Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2011, 20:44
PeterHughesOBU
PeterHughesOBU is offline
Hi,
Mijn naam is Peter en ik ben een Britse Student uit Oxford die doet een enquete over Nederlandse jeugd, social media en de Europese Unie maar ik gebruik jullie hulp!

Ik wil graag enkele jeugd tussen 15-19 jaar een of drie focusgroepen op "twitter" maken en dan en 1 uurtje debat doen. Duurt niet lang maar ik zul me heel veel hulpen! Ik ben bereid om die eind resultaten met jullie te delen en jullie houden je identeit anoniem. Ik wil deze focusgroepen in medio Mei t/m Juni doen. Op hetzelfde tijd als jullie wat vragen over Engels heb misschien voor die kommende tentamen dan ik kan mee hulpen (ik was een Engels leraar in Duitsland voor een jaar geweest).

Als je wat vragen over de projeect dan ik ben bereikbaar hierdoor of door mijn email adresse 10056812@brookes.ac.uk of door mijn twitter "10056812OBU". Als je docent ben ik hoor van jij ook graag!

Hartstikke bedankt voor jullie hulp!!

Peter

Hi,
I'm a British Masters student from Oxford who is currenlty doing a study and subsequent dissertation into social media, the European Union and Dutch youth but I need your help!

I am looking to form two or three focus groups of 15 to 19 year olds on twitter and then hold a hour debate over my topic. It won't last long but it would help me immensly! Of course I'm also prepared to share my end results with all participants and all identities will be kept anonymous. I want to hold these focus groups between mid May and June. At the same time if anyone has questions about English, perhaps before your exams, I can help you out (I was an English teacher for a year in Germany aside from being a native speaker).