Oud 22-12-2016, 18:06
Diripio
Diripio is offline
Mijn (nickname) is Diripio, ik ben 28 jaar, leef en werk in Limburg, België.

De laatste 2 jaar heb ik me uit persoonlijke interesse heel erg verdiept in biohacking, nutritie & nootropics. Dat studeer ik momenteel met plezier, ik leer elke dag bij. Elke dag zit ik op PubMed wetenschappelijke artikels te lezen of te praten met ontwikkelaars van nootropics.

Ik heb altijd websites gebouwd, dat doe ik graag. PHP is iets wat ik nu aan het studeren ben. Met online marketing in de vorm van PPC & SEO heb ik al mooie resultaten neergezet. Daar wil ik binnen x aantal jaren ook mijn hoofdbroodwinning van maken.

Momenteel heb ik een website gebouwd over nootropics en natuurlijke ingrediënten die cognitie beïnvloeden. Deze website is zeer wetenschappelijk onderbouwd. In de mate van het mogelijke zou ik graag willen pijlen naar de nootropics waar vraag naar is bij studenten. Wat neemt een student tegenwoordig voor meer concentratie of geheugen?

Daar zou ik graag een poll over starten, hier op scholieren.com, mits toelating van de admins, zodat ik hierover wetenschappelijke info kan vertalen naar mensentaal en de beste leveranciers naar voren kan schuiven.

Ik zoek trouwens ook nog vertalers naar het Frans en het Spaans voor de websites. Wees niet verlegen om mij te contacteren moest je een uitgesproken interesse hebben voor nootropics + native Frans / Spaans spreken

De biomedische wereld spreekt me dan ook heel erg aan, alsook alles wat te maken heeft met gezondheid en geluk.

Greetings,

Diripio
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2016, 19:41
Verwijderd
Dit is echt de meest Belgische introductie die er bestaat <3
Met citaat reageren
Oud 22-12-2016, 20:04
Diripio
Diripio is offline
Nee, is gewoon zakelijk ik kan je verzekeren, ik ben geen standaard-belg. xD
Met citaat reageren
Oud 22-12-2016, 20:12
Verwijderd
Nou jah, welkom. Ik ben zeven jaar ouder dan jij.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2016, 20:13
Diripio
Diripio is offline
Citaat:
Nou jah, welkom. Ik ben zeven jaar ouder dan jij.
Ja en je avatar zegt 15v, je blog zegt dat je een dude bent.
wat is het nu? identiteitsstoornis?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2016, 21:23
Verwijderd
Ik ben een 67 jaar oude travo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.