Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2006, 23:21
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Het beste DoP-gedicht van 2006


Beste DoPpers,


Eindelijk is het zover: de verkiezing van het beste DoP-gedicht van 2006 gaat van start! Voordat jullie overgaan tot het nomineren van je favoriete DoP-gedicht, volgen hieronder nog even alle spelregels:
  • Alleen gedichten die in het jaar 2006 gepost zijn (volgens de scholieren.com datumaanduiding) mogen genomineerd worden. Alle andere gedichten zijn uitgesloten van deelname.
  • Je mag geen gedichten van jezelf nomineren. Om minder bekende dichters toch een kans te geven om zichzelf te profileren, adviseer ik iedereen om een gedicht van zichzelf aan anderen aan te raden. Het is dus toegestaan om één gedicht (of enkele gedichten) van jezelf te noemen, maar die gelden niet als officiële nominaties.
  • Voordat je overgaat tot nomineren is discussie natuurlijk hartelijk welkom! Noem de gedichten waarvan je overweegt om ze te gaan nomineren, bediscussieer de kwaliteiten van deze gedichten met de overige DoPpers, en lees wat anderen te zeggen hebben!
  • Iedereen mag vijf (5) gedichten nomineren. Alleen gebruikers die vóór 2006 geregistreerd hebben óf gebruikers die geacht worden actief te zijn op scholieren.com mogen nomineren. De jury behoudt het recht om gebruikers uit te sluiten van de wedstrijd.
  • Beargumenteren van je nominatie is niet verplicht, maar wordt van harte aangeraden!
  • Heb je eenmaal een officiële nominatie ingediend, dan kan je deze in principe niet meer veranderen. Heb je toch een zwaarwegend argument om je nominatie te veranderen, dan kan je je wenden tot de jury.
  • Je kan je nominaties indienen tot en met 30 november. Hierna worden de gedichten met de meeste nominaties in de finale-poll gezet. Momenteel wordt er uitgegaan van 15 gedichten voor de finale-poll, maar dit getal kan nog gewijzigd worden i.v.m. een tekort of overschot aan nominaties.
  • Nominaties dienen in dit topic gepost te worden onder vermelding van “mijn officiële nominaties”.
  • De organisatorische jury bestaat uit ondergetekende.

Heb je nog vragen over deze wedstrijd, dan kan je die in dit topic stellen of je kan mij een PM sturen. Zie voor de discussie over deze wedstrijd dit topic. Ik wens iedereen héél veel succes en plezier met deze wedstrijd!

Groet,

Reynaert

Laatst gewijzigd op 29-11-2006 om 19:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2006, 10:25
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Zo, ben benieuwd of het gaat lukken, of genoeg mensen energie hebben om alle (nou ja, alle..) gedichten door te spitten. Ik vind het in elk geval tof, maar het zal wel even duren voor de eerste nominaties er zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 11:57
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Porcelain schreef op 07-11-2006 @ 11:25 :
Zo, ben benieuwd of het gaat lukken, of genoeg mensen energie hebben om alle (nou ja, alle..) gedichten door te spitten. Ik vind het in elk geval tof, maar het zal wel even duren voor de eerste nominaties er zijn.
Voordat de officiële nominaties er zijn wel ja. Toch hoop ik dat mensen met elkaar in discussie gaan, je kan bijv. een voorlopig lijstje maken, zolang je maar niet 'mijn officiële nominaties' gebruikt kan je zoveel gedichten noemen als je maar wil.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 12:14
wilookmeepraten
Avatar van wilookmeepraten
wilookmeepraten is offline
i'm on it

ben halverwege januari.. gaat nog even duren dus...
__________________
Alle gedichten en versjes van Wilookmeepraten op www.everyoneweb.com/wilookmeepraten
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 13:24
Verwijderd
Ik ga er vast een paar noemen, gewoon gekeken waar ik op gereageerd had (er heb er zóveel niet eens gelezen, dat gaat dus ook echt niet lukken om dat wel te doen) en soms wist ik dan ineens weer dat ik die zo fijn vond:

Een Pinksteravond van Touché.

Iedereen is een Napoleon van CSN, ik weet niet of ze hem ook een keer apart gepost heeft.

De wereld moet gereanimeerd van vidaaa

Ik wil graag kwijtraken in iemands zomerjaszak van Porcelain.

En verder heb ik de neiging om vooral recente gedichten te nomineren, en soms ook dingen uit wedstijdtopics (mag dat ook?) dus ik laat het maar even bezinken. Maar ik dacht, ik noem er vast een paar. Geen nominatie dus, maar overpeinzingen.

Laatst gewijzigd op 07-11-2006 om 13:28.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 13:48
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Mag je ook gedichten uit wedstrijden?

Verder vind ik het een duidelijke openingspost, trouwens Ik ga maar eens rondstruinen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 14:16
Verwijderd
Ik ben bezig met het forum doorzoeken en tot nu toe vind ik de volgende gedichten wel in aanmerking komen voor een nominatie:

Supernovazusje- Porcelain
Stormwindmaker- Thoughtful
Nancy- Fayelinde
Blue Funk- Mutant
Het einde- nerwen elensar
Sarajevo, Sarajevo- Rita Pavlovic

(weet overigens niet hoe ik een link maak naar de topics....)
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 15:19
wilookmeepraten
Avatar van wilookmeepraten
wilookmeepraten is offline
Citaat:
Raise schreef op 07-11-2006 @ 15:16 :
(weet overigens niet hoe ik een link maak naar de topics....)
[Aurl=www.nogwat.nl]titel[/url]

Maar dan zonder de A

De rode tekst moet je dus zelf aanpassen
__________________
Alle gedichten en versjes van Wilookmeepraten op www.everyoneweb.com/wilookmeepraten

Laatst gewijzigd op 07-11-2006 om 15:23.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 21:18
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Wat ik handiger vind: je zoekt het topic op, je kopieert de link en dan klik je gewoon in je reactie op dat knopje hier ergens boven met http:// en dan kun je dat invullen.

Ik ben aan het zoeken. Ik lees ook al mijn reacties op gedichten maar door, om ergens te beginnen.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 12:34
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 07-11-2006 @ 14:48 :
Mag je ook gedichten uit wedstrijden?
Laten we het erop houden dat je geen gedichten mag nomineren die eerder gewonnen hebben in een andere DoP-wedstrijd (dus geen 1e, 2e of 3e plaats).
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Reynaert schreef op 08-11-2006 @ 13:34 :
Laten we het erop houden dat je geen gedichten mag nomineren die eerder gewonnen hebben in een andere DoP-wedstrijd (dus geen 1e, 2e of 3e plaats).
Dan moet je ook alle andere wedstrijdgedichten uitsluiten, anders is het nogal een vreemde regel, vind je ook niet? Dan sluit je de betere gedichten uit, alleen maar omdat ze al een keer gewonnen hebben?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Reynaert schreef op 08-11-2006 @ 14:28 :
Vind ik ook prima hoor. Ik dacht alleen aan die standaardregel 'niet eerder bekroond' die vaak bij wedstrijden het geval is. Maar oké: geen wedstrijdgedichten. Zo.
Ik weet niet zoveel van standaardregels, maar het leek me gewoon een beetje onlogisch anders.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 09:44
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Mag ik nog even moeilijk doen?

Ik vind het eigenlijk niet leuk als wedstrijdgedichten niet mee mogen doen. Het zijn toch net zo goed op DoP geposte gedichten? Als je die uitsluit gaan er best wel wat goede gedichten verloren (ik had bijvoorbeeld xineofs 'eerst daar waar de dwaas zich vrij waant' wel als optie).
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 09:45
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben het eigenlijk ook wel met Porcelain eens. Sommige wedstrijdgedichten zijn juist hartstikke goed, vind het zonde als die niet meetellen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 10:53
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Misschien wordt het nu een beetje ongeloofwaardig, maar ik ga die regel toch nog een keer aanpassen. Ik heb er wat over gediscussieerd en de argumenten om wél de wedstrijd-gedichten mee te laten doen, wegen wat mij betreft zwaarder dan de argumenten tegen:

voor:
*Alle DoPgedichten van 2006=Alle DoPgedichten van 2006
*Als een winnend gedicht ook al in een andere wedstrijd heeft gewonnen, verdient dat gedicht het blijkbaar.

tegen:
*Sommige mensen vinden het niet leuk als een gedicht wint dat al eerder gewonnen heeft.
*Degenen die niet met de wedstrijden mee hebben gedaan worden met extra werk opgezadeld, of ze moeten de wedstrijden negeren.

Mijn excuses voor het ongemak!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 11:13
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hm, wat lastig is dit. Ik heb gewoon een beetje rondgekeken, van CSN vind ik deze echt supergoed: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1441234

Van Thoughtful deze: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1497047

Maar verder weet ik het nog niet echt.

Ik was even bang dat ik mijn eigen favoriete gedicht (ik bedoel, het gedicht van mezelf dat ik het best vind), hier niet eens had gepost, maar gelukkig toch wel

*gaat nog verder zoeken*
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 11:19
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 09-11-2006 @ 12:13 :
Ik was even bang dat ik mijn eigen favoriete gedicht (ik bedoel, het gedicht van mezelf dat ik het best vind), hier niet eens had gepost, maar gelukkig toch wel
Welk gedicht? Dat mag je best noemen hoor!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 11:22
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Reynaert schreef op 09-11-2006 @ 12:19 :
Welk gedicht? Dat mag je best noemen hoor!
Dat vond ik net iets té

Van een luisterende zevenjarige


[edit] Vind ik me hier toch iets moois van Zepp: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1383046
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)

Laatst gewijzigd op 09-11-2006 om 11:32.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-11-2006, 12:18
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
O, ik vind het ook vreselijk moeilijk, en ik heb nu alleen nog maar naar de gedichten gekeken waar ik ooit een reactie op heb geplaatst. Ik heb nu al een lijst van twintig gedichten. Ik wilde er graag een paar van een tijd geleden in jullie herinnering naar voren brengen:

Flower_4_u - Ongestelde vragen van een meisje aan haar jongen
CSN - kindergedichtje en ik las een verhaal en ook haar 'iedereen is een napoleon'
Xineof - Een meisjeshand I en II en ook deze (nr 16) uit de wedstrijd (eigenlijk wilde ik naar de gesproken versie linken, maar die is weg, die vond ik echt tof).
Fayelinde - straatballet

O shit ik wil er nu al weer veel te veel gaan noemen. Laat ik het hier even bij houden.

Laatst gewijzigd op 09-11-2006 om 12:23.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 12:42
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Porcelain schreef op 09-11-2006 @ 13:18 :


Flower_4_u - Ongestelde vragen van een meisje aan haar jongen
Naar deze was ik nog op zoek! Bedankt

En dat Napoleongedicht heb ik nooit gehoord/gelezen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 13:04
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Ik ben zo vrij geweest de tekst even op te zoeken en te posten, dat vind Lieke vast niet erg, maar het was dus eigenlijk een spoken word, misschien wil ze die nog posten.. CSNnetje???

-----------
Iedereen is een napoléon.

Laat alles opdonderen wegrotten alles alles alles maar toch vooral iedereen val allemaal een heel diep eind de wereld in zoals de nacht hier als een baksteen valt V of toen ik klein was en ik zei steeds stik toch in je eigen spuug nog denkend dat dat kon dat dat kan dat jouw lichaam niet in zou grijpen als ik zei laat haar dood gaan laat haar dood zijn laat haar zo erg sterven dat ze alleen nog maar dood is geweest V maar het mocht niet ik weet niet van wie niet maar het leven laat je alleen ongewild met rust V het leven laat je alleen met de hulp van buitenaf als alles buiten je je oud of ziek laat worden V je bent pas ziek als iedereen je kaarten stuurt pas oud als iedereen het vindt pas koud als de dokter je pols heeft gevoeld en vooral als ze allemaal al hebben gehuild V dus zeg ik laat ze zelf maar kapot vallen kapot breken bleek als een lijk lijken als wij dan de enige overlevenden overgeblevenen zijn kunnen we op de grond gaan liggen zo geel zo vol wormen schimmel verrotterigheid als we maar willen V van pijn onze botten weer aan elkaar gillen V ogen dicht mond open ogen open mond dicht mijn binnenste komt eruit gelopen maar niemand die kan zeggen ‘die worden niet meer wakker’ want iedereen is weg weg weggerot onder de grond gedonderd alles weg alles alles alles en dan toch vooral iedereen.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 15:51
botervleug
Avatar van botervleug
botervleug is offline
Ongestelde vragen van een meisje aan haar jongen is geschreven in 2005.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 15:54
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
botervleug schreef op 09-11-2006 @ 16:51 :
Ongestelde vragen van een meisje aan haar jongen is geschreven in 2005.


Je hebt gelijk Net op t randje.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 08:30
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
O ja! Jammer.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 13:58
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Dat deze nog niet genoemd zijn!

6/8 in 2-en
Wit is de kleur van het rouwen

Allebei zeker kanshebbers voor mijn nominaties.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2006, 17:28
*nerwen elensar
Avatar van *nerwen elensar
*nerwen elensar is offline
Deze van Rita Pavlovic wil ik nomineren want dit is eentje die in mijn hoofd blijft rondspoken: http://forum.scholieren.com/showthre...light=sarajevo

Zonder flessenpost van Lavender wil ook nomineren: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1462982

Misschien binnenkort meer...zou nog eens goed moeten zoeken
__________________
Je moet de kat niet bij de melk zetten. Ik ben de kat, wil jij dan de melk zijn?!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 17:03
Rita Pavlovic
Avatar van Rita Pavlovic
Rita Pavlovic is offline
Mooi:

'Aan de muur van het paradijs', CSN

'Ik ben een binnenstadsslenteraar', vidaaa

'Werelds waan zin', Zepp

'Logé', Reyneart
__________________
Tem me dan als je kan, je kan me toch niet krijgen
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 18:50
Anoniem
Rita:

Vukovar, 18 november

Reynaert:

Find Fulfillment in Everything Joe

vidaaa:

De wereld moet gereanimeerd


Deze drie komen zo in mij op. Het is wel gemeen om te kiezen uit miljarden goede gedichten die ik dit jaar heb gelezen. Ik denk nog na over mijn laatste nominatie.


en Werelds waan zin heeft inmiddels een paar kleine aanpassingen
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 18:52
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Mijn officiële nominaties

1. 6/8 in 2-en - Halogeen
2. Wit is de kleur van het rouwen - Rita Pavlovic
3. Stormwindmaker - Thoughtful
4. Aan de muur van het paradijs - CSN
5. Ik wil graag kwijtraken in iemands zomerjaszak - Porcelain

Ik heb het veel moeilijker gevonden om te kiezen dan ik aanvankelijk dacht. Ik heb vooral lang getwijfeld tussen "het einde" van *nerwen elensar, "Aan mijn broer" van Zepp en "Stormwindmaker" van Thoughtful. Uiteindelijk heb ik toch voor dat laatste gedicht gekozen omdat het mij het meeste heeft geraakt."Wie geeft er leiding aan mijn hoofd?" Dat dacht ik ook, toen ik moest kiezen. Maar die andere twee gedichten vond ik ook héél erg goed, dus ondanks dat jullie bij mij net buiten de boot vallen toch een dikke pluim voor jullie.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 21:08
Verwijderd
Mijn officiele nominatie:

1. Blue Funk van Mutant
2. Sarajevo, Sarajevo van Rita Pavlovic
3. Micke van Reynaert
4. Stormwindmaker van Thoughtful
5. Supernovazusje van Porcelain
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 22:15
Verwijderd
Ik dreig twee gedichten van één persoon te nomineren, dat is voor mijn gevoel een beetje typisch maar mag wel gewoon, toch? Is ook wel logisch.

*overpeinst nog*
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 22:36
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 26-11-2006 @ 23:15 :
Ik dreig twee gedichten van één persoon te nomineren, dat is voor mijn gevoel een beetje typisch maar mag wel gewoon, toch? Is ook wel logisch.

*overpeinst nog*
Ja dat mag. Mijn nominaties zijn trouwens in willekeurige volgorde, ik heb ze genummerd zodat duidelijk is dat het om 5 nominaties gaat.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 14:56
Verwijderd
Mijn officiële nominaties:

1. Een Pinksteravond van Touché.
2. Iedereen is een Napoleon van CSN (de tekst staat wel in dat topic)
3. De wereld moet gereanimeerd van vidaaa
4. Ik wil graag kwijtraken in iemands zomerjaszak van Porcelain.
5. Selma van CSN.

Willekeurige volgorde ook.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 22:15
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Mijn officiële nominaties

Selma. van CSN
afstandelijk van Gezweetwel
Eerst daar waar de dwaas zich vrij waant maar dan de spoken-word-versie, van xineof
Groeten uit Noorwegen van Reynaert
6/8 in 2-en van Halogeen

Misschien leuk om ook te zeggen waarom ik ze nomineer.
-Selma. deed me achterover slaan op mijn stoel en doet dat nog steeds elke keer. het geeft me een de-wereld-is-ongrijpbaar-gevoel, alleen al omdat ik er met mijn hoofd niet bij kan hoe iemand zoiets kan schrijven .
-afstandelijk vind ik zo perfect verwoord, ik ben elke keer helemaal tevreden als ik het lees.
-Eerst daar waar de dwaas zich vrij waant (spoken word remix yo) zit nog steeds vaak in mijn hoofd, xineof is echt een geboren dramaschrijfster en -speelster , geweldig gesprokengedicht.
-Moelijk kiezen uit Reynaert zijn gedichten:/. 'Groeten uit Noorwegen' omdat dat gedicht in zijn geheel uitblinkt, op alle fronten. Eigenlijk vind ik 'choreografie' mooier, maar het moet wel objectief.
-En deze van Halo, ookal heb ik hem veel te vaak gelezen en veel te vaak 'suuuja suuuja prikkeltje daar buiten schijnt de maaaaaan..' in mijn hoofd gehad, omdat het wel een geniaal gedicht is, toch.

O en ik wil even Fayelinde. pluimen, een aantal gedichten van haar als ballet en doornroosje en haar laatst geposte gedicht (waar ik nog op zal reageren )vind ik echt de aandacht waard.

Laatst gewijzigd op 27-11-2006 om 22:47.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 08:56
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Mijn officiële nominaties:

Zepp- Werelds waan zin
CSN- En Jozef het is hier ook eenzaam
Thoughtful- Stormwindmaker
Ave- Omdat ik strand-bak
gezweetwel- 18.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Reynaert schreef op 07-11-2006 @ 00:21 :
[*]Je kan je nominaties indienen tot en met 31 november. Hierna worden de gedichten met de meeste nominaties in de finale-poll gezet.
Overigens heeft november maar 30 dagen. Dus de mensen die op het laatste moment nog hun nominaties in willen dienen moeten nu wel een beetje opschieten.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-11-2006, 14:01
Verwijderd
Ik ben nog bezig met kiezen, heb er tien waar ik uit ga kiezen.
Wilde eigenlijk mon cauchemar de Noël doen van Reem, maar die is op 31-12-2005 gepost
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 14:26
*nerwen elensar
Avatar van *nerwen elensar
*nerwen elensar is offline
Mijn officiële nominaties zijn:


Rita Pavlovick:

Sarajevo, Sarajevo


Lavender:

Zonder flessenpost


CSN:

Selma


Reynaert:

Groeten uit Noorwegen


Reem:

The great poets of yesterday

Dit is in willekeurige volgorde. Ik heb nog niet kunnen reageren op het gedicht van Selma maar wou gewoon even laten weten dat ik het prachtig vond. Dit zijn de gedichten die in mijn hoofd zijn blijven spoken, alhoewel er nog veel zijn die een nominatie verdienen.

@Reynaert: Bedankt voor je 'eervolle vermelding' van m'n gedicht.
__________________
Je moet de kat niet bij de melk zetten. Ik ben de kat, wil jij dan de melk zijn?!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 17:24
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Citaat:
Ave schreef op 28-11-2006 @ 15:01 :
Ik ben nog bezig met kiezen, heb er tien waar ik uit ga kiezen.
Wilde eigenlijk mon cauchemar de Noël doen van Reem, maar die is op 31-12-2005 gepost
Ja, die had ik er eerst ook tussen staan.

Overigens wilde ik nog wat (irritants) zeggen. Dit is toch een verkiezing voor beste dopgedicht 2006? Dan kunnen we toch beter door laten nomineren tot eind 2006? Stel dit topic was een week eerder gesloten, dan had niemand meer Selma. kunnen nomineren terwijl het in 2006 is geschreven! Ik vind dus ook eigenlijk dat je je nominatie nog moet kunnen aanpassen tot dec 2006. Wat vinden jullie?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Porcelain schreef op 28-11-2006 @ 18:24 :
Ja, die had ik er eerst ook tussen staan.

Overigens wilde ik nog wat (irritants) zeggen. Dit is toch een verkiezing voor beste dopgedicht 2006? Dan kunnen we toch beter door laten nomineren tot eind 2006? Stel dit topic was een week eerder gesloten, dan had niemand meer Selma. kunnen nomineren terwijl het in 2006 is geschreven! Ik vind dus ook eigenlijk dat je je nominatie nog moet kunnen aanpassen tot dec 2006. Wat vinden jullie?
Ik ben het met je eens. het gaat toch om de gedichten van 2006, niet dat de winnaar 2006 bekend is?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 17:39
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Ik dacht dat we de uitslag rond wilden hebben voor de 31e december. Dat was de opzet van de wedstrijd, om het nu nog te gaan veranderen lijkt me niet handig. Mensen die naderhand nog een geweldig gedicht posten hebben dan wat betreft deze wedstrijd gewoon pech gehad, vrees ik. Maar als er een meerderheid vóór het wijzigen van de regel is wil ik dat best doorvoeren hoor, 'deze wedstrijd is van ons allemaal' enzo.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 19:07
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vind het wel goed zo. Als we dit volgend jaar weer doen, moeten we gewoon afspreken dat je ook van de laatste twee maanden van 2006 nog mag doen of zo.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 19:39
Rita Pavlovic
Avatar van Rita Pavlovic
Rita Pavlovic is offline
Citaat:
Rita Pavlovic schreef op 17-11-2006 @ 18:03 :
Mooi:

'Aan de muur van het paradijs', CSN

'Ik ben een binnenstadsslenteraar', vidaaa

'Werelds waan zin', Zepp

'Logé', Reyneart
Btw, dit zijn mijn nominaties, mocht dat niet helemaal duidelijk zijn gezien het feit dat er slecht 'mooi' boven staat. Daarnaast lijkt het mij een leuke traditie om inderdaad alles vanaf 1 dec. voor volgend jaar te laten tellen (mocht er volgend jaar weer zoiets gehouden worden.)
__________________
Tem me dan als je kan, je kan me toch niet krijgen
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 19:43
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Rita Pavlovic schreef op 28-11-2006 @ 20:39 :
Btw, dit zijn mijn nominaties, mocht dat niet helemaal duidelijk zijn gezien het feit dat er slecht 'mooi' boven staat. Daarnaast lijkt het mij een leuke traditie om inderdaad alles vanaf 1 dec. voor volgend jaar te laten tellen (mocht er volgend jaar weer zoiets gehouden worden.)
Je mag nog één gedicht nomineren. Het aantal nominaties is van 4 naar 5 gegaan.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 12:17
Halogeen
Avatar van Halogeen
Halogeen is offline
wow ik ben ook genomineerd
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 12:38
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Halogeen schreef op 29-11-2006 @ 13:17 :
wow ik ben ook genomineerd
Nu zelf nog nomineren.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 16:10
Verwijderd
Een beetje binding met je forum zou soms wel leuk zijn ja. Ik meen dat Mutant nog bepaald had dat het alleen over 2006 zou gaan, komt ze zelf ook nog stemmen?

Er zijn nu maar een stuk of 6 mensen met nominaties denk ik, dat is wel erg weinig.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 16:34
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Toch vind ik het totaal aantal gedichten best groot al
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 16:52
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 29-11-2006 @ 17:10 :
Een beetje binding met je forum zou soms wel leuk zijn ja.




ohja de gedichten die ik wilde nomineren, zijn al genomineerd
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG

Laatst gewijzigd op 29-11-2006 om 16:59.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 16:57
Halogeen
Avatar van Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 29-11-2006 @ 17:10 :
Een beetje binding met je forum zou soms wel leuk zijn ja.
*SARAH KNUFFEL GEEFT*

AAAAAAAI

LIEV SARAH, LIEEEV <3333
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Wedstrijdidee: Beste DoP-gedicht
Reynaert
44 05-11-2006 21:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25.