Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2002, 18:48
Energy!
Energy! is offline
Als je naar belgie gaat, en je gaat daar vuurwerk halen,
bv strijkers, en nitraten enzo.
moet je dan ingeschreven zijn bij KVK ? en een BTW nummer hebben?

ik heb dat gelezen dat dat sinds 2000 in is gegaan, op een rare site, waar allemaal adressen staan.

nou valt nitraat,whidowmakers enzo ook onder profesioneel vuurwerk, dus houd dat nou in dat je het niet kan halen?

ik zie hier zo veel jongens, die gewoon nitraat hebben gehaald in belgie.
volgens mij als je naar een kleine vuurwerk sjop gaat, dat je het dan gewoon mee krijgt?


wie weet hoe dit zit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2002, 19:06
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Ik weet dat je officieel tegewoordig in bezit moet zijn van een nummer van de KVK, en ik dacht dat je ook een factuur (en dus een btwnummer) moet kunnen tonen. Nitraten krijg je niet zomaar meer mee, ongetwijfeld zijn er misschien nog een paar zaakjes die niet moeilijk doen, maar die moet je dan wel weten te vinden.
De beligsche forummers dit nog een stuk beter vertellen.

Maar ben je niet een beetje laat om naar Belgie te gaan voor vuurwerk?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 19:28
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Vuurwerk... verspil je geld maar.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 22:23
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Citaat:
S@nder schreef:
Vuurwerk... verspil je geld maar.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 23:16
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
S@nder schreef:
Vuurwerk... verspil je geld maar.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 01:20
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
In Belgie moet je een bepaalde leeftijd hebben om vuurwerk mee te krijgen. Al gebeurt dat natuurlijk niet overal. Maar dus niet iedereen krijgt het zomaar mee. En je mag maar een bep. aantal kopen dacht ik, maar dat weet ik niet zeker.
Daarnaast zijn er altijd veel grens-controles naar illegaal vuurwerk dat Nederlanders mee de grens overbrengen vanuit Belgie...
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 01:22
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
In Belgie moet je een bepaalde leeftijd hebben om vuurwerk mee te krijgen. Al gebeurt dat natuurlijk niet overal. Maar dus niet iedereen krijgt het zomaar mee. En je mag maar een bep. aantal kopen dacht ik, maar dat weet ik niet zeker.
Daarnaast zijn er altijd veel grens-controles naar illegaal vuurwerk dat Nederlanders mee de grens overbrengen vanuit Belgie...
En toch zijn er - zelfs tot hier (halverwege Nederland) - verschrikkelijk veel mensen met boemwerk dat uit België komt.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 01:24
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
En toch zijn er - zelfs tot hier (halverwege Nederland) - verschrikkelijk veel mensen met boemwerk dat uit België komt.
Wees geen rund, als je met vuurwerk stunt
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16.