Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2006, 12:56
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-10-2006 @ 07:46 :
Dan moet je dat natuurlijk wel kunnen zeggen.
Je bedoelt... Zonder stotteren?
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2006, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 20-10-2006 @ 01:01 :
Ik zou dat niet kunnen zeggen, taalwetenschap en topfuncties gaan niet echt samen.
Met Nederlands en Engels ook al niet.

En als je dan ziet wat voor onbenullen er bij geneeskunde, tandheelkunde en economie rondlopen... *zucht*
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 19:58
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-10-2006 @ 07:46 :
Dan moet je dat natuurlijk wel kunnen zeggen.
En iemand zoals de topicstarter, die blijkbaar hoogst intelligent is en tweetalig gymnasium doet, kan dat niet?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-10-2006 @ 20:58 :
En iemand zoals de topicstarter, die blijkbaar hoogst intelligent is en tweetalig gymnasium doet, kan dat niet?
Niet als hij uiteindelijk een studie gaat doen waarbij de kans op topfuncties nogal klein is...
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 00:35
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 20-10-2006 @ 17:28 :
Met Nederlands en Engels ook al niet.

En als je dan ziet wat voor onbenullen er bij geneeskunde, tandheelkunde en economie rondlopen... *zucht*
Achja.

Maar ik wil helemaal geen topfunctie, dat ambieer ik ook niet ofzo. Ik ben allang blij als ik een leuke baan vind waarmee ik een salaris verdien waarvan ik kan leven. Het hoeft helemaal niet 'hoog' te zijn ofzo.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 08:33
Wombat2
Avatar van Wombat2
Wombat2 is offline
Citaat:
Morgan schreef op 20-10-2006 @ 22:56 :
Niet als hij uiteindelijk een studie gaat doen waarbij de kans op topfuncties nogal klein is...
ik wil geneeskunde gaan studeren later...
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Wombat2 schreef op 21-10-2006 @ 09:33 :
ik wil geneeskunde gaan studeren later...
De status van artsen gaat steeds verder omlaag Je kunt beter tandheelkunde gaan doen
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 13:50
Wombat2
Avatar van Wombat2
Wombat2 is offline
Citaat:
Morgan schreef op 21-10-2006 @ 13:52 :
De status van artsen gaat steeds verder omlaag Je kunt beter tandheelkunde gaan doen
Ik wil ook kaakchirurg worden
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 14:54
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Wombat2 schreef op 21-10-2006 @ 14:50 :
Ik wil ook kaakchirurg worden
saai!
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 14:56
Verwijderd
Ach ja, als je salaris > € 50.000 is zie je al snel door saaiheid heen.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 14:59
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Sylph schreef op 21-10-2006 @ 15:56 :
Ach ja, als je salaris > € 50.000 is zie je al snel door saaiheid heen.
Ik zei ook niet dat het niet goed zo kunnen verdienen!
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 16:13
Wombat2
Avatar van Wombat2
Wombat2 is offline
Citaat:
Woef schreef op 21-10-2006 @ 15:59 :
Ik zei ook niet dat het niet goed zo kunnen verdienen!
Hij zegt ook niet dat jij dat zei

Lijkt mij niet saai, wat is er dan niet saai behalve leeuwentemmer ofzo..? Alles wordt op den duur saai toch?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 18:40
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Woef schreef op 07-10-2006 @ 21:46 :
Maar het was zijn eerst keer en hij barste in huilen uit, ik concludeerde omdat ik nog niemand ooit heb zien huilen bij het eruitgestuurd worden dat hij gewoon maf was
Dat komt vaker voor, het ligt er maar net aan waar je gevoelig voor bent. Als je het maf vindt, houd het dan lekker voor je .
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 19:12
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Citaat:
Wombat2 schreef op 21-10-2006 @ 14:50 :
Ik wil ook kaakchirurg worden
Leuk, leuk, leuk.. Maar dan moet je volgens mij ook een paar jaar tandheelkunde doen.. Weet het niet helemaal precies, maar heb in een college wel iets gehoord over kaakchirurgie en aangezichtsfractuurartsen, die daarvoor eerst tandheelkunde hadden gestudeerd..
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 21:47
LB06
LB06 is offline
Citaat:
Woef schreef op 21-10-2006 @ 15:54 :
saai!
En jij wordt... stuntman?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 08:35
Verwijderd
Citaat:
Wombat2 schreef op 21-10-2006 @ 14:50 :
Ik wil ook kaakchirurg worden
Haha, goede combi.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Woef schreef op 21-10-2006 @ 15:59 :
Ik zei ook niet dat het niet goed zo kunnen verdienen!
Iemand met een HBO of Universitair diploma verdient uiteindelijk al gauw 50.000 + euro per jaar .

wbt ontopic:

Ik denk dat de positie van een nerd met 4 dingen te maken kan hebben:

1. Uiterlijke verschijning. Dus iemand met een bril, ongekamd haar zonder gel en die niet erg modieuze kleding draagt maakt meer kans om als pispaal gebruikt te worden.

2. Sociale vaardigheden. Iemand die zich goed kan maneuvreren in een groep zal veel minder kans hebben om als nerd gezien te worden.

3. Intresses. Iemand met in de ogen van anderen 'vreemde intresses' wordt al gauw als nerd gezien als aan 1 van de twee bovenstaande eisen is voldaan.


4. Intelligentie. Bewust als laatste neergezet. Natuurlijk maakt het wel uit hoe intelligent iemand is, maar een intelligent iemand wordt lang niet altijd als nerd gezien en een nerd in de ogen van anderen, hoeft niet eens echt intelligent te zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 16:51
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Kamarazow schreef op 22-10-2006 @ 17:14 :
Iemand met een HBO of Universitair diploma verdient uiteindelijk al gauw 50.000 + euro per jaar .

wbt ontopic:

Ik denk dat de positie van een nerd met 4 dingen te maken kan hebben:

1. Uiterlijke verschijning. Dus iemand met een bril, ongekamd haar zonder gel en die niet erg modieuze kleding draagt maakt meer kans om als pispaal gebruikt te worden.

2. Sociale vaardigheden. Iemand die zich goed kan maneuvreren in een groep zal veel minder kans hebben om als nerd gezien te worden.

3. Intresses. Iemand met in de ogen van anderen 'vreemde intresses' wordt al gauw als nerd gezien als aan 1 van de twee bovenstaande eisen is voldaan.


4. Intelligentie. Bewust als laatste neergezet. Natuurlijk maakt het wel uit hoe intelligent iemand is, maar een intelligent iemand wordt lang niet altijd als nerd gezien en een nerd in de ogen van anderen, hoeft niet eens echt intelligent te zijn.
En dan gaat het het meeste om sociale vaardigheden. iemand kan wel slim zijn en rare intresses hebben en er appart uitzien maar als hij sociaal vaardig is dan hoeft hij niet echt bang te zijn voor uitgescholden worden voor nerd.

50.000?
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 06:44
Wombat2
Avatar van Wombat2
Wombat2 is offline
Ja, idd Woef

Goede opsomming trouwens.
Ik ben geen van alle hoor, ik ben gewoon normaal. Net als alle andere. Het enige dat anders is is dat ik op een iets hoger niveau zit, en daarom wordt gepest.

Dan zeggen jullie weer van: Ja, dat zeg jij, over jezelf, dat je normaal bent.

Dat zeg ik inderdaad, maar dan wel serieus. Het is gewoon zo, kan er niks meer over zeggen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 09:56
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Woef schreef op 17-10-2006 @ 20:02 :
jezus wombat lighten up! als je echt gepest word gewoon terug bekken en als het moet diegene gewoon voor zn kanus slaan!
Gesproken als een echte VMBOer.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 10:11
juno
Avatar van juno
juno is offline
Als nerd moet je gewoon uitgaan van de lijfspreuk: ik ben helemaal niet gek, de rest van de wereld is gek!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 10:27
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Chimera schreef op 27-10-2006 @ 10:56 :
Gesproken als een echte VMBOer.
Ik ben geen VMBO'er, maar weet uit ervaring dat dit wel helpt.
Eerst een tijdje negeren, gaan ze door, dan moet je ze duidelijk laten weten dat je van zulk soort opmerkingen niet gediend bent.
Eerst rustig, dan met een grote bek en als ze dan nog verder gaan moet er maar geweld gebruikt worden. Onder het motto: Ik heb je gewaarschuwd *klets*

Zorg er dan wel voor dat je op een positieve manier bekend staat bij de leraren, voor het geval dat de pestkoppen ineens de slachtoffer rol gaan aannemen. (Is mij gebeurd. Maandenlang getreiter, ik trek 1 keer m'n bek open, gaat mevrouw meteen naar de rector. 'meneeeeer, ze doet gemeen tegen me.' kutwijf. Maar goed, zij werkt nu bij de McDonalds en ik niet. )
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 18:39
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Chimera schreef op 27-10-2006 @ 10:56 :
Gesproken als een echte VMBOer.
Ow? over je heen laten lopen en niks laten doen zodat het steeds erger word is dat goed? gesproken als een vmboer... tssss

stomme nerd
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 19:00
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Citaat:
Wombat2 schreef op 27-10-2006 @ 07:44 :
Ja, idd Woef

Goede opsomming trouwens.
Ik ben geen van alle hoor, ik ben gewoon normaal. Net als alle andere. Het enige dat anders is is dat ik op een iets hoger niveau zit, en daarom wordt gepest.

Dan zeggen jullie weer van: Ja, dat zeg jij, over jezelf, dat je normaal bent.

Dat zeg ik inderdaad, maar dan wel serieus. Het is gewoon zo, kan er niks meer over zeggen.
Ik wil niet lullig doen, maar uit bijvoorbeeld jouw postgedrag en je nick/ava leid ik af dat dat toch niet helemaal klopt.
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 28-10-2006, 19:48
Foodlover
Foodlover is offline
Citaat:
Ik wil niet lullig doen, maar uit bijvoorbeeld jouw postgedrag en je nick/ava leid ik af dat dat toch niet helemaal klopt.
wat voor postgedrag bedoel je?
__________________
I LOVE FOOD
Met citaat reageren
Oud 29-10-2006, 01:41
stefan87
stefan87 is offline
Citaat:
Wombat2 schreef op 07-10-2006 @ 20:28 :
Hallo allemaal en sorry voor mijn gezeur
Ik zit op tweetalig gymnasium en wordt vaak nerd genoemd.
Het klopt niet want ik doe echt totaal niks. Ik ga met de bus naar school en leer altijd alleen in de bus. Zelfs in de toetsweek doe ik echt niks, alleen 's ochtends in de bus even. En dan noemen ze me nerd!!

Hoe kan ik hierop reageren, negeren ben ik zat. Ik weet dat ze dom zijn, maar ik wil iets zeggen waardoor zij zo ontzettend uitgeluld zijn, dat ze dat nooit meer zeggen. Als ik zeg dat het niet waar is geloven ze me niet... Iemand goede raad???

Btw: haal ook nog eens alleen maar achten en negens...
nerds zijn vaak geobsedeerd door iets. mensen die je steeds nerd noemen kun je hiermee confronteren, dat ze dus neits beters te doen hebben, en alleen maar met jou bezig zijn. dat is misschien een invalshoek
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 06:38
Wombat2
Avatar van Wombat2
Wombat2 is offline
Citaat:
stefan87 schreef op 29-10-2006 @ 02:41 :
nerds zijn vaak geobsedeerd door iets. mensen die je steeds nerd noemen kun je hiermee confronteren, dat ze dus neits beters te doen hebben, en alleen maar met jou bezig zijn. dat is misschien een invalshoek

Dat is een goede!! Dat bedoel ik nou, om zulk soort dingen terug te zeggen! Thanx!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 10:01
jeuni
jeuni is offline
nou laten we het ook eens van de andere kant bekijken.

Kijk ik heb vmbo gedaan en zat in een badminton team's met alleen maar mensen van de Havo en Vwo. Als ik eerlijk ben, ben ik heel vaak voor dom mens uitgescholden. hoewel ik ook niet dom ben. mijn iq is boven het gemiddelde.

ik maak me vaak erg boos over die mensen.
vmbo'ers worden daar net zo goed mee gepest!

maja natuurlijk is het niet eerlijk dat er zo over gescholden word. ik denk dat ze gewoon die mensen moet blijven negeren.

groetjes
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Wombat2 schreef op 03-11-2006 @ 07:38 :
Dat is een goede!! Dat bedoel ik nou, om zulk soort dingen terug te zeggen! Thanx!
Vind je dat echt een goede?
Ik zie het al voor me:

"heee, nerd!"
"Jongen, nou moet je eens naar me luisteren, nerds zijn vaak geobsedeerd door iets, en jij bent ermee geobsedeerd om mij nerd te noemen, dus eigenlijk ben jij de nerd"
...stilte...
"what the fuck man wat lul je! nerd!"
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 14:18
Confus1oN
Confus1oN is offline
Hahaha, dat wat Sarah zegt dacht ik ook meteen, wsl snapt die andere het niet eens inderdaad
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 14:38
Welgemeend
Welgemeend is offline
De juiste vrienden zoeken helpt ook wel, die kunnen je "beschermen", je krijgt meer cred, etc.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 10:28
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Welgemeend schreef op 03-11-2006 @ 15:38 :
De juiste vrienden zoeken helpt ook wel, die kunnen je "beschermen", je krijgt meer cred, etc.
Denk je nou echt als je een nerd bent dat groote stoere jongens met je om willen gaan?
of je moet ze inhuren voor geld
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 10:44
Wombat2
Avatar van Wombat2
Wombat2 is offline
Verdomme ik ben geen nerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 11:40
Barones
Avatar van Barones
Barones is offline
OMG woef jou reacties zijn echt zo
sinds wanneer moet je vrienden inhuren voor geld? Ik weet niet wat voor beeld jij hebt bij mensen die goed kunnen leren, maar ik denk dat je wat minder bezig moet zijn met mensen labeltjes geven. Iemand met een hoge opleiding kan net zo goed vrienden hebben als iemand van het vmbo. Bovendien heb je ook wel mensen die 'stoer' zijn (zoals jij het noemt) op het gymnasium. En welgemeend heeft nooit gezegd dat je 'stoere' vrienden moet hebben. Vrienden horen zowiezo voor je op te komen en dit kan ook door een grote mond terug te geven.

Sorry voor mijn 'boze' reactie maar ik heb dit topic door gelezen en zat me steeds meer te ergeren aan jou reacties. En daarbij: je maakt echt ontzettend veel spelfouten.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 12:21
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Barones schreef op 04-11-2006 @ 12:40 :
Stom onintressant zeik verhaal
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Kamarazow schreef op 22-10-2006 @ 17:14 :
Iemand met een HBO of Universitair diploma verdient uiteindelijk al gauw 50.000 + euro per jaar .
Uiteindelijk? Genoeg disciplines waarin je dat al na drie jaar vanaf start (dus met nul werkervaring) kunt bereiken.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 13:33
LB06
LB06 is offline
Citaat:
Barones schreef op 04-11-2006 @ 12:40 :
OMG woef jou reacties zijn echt zo
...

Sorry voor mijn 'boze' reactie maar ik heb dit topic door gelezen en zat me steeds meer te ergeren aan jou reacties. En daarbij: je maakt echt ontzettend veel spelfouten.
Mwhaha, my thoughts exactly.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 14:57
Foodlover
Foodlover is offline
Barones, je praat over andermans spelfouten maar sowieso schrijf je dus niet met een z maar met een s
__________________
I LOVE FOOD
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 15:53
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Barones schreef op 04-11-2006 @ 12:40 :
OMG woef jou reacties zijn echt zo
sinds wanneer moet je vrienden inhuren voor geld? Ik weet niet wat voor beeld jij hebt bij mensen die goed kunnen leren, maar ik denk dat je wat minder bezig moet zijn met mensen labeltjes geven. Iemand met een hoge opleiding kan net zo goed vrienden hebben als iemand van het vmbo. Bovendien heb je ook wel mensen die 'stoer' zijn (zoals jij het noemt) op het gymnasium. En welgemeend heeft nooit gezegd dat je 'stoere' vrienden moet hebben. Vrienden horen zowiezo voor je op te komen en dit kan ook door een grote mond terug te geven.

Sorry voor mijn 'boze' reactie maar ik heb dit topic door gelezen en zat me steeds meer te ergeren aan jou reacties. En daarbij: je maakt echt ontzettend veel spelfouten.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 15:45
Wombat2
Avatar van Wombat2
Wombat2 is offline
Whaha! zo grappig
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 16:05
De #1 Baas
Avatar van De #1 Baas
De #1 Baas is offline
En nu dan wombattie word je nog steeds zo gepest door die kwaai jongens?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 19:16
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
jeuni schreef op 03-11-2006 @ 11:01 :
nou laten we het ook eens van de andere kant bekijken.

Kijk ik heb vmbo gedaan [...] mijn iq is boven het gemiddelde.

Ik doe gymnasium maar ben eigenlijk heel dom.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 20:13
Barones
Avatar van Barones
Barones is offline
Citaat:
Foodlover schreef op 10-11-2006 @ 15:57 :
Barones, je praat over andermans spelfouten maar sowieso schrijf je dus niet met een z maar met een s
ja dat is inderdaad wel heel dom :$ haha
maar, ik vind toch dat hij meer fouten maakt
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 08:17
Wombat2
Avatar van Wombat2
Wombat2 is offline
Citaat:
De #1 Baas schreef op 16-11-2006 @ 17:05 :
En nu dan wombattie word je nog steeds zo gepest door die kwaai jongens?
Mwah, het is iets minder, maar ze doen het nog steeds... Ik voel me zo alleen, want niemand helpt me erbij..
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 09:38
sdekivit
sdekivit is offline
nu begin je echt te zeuren wombat sorry, ik heb het nog veel erger meegemaakt dan jij (zoals ik kan lezen uit jouw posts) en ik vind dat je je nu een beetje aanstelt.

Ben je een 'nerd': fijn dan, laat ze lekker. Als jij je erbij prettig voelt wat je allemaal doet , dan moet je dat niet gaan veranderen om belangstelling te wekken bij wiet-rokende stoere gozers/meiden.

--> zoals je het nu doet overkomen WIL je juist dat iereen je een nerd vind. Je doet het ook voor een groot deel zelf als je ook zo gedraagt op bijvoorbeeld school.

--> Negeermethode is het beste en doe gewoon wat jij wilt en laat de rest lullen, en nu ophouden met het gejammer dat je zo alleen bent, want er zijn er nog veel meer zoals jij.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 16-11-2006 @ 20:16 :
Ik doe gymnasium maar ben eigenlijk heel dom.
Nouja, als je aanneemt dat mensen op VMBO-t een iq van tussen de 90 en de 110 hebben (want een erg rigide gedachte is, maar wel in de richting komt) dan heeft de helft van de VMBO-t'ers een bovengemiddeld iq. Sowieso heeft ongeveer de helft van de mensen een bovengemiddeld iq. Iets minder dan de helft omdat er meer uitschieters naar beneden dan uitschieters naar boven zijn, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 16:57
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Sarah schreef op 18-11-2006 @ 12:25 :
Nouja, als je aanneemt dat mensen op VMBO-t een iq van tussen de 90 en de 110 hebben (want een erg rigide gedachte is, maar wel in de richting komt) dan heeft de helft van de VMBO-t'ers een bovengemiddeld iq. Sowieso heeft ongeveer de helft van de mensen een bovengemiddeld iq. Iets minder dan de helft omdat er meer uitschieters naar beneden dan uitschieters naar boven zijn, maar toch.
Ik vind het gewoon irritant als mensen zeggen dat ze slim zijn terwijl ze VMBO doen. Niet dat het erg is dat ze VMBO doen, maar zo slim zijn ze dan blijkbaar niet.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 11:41
De #1 Baas
Avatar van De #1 Baas
De #1 Baas is offline
Citaat:
Magican schreef op 18-11-2006 @ 17:57 :
Ik vind het gewoon irritant als mensen zeggen dat ze slim zijn terwijl ze VMBO doen. Niet dat het erg is dat ze VMBO doen, maar zo slim zijn ze dan blijkbaar niet.
magican probeer jij nu te zeggen dat vmbo-ers dom zijn
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 13:09
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
De #1 Baas schreef op 19-11-2006 @ 12:41 :
magican probeer jij nu te zeggen dat vmbo-ers dom zijn
Probeer jij te zeggen dat VMBO'ers slim zijn?
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Barones schreef op 16-11-2006 @ 21:13 :
ja dat is inderdaad wel heel dom :$ haha
maar, ik vind toch dat hij meer fouten maakt
Pff, jij bent echt een belediging voor de nerds.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Beauty & de nerd
*oma*
49 07-05-2009 14:27
Lifestyle Nerds
Pan Am
199 03-02-2005 22:11
Lifestyle Being a Nerd.. boeiend of niet?
Skyrise
88 31-08-2004 17:51
Algemene schoolzaken wanneer is iemand nou een "nerd(in)"?
bloemkool
80 07-11-2003 13:27
Verhalen & Gedichten De Nerderige Zak
Just Johan
3 21-07-2003 23:20
Lifestyle Nerds
Verwijderd
191 11-06-2003 16:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29.