Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2004, 18:11
Verwijderd
Dit topic hebben we volgens mij alweer een tijdje niet gehad. Wie zou jij een make-over willen geven en waarom?

Wie hebben we in het verleden voorbij zien komen in dit topic?
(forummers, bekende mensen, familieleden)


Ik zou Manuela Kemp stijlvol willen maken. Dat stoeipoes-imago van d'r heeft haar beste tijd gehad, ze is daar te oud voor. Het wordt nu echt zo'n Amsterdamse bruincafésnol, met die eeuwige wiskeystem en die smokey slaapogen.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2004, 18:45
Verwijderd
Marjon de Hond



Als je op tv verschijnt en dagelijks een miljoenen publiek voor je neus hebt doe er dan een beetje moeite voor om er representatief uit te zien! Doe dan in hemelsnaam wat aan je figuur! En trek dan geen overhemden waarvan de knoopjes niet dicht kunnen, want dat wekt de suggestie dat je nog dikker bent ik zou wat vet bij haar willen weg zuigen en haar een mantelpakje geven... want het kan echt niet om als een huismoeder op de tv te verschijnen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 18:50
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Zo, hoeveel topics open jij per dag joh?

Maar als ik iemand een make-over zou mogen geven dan zou dat denk ik een meisje zijn bij mij uit de klas op de middelbare 3 jaar terug die echt een vreselijk mooi figuur heeft, maar zich nog zo'n beetje laat kleden door d'r moeder. Truien met teddybeertjes erop en van die broeken die m'n oma zou dragen als ze nog leefde...
Dan heb ik zoiets van: meid, je hebt een mooi figuur, laat dat zien alsjeblieft. Wees er trots op. Hoeft niet overdreven te zijn, maar gooi je huidige garderobe maar even weg.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 18:54
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 30-05-2004 @ 19:50 :
Zo, hoeveel topics open jij per dag joh?

Maar als ik iemand een make-over zou mogen geven dan zou dat denk ik een meisje zijn bij mij uit de klas op de middelbare 3 jaar terug die echt een vreselijk mooi figuur heeft, maar zich nog zo'n beetje laat kleden door d'r moeder. Truien met teddybeertjes erop en van die broeken die m'n oma zou dragen als ze nog leefde...
Dan heb ik zoiets van: meid, je hebt een mooi figuur, laat dat zien alsjeblieft. Wees er trots op. Hoeft niet overdreven te zijn, maar gooi je huidige garderobe maar even weg.
Omg.. spoort ze wel? Als je 19 bent en je draagt truien met teddybeertjes dan is er echt iets niet goed gegaan met je...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 19:08
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Hermione schreef op 30-05-2004 @ 19:54 :
Omg.. spoort ze wel? Als je 19 bent en je draagt truien met teddybeertjes dan is er echt iets niet goed gegaan met je...
Nou, ze was toen 16 hoor Heb er sindsdien niet meer gezien behalve op examengala, maar was ook niet veel soeps.
Meiske was gewoon een beetje een super moederskindje.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 19:18
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 30-05-2004 @ 20:08 :
Nou, ze was toen 16 hoor Heb er sindsdien niet meer gezien behalve op examengala, maar was ook niet veel soeps.
Meiske was gewoon een beetje een super moederskindje.
Galajurk met teddybeer accessoires
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 19:57
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Snuitje goes .. schreef op 30-05-2004 @ 20:18 :
Galajurk met teddybeer accessoires
Haha, was het maar een jurk Nee hoor, jurk was helemaal niet goed. Moest een 2 delig pak zijn, en dan liefst in alle mogelijke leuke snoezige kleurtjes die er bestonden, want dat leek zo schattig... Of ook wel: zag er totaal niet uit...

{edit: aangezien geen enkele winkel zo'n pak durft te verkopen had haar mamma die zelf maar gemaakt }
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Heb jij jezelf al eens een Make-Over gegeven?
meisjekim
73 04-01-2007 22:17
Lifestyle Hollywood gekloond / Make overs
Laïs
21 01-07-2004 14:20
Lifestyle Make-overs
Verwijderd
20 06-04-2004 17:29
Lifestyle make-over
Verwijderd
54 25-02-2004 23:56
Lifestyle Geef hem & haar een make-over!
Roos
26 27-09-2002 20:00
Lifestyle make-over
#JumpDaFuckUp!#
37 02-06-2002 13:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22.