Oud 05-04-2009, 12:17
PV
PV is offline
Geniale race, tot aan de safety car. Hopelijk gaan ze nog rijden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2009, 12:53
PV
PV is offline
niet dus
Met citaat reageren
Oud 05-04-2009, 22:24
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Button, woehoe! Altijd al wel sympathieke kerel gevonden die best wel 'n betere wagen verdiende, gaat wel mooi nu.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2009, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Button, woehoe! Altijd al wel sympathieke kerel gevonden die best wel 'n betere wagen verdiende, gaat wel mooi nu.
Helemaal mee eens.
Ook Heidfeld gun ik het wel eens een keer, jaren lang in een topteam maar nooit gewonnen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 11:03
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik vind dit seizoen erg leuk en verrassend. Een keer niet de grote teams die alles domineren
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 11:56
Verwijderd
Leuke race toch wel weer, alleen weer een beetje jammer dat er weer achter de SC gestart moest worden, waarom nou weer, slaat helemaal nergens op, maak het gewoon nog een stuk spannender en laat ze gewoon allemaal tegelijk van start gaan zoals het hoort.

Sutil noem ik voortaan gewoon Sukkel, hoe dom kun je zijn om in de laatste 6 rondes nog even tegen de muur te knallen.
Ik snap ook niet waarom ze Piquet een 2e kans hebben gegeven bij Renault, die gast kan echt niet rijden als je dan kijkt naar Bourdais, die is dan nog een stuk beter geworden en heb ik weinig domme fouten zien maken.

Volgende week al Bahrein, hopelijk worden de andere teams ook beter zodat Red Bull en Brawn GP niet de enige 2 teams zijn die races gaan winnen dit seizoen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 18:03
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik verwacht wel dat Renault, Ferrari en McLaren nog wel terrein goed zullen maken dit jaar.

Volgens mij is het trouwens ontzettend lang terug dat Ferrari 3 wedstrijden op rij geen punten scoorde
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2009, 00:19
PV
PV is offline
ik ben in slaap gevallen werd pas wakker bij het podium
Met citaat reageren
Oud 24-05-2009, 18:53
PV
PV is offline
Weer Button, het wordt saai zo Ferrari nu wel ruim in de punten.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2009, 00:01
Verwijderd
Ik gun het Button echt wel, toffe gast.
Maar het moet wel een beetje spannender worden qua WK stand dan, niet dat hij straks alle races gaat winnen en verder niemand een kans krijgt.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2009, 13:26
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Vandaag Turkije!
Kijken of Button zijn hegemonie voort kan zetten of dat iemand het kampioenschap weer wat meer spanning geeft.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2009, 19:00
PV
PV is offline
Hmz
Met citaat reageren
Oud 08-06-2009, 02:01
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
brawn <3

maar goed, mclaren/ferrari hebben gewoon een achterstand qua ontwikkeling omdat er vorig jaar te veel geld in de 'oude wagens' is gepompt, ik denk dat het volgende seizoen weer n stuk 'saaier' wordt.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 25-07-2009, 23:14
PV
PV is offline
Massa dat zag er eng uit.

'Leven Massa in gevaar na operatie'

AMSTERDAM - Felipe Massa verkeert in levensgevaar na een operatie aan zijn schedel. Dat stelt medisch directeur Peter Baszo van het ziekenhuis waar de Braziliaan is opgenomen.

De situatie van de coureur is volgens Baszo 'ernstig, levensbedreigend, maar stabiel'. Massa wordt in slaap gehouden en beademd. Zijn artsen verwachten dat ze hem zondag weer bij kunnen brengen.

Massa crashte zaterdag hard tijdens de kwalificaties van de Hongaarse Grand Prix. De Ferrari-coureur werd op zijn helm geraakt door een veer die van de bolide van Rubens Barrichello was afgebroken en reed met hoge snelheid in een bandenstapel.

http://www.nu.nl/sport/2048719/leven...-operatie.html

Met citaat reageren
Oud 07-04-2018, 17:15
Verwijderd
en verstappen is gecrasht in Q1
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games BATracer Revelations!
Biertank 52
3 17-08-2007 22:20
Games BATracer Reunie
Biertank 52
2 21-04-2007 16:32
Games BATracer
Nijpjes
48 26-01-2007 12:46
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 13:12
Vrije tijd [F1] GP van Maleisie 21-03-2004
Athlon
56 22-03-2004 12:42
Vrije tijd Jos Verstappen :D
DopeBean
73 08-02-2004 14:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48.