Oud 07-10-2006, 20:28
Wombat2
Avatar van Wombat2
Wombat2 is offline
Hallo allemaal en sorry voor mijn gezeur
Ik zit op tweetalig gymnasium en wordt vaak nerd genoemd.
Het klopt niet want ik doe echt totaal niks. Ik ga met de bus naar school en leer altijd alleen in de bus. Zelfs in de toetsweek doe ik echt niks, alleen 's ochtends in de bus even. En dan noemen ze me nerd!!

Hoe kan ik hierop reageren, negeren ben ik zat. Ik weet dat ze dom zijn, maar ik wil iets zeggen waardoor zij zo ontzettend uitgeluld zijn, dat ze dat nooit meer zeggen. Als ik zeg dat het niet waar is geloven ze me niet... Iemand goede raad???

Btw: haal ook nog eens alleen maar achten en negens...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2006, 20:32
Maresa
Avatar van Maresa
Maresa is offline
Ehm... het negeren? Als het makkelijk gaat op school lijkt me dat lekker, dat andere mensen daar jaloers op zijn en/of er opmerkingen over maken... jammer dan.

Als je dat negeert, zal de lol er - lijkt mij - snel vanaf zijn.
__________________
Now it's said.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 20:36
samoth
samoth is offline
Beter een nerd dan hersenloos tuig.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 20:39
Maresa
Avatar van Maresa
Maresa is offline
Dat sowieso ja
__________________
Now it's said.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 20:42
Verwijderd
Er is al teveel hersenloos tuig in Nederland, met wat nerdy zijn is niets mis.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 20:54
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Kijk ik doe vmbo en ik heb een hele tijd de '' nerds '' een beetje voor schut gezet geplaagd en dat was eigenlijk best wel dom... misschien was het wel een beetje jaloezie dat zij wel konden leren en ik niet
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 21:06
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Kijk, jij haalt achten en negens terwijl je alleen maar in de bus leert. maw, je bent dus blijkbaar best wel intelligent.
Zij kunnen waarschijnlijk maar met moeite voldoendes halen en zoeken een pispaaltje. Daar moet je eigenlijk gewoon om lachen.
Jij komt wel goed terecht zo hoor, triest volk dat anderen moet kleineren om zich goed te voelen niet. Dom volk, heb je niks aan etc.
Zo moet je maar denken. Wees proud to be a nerd!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 21:12
allbecauseofyou
allbecauseofyou is offline
Lekker boeiend, als was je wel een nerd Als ze de volgende keer zeggen dat je een nerd bent, zeg je 'ja, klopt', dan zijn ze pas echt uitgeluld.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 21:17
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
allbecauseofyou schreef op 07-10-2006 @ 21:12 :
Lekker boeiend, als was je wel een nerd Als ze de volgende keer zeggen dat je een nerd bent, zeg je 'ja, klopt', dan zijn ze pas echt uitgeluld.
Nee dan vinden ze je zielig
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Woef schreef op 07-10-2006 @ 20:54 :
Kijk ik doe vmbo en ik heb een hele tijd de '' nerds '' een beetje voor schut gezet geplaagd en dat was eigenlijk best wel dom... misschien was het wel een beetje jaloezie dat zij wel konden leren en ik niet
Natuurlijk is het jaloezie, dat is het altijd.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 21:37
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Sylph schreef op 07-10-2006 @ 21:32 :
Natuurlijk is het jaloezie, dat is het altijd.
Dat en een keer dat iemand er voor het eerst van zijn leven uitgestuurd was ging huilen... dat vond ik echt kneuse gedrag van hem
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Woef schreef op 07-10-2006 @ 21:37 :
Dat en een keer dat iemand er voor het eerst van zijn leven uitgestuurd was ging huilen... dat vond ik echt kneuse gedrag van hem
Dat is niet kneuzig gedrag, dat zijn typische menselijke reacties. Lees eens een boek over psychologie, het zal je blik opmerkelijk verruimen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 21:46
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Sylph schreef op 07-10-2006 @ 21:39 :
Dat is niet kneuzig gedrag, dat zijn typische menselijke reacties. Lees eens een boek over psychologie, het zal je blik opmerkelijk verruimen.
Maar het was zijn eerst keer en hij barste in huilen uit, ik concludeerde omdat ik nog niemand ooit heb zien huilen bij het eruitgestuurd worden dat hij gewoon maf was
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Woef schreef op 07-10-2006 @ 21:46 :
Maar het was zijn eerst keer en hij barste in huilen uit, ik concludeerde omdat ik nog niemand ooit heb zien huilen bij het eruitgestuurd worden dat hij gewoon maf was
Natuurlijk is het 'maf', zoals jij het noemt, maar het is wel verklaarbaar.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 21:52
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Sylph schreef op 07-10-2006 @ 21:48 :
Natuurlijk is het 'maf', zoals jij het noemt, maar het is wel verklaarbaar.
Tuurlijk hij is teleurgesteld hij voelt zich kut dan.. maar om dan te gaan huilen is wel een extreme vorm van het uiten van die negative emotie
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 23:22
sdekivit
sdekivit is offline
later hebben de nerds een betere baan (als ze tenminste een echte opleiding gaan doen)
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 23:26
deoxyribose
deoxyribose is offline
Het is niet echt prijzenswaardig dat jij 3 minuten voor een toets gaat leren, maar goed jij bent blijkbaar intelligent, wees er dus trots op zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 23:29
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
deoxyribose schreef op 07-10-2006 @ 23:26 :
Het is niet echt prijzenswaardig dat jij 3 minuten voor een toets gaat leren, maar goed jij bent blijkbaar intelligent, wees er dus trots op zou ik zeggen.
Wie zegt dat ik dat doe
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-10-2006, 23:30
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Woef schreef op 07-10-2006 @ 23:29 :
Wie zegt dat ik dat doe
Ik had het niet tegen jou maar tegen TS
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 23:32
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
deoxyribose schreef op 07-10-2006 @ 23:30 :
Ik had het niet tegen jou maar tegen TS
Ooow
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 11:04
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Mensen zeiden tegen mij ook vaak iets in de zin, "woow jij leert veel" of "wat ben jij een nerd" als ik weer eens een 9 had gehaald (dit werd trouwens niet kwaad bedoelt). die goeie ouwe tijden zucht. Ik deed alleen nooit iets aan mn werk, en het intresseerde me geen hol. Fijne bijkomstigheid was dat leraren ook het idee hadden dat ik een hardwerkend meisje was en me altijd oversloegen met huiswerk controleren Dus toen mn Gs leraar erachter kwam dat mn HELE werkboek van het afgelopen jaar blanco was... hihi.
moraal van het verhaal, negeren
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 11:12
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Laaf je aan de gedachte dat jij later zult slagen in het leven en dat die paupers in de goot verdwijnen.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 11:33
Knots
Knots is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 08-10-2006 @ 11:04 :
Mensen zeiden tegen mij ook vaak iets in de zin, "woow jij leert veel" of "wat ben jij een nerd" als ik weer eens een 9 had gehaald (dit werd trouwens niet kwaad bedoelt). die goeie ouwe tijden zucht. Ik deed alleen nooit iets aan mn werk, en het intresseerde me geen hol. Fijne bijkomstigheid was dat leraren ook het idee hadden dat ik een hardwerkend meisje was en me altijd oversloegen met huiswerk controleren Dus toen mn Gs leraar erachter kwam dat mn HELE werkboek van het afgelopen jaar blanco was... hihi.
moraal van het verhaal, negeren
Bekend verhaal, sommige mensen leren nou eenmaal makkelijker. Das soms lullig voor de mensen die dat niet kunnen, maar voor de TS alleen maar makkelijk. Ze zijn gewoon jaloers..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 12:01
Wombat2
Avatar van Wombat2
Wombat2 is offline
Tja, ik negeer ze nu ook, maar ik wil juist iets terugzeggen. Het negeren ben ik zat. Iemand enige suggesties???



en dan bedoel ik niet van: ik bereik later tenminste iets in mijn leven en jullie niet. Nee, iets waarop ze gewoon niks terug kunnen zeggen.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 12:07
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Bedenk bij jezelf dat dat je niet zal lukken, als ze met meerderen zijn zullen ze zich nooit beledigd voelen door een uitspraak van jou, ze gaan er hoogstens hard om lachen of verzinnen iets anders lulligs om terug te zeggen.

Doe dat dus niet, negeer ze gewoon.
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2006, 12:19
Verwijderd
Misschien ben je ook wel gewoon een nerd. Een nerd zou zich hier immers druk om maken.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 12:21
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Wombat2 schreef op 08-10-2006 @ 12:01 :
Tja, ik negeer ze nu ook, maar ik wil juist iets terugzeggen. Het negeren ben ik zat. Iemand enige suggesties???



en dan bedoel ik niet van: ik bereik later tenminste iets in mijn leven en jullie niet. Nee, iets waarop ze gewoon niks terug kunnen zeggen.
Dan zeg je: klopt!


Wat is er mis met een nerd zijn?
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 12:23
Verwijderd
Citaat:
<*)_>< schreef op 08-10-2006 @ 12:21 :


Wat is er mis met een nerd zijn?
Niemand wil een nerd zijn!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 12:26
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 08-10-2006 @ 12:23 :
Niemand wil een nerd zijn!
Oh, maar ik ben gewoon meselluf?
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 12:27
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Wombat2 schreef op 08-10-2006 @ 12:01 :
Tja, ik negeer ze nu ook, maar ik wil juist iets terugzeggen. Het negeren ben ik zat. Iemand enige suggesties???



en dan bedoel ik niet van: ik bereik later tenminste iets in mijn leven en jullie niet. Nee, iets waarop ze gewoon niks terug kunnen zeggen.
Houd je bek dombo!
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 12:27
Verwijderd
Citaat:
<*)_>< schreef op 08-10-2006 @ 12:26 :
Oh, maar ik ben gewoon meselluf?
Ja, maar dat moet je niet sein he.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Wombat2 schreef op 08-10-2006 @ 12:01 :
Tja, ik negeer ze nu ook, maar ik wil juist iets terugzeggen. Het negeren ben ik zat. Iemand enige suggesties???



en dan bedoel ik niet van: ik bereik later tenminste iets in mijn leven en jullie niet. Nee, iets waarop ze gewoon niks terug kunnen zeggen.
Ze kunnen altijd iets terugzeggen, ookal raakt het kant nog wal. Da's nou net het punt van dergelijke domme mensen die op zo'n manier hun gevoel voor eigenwaarde op denken te moeten krikken...

Ik hield het meestal op 'dat jij nou zo dom bent...'. Worden ze lekker kwaad van, maar erg gevat is het natuurlijk niet

Als mensen op je neerkijken omdat jij zogenaamd een nerd bent, kun jij mooi op ze neerkijken omdat ze zo dom zijn dat ze a) denken dat het een belediging is en b) uberhaupt denken dat ze je moeten beledigen. En dat subtiele neerbuigende in je houding, of je nou niets tegen ze zegt, of iets aardigs, of een rotopmerking, komt meestal toch het beste aan. Dat vangen ze dan meestal wel weer op.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 12:48
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-10-2006 @ 12:47 :
Ze kunnen altijd iets terugzeggen, ookal raakt het kant nog wal. Da's nou net het punt van dergelijke domme mensen die op zo'n manier hun gevoel voor eigenwaarde op denken te moeten krikken...

Ik hield het meestal op 'dat jij nou zo dom bent...'. Worden ze lekker kwaad van, maar erg gevat is het natuurlijk niet

Als mensen op je neerkijken omdat jij zogenaamd een nerd bent, kun jij mooi op ze neerkijken omdat ze zo dom zijn dat ze a) denken dat het een belediging is en b) uberhaupt denken dat ze je moeten beledigen. En die subtiele neerbuiging in je houding, of je nou niets tegen ze zegt of iets aardigs of een rotopmerking, komt meestal toch het beste aan. Dat vangen ze dan meestal wel weer op.
Wees wel bereid als je mensen beledigt die te dom zijn om iets terug te zeggen dat ze tevens behoorlijk agressief ervan kunnen worden
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Woef schreef op 08-10-2006 @ 12:48 :
Wees wel bereid als je mensen beledigt die te dom zijn om iets terug te zeggen dat ze tevens behoorlijk agressief ervan kunnen worden
Ah, ja, je moet het natuurlijk wel doen waar het kan, en zorgen dat je ze niet tegenkomt in donkere steegjes. Of gewoon een keertje flink van je afslaan, daar hebben ze wel respect voor. Maar ik promoot natuurlijk geen geweld
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 12:53
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
naja dat mensen, (zkr van vmbo) iets tegen je roepen lijkt me geen probleem. Maar mss heeft Ts ook andere problemen, bv weinig vrienden, is het een buitenbeentje ook in zn eigen klas, bedreigen de vmbo'ers hem serieuzer dan alleen met n paar opmerkingen. En is dat de reden datie hier zo mee zit.


hmm, miss deze:

vmbo'er "je bent een nerd"
jij "wil je er over praten schat?'
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 12:54
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Geweld? Terugschelden?
Als het je geen reet boeit en je dat duidelijk kan krijgen, dan ben je overal vanaf. Als je hapt ben je alleen maar een leukere uitdaging.
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-10-2006, 12:54
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 08-10-2006 @ 12:53 :
naja dat mensen, (zkr van vmbo) iets tegen je roepen lijkt me geen probleem. Maar mss heeft Ts ook andere problemen, bv weinig vrienden, is het een buitenbeentje ook in zn eigen klas, bedreigen de vmbo'ers hem serieuzer dan alleen met n paar opmerkingen. En is dat de reden datie hier zo mee zit.


hmm, miss deze:

vmbo'er "je bent een nerd"
jij "wil je er over praten schat?'
Ja, dan noemen ze je nog homo ook.
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 13:01
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
<*)_>< schreef op 08-10-2006 @ 12:54 :
Ja, dan noemen ze je nog homo ook.
dan vraag je of ze mee uit willen, en wat xtra glijmiddel meenemen!
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 14:04
Verwijderd
Geloof me, je wil .niet. als de homo van de school te boek staan.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 14:19
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-10-2006 @ 12:51 :
Ah, ja, je moet het natuurlijk wel doen waar het kan, en zorgen dat je ze niet tegenkomt in donkere steegjes. Of gewoon een keertje flink van je afslaan, daar hebben ze wel respect voor. Maar ik promoot natuurlijk geen geweld
Als ze je uitschelden en je gaat voor ze staan met een houding van kom maar op en je gaat ze zelf beledigen dan schrikken ze vaak al hoor..


Citaat:
naja dat mensen, (zkr van vmbo)
Waarom dicrimineer jij mensen van vmbo?!?
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 14:20
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Sylph schreef op 08-10-2006 @ 14:04 :
Geloof me, je wil .niet. als de homo van de school te boek staan.
ervaring ?

ontopic: het vervelende is altijd dat ze op jou mogen schelden, maar dat jij hun nooit terug kan pakken, als het over niveau gaat. dan heb je nml gelijk alle mama's op de stoep.

aardig blijven en negeren, nerdies die dingen terug gaan beweren zijn zó .. pestenswaardig.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 14:24
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 08-10-2006 @ 14:20 :


aardig blijven en negeren, nerdies die dingen terug gaan beweren zijn zó .. pestenswaardig.

Hehe idd
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 14:59
Verwijderd
Citaat:
=zwart wit= schreef op 08-10-2006 @ 14:20 :
ervaring ?
Nou nee, maar ik heb wel mensen gezien die dat labeltje op zich geplakt kregen - en dat is echt heel naar.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 15:18
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
ze noemen mij ook een nerd hoor, haal ook alleen hoge punten. maar ik weet gewoon dat mijn vrienden dat niet van me vinden en dat die weten waar het voor is, en zolang ik weet dat ik geen nerd ben mag de rest dat rustig van mij denken. ben het helemaal met een aantal mensen hier eens: als ze tegen mij nerd zeggen glimlach ik een keer en denk bij mezelf jij moet over andere mensen heen lopen om je goed te voelen en ik kijk gewoon eens op mn cijferlijst, later heb ik een leuke goede baan en staan zij nog steeds mensen te beledigen ergens als concierge ofzo. ^_^
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 15:21
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Encefalopathie schreef op 08-10-2006 @ 15:18 :
ze noemen mij ook een nerd hoor, haal ook alleen hoge punten. maar ik weet gewoon dat mijn vrienden dat niet van me vinden en dat die weten waar het voor is, en zolang ik weet dat ik geen nerd ben mag de rest dat rustig van mij denken. ben het helemaal met een aantal mensen hier eens: als ze tegen mij nerd zeggen glimlach ik een keer en denk bij mezelf jij moet over andere mensen heen lopen om je goed te voelen en ik kijk gewoon eens op mn cijferlijst, later heb ik een leuke goede baan en staan zij nog steeds mensen te beledigen ergens als concierge ofzo. ^_^

Als je niks terug doet zien ze jouw als een makkelijk doelwit en kunnen ze steeds erger gaan pesten!!!

Dat vond ik altijd niks aan als iemand niks zei dan hield ik meestal wel op omdat het me dan verveelde
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 15:23
Verwijderd
Intelligente mensen hebben vaak een emotioneel zware jeugd, voor zover ik weet, dus het hoort er gewoon bij. Het is zwaar, maar je krijgt er wel een mooi karakter van. Elke nerd wil later toch een cynisch genie worden?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 15:24
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
perseus schreef op 08-10-2006 @ 15:23 :
Intelligente mensen hebben vaak een emotioneel zware jeugd, voor zover ik weet, dus het hoort er gewoon bij. Het is zwaar, maar je krijgt er wel een mooi karakter van. Elke nerd wil later toch een cynisch genie worden?
jaaaaa!
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 15:29
Verwijderd
Dat is nu eenmaal de arrogantie van de denkende mens. Wie anderen prijst vanwege hun intelligentie, moet intelligent genoeg zijn om te kunnen bevatten dat zij intelligent zijn, en prijst anderen dus vanwege een eigenschap die hij zelf ook bezit.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 15:30
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
perseus schreef op 08-10-2006 @ 15:23 :
Intelligente mensen hebben vaak een emotioneel zware jeugd, voor zover ik weet, dus het hoort er gewoon bij. Het is zwaar, maar je krijgt er wel een mooi karakter van. Elke nerd wil later toch een cynisch genie worden?
Of een sociaal gestoord wetenschapper

meeste nerds zijn nu al so sociaal gestoord als een kamerplant
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 15:30
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Wombat2 schreef op 07-10-2006 @ 20:28 :

Hoe kan ik hierop reageren, negeren ben ik zat. Ik weet dat ze dom zijn, maar ik wil iets zeggen waardoor zij zo ontzettend uitgeluld zijn, dat ze dat nooit meer zeggen. Als ik zeg dat het niet waar is geloven ze me niet... Iemand goede raad???
Haha, dan vinden ze je alleen nog maar een grotere nerd.
Ik zou het inderdaad gewoon negeren. Uiteindelijk lach jij het laatste, want jij hebt later een betere baan. Vertel ze dat jij er ook niets aan kunt doen dat je zo bevoordeeld bent (even voor de duidelijkheid: grapje).
Pas trouwens op met je uitspattingen "Ik doe er niets voor" en "Ik haal alleen maar achten en negens" enzovoorts. Zie het eerst maar eens te halen voordat je lacht. Dat is een wijze raad, niets meer .

Ik zou er niets van zeggen, om even terug te komen op je verhaal. Zij zijn dommer dan jij en hebben daar blijkbaar moeite mee. Je moet er geen energie (meer) in stoppen, want dat zijn ze niet waard .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Beauty & de nerd
*oma*
49 07-05-2009 15:27
Lifestyle Nerds
Pan Am
199 03-02-2005 23:11
Lifestyle Being a Nerd.. boeiend of niet?
Skyrise
88 31-08-2004 18:51
Algemene schoolzaken wanneer is iemand nou een "nerd(in)"?
bloemkool
80 07-11-2003 14:27
Verhalen & Gedichten De Nerderige Zak
Just Johan
3 22-07-2003 00:20
Lifestyle Nerds
Verwijderd
191 11-06-2003 17:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33.