Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2017, 16:01
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Dank je dat me intelligent vind, maar ik denk toch wel dat ik mezelf wat beter ken dan jij.
Het is niet dat ik na 1 keertje falen de boel al opgeef, ik ben het al jaren aan het proberen. En mentaal trek ik het niet om nóg een jaar dit naast m'n werk te doen en constant uitgeput te zijn.
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Oud 01-02-2017, 16:32
Verwijderd
Je hoeft je tegenover mij niet te verantwoorden hoor Dat is slechts mijn mening/mijn geschiedenis, ik sta gelukkig nu niet meer voor die keuze.
Oud 01-02-2017, 19:26
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Hoeveel zou je nog moeten, HO?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 01-02-2017, 19:31
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik stond vannacht op om 2u02 en toen ik aangekleed en al beneden stond om 2u13 besefte ik dat 't geen kwart na zes was, maar slechts kwart na 2. Toppie, zou ik zo zeggen.

Vandaag wel op klantenbezoek geweest met de senior client advisor, was aangenaam en interessant.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 08-02-2017, 11:16
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
AARRRGGGHHHHHH ik heb voor 5 maanden ene freelancer ingehuurd en het is zooooooooo'n streber! Met heel veel geldingsdrang en ongevraagde en ongewenste initiatieven. Echt verschrikkelijk ergerlijk. En nu komt ze naar m'n bureau toe om een selfie van ons te maken, zodat ze die kan toevoegen aan een mail die ze names ons gaat versturen naar de theaters.

En toen riep ik heel hard door het kantoor "JEZUS, WE ZIJN GEEN KLEUTERSCHOOL!!"

Ik en m'n impulsen. /Moppersmurf
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 08-02-2017, 11:45
Verwijderd
Oud 08-02-2017, 11:50
Verwijderd
Oud 08-02-2017, 18:29
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik had zitten zeiken over dat ik m'n vakantiedagen niet opgemaakt krijg etc en dat ik daar recht op heb. Nu moet ik nog vier dagen werken deze maand.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 08-02-2017, 18:38
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
En toen riep ik heel hard door het kantoor "JEZUS, WE ZIJN GEEN KLEUTERSCHOOL!!"
:lief
#hauwfanjauw
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-02-2017, 18:48
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
:lief
#hauwfanjauw
Het werd nog erger! Ik kreeg de mail onder ogen die ze had opgesteld en ze had er allemaal van het internet gedownloade semi-grappige opzichtige plaatjes in geplakt. En popijopie teksten er in gezet.

We werken de hele dag met filmers, fotografen en tekst- en scenarioschrijvers en dan komt ze daar mee. En mind you, dit is iemand die minstens net zo lang in het vak zit als ik.

En dan denk ik: les 1 in communicatie is toch weten tegen wie je het hebt, weten hoe je hen aanspreekt, maar in dit geval vooral KIJK EN LUISTER NAAR JE OPDRACHTGEVER. We zijn niet Kinderteejaater Pannekoek!

FOR GOD SAKES WOMAN!!!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 08-02-2017, 18:49
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ze was ook geloof ik wel geschrokken van me. Ze probeerde de rest van de dag m'n hielen te likken met vanalles.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 08-02-2017, 18:50
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Het werd nog erger! Ik kreeg de mail onder ogen die ze had opgesteld en ze had er allemaal van het internet gedownloade semi-grappige opzichtige plaatjes in geplakt. En popijopie teksten er in gezet.

We werken de hele dag met filmers, fotografen en tekst- en scenarioschrijvers en dan komt ze daar mee. En mind you, dit is iemand die minstens net zo lang in het vak zit als ik.

En dan denk ik: les 1 in communicatie is toch weten tegen wie je het hebt, weten hoe je hen aanspreekt, maar in dit geval vooral KIJK EN LUISTER NAAR JE OPDRACHTGEVER. We zijn niet Kinderteejaater Pannekoek!

FOR GOD SAKES WOMAN!!!!
Wtf, waar denkt ze dat ze terecht is gekomen? BuzzFeed?
Oud 08-02-2017, 18:53
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Wtf, waar denkt ze dat ze terecht is gekomen? BuzzFeed?
Ja geen idee! Ik bedoel: ik denk in ons geval ook wel eens, het mag wel iets minder hoogdravend en intellectueel, maar dit was echt gericht op retards!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 08-02-2017, 18:57
Verwijderd
Bij mij in de organisatie zijn ze nog op zoek naar iemand die een boekje over zeggenschap kan maken voor onze cliënten, in begrijpelijke taal. Misschien kan ze solliciteren?
Oud 08-02-2017, 18:59
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Bij mij in de organisatie zijn ze nog op zoek naar iemand die een boekje over zeggenschap kan maken voor onze cliënten, in begrijpelijke taal. Misschien kan ze solliciteren?
Uitstekend idee!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 08-02-2017, 19:07
Verwijderd
Pm haar gegevens maar, ik zal wel iets regelen.
Oud 09-02-2017, 15:11
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
De hele dag lijstjes van excel invoeren in rekenprogramma's en modellen en alles daarna controleren. Cijfers dansen voor mijn ogen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-02-2017, 18:02
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
De hele dag explosies tweaken tot ze leuk zijn!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 13-02-2017, 17:41
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb net (eindelijk) m'n sollicitatiemail gestuurd. Heb het idee dat m'n mail + CV wel erg kort zijn, maar mss dat het juist goed is dat ik to-the-point ben.
M'n manager had iig al soort van laten doorschemeren dat ze van alle geinteresseerden voor mij zou kiezen, maar ik weet natuurlijk niet hoe het hogere management-team daar over denkt.
ENGGGG!!!!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 13-02-2017, 17:48
df
Avatar van df
df is offline
waarop heb je gesolliciteerd
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 13-02-2017, 17:49
Verwijderd
Diezelfde manager die eerst moeilijk deed?
Oud 13-02-2017, 17:57
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
waarop heb je gesolliciteerd
Supervisor waar ik nu werk.

Citaat:
Diezelfde manager die eerst moeilijk deed?
Uh, ik weet effe niet waar je het over hebt. Deze manager deed helemaal in den beginne een beetje moeilijk, maar dat was omdat de vorige een lamlul is en haar slechte shit over mij had verteld.
Nu is ze best tevreden over me, voor zover ik weet. Hoe dan ook heeft ze wel gezegd dat ze d'r twijfels heeft, maar dat heeft ze bij iedereen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 13-02-2017, 18:19
Verwijderd
Ja, dat ze d'r twijfels heeft ja. Dat is wat mij betreft moeilijk doen, helemaal als je daarna dit soort berichten gaat schrijven dat ze jou zou kiezen.
Oud 14-02-2017, 12:36
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ja, dat ze d'r twijfels heeft ja. Dat is wat mij betreft moeilijk doen, helemaal als je daarna dit soort berichten gaat schrijven dat ze jou zou kiezen.
Ze heeft dat niet geschreven, dat zei ze tussen neus en lippen door tegen een collega. Ze heeft twijfels over iedereen, en ik snap dat ze die ook over mij heeft. Ik werk niet vaak met haar, dus ze weet niet dat ik het nu beter doe dan een jaar geleden. Hopelijk geven mijn supervisors (met wie ik dus wel vaak werk) goede feedback.

Btw, mooi kut: Het mailadres dat ik had aangemaakt voor werkgerelateerde dingen en waarmee ik de sollicitatiemail heb verstuurd is ineens geblokkeerd. Dus nu kunnen ze me niet terugmailen. Handig.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-02-2017, 14:19
Verwijderd
Vrijdag ben ik doktor
Oud 14-02-2017, 15:05
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Oeehhh spannend groot feest erna?

Schrijven we dat in Nederland echt met een k trouwens? In mijn hoofd Is het met een c, doctor, maar dat is ook de Engelse term dus ik weet het niet.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 14-02-2017, 15:11
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Vrijdag ben ik doktor
Oud 14-02-2017, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Oeehhh spannend groot feest erna?

Schrijven we dat in Nederland echt met een k trouwens? In mijn hoofd Is het met een c, doctor, maar dat is ook de Engelse term dus ik weet het niet.
Ohnee, met een c, je hebt gelijk, het is zowel in het Engels als in het Nederlands de latijnse term natuurlijk.

En jaaa eerst receptie erna, dan diner met familie vrienden en wat commissieleden & copromotor, dan groot feest!
Oud 14-02-2017, 17:15
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Op wat voor lokatie
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 14-02-2017, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Op wat voor lokatie
De receptie is in het academiegebouw zelf, het diner in De Rechtbank en feest is in een werfkelder aan de oudegracht (met barman en zo)
Oud 14-02-2017, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Ze heeft dat niet geschreven, dat zei ze tussen neus en lippen door tegen een collega. Ze heeft twijfels over iedereen, en ik snap dat ze die ook over mij heeft. Ik werk niet vaak met haar, dus ze weet niet dat ik het nu beter doe dan een jaar geleden. Hopelijk geven mijn supervisors (met wie ik dus wel vaak werk) goede feedback.
Tussen neus en lippen door tegen een collega? Ik kan er alvast een aanwijzen die ongeschikt is voor haar functie...

Citaat:
Btw, mooi kut: Het mailadres dat ik had aangemaakt voor werkgerelateerde dingen en waarmee ik de sollicitatiemail heb verstuurd is ineens geblokkeerd. Dus nu kunnen ze me niet terugmailen. Handig.
Waarom heb je niet gewoon een alias voor hotmail aangemaakt Daar kan je ook mee verzenden "Holland.Oates@outlook.com" is toch prima (eigen naam dan).

Laatst gewijzigd op 14-02-2017 om 18:43.
Oud 14-02-2017, 18:44
Verwijderd
Okay, tot dan, Kristaco!
Oud 14-02-2017, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Okay, tot dan, Kristaco!
Ga je alle werfkelders af?
Oud 14-02-2017, 19:00
Verwijderd
Nee joh gek. Ik ga wel bij het DR staan tot jullie klaar zijn en volg jullie dan
Oud 14-02-2017, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Nee joh gek. Ik ga wel bij het DR staan tot jullie klaar zijn en volg jullie dan
Oke, succes daarmee
Oud 14-02-2017, 20:37
Verwijderd
Ik vind het echt supergaaf voor je Kristaco Je hebt het verdiend.
Oud 14-02-2017, 20:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heel veel succes en een hele leuke dag, Krista!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-02-2017, 06:36
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
De receptie is in het academiegebouw zelf, het diner in De Rechtbank en feest is in een werfkelder aan de oudegracht (met barman en zo)
Nice en wat voor kleding doe je aan en wat dragen je paranimfen en heb jij hun kleding betaald?
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 15-02-2017, 09:44
Verwijderd
Geniet er van Krista, gaaf!
Oud 15-02-2017, 11:15
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Hoera voor Krista!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 15-02-2017, 11:20
Verwijderd
Feli Krista!
Oud 15-02-2017, 12:14
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Gefeliciteerd!
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 15-02-2017, 16:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Gefeliciteerd, Krista!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 15-02-2017, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Nice en wat voor kleding doe je aan en wat dragen je paranimfen en heb jij hun kleding betaald?
Een hele mooie outfit, geen jurk, ik stuur je later wel een foto. Paranimfen beiden een zwarte jurk, die hebben ze gewoon zelf betaald omdat we alledrie vlak na elkaar promoveren en dus ook gewoon ons eigen bonnetje bij de belastingdienst kunnen indienen 😉
Oud 15-02-2017, 17:18
Verwijderd
En bedankt allemaal voor de leuke reacties! Nog wel even doen maar echt een heel gaaf idee dat het nu sowieso binnen is ja
Oud 15-02-2017, 18:57
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Gefeliciteerd Drtaco!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 15-02-2017, 20:53
Verwijderd
Ik ben twee weken bezig bij mijn nieuwe groep en tering, wat is het een puinhoop in het team mijn handen jeuken gewoon.
Oud 15-02-2017, 20:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind het leuk in mijn nieuwe functie, soms wel lastig. Vorige week droomde ik er veel over en als ik 's nachts wakker werd, vroeg ik me van alles af dus onbewust was ik er best wel mee bezig. Naar mijn idee gaat het goed en wordt het door veel mensen goed opgepakt, moet mijn draai een beetje leren vinden. Jammer alleen dat sommige mensen een soort van me negeren daarin. Misschien jaloers? Ik ben ook veel meer dat ik snel dingen oppak en inititatief toon dan ik van mezelf verwacht had, dat is ook wel bijzonder om te zien.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-02-2017, 22:39
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Citaat:
Een hele mooie outfit, geen jurk, ik stuur je later wel een foto. Paranimfen beiden een zwarte jurk, die hebben ze gewoon zelf betaald omdat we alledrie vlak na elkaar promoveren en dus ook gewoon ons eigen bonnetje bij de belastingdienst kunnen indienen 😉
Wooow wat cool!!! Waar promoveer je op?
Oud 15-02-2017, 22:41
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Nog gefeliciteerd, Kris! Supertof!!!
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07.