Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2005, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Counterfeit schreef op 19-11-2005 @ 15:45 :
ik zou m opgeilen en als hij dan de fout in gaat hem aanklagen
Wel jammer dat een jongen die zo vreselijk lekker is dat-ie iedereen zo kan opgeilen dat niemand weerstand kan bieden, geen duidelijke foto in z'n fotoboek heeft
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2005, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Counterfeit schreef op 19-11-2005 @ 15:45 :
ik zou m opgeilen en als hij dan de fout in gaat hem aanklagen
Jammer alleen dat je het nu verklapt en dus aangeeft dat je het alleen maar daarom deed.

Mag ik trouwens weten waarom je zoiets zou willen doen?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 16:14
Rots84
Rots84 is offline
Ben ook wel benieuwd ja...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 17:50
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Boeit echt niks. ow, je merkt het wel hoor, Ik had een homofiele leraar economie, de gruwelijk kon roddelen en kletsen, zei hij ook vanz ichzelf, maar BOEIEND, hij was een briljante leraar
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 19:34
Rots84
Rots84 is offline
Maar je merkt het niet altijd;-)
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 19:42
Spacemonkey
Avatar van Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Het zou mij niks uitmaken, maar kan wel begrijpen dat je het wel wilt vertellen/verteld heb aan je leerlingen. Vind ik ook eigelijk wel goed , gewoon laten zien wie je bent
__________________
Why can't they see. It's complete insanity to argue with the man who is the judge of right en wrong.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 17:19
Rots84
Rots84 is offline
Pff komt een jongen die ik in de klas heb ineens naar me toe rennen en slaat ie een arm om me heen Vanmiddag met wat meiden een collage gemaakt met mooie mannen. Ze wilden m'n advies hebben Wat nou vmbo...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 18:22
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
nee
__________________
To eu zčn
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 12:04
Rots84
Rots84 is offline
Jawel. Maar bevestigt niet het beeld dat bestaat.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 19:56
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
Ik heb een aantal homoseksuelen leraren gehad. Een paar waren dom. Een paar waren aardig. En van een paar wist ik het niet. Kortom who gives a fuck
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 20:40
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Bossen schreef op 20-10-2005 @ 18:20 :
Het maakt natuurlijk niks uit, maar denk dat het wel wat vreemd overkomt naar de klas toe, om te zeggen: "Jongens, ik ben homo". Sowieso hebben ze er niks mee te maken, en misschien veranderd er niks, misschien dat er iets negatief veranderd, maar positief zal er waarschijnijk niets veranderen. En het is ook nog een VMBO klas, waar vaak veel Lonsdalers, moslims en dergelijke zitten. Voor moslims mag het gewoon niet, dus die vinden het sowieso vreemd, en Lonsdalers zouden niet 'stoer' zijn als ze het accepteerden. Op een VWO zou het waarschijnlijk beter vallen.

Als je toch graag wilt dat je klassen weten dat je homo bent, probeer dan subtiele hints te geven, wij hadden ook een leraar die het zo deed, maar op een heel foute manier. Hij noemde alle jongens schat en lieverd, en hets was ook nog eens zo'n oude kerel, maar half geschoren, dik met altijd strakke shirts en hij zweette altijd . Maar ik denk dat je klas er vanzelf wel achter zal komen.
wat betreft moslims. Er zit een jongen, ik noem hem Y, bij mij in de klas, hij is moslim en ik had het er eens met hem over (hoe hij tegenover homoseksualiteit stond). Het is,volgens hem, volgens de Islam niet erg zolang je geen praktiserend homo bent omdat je dan geen moslim zou zijn. Wanneer deze man dan toch al geen moslim is zou er voor deze jongeren in feite niets moeten veranderen... Maar dat is maar net hoe je de Koran intepreteerd denk ik.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 07:45
Rippin Kittin
Avatar van Rippin Kittin
Rippin Kittin is offline
Citaat:
Rots84 schreef op 16-11-2005 @ 17:04 :
Het beeld bestaat wel dat meiden hier over het algemeen veel makkelijker mee omgaan dan jongens. Dit ervaar ik ook. Is dit ook de algehele opinie hier op het forum?
ja ik geloof ook wel dat meiden het over het algemeen makkerlijker accepteren dat een jongen/man homo is dan jongens... persoonlijk denk ik dat dit komt omdat sommige jongens dan meteen denken dat een homo verliefd op ze gaat worden Of ze denken dat ze zich 'stoer' moeten gaan gedragen om hun heteroheid (als dat een woord is ) extra te benadrukken.

Maar ik weet niet of jongens lesbo's dan weer beter accepteren dan meiden?
__________________
I'm insane, what's YOUR excuse?!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Rippin Kittin schreef op 28-11-2005 @ 08:45 :
Maar ik weet niet of jongens lesbo's dan weer beter accepteren dan meiden?
Da's toch gewoon ontzettend lekker, twee zoenende meiden?
(ik hoop dat ik de niet toe hoef te voegen)


PS: heteroheid > heterosexualiteit
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 16:54
Rots84
Rots84 is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 29-11-2005 @ 17:29 :
Da's toch gewoon ontzettend lekker, twee zoenende meiden?
(ik hoop dat ik de niet toe hoef te voegen)


PS: heteroheid > heterosexualiteit
Sterker nog, het is heteroseksualiteit. Maar goed, je krijgt zo langzamerhand het idee dat het eigenlijk niets meer uitmaakt. Dat was nog niet zo lang geleden toch echt heel anders...
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 08:44
los luukos
Avatar van los luukos
los luukos is offline
wij hebbe hier op school ook een leraar die homo is... niks mis mee.. hij is geen goede docent en kan heel goed tekenen k krijg zelfs les van em.. het enigge probleem is dat hij een beetje vrouwenhaat heeft... hij pikt veel van jongens.. maar niks van meiskes...

greetz
__________________
Zooi...
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 19:13
Rots84
Rots84 is offline
Citaat:
los luukos schreef op 01-12-2005 @ 09:44 :
wij hebbe hier op school ook een leraar die homo is... niks mis mee.. hij is geen goede docent en kan heel goed tekenen k krijg zelfs les van em.. het enigge probleem is dat hij een beetje vrouwenhaat heeft... hij pikt veel van jongens.. maar niks van meiskes...

greetz
haha, dat is ook wel apart dat ie niks van meiden kan hebben. Nou ja, wel mooi dat er normaal met hem wordt omgegaan.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Rots84 schreef op 29-11-2005 @ 17:54 :
Sterker nog, het is heteroseksualiteit.


Ik ben veel bezig met Engels (gek hé, als je dat studeert?) en ik moet mezelf dus constant eraan herinneren dat het seks, niet sex, is. Dat gaat nog wel eens mis. Maar toch is dit een -moment.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 28-09-2005 @ 20:09 :
Wij hadden een leraar als homo, en we lagen in zijn les altjd te kloten. Maar dat lag aan de persoon, niet aan zijn geaardheid. Zolang de leraar zelf goed les geeft, zie ik geen reden om er niet normaal tegen te doen.
Nou nou poe poe he he, jij bent écht wel in staat om te bepalen of een leraar goed les kan geven.

Je kan ook gewoon je bek houden in de klas en opletten....

"ja maar de rest van de klas" is geen excuus imnsho . Je hebt goede, normale en iets minder goede leraren. Allemaal kunnen ze lesgeven anders hadden ze dat papiertje niet gekregen.

Verder zou het me echt geen f*ck kunnen schelen... Mijn broertje is homo en leraar engels (in kampen geloof ik) .
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 22:16
Rots84
Rots84 is offline
Citaat:
deadlock schreef op 01-12-2005 @ 21:01 :
Nou nou poe poe he he, jij bent écht wel in staat om te bepalen of een leraar goed les kan geven.

Je kan ook gewoon je bek houden in de klas en opletten....

"ja maar de rest van de klas" is geen excuus imnsho . Je hebt goede, normale en iets minder goede leraren. Allemaal kunnen ze lesgeven anders hadden ze dat papiertje niet gekregen.

Verder zou het me echt geen f*ck kunnen schelen... Mijn broertje is homo en leraar engels (in kampen geloof ik) .
In Kampen...dat is wel een van de meest christelijke gemeenten van Nederland Hopelijk kan hij er daar gewoon voor uitkomen...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2005, 21:31
lodemai
Avatar van lodemai
lodemai is offline
ik doe de lerarenopleiding en ik ben biseksueel. dat hoef ik natuurlijk niet aan leerlingen uit te leggen, maar als ze ernaar zouden vragen zou ik het eerlijk zeggen. en omdat ik een soort middenweg ben (tussen hetero en lesbienne zijn, om het zo te stellen) denk ik dat ze daar minder moeilijk over zullen doen.
als ik ooit leraren heb gehad die homo/lesbisch waren heb ik dat niet gemerkt en ik heb nooit een bekentenis meegemaakt van een leraar. ik zou er geen probleem mee hebben, maar ik kijk er waarschijnlijk iets anders tegen aan.
__________________
so you think you can tell heaven from hell
Met citaat reageren
Oud 03-12-2005, 23:20
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
damn ik vind het zielig dat dit nog steeds zo'n actief topic is..
en tegen mensen die zeuren over homoseksualiteit zeg ik maar een ding: this is life, this is reality!! Deal with it!

*in vage bui is maar het wel 100% meent*
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 03-12-2005, 23:33
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
lodemai schreef op 03-12-2005 @ 22:31 :
ik doe de lerarenopleiding en ik ben biseksueel. dat hoef ik natuurlijk niet aan leerlingen uit te leggen, maar als ze ernaar zouden vragen zou ik het eerlijk zeggen. en omdat ik een soort middenweg ben (tussen hetero en lesbienne zijn, om het zo te stellen) denk ik dat ze daar minder moeilijk over zullen doen.
als ik ooit leraren heb gehad die homo/lesbisch waren heb ik dat niet gemerkt en ik heb nooit een bekentenis meegemaakt van een leraar. ik zou er geen probleem mee hebben, maar ik kijk er waarschijnlijk iets anders tegen aan.
Ik denk ook dat je biseksualiteit gemakkelijker uit kunt leggen door middel van: ik val op een persoon, ongeacht of dat een man is of een vrouw.
Makkelijker naar mijn idee in ieder geval dan homoseksualiteit, hoe dom dat ook is, het komt nou eenmaal minder voor. Voor biseksualiteit spreekt nog een extra, simpel uit te leggen argument.
(Voor zover dat van logica afhangt dan...)
__________________
Kőigi teede pikkus ajas on vőrdne - | - Рукописи не горят
Met citaat reageren
Oud 04-12-2005, 09:56
lodemai
Avatar van lodemai
lodemai is offline
het is makkelijk dat ik er een beetje midden in zit, want ik val op vrouwen (als vrouw zijnde) dus voor leerlingen ben ik een beetje lesbisch maar niet helemaal. ik denk dat ze dat iets makkelijker vinden om te accepteren, hoewel ze het soms moeilijk vinden te begrijpen dat je op jongens én op meisjes verliefd kan worden. vaak denken ze dat je dan twee relaties tegelijk hebt: een met een meisje en een met een jongen.

homoseksualiteit is wel veel bekender dan biseksualiteit, je zou verbaasd zijn als je merkte hoeveel mensen het niet kennen/begrijpen. het probleem is dat homo's heel vaak als 'mietjes' en 'verwijfd' worden bestempeld, en lesbiennes vaak als 'manwijf'. wat dat betreft zijn er veel meer vooroordelen dan bij bisekuelen, en dat scheelt een boel.
en volgens mij moet je het als leraar er niet al te dik bovenop leggen als je homo/lesbisch bent, het is niet iets wat je als leerling zou moeten merken als je les hebt.
__________________
so you think you can tell heaven from hell
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 21:15
Rots84
Rots84 is offline
Biseksualiteit bij meiden is sowieso veel normaler dan bij jongens, schijnt het...
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 19:02
lodemai
Avatar van lodemai
lodemai is offline
valt heel erg mee, ik heb geen precieze cijfers natuurlijk maar het enige verschil is dat meiden er iets makkelijker voor uit komen omdat het bij hen makkelijker geaccepteerd word dan wanneer een jongen moet uitleggen dat hij bi is.
en tegenwoordig zijn er behoorlijk veel grietjes van ongeveer 15 die een keertje hun beste vriendin zoenen en meteen gaan verkondigen dat ze biseksueel zijn. terwijl dat dus duidelijk overdreven word...
__________________
so you think you can tell heaven from hell
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 21:04
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Nee, hoor,zou ik niet mee zitten. Tenzij ik hen leuk vond ofzo Maar ik heb absoluut geen moeite met homosexualiteit.
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 15:11
dilussious
dilussious is offline
Waarom zou je daar moeilijk over doen? Diegene is ook (maar) een mens..(niet in de negative zin)
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 11:57
lodemai
Avatar van lodemai
lodemai is offline
wat me wel vervelend lijkt, is dat een homoseksuele leraar steeds van die 'getinte' opmerkingen zou maken naar bepaalde leerlingen. maar goed, een beetje fatsoenlijk docent doet dat niet neem ik aan.
__________________
so you think you can tell heaven from hell
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 17:17
Rots84
Rots84 is offline
Citaat:
lodemai schreef op 14-12-2005 @ 12:57 :
wat me wel vervelend lijkt, is dat een homoseksuele leraar steeds van die 'getinte' opmerkingen zou maken naar bepaalde leerlingen. maar goed, een beetje fatsoenlijk docent doet dat niet neem ik aan.
Nee dat doe ik niet nee. Denk trouwens dat je dat van een heterodocent evenmin leuk vindt...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Rots84 schreef op 28-09-2005 @ 18:50 :
Je leraar is homo, wat maakt dit uit?
niks.

Laatst gewijzigd op 14-12-2005 om 20:40.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 12:14
lodemai
Avatar van lodemai
lodemai is offline
Citaat:
Rots84 schreef op 14-12-2005 @ 18:17 :
Nee dat doe ik niet nee. Denk trouwens dat je dat van een heterodocent evenmin leuk vindt...
zeker waar.
__________________
so you think you can tell heaven from hell
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 15:45
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik heb geen problemen met homoseksualiteit, dus voor mij zou het geen verschil maken. Ik zou het er misschien wel een keer met klasgenoten over hebben, maar that's all.
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 14:56
Verwijderd
Het zou mij niks schelen.. ik zal er denk wel raar van opkijken en het doorvertellen enzo, maar zeker niet op een negatieve manier. Ik denk trouwens wel dat er mensen zijn die het niet accepteren, en hem gaan uitjoelen of wat dan ook..
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 20:48
Willowbellie
Willowbellie is offline
Ik heb wel leraren en daar zit ik dan af en toe wel met m'n vriendinnen grapjes over te maken, dat ze homo zouden kunnen zijn. In ieder geval, als die leraar het dan serieus meent zou ik er geen moeite mee hebben, ben tenslotte zelf bi.
__________________
I believe in you and you believe in yesterday
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhaal]
juliettebinoche
3 10-10-2004 21:48
Verhalen & Gedichten Boek: Islamitisch meisje doet het met Leraar
Silvia19
25 01-05-2004 16:06
Verhalen & Gedichten [verhaal] Montofoob
Type
3 19-04-2004 22:11
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Annelie's Vlucht
Nieni
4 26-01-2003 21:11
Algemene schoolzaken agendateksten
gangstah_girl
0 06-07-2002 18:59
Algemene schoolzaken Versier la agenda!
Mik-mother
14 30-06-2002 06:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15.