Oud 05-02-2017, 01:47
Verwijderd
Hoi!

Een puberend meisje typt over haar saaie leven in het midden van Nederland. Verveeld, om half 2 in de nacht, wilt ze haar verhaal kwijt aan vieze oude mannen die zich vervelen en wanhopige wijndrinkende vrouwen achter de laptop. Hier gaat 'ie dan:

(zet je schrap)

School. Toch wel het belangrijkste aspect in het leven van een puber. En jammer genoeg moet iederen dat doorstaan. School is de plek waar je voor het eerst ongesteld wordt en school is de plek waar je je eerste grote fouten maakt (en geloof me, ik zit in de 2e, dat zijn/worden er veeel!) Maar ook , tam tamtam tammm, je eerste liefde, hoogstwaarschijnlijk. Er lopen talloze leuke jongens rond door jouw school, maar ze zijn allemaal, stuk voor stuk, onbereikbaar. De een heeft al een ander, leuker en mooier meisje, de een vindt jij te lelijk en de andere, als die knap is, vrijgezel en bereikbaar, is gay. Een tragedisch cliché voor de puber, maar waar.

Dan heb je nog die 'popu jopus', zoals ik ze noem. Met andere woorden: slettebakjes. Stuk voor stuk één pot roze verf, maar vaak is hun lievelingskleur blauw of groen, want dát is stoer. Het zijn die typetjes waarmee je liever niet in aanmerking komt, want ze zijn enorm vervelend. En als ze je vervelens vinden, vind gelijk haar hele vriendengroep je vervelend. En bam! Daar begint het pesten. Niet bij mij hoor, tot vandaag de dag ben ik nog een kop groter. Oh, ik vergeet je het ergste te vertellen: ze lopen door de school, doende alsof ze alles zijn, weten en kunnen. Stiekem lach je ze dan uit, want het enige wat ze kunnen zijn jongens achter zich aan krijgen. Maar dan hebben we het nog niet gehad over die type jongens!

Ik noem ze: hopeloze-treurige-zielenloze-jongen. Een jongen met een eendenjas en een Deus petje op. Ze lopen door de school naast de meisjes (die allemaal dezelfde H&M kleding dragen met dezelfde witte Adidasschoenen eronder), met een gezicht kijk-welke-chick-ik-heb-gefixt. Maar dat is een leugen, want een leuke kunnen ze niet fixen. Jammer.

En samen leefden ze nog lang en gelukkig.

Maar eigenlijk boeit me dat niet. Einde.

Laatst gewijzigd op 05-02-2017 om 12:48.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2017, 15:18
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
"Vieze oude mannen die zich vervelen en wanhopige wijndrinkende vrouwen achter de laptop", je weet dat dit Scholieren.com is, toch?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38.