Oud 06-07-2005, 20:46
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Maryk schreef op 06-07-2005 @ 11:30 :
Tijdens de TIK-week (Tilburg) zal ik elke ochtend ontbijt serveren op het terras aan een stuk of 100 brakke (aankomend) studenten
Ontbijten ze met of zonder bier?
Vorig jaar TIK-week moet echt lachen zijn geweest. Zelf heb ik niet meegedaan (in die week moest ik nog veel aan mijn kamer doen), maar ik heb er wel lollige verhalen over gehoord.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2005, 00:27
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
ik word introductie mama. Ik ga ze eens voorstellen aan de 3 dimensies (de kubieke meter bier ). Heeft iemand nog naaldhakken maatje 46?
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 13:37
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 06-07-2005 @ 19:55 :
Ok, een introweek is dus niet bedoelt om kansloos te zuipen, maar om kennis te maken met de stad, de universiteit en alles wat er te doen is.

Ooooooh!?

Wat ik van mijn vorige intro kan herinneren is dat alle spelletjes e.d. toch wel erg gericht waren op zoveel mogelijk bier drinken. Van een vriend hoorde ik dat het op de UvA daar ook op neer kwam. Maar goed, het kan maar net toeval zijn.
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 13:50
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ik weet niet hoor, maar als je niet wilt drinken dan doe je dat toch ook gewoon niet. Niemand die je kan dwingen lijkt mij, daarnaast lijkt t me dat ze je in je eerste week wel een goede indruk willen geven. Dronken worden heb je dus zelf in de hand.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 14:05
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Bij mij draaide geen enkel aspect van mijn introductie week om drank. Je kon wel op een terrasje of bij een feest drinken als je dat wilde, maar je kon ook net zo goed de hele week geen druppel alcohol binnen krijgen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 14:35
Jones
Geen enkele Uni/stad gaat openlijk toegeven dat het in de introductieweek wel om drank gaat. Toch word er volgens mij overal wel flink veel gedronken. Ik kreeg vorig jaar als mentor een heel boekwerk toegeschoven dat het niet om de drank gaat, dat je als eerste rondje best een fris mag bestellen en dat je als mentor verantwoordelijk bent voor de aankomend eerstejaars en meer van dat soort gebabbel. Nou is de Owee in Delft toch wel bedoeld om de stad en de studentenverenigingen te leren kennen, en tja daar word toch veel gezopen. Maar ben toch nog maar weinig eerstejaars tegengekomen die daar veel problemen mee hadden.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 16:18
Linda1985
Linda1985 is offline
Ik weet nog niet of ik naar de intro-week ga. Ik vind het sowieso allemaal een beetje vreemd. Er is bij mij een introkamp, een introdag van school uit (FEID) en een introweek van studentenstad uit. Die van de stad uit kan ik sowieso niet, want ben ik nog op vakantie. En die dag en dat kamp zijn op dezelfde dag . Is zo'n dag/kamp puur voor de lol en het leren kennen van de studentenstad enzo. Of ook echt informatief?? Krijg je je roosters thuis gestuurd of krijg je die op zo'n kamp?? Iemand die dat weet?
__________________
Eej...Houdoe he!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 00:06
Dhr P.
Dhr P. is offline
Ik ga naar Delft dus ZEKER naar de OWEE zonde om niet te doen (DE bank betaald ) en dat gezeur over zuipen, ik hoor nooit mensen zeuren over zuipen dus waarom ineens wel als het om dit soort dingen gaat (en over studentenverenigingen e.d.) meer mensen naar de OWEE?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 01:16
Endomychus
Avatar van Endomychus
Endomychus is offline
Wij gaan een week op Bivak!!! Ik kreeg een folder en het thema is blingbling, dus we moeten als gangsters komen. We gaan ook een gangstermysterie oplossen tijdens de bivak..! Wie zit er nog meer op de SPH in Nijmegen?!!!
Tot nu toe vind ik mijn introductieweek de leukste!!
__________________
waarom staat daar een banner met het hoofd van Boris wil je dat ik hier niet meer kom ofzo
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 06:54
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
ik heb meer het idee dat ik niks te maken wil hebben met studieballen.
__________________
If you give yourself to the journey, the journey gives itself to you
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 10:24
fractuur
fractuur is offline
Ik doe dit jaar mee aan de UIT, want aangezien ik naast de Uithof woon lijkt het me niet zo'n leuk gevoel om daar al mijn mede aankomend studenten te zien lopen. Meedoen dus. Al kan de helft van het programma mij gestolen worden omdat ik die locaties en plekken toch allemaal al ken.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 18:40
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 07-07-2005 @ 13:50 :
Ik weet niet hoor, maar als je niet wilt drinken dan doe je dat toch ook gewoon niet. Niemand die je kan dwingen lijkt mij, daarnaast lijkt t me dat ze je in je eerste week wel een goede indruk willen geven. Dronken worden heb je dus zelf in de hand.
pleurt ns ff gauw op met je anti-alcohol-campagne
kheb tzelf eind Augustus in Rotterdam, van de Hogeschool-->com. economie, en geen id wat ik der van kan verwachten, de verhalen hierboven doen dat ik t bier al langs mn keel voel glijen
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 19:19
Verwijderd
Ik ga de UIT-week doen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 20:38
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
kalinho schreef op 18-07-2005 @ 18:40 :
pleurt ns ff gauw op met je anti-alcohol-campagne
kheb tzelf eind Augustus in Rotterdam, van de Hogeschool-->com. economie, en geen id wat ik der van kan verwachten, de verhalen hierboven doen dat ik t bier al langs mn keel voel glijen
Ik loop hier geen anti-alcohol-campagne te houden. Het enige wat ik zeg is dat het onzin is om niet te gaan omdat je denkt dat het alleen maar zuipen is.
Je hoeft mij heus niet de les te lezen broekie. Een ding kan ik je wel vertellen. Na een paar weken 3 liter (of meer) bier per dag te drinken heb je heus niet meer zo veel zin (was buiten de intro overigens).
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 20:38
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 18-07-2005 @ 19:19 :
Ik ga de UIT-week doen.
niet naar leiden ?
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 21:05
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
OWee in Delft!
En, ik heb er zin in
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 00:22
Chesterfield
Avatar van Chesterfield
Chesterfield is offline
Keiweek in grunningen!

Daarnaast ook nog introductieweekend vd faculteit

Weet wel verhaal van een jongen die in een supersaaie groep terecht kwam... dus heeft hij de keiweek na een dag alweer verlaten, so I'm praying
__________________
Vroegâh wâruh de kistjuhs bier nog van hout, moesten we echt doorzupuh om de kâchel aan te houduh. ][ Waarom hollen, de wereld draait toch om mij
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 11:59
Gaea
Avatar van Gaea
Gaea is offline
Citaat:
Chesterfield schreef op 19-07-2005 @ 00:22 :
Keiweek in grunningen!

Daarnaast ook nog introductieweekend vd faculteit

Weet wel verhaal van een jongen die in een supersaaie groep terecht kwam... dus heeft hij de keiweek na een dag alweer verlaten, so I'm praying
Dan sluit je je gewoon gezellig aan bij een ander kei-groepje. Doen ze niet moeilijk over hoor
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 12:35
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Gaea schreef op 19-07-2005 @ 11:59 :
Dan sluit je je gewoon gezellig aan bij een ander kei-groepje. Doen ze niet moeilijk over hoor
precies..als jij een ruk-keigroepje hebt moet je kijken of je kan switchen...zodat je iig een leuke kei-week hebt
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 16:09
Verwijderd
k ga samen met 5 klasgenoten de intro voor de nieuwe eerste jaars organisren in Deventer
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 16:02
prrr ta li loe
prrr ta li loe is offline
Ik heb twee jaar geleden keiweek gelopen en ga nu de uitweek lopen. Al wel weer een beetje zin in aan het krijgen.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 17:09
Verwijderd
Citaat:
pyres schreef op 18-07-2005 @ 20:38 :
niet naar leiden ?
Nee, ben ingeloot in Utrecht.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 19:36
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 26-07-2005 @ 17:09 :
Nee, ben ingeloot in Utrecht.
wow vet
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 22:26
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 18-07-2005 @ 06:54 :
ik heb meer het idee dat ik niks te maken wil hebben met studieballen.
same here.
ik ga daadwerkelijk een studie volgen vanwege de studie, da's ook al een uitzondering ondertussen.
(serieus, hoeveel mensen ken jij die een studie gaan doen, omdat studeren nou toevallig het verwachte gedragspatroon is na de middelbare school ? en hoeveel die t doen uit eigen motivatie ?)
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 13:33
first eror
first eror is offline
Kut, meld ik me aan voor de UITweek in Utrecht blijkt er superveel cultuur op het programma te staan. Tja, daar maak je mij, zeker na een laffe Intreeweek vorig jaar, niet echt blij mee.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 13:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Weet iemand of ze bij de Hogeschool Rotterdam zoiets hebben?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 14:03
riannuhtje
riannuhtje is offline
Cultuur tijdens de UIT?? Dan heeft een van ons verkeerd gekeken. En trouwens, alle verenigingen organiseren ook nog vanalles...
__________________
The day I remember, my heart I will keep, my voice I surrender and I will not speak to lie.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 14:20
first eror
first eror is offline
Citaat:
riannuhtje schreef op 27-07-2005 @ 14:03 :
Cultuur tijdens de UIT?? Dan heeft een van ons verkeerd gekeken. En trouwens, alle verenigingen organiseren ook nog vanalles...
o
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 17:42
riannuhtje
riannuhtje is offline
dat kwam er een beetje verkeerd uit wat ik eigelijk bedoel is waar zie jij cultuur dan?
__________________
The day I remember, my heart I will keep, my voice I surrender and I will not speak to lie.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 09:52
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
first eror schreef op 27-07-2005 @ 13:33 :
Kut, meld ik me aan voor de UITweek in Utrecht blijkt er superveel cultuur op het programma te staan. Tja, daar maak je mij, zeker na een laffe Intreeweek vorig jaar, niet echt blij mee.
heb je een keer een intro met wat niveau, is t -nog- nie goe eh.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 10:31
Patrick_vN
Patrick_vN is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 27-07-2005 @ 13:47 :
Weet iemand of ze bij de Hogeschool Rotterdam zoiets hebben?
Er is bij de HRO sowieso een intro week. Ik heb bij de studie commerciele economie 4 dagen intro. Welke studie ga je doen dan ? want ik heb m'n info papieren al binnen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 13:25
DP17
DP17 is offline
Ik ga naar de GRAS week (de algemene intro in Zwolle >www.grasweek.nl daarnaast heb ik een introductieweek van HS Windesheim (wat k daar ga doen geen idee?)

En waarschynlijk ga ik bij Studenten (roei)vereniging Boreas in Zwolle, en die zullen ook wel een intro hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 13:39
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Patrick_vN schreef op 28-07-2005 @ 10:31 :
Er is bij de HRO sowieso een intro week. Ik heb bij de studie commerciele economie 4 dagen intro. Welke studie ga je doen dan ? want ik heb m'n info papieren al binnen.
Ik heb me nog niet aangemeld want ik ben nog niet helemaal zeker maar waarschijnlijk wordt het biologie en medisch laboratoriumonderzoek.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 13:48
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Ik zit in weekendcommissie van de introductie te Nijmegen (Lees: Wij hebben een eigen introductie-weekend georganiseerd, erg leuk trouwens!)
Daarbij krijgen we mentorenpasjes, dus veel onbeperkt feesten (gratis), eten en drinken. Ik heb er zin in!

Introductieweken zijn echt voor iedereen een aanrader!
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 14:50
Dhr P.
Dhr P. is offline
Citaat:
DP17 schreef op 28-07-2005 @ 13:25 :
Ik ga naar de GRAS week (de algemene intro in Zwolle >www.grasweek.nl daarnaast heb ik een introductieweek van HS Windesheim (wat k daar ga doen geen idee?)

En waarschynlijk ga ik bij Studenten (roei)vereniging Boreas in Zwolle, en die zullen ook wel een intro hebben.
Boreas is wel gaaf omdat het pas net bestaat dus kan er nog veel nieuws gedaan worden en worden opgezet (eerstejaars dames-acht ) Heb je al roeiervaring of nog niet? Wie weet op nlroei.nl: "Boreas dames wint EYK" staat mooi hoor! Iig veel succes en plezier ermee.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Dhr P. schreef op 28-07-2005 @ 14:50 :
Boreas is wel gaaf omdat het pas net bestaat dus kan er nog veel nieuws gedaan worden en worden opgezet (eerstejaars dames-acht ) Heb je al roeiervaring of nog niet? Wie weet op nlroei.nl: "Boreas dames wint EYK" staat mooi hoor! Iig veel succes en plezier ermee.
tja...of EJD 2006 Phocas wint EYK....



ff algemeen: als je naar Nijmegen komt heb je mazzel: 10 dagen vet feest! dat hebben ze nergens!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 16:04
Thirsa
Avatar van Thirsa
Thirsa is offline
Ik heb even een vraagje, ik heb net een brief gehad van de Hogeschool Rotterdam over mijn introductieweek. De 29ste is gewoon een intro dag op de school en de 30ste en 31ste is er een verplicht kamp waar je ook nog voor moet betalen, is dat normaal? En als je niet naar dat kamp gaat wat heeft dat dan voor gevolgen? Er staat dat er een studiepunt van afhankelijk is. Hopelijk kan iemand me helpen want ik vind het nogal vreemd dat ze zoiets kunnen verplichten.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 16:23
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ik heb een verhaal gehoord van iemand die ook zoiets had. Hij zat in Den Haag voor iets met sport. Hij had toen een introweek waarvoor hij studiepunten kreeg. Hoe t met betalen zat weet ik niet, maar meestal is dat niet zo heel duur voor een tijdje weg met met allerlei activiteiten en meestal zit al het drinken enzo er ook bij.

Wel weet ik dat hij het toen behoorlijk zwaar heeft gehad, waardoor ik t nogal vreemd vond dat er punten tegenover stonden. Klinkt alsof die instelling ontgroening waardeerd met punten
Maar goed, hoe t in R'dam is weet ik niet.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 16:28
Thirsa
Avatar van Thirsa
Thirsa is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 28-07-2005 @ 16:23 :
Ik heb een verhaal gehoord van iemand die ook zoiets had. Hij zat in Den Haag voor iets met sport. Hij had toen een introweek waarvoor hij studiepunten kreeg. Hoe t met betalen zat weet ik niet, maar meestal is dat niet zo heel duur voor een tijdje weg met met allerlei activiteiten en meestal zit al het drinken enzo er ook bij.

Wel weet ik dat hij het toen behoorlijk zwaar heeft gehad, waardoor ik t nogal vreemd vond dat er punten tegenover stonden. Klinkt alsof die instelling ontgroening waardeerd met punten
Maar goed, hoe t in R'dam is weet ik niet.
Het gaat bij mij om 1 nacht en is 80 euro en ze adviseerde om zelf nog 50 euro mee te nemen. dat is in totaal 130 euro, dat vind ik nogal wat om dat dan te verplichten. Ik moet al genoeg betalen aan schoolboeken, collegegeld etc.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 21:01
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
wtf
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 21:30
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik ken iemand op de hogeschool Rotterdam die inderdaad al studiepunten kreeg in d'r introductieweek. Zij moest met anderen een presentatie geven, waar ze die punten voor kreeg.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 21:45
Verwijderd
Ik kreeg voor mijn intro week ook een credit (Hanze Hogeschool: SPH). De mensen die er niet bij waren moesten dan ook een vervange opdracht maken om die credit ook te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 28-07-2005 @ 21:30 :
Ik ken iemand op de hogeschool Rotterdam die inderdaad al studiepunten kreeg in d'r introductieweek. Zij moest met anderen een presentatie geven, waar ze die punten voor kreeg.
Hogeschool Rotterdam
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 21:55
mirrie-1986
Avatar van mirrie-1986
mirrie-1986 is offline
bij ons kregen we ook een credit voor het aanwezig zijn bij de intro-week.. (hanze-his) MAar volgens mij hebben ze dat nu afgeschaft.
__________________
All you need is love!!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 22:02
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
mirrie-1986 schreef op 28-07-2005 @ 21:55 :
bij ons kregen we ook een credit voor het aanwezig zijn bij de intro-week.. (hanze-his) MAar volgens mij hebben ze dat nu afgeschaft.
ik hoop t. introweken zijn ofwel onzinnige tijdverspilling, ofwel erg leuk, maar ik vind niet dat je dan al met je studie bezig moet zijn. (sowieso vind ik dat dit soort dingen op vrijwilige basis horen te gebeuren.)

overigens; daadwerkelijk iets 'verplichten' kunnen ze sowieso niet, geen enkele school zal er 30 studiepunten vanaf laten hangen. (en je inschrijving botweg weigeren gaat niet; dat mogen ze helemaal niet.)

(en een ECTS, europese standaard voor credits, staat voor een x aantal uur STUDIE, da's in elk geval de bedoeling. )
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 22:41
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Citaat:
Acey schreef op 28-07-2005 @ 16:02 :
ff algemeen: als je naar Nijmegen komt heb je mazzel: 10 dagen vet feest! dat hebben ze nergens!
zekers, en erg gezellig!!
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 23:03
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
Sparkle. schreef op 28-07-2005 @ 22:41 :
zekers, en erg gezellig!!
I agree... can't wait!
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 23:24
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Citaat:
Jarahh schreef op 28-07-2005 @ 23:03 :
I agree... can't wait!
En volgend jaar mama?

MAar goed, intro weken zijn echt een goede aanrader voor aankomende studenten. Ideale gelegendheid om de stad en je mede-studenten te leren kennen
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 00:17
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Ja, NHTV academie SLM
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 08:28
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Gaan de mensen hier tijdens de introductieweek op een slaapzaal ofzoiets slapen?
Ik was daar namelijk een beetje huiverig voor
__________________
That ís a tasty burger!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Introductieweek
Tink*
2 19-08-2015 09:25
Studeren Introductieweek studiestad 2012!
Tink*
4 13-08-2012 10:02
Studeren Introductieweek Maastricht
Werkgroep INKOM
1 22-07-2009 13:35
Algemene schoolzaken Introductieweek SCOM (communicatiemanagement in utrecht)
ecrasant
3 20-07-2005 17:31
ARTistiek Introductieweek AVK St.Joost
gratis
27 02-07-2005 16:14
Algemene schoolzaken Introductieweek *help*
tiram
4 28-07-2003 16:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:16.