Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2017, 20:32
fitforgirls
fitforgirls is offline
Hallo,

Een kennis van mij heeft het plan om een sportschool (fitness) voor alleen vrouwen te beginnen. Voordat ze hiermee begint wilt zij polsen wat mensen hier van vinden en of hier überhaupt animo voor is.

Zouden jullie naar een sportschool gaan voor alleen vrouwen?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2017, 20:44
Jultjuuh
Jultjuuh is offline
Ik denk niet dat ik ooit naar een sportschool zou gaan enkel voor vrouwen... kan natuurlijk zijn dat er enkel vrouwen afkomen maarja beter dat iedereen kan toch?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2017, 21:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
In mijn straat zit zo'n sportschool en in het centrum van Gouda zit er nog één. Hier in de straat trekt het o.a. veel moslim-dames, omdat het voor hen niet oké is om in sportkleding tussen de mannen te sporten en 40+ dames.

Ik denk dat je goed moet kijken naar de locatie en je doelgroep. Sporten kan een groot social element hebben, vooral bij groepslessen en zeker in combinatie met bijvoorbeeld voedingsadvies zou je best een doelgroep kunnen vinden die interesse heeft in een dames-sportschool.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-03-2017, 22:52
Ben Strik
Ben Strik is offline
Waarom is het wel sociaal geaccepteerd dat vrouwen een eigen sportschool mogen hebben, maar mannen eigenlijk niet. Willen de mannen hun speren aan iemand afshowen ofzo? (Graag hoor ik ook als ik er helemaal naast zit)
Met citaat reageren
Oud 18-03-2017, 23:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zou sowieso niet naar een sportschool gaan, maar er zijn vast vrouwen die het prettig vinden om zonder mannen te kunnen sporten. Zou een plaatselijke enquête houden om te zien of er behoefte aan is in de buurt.

Citaat:
Waarom is het wel sociaal geaccepteerd dat vrouwen een eigen sportschool mogen hebben, maar mannen eigenlijk niet. Willen de mannen hun speren aan iemand afshowen ofzo? (Graag hoor ik ook als ik er helemaal naast zit)
Hoezo zou het niet sociaal geaccepteerd zijn? Als er behoefte aan was, zouden ze al bestaan, lijkt me. Misschien bestaan ze ook wel, dat weet ik niet.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2017, 14:22
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Er zijn er wel meer van. In Groningen zit bijvoorbeeld curves, zit naast een supermarkt waar ik regelmatig kwam. Ik heb het nooit overwogen omdat ik a. niet van sportscholen houd en b. ze echt belachelijke openingstijden hadden (alleen open als ik moest werken)
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 19-03-2017, 15:19
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Hmm mij lijkt het verstandig om een gewone sportschool gaan te beginnen. Maar met bepaalde dagen en/of lessen die gericht zijn voor vrouwen. Zodat de doelgroep wat breder is en vrouwen toch kunnen sporten zonder mannen erbij.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2017, 16:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb geen behoefte aan een sportschool alleen voor vrouwen en zal er ook niet verder voor gaan reizen of extra gaan betalen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2017, 10:37
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Die zijn er al en ook tijden bij normale waar het dames only is.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2017, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Zouden jullie naar een sportschool gaan voor alleen vrouwen?
Neen. Maar ik ben dan ook een man.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2017, 20:28
MalibuCassis
MalibuCassis is offline
Ik snap dat niet, het is toch juist een extra motivatie om naar de sportschool te gaan als je weet dat er jongens aan het sporten zijn die er echt top uit zien? Ja je zweet je de tering, nee je ziet er niet echt charmant uit, maar het feit dat je die verbrande calorieën om hoog ziet gaan en ondertussen ook nog leuk uitzicht hebt, wat wil je nog meer.

Ik zou dus niet naar een all Girls sportschool gaan..
Met citaat reageren
Oud 20-03-2017, 21:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je er zelf niet charmant uit ziet, zien die mannen er dan wel zo uit?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2017, 00:13
MalibuCassis
MalibuCassis is offline
Meestal haha, want ik moet mijn wintervetjes wegsporten als ik weer in een bikini wil van de zomer en de meeste jongens zien er al goed uit.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Wat vinden vrouwen sexy aan het mannelijke lichaam?
Verwijderd
363 16-08-2012 21:11
Lichaam & Gezondheid kosten sportschool
Eefa
27 16-01-2009 14:25
Verhalen & Gedichten 10 kilo chocolade
Daaaan
10 23-06-2005 11:26
Verhalen & Gedichten Kies een boek voor de nieuwe bespreking!
Ieke
21 09-05-2003 10:02
Lichaam & Gezondheid Het Grote Lijn Topic #2
Verwijderd
285 20-04-2002 15:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07.