Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2003, 09:24
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
ik wil het hier eens hebben over de laatste keer dat ik LSD genomen heb (begin 2000) en wat er gebeurd is... vroeger heb ik veel LSD genomen en de meeste trips die ik gehad heb waren goed. 'k heb ook wel enkele bad trips gehad maar daar was ik al vlug weer over. behalve de laatste keer dat ik tripte op LSD. toen had ik er 4 of 5 binnen en hebben enkele gasten mij zot zitten maken waardoor ik keihard begon te flippen. ze maakten me vanalles wijs. ze deden me schrikken, maakten me bang, riepen allemaal door elkaar m'n naam, ze vertelden dat er wormen uit m'n oren kwamen, dat ik in m'n broek aan het pissen was enz... ik geloofde alles wat ze me wijsmaakten en dacht dat ik die gedachten nooit meer uit m'n hoofd zou krijgen. alles was akelig en leek zo echt. ik had ook geen heroïne of kalmeerpillen om te trip te verminderen. 'k ben toen door een hel gegaan en na die LSD trip was het nog niet gedaan. ik hoorde heel de tijd iemand mijn naam roepen. steeds op dezelfde toon. ik dacht dat ik echt zot werd. en bijna 6 maanden (!) dacht ik steeds dat ik in mijn broek aan het pissen was. opeens voelde ik mezelf pissen, voelde nat en warmte in mijn broek waar ik telkens hard van verschoot maar toen bleek ik helemaal niet in mijn broek te plassen. en elke keer opnieuw dacht ik dat ik echt in m'n broek aan het pissen was. ik was toen heel angstig. steeds dacht ik dat ik iemand zag. net een schim die snel voorbij schoot en ik dacht dikwijls dat er iemand achter mij stond. dan stond ik vastgenageld aan de grond. ik durfde zelf het licht niet uitdoen om te gaan slapen. kdacht toen dat er iemand onder mijn bed zat maar ik had zo'n schrik dat ik zelf niet durfde kijken. 'k heb zo enkele dagen rondgelopen en dan heb ik een overdosis slaappillen genomen... toen ik wakker werd lag ik in het ziekenhuis met draden in m'n neus enzo. ze hadden m'n maag leeggepompt. 'k ben daarna naar de afdeling psychiatrie gegaan (de 1ste keer) waar ze me volstaken met medicatie en de psychiater zei dat ik een psychose had. sindsdien heb ik nooit geen LSD meer durven nemen en ik ga het ook nooit meer doen!
ik heb al verhalen gehoord van mensen die nooit meer uit de psychiatrie mogen omdat ze compleet schizofreen zijn van LSD.
maakt nooit iemand zot op LSD!!!
ps:ik heb het niet zo gelaten met die jongens...
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2003, 09:47
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Ouch, wat een heftig en indringend verhaal. Ik heb echter wel een vraag; waren die jongens toentertijd 'vrienden' van je? Zo blijkt maar weer, setting en tripbuddies zijn een van de meest belangrijke factoren tijdens een trip - op welk middel dan ook.

Met vriendelijke groeten,

Henk Mul.
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 10:22
js0-
js0- is offline
oeh fuckedup, wat is er met die gasten gebeurd?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 10:41
Mir-idiotA
jezus! wat een losers??
hoe kun je zoiets nou flikken..
wat klote zeg
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 10:41
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
dat is gebeurd in het appartement van een dealer. die gasten waren geen vrienden. er was op dat moment geen vriend van mij erbij. ik kende ze wel allemaal. het waren ook druggebruikers. (meer wiet, speed, XTC) maar ze wisten maar al te goed dat ik op LSD zat. ze hadden er heel veel plezier in dat ik in paniek geraakte. ik was het wel gewoon om op trip tussen de mensen te komen maar stel je eens voor dat er iemand zegt dat er wormen uit je oren komen en nog andere shit en de anderen spelen dat spelletje mee. op LSD ga je dat echt geloven. nu durf ik geen LSD meer nemen want ik vrees dat ik direct weer vanalles zal inbeelden en weer heel bad ga gaan. lang na dit voorval toen ik uit de psychiatrie kwam en m'n eerste joint weer rookte ben ik ook heel angstig geworden. ik dacht toen dat alles weer opnieuw ging gebeuren. gelukkig ben ik er nu helemaal over.
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 10:45
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
wat is er met die gasten gebeurd?
welja, ik wil helemaal niet de stoere gaan uithangen maar die gasten hebben al een paar keer slaag gekregen van mij en van enkele vrienden van me. en op een party een pint over hun hoofd kappen enzo... mja, dat is nu alweer een tijd geleden.
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 10:47
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Een neef verteld mij een keer van iemand die bij hem kwam solliciteren dat ie een flash-back naar een bad trip kreeg op het einde van het sollicitatiegesprek. Mijn neef had m bijna aangenomen, maar op t moment dat ie angstig van zijn stoel opsprong en achter de gordijnen naar buiten ging kijken en zeggen dat ie achtervolgd werd, verknoeide dat natuurlijk. Toen ie weer bij positieven was, legde hij alles eerlijk uit, maar tsja, aangenomen worden kon ie niet meer. Dat zou te onverantwoordelijk zijn.

En een neef van mijn vader had ook een keer geflipt op LSD. Die gebruikte het ergens op 11 hoog in een flat en begon te geloven dat ie een vogel was. Nja, alles was dicht en t kwam niet bij m op om door het raam te springen, gelukkig.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 12:01
dark_poetry
Avatar van dark_poetry
dark_poetry is offline
Wat een verhaal.
Dikke naaistreek van die gasten zeg,ik kan me het gewoon niet voorstellen dat iemand zo iets kan flikken.
Goed dat je ze heb getrapt!
Heb je er nu nog vaak last van?
__________________
Do you remember what we tried to reach and build together? forever forever "schoonheid is ontzetting"onkruid vergaat niet"
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 12:18
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
nee, het is ook al meer dan 3 jaar geleden.
soms heb ik nog wel eens rare waarnemingen als ik nuchter ben maar ik weet niet of dat van die laatste LSD trip is. ik heb zoveel drugs genomen en veel rare dingen meegemaakt.
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 14:53
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 06-09-2003 @ 13:18:
nee, het is ook al meer dan 3 jaar geleden.
soms heb ik nog wel eens rare waarnemingen als ik nuchter ben maar ik weet niet of dat van die laatste LSD trip is. ik heb zoveel drugs genomen en veel rare dingen meegemaakt.
Wat voor een waarnemingen?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 15:25
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Ik wilde altijd nog wel een keer in m'n leven LSD nemen, maar als ik dan dit soort verhalen lees. Dan denk ik 't is het risico toch niet waard.

Vind het btw echt fucking triest van die gasten. Dat is ongeveer net zo erg als een pistool met losse flodders op iemands hoofd zetten en de trekker overhalen.
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 15:34
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
wat ik hoor en zie lijkt soms zo vreemd en onecht. het is moeilijk met woorden uit te leggen. soms lijkt het alsof ik in een droom leef. het geluid klinkt dan zo heel raar.
'k heb nog iets vreemd, zo'n gevoel dat ik heb...
maar ik kan het niet verwoorden... sorry...
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 15:53
Mir-idiotA
Citaat:
Drexz schreef op 06-09-2003 @ 16:25:
Ik wilde altijd nog wel een keer in m'n leven LSD nemen, maar als ik dan dit soort verhalen lees. Dan denk ik 't is het risico toch niet waard.
ik had precies dezelfde gedachte al jou toen ik dit las. Maarja, aan de andere kant: zulke klootzakken als hierbij waren heb je er meestal niet bij. Maar toch...het is idd heftig spul. Maar ik ben zo nieuwschierig...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 18:49
dreadmanneke
Avatar van dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 06-09-2003 @ 16:34:
wat ik hoor en zie lijkt soms zo vreemd en onecht. het is moeilijk met woorden uit te leggen. soms lijkt het alsof ik in een droom leef. het geluid klinkt dan zo heel raar.
'k heb nog iets vreemd, zo'n gevoel dat ik heb...
maar ik kan het niet verwoorden... sorry...
Probeer het op zijn minst, ookal kunnen we het niet volgen.
__________________
As the pattern gets more intricate and subtle, being swept along is no longer enough.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 19:44
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
Probeer het op zijn minst, ookal kunnen we het niet volgen.
hmmz, dit word niet gemakkelijk. ik heb dat gevoel al heel lang en het is meestal als ik in mijn bed lig. ik kan het gelijk oproepen. echt raar. ik heb me al zoveel afgevraagd hoe dat komt maar ik weet het niet. ik voel me dan net verbonden met heel het heelal. ik voel me 1 met heel de kosmos. 't is echt een raar gevoel. als ik mijn ogen sluit dan lijkt het of ik oneindig ver kan kijken. klinkt stom ik heb je gewaarschuwd, daarom wou ik er niet over beginnen. ik kan het niet precies uitleggen.
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 19:48
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
wat ik me afvraag is of je na al die drugs die je gedaan hebt of je ooit spijt hebt gehad er aan begonnen te zijn
wegen de goede dingen zwaarder als alle negatieve dingen?
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 20:18
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
wat ik me afvraag is of je na al die drugs die je gedaan hebt of je ooit spijt hebt gehad er aan begonnen te zijn
moest ik nu opnieuw 12 jaar kunnen zijn dan zou ik het toch anders aanpakken. als kind wou ik altijd met de 'zware' jongens optrekken. toen waren dat de 'coole' gasten die spijbelden, vochten, drugs namen, vanalles uitstaken,... maar nu is dat wel anders. veel van die gasten hebben geen diploma, zijn verslaafd, hebben een strafblad, zijn werkloos,... en de voorbeeldige jongens van toen hebben nu een mooi leven. maar op die leeftijd zie je dat niet. ik ben toen helemaal de verkeerde weg op gegaan... had ik toen gedaan wat mijn ouders zeiden dan had ik nu een 'zorgenloos' leventje met diploma, werk, een auto, eigen woning, stereoinstallatie, TV'tje,... en nu heb ik enkel schulden.

maar toch heb ik geen spijt. het is nu 1 maal zo. ik heb die weg gekozen en ik ben zo gevormd. ik voel me helemaal thuis in het drugswereldje. 'k heb nooit iets anders gekend en nooit geen doel gehad in mijn leven. 'k heb nooit aan de toekomst gedacht en dat doe ik nog steeds niet. 'k weet niet waarom. het is gewoon zo. zo ben ik zeker?
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 20:35
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
wegen de goede dingen zwaarder als alle negatieve dingen?
als je verslaafd bent aan drugs (dagelijks gebruikt) heb je op den duur veel meer negative dingen dan positieve dingen. dat is een feit. maar toch... ik heb nog steeds zin om te gebruiken. ik zeg dikwijls dat ik nooit meer ga gebruiken maar ik hou die goeie voornemens nooit lang vol. het liefst zou ik met mate kunnen gebruiken (meer positieve dingen) maar het verleden heeft mij geleerd dat ik dat niet kan. ik moet volledig stoppen maar dat valt mij heel zwaar.
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-09-2003, 21:08
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 06-09-2003 @ 21:18:

maar toch heb ik geen spijt. het is nu 1 maal zo. ik heb die weg gekozen en ik ben zo gevormd. ik voel me helemaal thuis in het drugswereldje. 'k heb nooit iets anders gekend en nooit geen doel gehad in mijn leven. 'k heb nooit aan de toekomst gedacht en dat doe ik nog steeds niet. 'k weet niet waarom. het is gewoon zo. zo ben ik zeker?
Maar je bent nog jong! Je kunt nog zo veel! Dus laat je niet verleiden door dat spul en probeer wat op te bouwen!
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 21:36
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
ja soms zie ik dat wel zitten maar ik weet van mezelf dat het nooit lang duurt. ik ben heel wisselvallig. gewoon alles, echt alles waar ik aan begin geef ik na een tijdje op. ik kan niks volhouden. geen school, geen hobby, geen werk,... het enige dat ik nooit beu geraak is drugs. ik denk soms dat dat komt door druggebruik dat ik moeilijk nog van gewone dingen kan genieten.
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 22:07
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Je neemt geen LSD meer. Beperk je jezelf tot blowen dan...Of blijf nog andere (zwaardere) drugs nemen ondanks de nare ervaringen?
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 22:13
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
ik heb maar van 1 drugs een afkeer gekregen en dat is LSD.
met andere drugs zoals speed en heroïne heb ik ook slechte ervaringen gehad maar daar heb ik wel nog zin in.
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 22:26
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Mutant schreef op 06-09-2003 @ 23:23:
... LSD vertrouw ik nooit meer!
Nu ik zo een dingen lees, ik ook niet bepaald...
Ik dacht eerst om het ooit eens te proberen maar nu schrik ik er van terug. Ik ben zelf depressief en zie mezelf deze waanzinnige dingen doen onder invloed...Laat staan van LSD
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 22:26
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 06-09-2003 @ 22:36:
ik denk soms dat dat komt door druggebruik dat ik moeilijk nog van gewone dingen kan genieten.
Om de een of andere reden moet ik nu sterk denken aan de film Amélie, waarin Amélie opeens een blinde man in de hand neemt en hem rondleidt over de straat waarbij ze alles uitlegt aan hem wat ze ziet. Die man krijgt zo'n euforisch gevoel van deze zaken waarin hij eigenlijk alleen maar van kan dromen en waarschijnlijk nooit zo in het verleden tegen dingen "aangekeken" had. Amélie had een nieuw licht laten schijnen op zijn handicap; en bracht de werkelijkheid naar hem toe.

Eenzelfde persoon zou jou eigenlijk op een dergelijke manier door de natuur, de straten nemen en je wijzen op kleine mooie dingen, zodat je deze weer leert waarderen; of zodat je opeens tegen die dingen aankijkt zoals je nog nooit tegen hebt aangekeken (ook niet met drugs). Het zou een ervaring moeten zijn die die drugs zou moeten vervagen. Immers: de werkelijkheid - terwijl je nuchter bent - als euforisch ervaren zal je nooit lukken onder invloed van drugs.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 14:03
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Mijn laatste trip (een paar weken geleden) ging ook echt niet goed meer op een gegeven moment. Ik had slechts een 1/2 en een 1/3 zegel (bijna een hele dus in totaal)) en we namen t eigelijk gewoon als tussendoortje om er een gezellige avond van te maken zeg maar. Maar na een paar uur bleek t al de heftigste trip (voor mij iig) tot nu toe. De uren die volgde waren nog zeer ok, maar op een gegeven moment waren de nuchtere mensen gaan slapen, en wij trippers niet meer in de stemming om nog ook maar iets te doen, dus tripte we in onszelf verder wat uiteindelijk gewoonweg hels werd voor mij. Al die supervette vrolijke kleurijke hallucinaties die men normaliter kan zien met gesloten ogen op LSD waren nu gewoon een marteling om aan te zien, alsof mn geest in stukjes werd gehakt om dit aan mij te tonen. Zelfs de vrolijke geluidjes in psytrance (die toen een tijdje op stond) leken als vlijmscherpe messen door mn geest heen te snijden..
En dat terwijl een trip een paar weken eerder juist een van mn fijnste was..

Maar ik zie deze trip niet als een rede om geen LSD meer te nemen. Ik zie meerdere redenen in waarom ik fout ging (mn wat pessimistische kijk op t leven enzo) en heb t id dat er nog genoeg leuke dingen uit LSD te halen zijn, als je er goed mee om weet te gaan. En dat vind ik oa een van de leuke dingen van LSD, er leren mee om te gaan .
__________________
you don't know, dreamer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2003, 15:15
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Mafheid schreef op 07-09-2003 @ 15:03:

Maar ik zie deze trip niet als een rede om geen LSD meer te nemen. Ik zie meerdere redenen in waarom ik fout ging (mn wat pessimistische kijk op t leven enzo) en heb t id dat er nog genoeg leuke dingen uit LSD te halen zijn, als je er goed mee om weet te gaan. En dat vind ik oa een van de leuke dingen van LSD, er leren mee om te gaan .
Het is net als fietsen, hè!

Met vriendelijke groeten,

Henk Mul.
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 15:35
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
ja, je leert op den duur omgaan met LSD. ik nam vroeger LSD en ging met vrienden een pintje drinken op café of ik liep gewoon te trippen door een drukke winkelstraat. in het begin zou ik dat nooit gedufd hebben. op den duur heb je ook minder effect van je LSD trip. daarom dat ik er meer ging nemen en andere drugs erbij ging gebruiken. de leukste combinatie vind ik XTC en LSD. maar ook al heb je veel ervaring met LSD je kunt nog steeds bad gaan net zoals je als ervaren fietser nog op je bek kunt gaan.
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 11:02
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 07-09-2003 @ 16:15:
Het is net als fietsen, hè!

Met vriendelijke groeten,

Henk Mul.
Hmm, mja, tis eigelijk meer spelen met vuur..
__________________
you don't know, dreamer
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 10:45
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Mafheid schreef op 08-09-2003 @ 12:02:
Hmm, mja, tis eigelijk meer spelen met vuur..
Fietsen is ook gevaarlijk.
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 10:53
Verwijderd
Om heel eerlijk te zijn, lekker voor je. Moet je maar niet zo dom zijn om drugs te gebruiken. Want als ik drugs gebruik voel ik mij o zo lekker, triest........ heel terecht.
Ik heb ook wel eens een pilletje geslikt, ook heel lekker maar het is zo slecht voor je. Neem een vriendin wordt verliefd en je voelt je kiplekker.

ps: ik weet ook wel dat xtc heel anders dan lsd is
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 12:13
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
lullig voor je maar moet je die troep maar niet gebruiken.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 12:54
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
misschien stom maar, ik wil wanneer mijn leven stabieler is graag ooit eens lsd nemen. ik heb tot nu toe veel goede ervaringen met tripmiddelen en ik ben gelukkig ook niet x-treem gevoelig ervoor. ik heb weinig nare ervaringen gehad maar die waren wel zo intens dat ik een goede yijd, omgeving, en tripbuddys erbij wil hebben. ook doe ik t nooit meer als ik verantwoordelijk ben voor mn huis (bij een feest van jezelf ) maar iig op de juiste tijd met juiste personene en plaats lijkt t me overweldigend en het risico waard....
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 13:14
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
Om heel eerlijk te zijn, lekker voor je. Moet je maar niet zo dom zijn om drugs te gebruiken.
Citaat:
lullig voor je maar moet je die troep maar niet gebruiken
oké, jullie vinden het dom van mij. dat is jullie mening en van nog veel andere. kan ik inkomen. geen probleem.
behalve dat syphon zegt: 'lekker voor je' (daarmee bedoel je toch wat ik tegengekomen ben met m'n laatste trip)
dat zou niemand in realiteit mij in het gezicht moeten zeggen!!
(je zou er snel spijt van hebben)

maar wat ik nog even kwijt wil is dat ik de eerste keer dat ik LSD nam ook maar 1/2 nam. ik weet ook wel hoe gevaarlijk het is en om eerlijk te zijn, ik was er in het begin ook niet gerust in.
maar in totaal heb ik al 30 a 40 keer LSD genomen en ik heb er nooit iets aan over gehouden. (behalve laatste keer)
het ligt niet aan mij dat ik zo flipte maar aan die gasten die mij zot maakten.
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 13:18
mind
Avatar van mind
mind is offline
echt een stel klootzakken die lui, die gasten verdienen echt een 3 daagse marteling...
__________________
I saw no God, nor heard any, but my senses dicover'd the infinite in everything - W. Blake (1793)
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 13:37
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 13-09-2003 @ 13:13:
lullig voor je maar moet je die troep maar niet gebruiken.

dus jij denkt nu de smartass uit te hangen met je wijze opmerkingen
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 14:33
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
damn lijkt me wel heftig een lsd trip.. heb t nooit gedaan en ga t ook nooit doen, denk dat ik gigantisch bad ga dan heb teveel aan mn kop en zou t risico echt niet willen lopen dat ik flashbacks krijg.. ben nie zo stabiel dus denk niet dat dat verstandig is om te doen

maarre lekkere mensen zeg die je dat aandoen op zon moment!
ok het waren niet je vrienden maar t feit dat ze zo dom bezig zijn en er lol in hebben dat iemand gigantisch bad gaat
daar word ik dus echt agressief van
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-09-2003, 16:06
Verwijderd
Citaat:
harrie the 5th schreef op 13-09-2003 @ 11:45:
Fietsen is ook gevaarlijk.
Weet er alles van ...

En Syphon en Tweety2k... aan moraalridders hebben we geen behoefte... Ok als je er zelf niet aan zou beginnen en er tegen bent, maar druk je dan op een normale manier uit...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol LSD, ketamine, ervaringen?
HC4L
147 05-10-2004 17:33
Drugs & Alcohol Helemaal de weg kwijt door wiet!
freakieflower
46 23-10-2003 19:14
Drugs & Alcohol welke drugs wil jij eigenlijk best een keer proberen
IloveTECHNO
86 10-10-2003 05:59
Drugs & Alcohol Ghb!?
megas
66 06-10-2003 14:40
Drugs & Alcohol mijn angst
SSER
24 25-05-2003 17:29
Drugs & Alcohol bad trips - dingen uit de werkelijkheid
K
4 19-04-2002 13:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00.