%
FvD 0 0%
CU 2 4.76%
SGP 0 0%
50+ 0 0%
D'66 8 19.05%
PVV 2 4.76%
blanco 0 0%
ik stem bewust niet 0 0%
Partij voor de Niet Stemmers 0 0%
VNL 0 0%
Aantal stemmers: 42. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2017, 04:26
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Geert Wilders wordt stelselmatig ernstig bedreigd vanwege zijn politieke mening. Waarom heb je niet op hem gestemd?
Ik ben echt onder de indruk van deze basisschoolretoriek, wat een banale 'tu quoque' is dit
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2017, 04:40
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Ik ben echt onder de indruk van deze basisschoolretoriek, wat een banale 'tu quoque' is dit
Hier ben ik het politiek wel, maar retorisch dus helemaal niet mee eens. Ik vind het een terechte tegenwerping op "Er zijn lynchliederen over haar geschreven, vanwege haar politieke meningen. Alleen daarom al mag ze van mij een zetel."

Daar staat toch dat als iemand aggressieve reacties/doodsbedrijgingen krijgt op zijn/haar politieke meningen, dat voldoende is voor het verdienen van een zetel? Is niet juist deze uitspraak een beetje basisschool?

Ik denk dat het helemaal geen tu quoque is van Mark52, maar juist een zuivere analogie.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2017, 09:03
df
Avatar van df
df is offline
Wilders leeft inderdaad al jaren in safehouses onder constante beveiliging omdat hij vervelende dingen over de Islam zegt. Dat is van een andere orde dan wat er met Sylvana Simons gebeurde. Vind het ook wel een terechte opmerking van Mark52.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2017, 15:51
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Fair enough.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 19-03-2017, 17:52
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik vind het ook een terechte opmerking van Mark52.

Het is uiteraard ook niet oké dat Wilders met de dood bedreigd wordt om zijn politieke meningen. Ik begrijp mensen die puur daarom op hem stemmen daarom best. Ik vind Wilders echter een klapmongool en Sylvana niet. Mede daarom stem ik niet op hem en wel op haar.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2017, 18:20
Verwijderd
Ik vind Sylvana ook geen klootmongool (en ik denk dat Wilders ontzettend veel slimmer is dan het lijkt, maar dat terzijde), maar de Martin Luther King van onze tijd.. daar moet ik toch wel echt om lachen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2017, 18:49
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik vind Sylvana ook geen klootmongool (en ik denk dat Wilders ontzettend veel slimmer is dan het lijkt, maar dat terzijde), maar de Martin Luther King van onze tijd.. daar moet ik toch wel echt om lachen.
Heuy ik ben het met Kristaco eens
Met citaat reageren
Oud 19-03-2017, 19:52
Verwijderd
Ik denk dat Wilders een domme mongool is eigenlijk Het is een one trick pony en is niet geïnteresseerd in feiten. Dan ben je sowieso niet intelligent.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2017, 20:04
df
Avatar van df
df is offline
Een domme mongool haalt niet achtereenvolgens 9, 24 , 15 en 10 zetels in de Tweede Kamer denk ik.

Wat hij wel is weet ik verder niet eigenlijk 'ontzettend veel slimmer dan het lijkt' denk ik ook weer niet.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2017, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Een domme mongool haalt niet achtereenvolgens 9, 24 , 15 en 10 zetels in de Tweede Kamer denk ik.
Als je de jostiband op de kieslijst zou zetten zouden ze evenveel zetels halen. Zo doen Nederlanders simpelweg.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2017, 20:12
Verwijderd
Ik zou een stem op de jostiband overwegen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2017, 21:06
df
Avatar van df
df is offline
Ik heb overwogen hun jubileumconcert te bezoeken.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2017, 18:28
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ik heb het wel eens geinsinueerd geloof ik. Je hebt ooit een foto gepost waardoor ik echt weggeslagen was
zeldzame acneloze fase was dat vast!
Stuur eens een berichtje als je in amsterdam bent, voor het biertje dat we gaan drinken?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2017, 18:39
Verwijderd
Citaat:
zeldzame acneloze fase was dat vast!
Stuur eens een berichtje als je in amsterdam bent, voor het biertje dat we gaan drinken?
Dat ga ik doen!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2017, 01:52
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Wilders leeft inderdaad al jaren in safehouses onder constante beveiliging omdat hij vervelende dingen over de Islam zegt. Dat is van een andere orde dan wat er met Sylvana Simons gebeurde. Vind het ook wel een terechte opmerking van Mark52.
Dat met Sylvana was een storm in een glas water, Islam is echter geen storm in een glas water.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 25-03-2017, 01:05
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ik vind Sylvana ook geen klootmongool (en ik denk dat Wilders ontzettend veel slimmer is dan het lijkt, maar dat terzijde), maar de Martin Luther King van onze tijd.. daar moet ik toch wel echt om lachen.
Het is wel (bewust) wat sterk uitgedrukt, maar ze is de eerste zwarte vrouwelijke lijsttrekker van Nederland. Dat vind je historisch niet relevant?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2017, 01:28
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik zie deze twee quotes ook regelmatig langskomen:





Juist ook in kringen met veel A1-stemmers. Ze is nu (nog) een vrij marginaal figuur en ik vind haar geen fantastische spreker, maar ze vertegenwoordigt wel een hoop onderhuidse onvrede. Ik ben benieuwd of ze die onvrede bij de volgende verkiezingen beter zal kunnen kanaliseren.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2017, 03:33
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
We hebben in NL nog nooit een mannelijke zwarte lijsttrekker gehad toch?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2017, 03:59
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Ik zie deze quote ook regelmatig langskomen:

[afbeelding]
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2017, 08:48
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik mocht niet stemmen dus het is, dat in achting genomen, nog vrij goed gekomen!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2017, 10:56
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Volgens mij is dit eerder langsgekomen en toen vroeg ik hetzelfde: Zat je in de gevangenis dan?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2017, 12:11
df
Avatar van df
df is offline
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2017, 22:53
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nee, ik heb gelezen dat als ik in februari ingeschreven stond in Nederland, ik gewoon mocht stemmen. Maar ik heb me op 6 februari ingeschreven en niet op 1 februari dus had ik toch speciaal toestemming moeten vragen in den Haag en dat heb ik dus niet gedaan. Ja kut.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2017, 07:55
Verwijderd
Citaat:
Het is wel (bewust) wat sterk uitgedrukt, maar ze is de eerste zwarte vrouwelijke lijsttrekker van Nederland. Dat vind je historisch niet relevant?
MLK is niet historisch omdat hij de eerste was die in verzet kwam maar omdat hij dat op zo'n goede en inspirerende manier deed.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2017, 10:10
Verwijderd
Citaat:
MLK is niet historisch omdat hij de eerste was die in verzet kwam maar omdat hij dat op zo'n goede en inspirerende manier deed.
Goh, hoe zou de gemiddelde middenklasse blanke Amerikaan destijds over gedacht hebben? Ik denk zo ongeveer precies als jij nu doet. Wel aanvoelen dat er ergens een punt is maar de persoon die het punt aanbrengt wegzetten als irrelevant/vervelend. En ja, ik vul nu in voor jou.

Ik verwacht ook niet dat Sylvana de mlk van Nederland wordt maar ik snap best het punt van dekaloog en de reflex die je lijkt te tonen is precies het punt van mlk in die quote hierboven.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2017, 10:25
Verwijderd
Scherp
Met citaat reageren
Oud 28-03-2017, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Goh, hoe zou de gemiddelde middenklasse blanke Amerikaan destijds over gedacht hebben? Ik denk zo ongeveer precies als jij nu doet. Wel aanvoelen dat er ergens een punt is maar de persoon die het punt aanbrengt wegzetten als irrelevant/vervelend. En ja, ik vul nu in voor jou.

Ik verwacht ook niet dat Sylvana de mlk van Nederland wordt maar ik snap best het punt van dekaloog en de reflex die je lijkt te tonen is precies het punt van mlk in die quote hierboven.
Misschien heb je gelijk hoor. Maar ik heb het idee dat MLK toch een stuk inspirerender was dan Sylvana nu. Ik snap dat je heilige huisjes omver moet schoppen om je punt te bereiken maar mij stoot het een beetje tegen de schenen dat Sylvana juist zelf ook bepaalde pers uitsluit en heel erg het vijandige opzoekt in plaats van gewoon echt te focussen op inclusiviteit en tolerantie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Amerikaanse Democratic Primaries MEGATHREAD
McCaine
160 16-03-2004 14:50
Software & Hardware [PHP] Poll
Dr_KlawChi
5 05-01-2003 17:54
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Prognoses en uitslagen verkiezingen
Conan the Librarian
155 24-05-2002 22:29
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Stelling: De gemiddelde Pim F. stemmer heeft een lagere dan gemiddelde inteligentie.
Internationalist
141 24-05-2002 15:11
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Info zetelverdeling verkiezingen
Droomvlucht
1 15-05-2002 21:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21.