Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2017, 21:09
lisa2000
lisa2000 is offline
ik rook nu een paar maanden, 3 ofzo en er was niks aan de hand. Ik rookte altijd op school en echt niet elke dag gewoon een paar per week. Die sigaretten kreeg ik van een vriendin die dat altijd fixte van iemand anders. Todat we vakantie hadden. Ik kon echt niet zonder sigaretten dus wou ik stelen van me vader. Maar die heeft altijd tabak en vloeitjes. Dus dat je de sigaretten zelf moet rollen. Dus ik heb wat tabak en vloeitjes naar mn kamer meegenomen en heb sigaretten gemaakt. Maar er was tabak over. Ik had alle sigaretten die ik had gemaakt wel gerookt maar die tabak lag nog verstopt onder een la. Vandaag was ik aan het chillen bij vrienden maar toen ik thuis kwam toen was me kamer opeens opgeruimd. Me moeder had blijkbaar me kamer opgeruimd maar ze had wss ook in me laatje gekeken waarin die tabak zit. En ik weet dat ze het heeft gezien want de tabak was op een andere plek gelegd in de la. Mijn vraag is wat moet ik zeggen als me moeder vraagt wat ik met die tabak deed. Hebben jullie misschien een paar smoesjes voor me?

xx lisa
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2017, 23:48
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Geef gewoon toe dat je rookt. Dat gaat namelijk het snelst. Ouders hebben toch wel door dat je rookt want sigarettenrook gaat in je kleding zitten en dat ruiken ze sowieso, en je moeder heeft de tabak toch al gezien.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2017, 15:48
gabber 2
gabber 2 is offline
Citaat:
ik rook nu een paar maanden, 3 ofzo en er was niks aan de hand. Ik rookte altijd op school en echt niet elke dag gewoon een paar per week. Die sigaretten kreeg ik van een vriendin die dat altijd fixte van iemand anders. Todat we vakantie hadden. Ik kon echt niet zonder sigaretten dus wou ik stelen van me vader. Maar die heeft altijd tabak en vloeitjes. Dus dat je de sigaretten zelf moet rollen. Dus ik heb wat tabak en vloeitjes naar mn kamer meegenomen en heb sigaretten gemaakt. Maar er was tabak over. Ik had alle sigaretten die ik had gemaakt wel gerookt maar die tabak lag nog verstopt onder een la. Vandaag was ik aan het chillen bij vrienden maar toen ik thuis kwam toen was me kamer opeens opgeruimd. Me moeder had blijkbaar me kamer opgeruimd maar ze had wss ook in me laatje gekeken waarin die tabak zit. En ik weet dat ze het heeft gezien want de tabak was op een andere plek gelegd in de la. Mijn vraag is wat moet ik zeggen als me moeder vraagt wat ik met die tabak deed. Hebben jullie misschien een paar smoesjes voor me?

xx lisa
beste ik weet je leeftijd niet maar in elk geval nog jong genoeg om gewoon niet meer te roken je zal geen probleem hebben om te stoppen je zal e later geen spijd van hebben verderis het een tactkvolle hint van je moeder waarschijnlijk weet je ma het al langer dan je vermoed onderschat een moederinstinkt niet je kan ze niks wijsmaken waarom ook als je ma er iets op tegen had dat je rookt had je het al lang gehoord je maakt zelf je keuze hierin het verstoppen heeft geen zin en maakt het ongemakkelijk je ma laat weten dat zij het op de hoogte is je kan bvb reageren met bedankt ma dat je mij kamer wilde opruimen met de vraag lag er nog wat rommel dat ik vergeten was op te ruimen ??? je zal snel merken hoe gunstig dit voor het verdere onderwerp roken een rol speelt grtjs
Met citaat reageren
Oud 08-01-2017, 13:15
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Als je jezelf volwassen genoeg vindt om te roken, zou je ook geen smoesjes moeten verzinnen. Wees gewoon eerlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Nederlands onlogische taal...
WärteR
48 16-05-2006 10:14
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Het recht op een ongezond leven
PGWR
72 25-05-2005 12:15
Drugs & Alcohol Waterpijp
interessant
49 14-05-2004 08:35
Drugs & Alcohol Wiet puur of niet?
C r Y p S
45 31-10-2003 03:19
Drugs & Alcohol ik ga zo een dikke sjek roken...
Miss 666
50 16-06-2003 15:43
Eindexamens 2003 Samenvattingen
SeXyCHiCK
15 09-05-2003 08:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34.