Oud 19-02-2007, 15:31
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Wat een omslachtige manier is dat zeg. Maak dan gewoon een sticky thread of subforum voor concerten/festivals.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2007, 16:09
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ach ik vind het wel beter op zich, houdt die irritante 'goudvishal' iig weg.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 20-02-2007 @ 16:09 :
ach ik vind het wel beter op zich, houdt die irritante 'goudvishal' iig weg.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 16:39
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Volgens mij draait de helft van muziek om concertaankondigingen, lijkt mij vrij onhandig om dat allemaal in een sticky te doen. Een subforum lijkt mij dan handiger, maar ook daar zie ik niet direct de noodzaak van in. Het punt was gewoon dat we niet willen dat zaaltjes/labels hier alles neer gaan gooien. Dus wat vind je hier precies omslachtig aan?
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 17:16
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Wij (de muziek-FBs) hebben na lang wikken en wegen tot deze vorm besloten. In principe geldt het dus alleen voor commerciële concertaankondigingen en zijn wij hiertoe bewogen door bijvoorbeeld de posts van user Goudvishal met wie wij ook intensief contact hebben gehad.

Over een sticky met commerciële concertaankondigingen hebben we het uiteraard ook gehad, maar in principe denk ik zelf dat deze vorm prima werkt, vooral omdat je zo dus zonder al te veel moeite de concertaankondigingen kunt reguleren, zonder opnieuw een sticky toe te hoeven voegen. Deze sticky zal over een tijdje natuurlijk ook verdwijnen richting het muziekbeleid.

We wachten even af hoe dit loopt en als het er hiermee niet beter op wordt, kunnen we het er nog wel eens over hebben.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35.