Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2011, 20:44
PeterHughesOBU
PeterHughesOBU is offline
Hi,
Mijn naam is Peter en ik ben een Britse Student uit Oxford die doet een enquete over Nederlandse jeugd, social media en de Europese Unie maar ik gebruik jullie hulp!

Ik wil graag enkele jeugd tussen 15-19 jaar een of drie focusgroepen op "twitter" maken en dan en 1 uurtje debat doen. Duurt niet lang maar ik zul me heel veel hulpen! Ik ben bereid om die eind resultaten met jullie te delen en jullie houden je identeit anoniem. Ik wil deze focusgroepen in medio Mei t/m Juni doen. Op hetzelfde tijd als jullie wat vragen over Engels heb misschien voor die kommende tentamen dan ik kan mee hulpen (ik was een Engels leraar in Duitsland voor een jaar geweest).

Als je wat vragen over de projeect dan ik ben bereikbaar hierdoor of door mijn email adresse 10056812@brookes.ac.uk of door mijn twitter "10056812OBU". Als je docent ben ik hoor van jij ook graag!

Hartstikke bedankt voor jullie hulp!!

Peter

Hi,
I'm a British Masters student from Oxford who is currenlty doing a study and subsequent dissertation into social media, the European Union and Dutch youth but I need your help!

I am looking to form two or three focus groups of 15 to 19 year olds on twitter and then hold a hour debate over my topic. It won't last long but it would help me immensly! Of course I'm also prepared to share my end results with all participants and all identities will be kept anonymous. I want to hold these focus groups between mid May and June. At the same time if anyone has questions about English, perhaps before your exams, I can help you out (I was an English teacher for a year in Germany aside from being a native speaker).

If you have any questions about the project then I can be reached through here or my university email address 10056812@brookes.ac.uk or through my twitter "10056812OBU". If you are a teacher I would love to hear from you too!

Thanks for any help you might be able to give!

Peter
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2011, 08:30
Verwijderd
Are you Dutch, aren't you? I'm sorry, because I can't help you. I'm fourteen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 10:31
Verwijderd
I'm also fourteen,
and excuse me, but it's 'helpen' and not 'hulpen'
Dutch isn't an easy language
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Are you Dutch, aren't you? I'm sorry, because I can't help you. I'm fourteen.
Het is 'You are Dutch, aren't you?'

OT: I'm Dutch, and 14 years old TOO.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 18:51
PeterHughesOBU
PeterHughesOBU is offline
Hi, thanks for putting me right! Ik zal dat me herinneren. You're right about the question it is "you are Dutch, aren't you?" as it is negating a statement. Thanks for posting, if you know anybody in the class above you perhaps you could pass on the message when you get back to school next week? I would be very grateful!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 11:17
PeterHughesOBU
PeterHughesOBU is offline
Dag allemal,
Ik vraag me af of U me kunnen helpen? Ik ben een Britse Masters Student uit Oxford Brookes university (dus is mijn Nederlands niet het best!) en ik doe een stage hier in Nederland terwijl ik mijn dissertatie schrijf. Voor mijn dissertatie ik moet tenminste een onderzoek doen en dus ik heb Uw help echt nodig!

Mijn dissertatie gaat om de Europese Unie en de bijwerking op Nederlandse Jeugd, in bijzonder door social media. Ik was van plan om door Nederland te reizen en verschillende scholen te bezoeken waardoor ik kon wat focusgroepen met Nederlandse jeugd leiden maar ik had geen vrije tijd in het werkende week zouden kunnen nemen en geen scholen aan wie ik geschreven heb, wilde een groep op het weekeind houden.

Dus mijn nieuwe plan is om een of drie twitter focusgroepen te houden omdat de inhoud nog publiek is en leerkracht kan het groep volgen. Ook zijn de deelnemers anonym en beschermt. Ik gebruik deelnemers van 15 t/m 19 jaar en ik wil de focusgroepen tussen medio Mei t/m eind Juli houden. De focusgroep gebeurt een keer en duurt niet langer als 1 uurtje.

Ik gebruik deze ‘primary data’ om mijn disertatie te schrijven en zonder die kan ik mijn MA niet onvangen. Als U wat vragen heb om U ken enkele jeugd die me kunnen helpen dan meld U bij me aan (10056812@brookes.ac.uk) en ik kan ook U de ‘contact details’ van mijn docent geven als U met haar willen spreken ( ze spreekt gewoon Engels en Frans – sorry geen Nederlands).

Excuus voor de slecht Nederlands, ik doe mijn best om de taal nog te behersen.
Met vriendlijke groeten,

Peter Hughes
Met citaat reageren
Oud 15-05-2011, 11:00
PeterHughesOBU
PeterHughesOBU is offline
Hi ,
Ik ben nog op zoek voor deelnemers- mijn focusgroep duurt gewoon een uurtje of zo en jij helpt een Oxford onderzoek! Ik gebruik gewoon vijf mensen te praten met elkaar over de EU en social media.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!!!

Peter
Met citaat reageren
Oud 15-05-2011, 14:49
Verwijderd
I really want to help you, but I can't. Friends of me doesn't speak English well..
Met citaat reageren
Oud 05-06-2011, 14:05
PeterHughesOBU
PeterHughesOBU is offline
Dat maakt niet uit- de focusgroep wordt af nederlands gedaan!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55.