Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2004, 11:55
Marloes_B
Marloes_B is offline
Hallo Mensjes!

Ik moet een werkstuk maken over Fastfood en moet wat reacties krijgen op want mensen ervan vinden enzo. Zouden jullie wat vragen willen beantwoorden?!!?

Wat vinden jullie van Fastfood?

Gebruiken jullie vaak Fastfood? Zoja wat en hoe vaak?

Vinden jullie dat er te veel reclame word gemaakt voor Fastfood
(Denk aan o.a. Reclame spotjes, kortingsbonnen, billboards, de grote 'M' langs de snelwegen enz.)

Denk je dat het in de toekomst nog erger word met al die fastfood-dingen?

Denken jullie dat fastfood gezond is?


Nja, dit waren wat vragen voor mijn werkstuk en ik zou het erg fijn vinden als jullie op de gestelde vragen antwoord zouden willen geven.

Ciao xx Liefs,

Marloes...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2004, 11:59
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Hallo Mensjes!
-Hallo naamgenoot

Wat vinden jullie van Fastfood?
-Af en toe wel lekker, maar vaak liever niet

Gebruiken jullie vaak Fastfood? Zoja wat en hoe vaak?
-ik kom twee keer per jaar ofzo bij de McDonalds
-als je thuis patat in de frituur gooien ook fastfood noemt, dat zo'n beetje één keer per maand


Vinden jullie dat er te veel reclame word gemaakt voor Fastfood
-Ja, veel te veel. Zet mensen aan tot ongezond eten, vooral de McDonalds kan er wat van..

Denk je dat het in de toekomst nog erger word met al die fastfood-dingen?
-Vast wel..

Denken jullie dat fastfood gezond is?
Nee!
__________________
Keep on rockin'

Laatst gewijzigd op 14-12-2004 om 12:07.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 12:01
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Je moet Super Size Me eens gaan kijken. Had ik laatst dus gezien. Waaah! Dan wil je nooit meer naar McDonald's gaan eten.
Maar ja, ik vind het wel dom dat ze al die fastfood bedrijven aanklagen hoor. Het is niet alsof ze iets illegaals doen of je DWINGEN te eten. Eet dan gewoon ergens anders joh.

Mensen worden steeds meer bewuster van wat ze eten, dus McDonald's en andere fastfood bedrijven zullen daar ook rekening mee houden. Daarom hebben ze dus die McSalads en voedingstabellen. Al vind ik wat ze daar aanraden, heel erg dom en incorrect. Maar de feiten blijven feiten (aantal calorieen etc.).
Maar ja, McDonald's wordt dus wel wat gezonder (gezonder, maar nog niet gezond) met die McSalads en zo (moet je er weer geen saus bij doen). Maar dat is zo ranzig kun je beter zelf iets maken. Dus ja.

Hamburgertje is wel lekker met kleine friet.
Maar heb al eeuwen niet op. Gewoon de classics. En dan cola light ofzo. Cheeseburgers=ranzig.
Ik eet meestal 3 x per jaar ofzo bij McDonald's.

Nee, ik vind niet dat er teveel reclame van wordt gemaakt. Kijk, daar hoef je heus niet in te trappen ofzo hoor. Laat ze toch. Als jij nadat je zo'n reclame op tv ziet gelijk naar de McDonald's moet, dan ligt dat aan jezelf.

En nee, het is niet gezond dat lijkt me duidelijk.

Maar je kunt ook wel gezonde fastfood maken. Bijvoorbeeld subway is geloof ik best wel gezond (ook niet zo erg). Maar ja, tuurlijk kun je gezond eten fast maken. En dat verkopen. Die bedrijven zijn er ook wel, maar ze zijn niet zo groot.
En dan is het natuurlijk geen friet en alles.

Laatst gewijzigd op 14-12-2004 om 12:08.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 12:04
Jampot
Avatar van Jampot
Jampot is offline
Citaat:
Marloes_B schreef op 14-12-2004 @ 12:55 :
Hallo Mensjes!

Ik moet een werkstuk maken over Fastfood en moet wat reacties krijgen op want mensen ervan vinden enzo. Zouden jullie wat vragen willen beantwoorden?!!?

Wat vinden jullie van Fastfood?


een slecht alternatief voor eten, bevondien zorgt t voor proliferatie van de bio industrie

Citaat:
Gebruiken jullie vaak Fastfood? Zoja wat en hoe vaak?
nee, eigenlijk bijna nooit, soms een frietje ketchup ofzo, maar die dag heb ik dan vaak ook al gezond gegeten.

Citaat:
Vinden jullie dat er te veel reclame word gemaakt voor Fastfood
(Denk aan o.a. Reclame spotjes, kortingsbonnen, billboards, de grote 'M' langs de snelwegen enz.)
het valt hier nog wel mee, in amerika enzo is er om de 5 minuten zeker wel een hamburger reclame, dus we boffen momenteel best

Citaat:
Denk je dat het in de toekomst nog erger word met al die fastfood-dingen?
jup, gezien europa altijd in de voetsporen van amerika treedt

Citaat:
Denken jullie dat fastfood gezond is?
nee, ik heb een opleiding gevolgd


Citaat:
Nja, dit waren wat vragen voor mijn werkstuk en ik zou het erg fijn vinden als jullie op de gestelde vragen antwoord zouden willen geven.

Ciao xx Liefs,

Marloes...
graag gedaan
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 12:05
Ingetjuhh
Avatar van Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Wat vinden jullie van Fastfood?
Af en toe lekker, niet te vaak.

Gebruiken jullie vaak Fastfood? Zoja wat en hoe vaak?
Ehm, Mac Donalds bijna nooit, af en toe een keer frietjes etc halen, maar zelde (1x per maand.)

Vinden jullie dat er te veel reclame word gemaakt voor Fastfood
(Denk aan o.a. Reclame spotjes, kortingsbonnen, billboards, de grote 'M' langs de snelwegen enz.)
Te veel niet, ik kijk niet veel tv, maar ik zie niet heel veel spotjes voor fast food..

Denk je dat het in de toekomst nog erger word met al die fastfood-dingen?
Ja dat zeker, veel mensen hebben geen zin om te koken DUS gaan maar even naar de MAC..

Denken jullie dat fastfood gezond is?
Af en toe kan geen kwaad, maar te vaak en te veel van iets is nooit goed..
__________________
Maar verliefd zijn is veel leuker....
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 12:40
Cassandra_v_A
Cassandra_v_A is offline
Heeeeeeeeey
Ik vind fastfood lekker, maar niet elke dag.

Ik gebruik niet vaak fastfood alleen in het weekend.

Ik vind dat er te veel reclame wordt gemaakt want je krijgt het op tv, radio, tijdschriften enz.

Ik denk dat er in de toekomst nog veel meer fastfood komt want er word elke jeer weer wat bij gemaakt.

Ik denk niet dat fastfood gezond is want het wordt allemaal in vet gemaakt.

groetjes cassandra
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 12:51
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Wat vinden jullie van Fastfood?
- Af en toe vind ik het wel lekker

Gebruiken jullie vaak Fastfood? Zoja wat en hoe vaak?
- Nee, bijna nooit. Ik ga misschien 3 keer per jaar naar de McDonald's en bij de frietboer eet ik ongeveer om de twee weken iets.

Vinden jullie dat er te veel reclame word gemaakt voor Fastfood
(Denk aan o.a. Reclame spotjes, kortingsbonnen, billboards, de grote 'M' langs de snelwegen enz.)
- Ik vind dat het nog wel mee valt

Denk je dat het in de toekomst nog erger word met al die fastfood-dingen?
- Vast wel

Denken jullie dat fastfood gezond is?
- Nee
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 13:00
nightwishgirl
nightwishgirl is offline
heeeyy Peeps!!!

ik vind fastfood bijzonder lekker!!!maar eigelijk al1 de mac...zoiets als de burger king enzo vind ik een beetje nep!maar ook lekker hoor!maar de mac is het aller lekkerst!
zelf eet ik bijna nooit fastfood...ik weet ook echt niet hoeveel keer in een maand of weel ofzo ...dat verschilt heel erg met wie ik ben of waar ik ben want in ons dorpje heb je nix dat lijkt op fastfood !
de reclame eromheen valt wel mee hoor, ik vind ze juist wel leuk, krijg er al1 super trek in dan (dus de reclame werkt)

in de toekomst denk ik dat er minder mensen fastfood zullen gaan gebruiken omdat de 'ongezonde' periodes meer zijn afgelopen... en meer mensen gezonder gaan eten enzo.
fastfood is volgens mij niet heel erg gezond. ik was een keer in frankrijk en toen keek me zus op zoon kaart hoeveel calorien erin zaten (ze had zo'n maaltijd salade) en er zat nog best veel in ong. even veel als in mijn kipburger...er is tog ook zoon man geweest die zoveel dagen al1 maar mac had gegeten?die was tog ook veel aangekomen?nja het zal wel!nog veeeell suc6 he met jullie sectorwerkstuk!!

kusj. liefs Eline

p.s ik ga nu ff roepe naar je dak je vragenlijst heb ingevild
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 13:03
Kabouter
Kabouter is offline
Citaat:
Marloes_B schreef op 14-12-2004 @ 12:55 :
Hallo Mensjes!

Ik moet een werkstuk maken over Fastfood en moet wat reacties krijgen op want mensen ervan vinden enzo. Zouden jullie wat vragen willen beantwoorden?!!?

Wat vinden jullie van Fastfood? Zo af en toe wel lekker!

Gebruiken jullie vaak Fastfood? Zoja wat en hoe vaak?
Als ik ga winkelen in een andere stad, mc donalds. Zo ongeveer eens in de maand.

Vinden jullie dat er te veel reclame word gemaakt voor Fastfood
(Denk aan o.a. Reclame spotjes, kortingsbonnen, billboards, de grote 'M' langs de snelwegen enz.)
Geen last van...

Denk je dat het in de toekomst nog erger word met al die fastfood-dingen?
Denk het niet, aangezien mac donalds al met salades komt enzo.

Denken jullie dat fastfood gezond is?
Denk t niet.

Nja, dit waren wat vragen voor mijn werkstuk en ik zou het erg fijn vinden als jullie op de gestelde vragen antwoord zouden willen geven.

Ciao xx Liefs,

Marloes...
Alstublieft!
__________________
Smile and the world smiles with you!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 13:41
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Marloes_B schreef op 14-12-2004 @ 12:55 :

Wat vinden jullie van Fastfood?
Wel ok. Best lekker om af en toe eens een bonk vet naar binnen te gooien (en dat is geen sarcasme). Heeeeeerlijk kun je het niet noemen, maar ik vind het vaak wel lekker.
Alleen jammer dat er geen biologische fastfood is

Citaat:
Gebruiken jullie vaak Fastfood? Zoja wat en hoe vaak?


Ja dus Soms eens in de maand, soms twee keer per week. Ligt er maar helemaal aan of mijn school aansluit op mijn djembeles 's avonds en of mijn moeder ziek is.
Patat, een Sub of naar de Mac. Liefst de Sub.

Citaat:
Vinden jullie dat er te veel reclame word gemaakt voor Fastfood
(Denk aan o.a. Reclame spotjes, kortingsbonnen, billboards, de grote 'M' langs de snelwegen enz.)
Wat is te veel? Ja het is veel, nee niet té veel. Maar als je rekening houdt met het overgewicht van de bevolking, dan wel. Ok, ik ben van mening dat je zelf verantwoordelijk ben of je de reclames gelooft ja of nee, maar mensen zijn nou eenmaal zwak en daar moet je rekening mee houden.

Citaat:
Denk je dat het in de toekomst nog erger word met al die fastfood-dingen?
Ja

Citaat:
Denken jullie dat fastfood gezond is?
Als je het elke dag vreet is het ongezond, als je het af en toe eet dan is het niet ongezond (en misschien wel gezond, als je tenminste plezier in het eten hebt)
Mate van consumptie.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 13:48
bench140
Avatar van bench140
bench140 is offline
Citaat:
Marloes_B schreef op 14-12-2004 @ 12:55 :
Hallo Mensjes!

Ik moet een werkstuk maken over Fastfood en moet wat reacties krijgen op want mensen ervan vinden enzo. Zouden jullie wat vragen willen beantwoorden?!!?
is goed

Wat vinden jullie van Fastfood?
ik hou er niet van

Gebruiken jullie vaak Fastfood? Zoja wat en hoe vaak?
niet vaak, alleen als het moet voor als je op het vliegveld staat en ze hebben alleen zo'n tent.

Vinden jullie dat er te veel reclame word gemaakt voor Fastfood
(Denk aan o.a. Reclame spotjes, kortingsbonnen, billboards, de grote 'M' langs de snelwegen enz.)
Ja, er zijn al teveel mensen met overgewicht, tuurlijk mag iedereen weleens vette zooi eten, maar maak het dan duurder (belasting).

Denk je dat het in de toekomst nog erger word met al die fastfood-dingen?
Ik heb geen idee

Denken jullie dat fastfood gezond is?
Als je één keer in de week zoiets eet dan niet, maar bij regelmaat is het niet gezond.

Nja, dit waren wat vragen voor mijn werkstuk en ik zou het erg fijn vinden als jullie op de gestelde vragen antwoord zouden willen geven.

Ciao xx Liefs,
liefs

Marloes...
Theo
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 14:29
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
wat vinden jullie van Fastfood?
Lekker

Gebruiken jullie vaak Fastfood? Zoja wat en hoe vaak?
Wanneer is iets veel? vergeleken met de rest wel veel ja. 2 keer per week ofzo. Patat, kipburgers weetikveel, iets lekkers. Het zal vast niet goed zijn, maar ik ben dun en kom niet aan en verder ook in goede conditie.

Vinden jullie dat er te veel reclame word gemaakt voor Fastfood
(Denk aan o.a. Reclame spotjes, kortingsbonnen, billboards, de grote 'M' langs de snelwegen enz.)

Ik heb er geen last van, maar ik vind het niet erg nodig om er überhaupt reclame voor te maken.

Denk je dat het in de toekomst nog erger word met al die fastfood-dingen?
Vast

Denken jullie dat fastfood gezond is?
Is het mogelijk dat nog steeds te denken dan? Je wordt er mee doodgegooid dat het niet zo is dus dat weet ik zo onderhand wel.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 15:50
Bubbel Design
Avatar van Bubbel Design
Bubbel Design is offline
Wat vinden jullie van Fastfood?
Een onzinnige term voor voedsel wat soms rommel is.
Gebruiken jullie vaak Fastfood? Zoja wat en hoe vaak?
Nee, niet vaak. Eens in de 2 weken ofzow thuis friet, en eens per maand ergens anders (stad ofzo)
Vinden jullie dat er te veel reclame word gemaakt voor Fastfood
(Denk aan o.a. Reclame spotjes, kortingsbonnen, billboards, de grote 'M' langs de snelwegen enz.)
Valt wel mee. Het is net hoe je er naar kijkt: ik negeer het.
Denk je dat het in de toekomst nog erger word met al die fastfood-dingen?
Ja, misschien. en mensen worden ook dommer (dat ze mcdo aanklagen omdat zijzélf te dik zijn ) en mensen letten niet goed op wat ze eten.
Denken jullie dat fastfood gezond is?
als je het niet te vaak eet, hooguit eens per week, is er voor mij nix aan de hand.

graag gedaan hoor.

Laatst gewijzigd op 14-12-2004 om 15:53.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 15:57
Derk_L
Derk_L is offline
Wat vinden jullie van Fastfood?

Ik vind het errug lekker , maar met mate. Het eten van fastfood heel af en toe kan geen kwaad, maar je moet het dus niet te vaak eten, want dat is ongezond.

Gebruiken jullie vaak Fastfood? Zoja wat en hoe vaak?

Ik heb tijden dat ik soms wel 4 keer per maand bij de Mac kom, maar ook tijden dat ik er nooit kom. En af en toe een stuk pizza of een lekker patatje als ik een dagje uit ga ofzo. Of als ik over het strand loop, gaat een patatje er altijd wel in! Maar ik eet dus niet heel vaak fastfood.

Vinden jullie dat er te veel reclame word gemaakt voor Fastfood
(Denk aan o.a. Reclame spotjes, kortingsbonnen, billboards, de grote 'M' langs de snelwegen enz.)

Ik let er eigenlijk nooit echt op. Maar een grote M zie ik wel heel vaak langs de wegen. Ik denk best dat er veel reclame voor wordt gemaakt, en je dat onbewust opmerkt.

Denk je dat het in de toekomst nog erger word met al die fastfood-dingen?

Ja, ik denk het wel.

Denken jullie dat fastfood gezond is?

Af en toe kan geen kwaad hoor... Maar als je te veel gaat eten is het niet echt gezond voor je. Het verschilt natuurlijk ook per persoon.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 18:34
Verwijderd
Wat vinden jullie van Fastfood?
Ik vind dit een stomme vraag. Ik vind pizza (telt dat ook?) erg lekker, de meeste frituurdingen niet, hamburgers ook niet.

Gebruiken jullie vaak Fastfood? Zoja wat en hoe vaak?
Ik eet wel eens pizza... ehm eens per 1 of 2 maanden denk ik?

Vinden jullie dat er te veel reclame word gemaakt voor Fastfood
(Denk aan o.a. Reclame spotjes, kortingsbonnen, billboards, de grote 'M' langs de snelwegen enz.)
nee

Denk je dat het in de toekomst nog erger word met al die fastfood-dingen?
Erger? Meer misschien wel

Denken jullie dat fastfood gezond is?
Nee
Wat niet betekent dat het slecht is om het soms te eten
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 14:10
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
- Wat vinden jullie van Fastfood?
Best okee, maar duur. Ik vind de hamburgers van de Mc prut en die van de BurgerKing heerlijk, maar de patat is weer omgedraaid. Maar eigenlijk moet je je burger kopen bij de BurgerKing, je salade bij de Mc (de McSalad Shaker) en de patat bij de gewone snackbar. Eeh ja.

- Gebruiken jullie vaak Fastfood? Zoja wat en hoe vaak?
Regelmatig ja, als ik aan het winkelen ben en 'stevige' trek in iets warms heb. Vast wel 2x per maand.

-Vinden jullie dat er te veel reclame word gemaakt voor Fastfood
(Denk aan o.a. Reclame spotjes, kortingsbonnen, billboards, de grote 'M' langs de snelwegen enz.)
Er wordt wel veel reclame voor gemaakt ja, maar ik stoor me er niet aan. Liever dat dan libresse of lening-reclames.

- Denk je dat het in de toekomst nog erger word met al die fastfood-dingen?
Beetje vage vraag vind je ook niet

Denken jullie dat fastfood gezond is?
Ehm, nee En ik vind het heel leuk dat de Mc nu van die saladeschotels aanbiedt, maar de prijs die je voor zo'n krop sla betaalt is echt belachelijk.
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 15:30
Mara
Mara is offline
Wat vinden jullie van Fastfood?
Ik ben er geen fan van. Het is slecht voor je, en ik vind 't meeste eigenlijk ook niet lekker.

Gebruiken jullie vaak Fastfood? Zoja wat en hoe vaak?
Nee. Soms patat als m'n ouders geen zin hebben om te koken, maar dan probeer ik iets anders (bijv. brood) te eten. Als ik met vrienden ben en ze gaan naar de snackbar neem ik meestal niks.

Vinden jullie dat er te veel reclame word gemaakt voor Fastfood
(Denk aan o.a. Reclame spotjes, kortingsbonnen, billboards, de grote 'M' langs de snelwegen enz.)
Nee. Natuurlijk wil een bedrijf reclame maken. Ze moeten je echter niet gaan voorliegen door te zeggen dat 't gezond is.

Denk je dat het in de toekomst nog erger word met al die fastfood-dingen?
Ja. Mensen denken niet na, of ze geven niet om het slechte ervan. Ik denk dat we wel richting Amerika gaan, om 't zo maar te zeggen.

Denken jullie dat fastfood gezond is?
Natuurlijk niet, want het ís niet gezond. Dat kan je niet 'denken'.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 09:16
marla
Avatar van marla
marla is offline
Hallo Mensjes!

Ik moet een werkstuk maken over Fastfood en moet wat reacties krijgen op want mensen ervan vinden enzo. Zouden jullie wat vragen willen beantwoorden?!!?

Wat vinden jullie van Fastfood?
- af en toe lekker, maar niet te vaak. Ik eet meestal alleen patat want hamburgers vind ik vies.

Gebruiken jullie vaak Fastfood? Zoja wat en hoe vaak?
- patat. cola drbij. Ow ja mckroket vind ik wel lekker dus eet ik dat meestal. Uh ik ga niet zo heel vaak naar de mc ofzo. Laatste keer was 3 weken geleden geloof ik.

Vinden jullie dat er te veel reclame word gemaakt voor Fastfood
(Denk aan o.a. Reclame spotjes, kortingsbonnen, billboards, de grote 'M' langs de snelwegen enz.)
- nee, ik ga er niet meer door naar zo'n tent.

Denk je dat het in de toekomst nog erger word met al die fastfood-dingen?
- Ik denk het wel.

Denken jullie dat fastfood gezond is?
- nee...
__________________
Het is beter een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-12-2004, 15:37
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
Wat vinden jullie van Fastfood?
Het meeste is lekker

Citaat:
Gebruiken jullie vaak Fastfood? Zoja wat en hoe vaak?
1x in de week denk ik, meestal McDonalds, anders iets bij een snackbar, kroketje ofzo.

Citaat:
Vinden jullie dat er te veel reclame word gemaakt voor Fastfood
(Denk aan o.a. Reclame spotjes, kortingsbonnen, billboards, de grote 'M' langs de snelwegen enz.)
Nee, die ketens moeten immers hun inkomsten halen.

Citaat:
Denk je dat het in de toekomst nog erger word met al die fastfood-dingen?
Wat voor dingen? Ik vind het nu al niet erg dat er reclame is, dus erger lijkt me sowieso geen goede benaming.

Citaat:
Denken jullie dat fastfood gezond is?
Nee, duh.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 15:48
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Wat vinden jullie van Fastfood?
Lekker voor af en toe

Gebruiken jullie vaak Fastfood? Zoja wat en hoe vaak?
Burger King, (heel soms Mac), friet, pizza, een paar keer per maand

Vinden jullie dat er te veel reclame word gemaakt voor Fastfood
Valt mee

Denk je dat het in de toekomst nog erger word met al die fastfood-dingen?
Nou tegenwoordig zijn ze "gezond bezig", vooral bij de Mac, dus denk dat het wel mee zal vallen

Denken jullie dat fastfood gezond is?
eeh nee niet bepaald
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 15:56
tja...
tja... is offline
Wat vinden jullie van Fastfood?
Lekker!

Gebruiken jullie vaak Fastfood? Zoja wat en hoe vaak?
Ja, ik ga ongeveer 3 keer per week naar de Mac.

Vinden jullie dat er te veel reclame word gemaakt voor Fastfood
Valt wel mee.

Denk je dat het in de toekomst nog erger word met al die fastfood-dingen?
Ja.

Denken jullie dat fastfood gezond is?
Nee.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 15:59
YPrue
Avatar van YPrue
YPrue is offline
Wat vinden jullie van Fastfood?
Af en toe is het heel lekker, maar nu ik op dieet ben heb ik het al lang niet meer gehad.

Gebruiken jullie vaak Fastfood? Zoja wat en hoe vaak?
Heel zelden. Als, dan is het pizza of een friet of frituursnack ofzo.

Vinden jullie dat er te veel reclame word gemaakt voor Fastfood
(Denk aan o.a. Reclame spotjes, kortingsbonnen, billboards, de grote 'M' langs de snelwegen enz.)
Er wordt veel reclame voor gemaakt, maar niet echt abnormaal veel ofzo.

Denk je dat het in de toekomst nog erger word met al die fastfood-dingen?
Dat ligt eraan waar de producenten met hun productontwikkelingen heengaan.

Denken jullie dat fastfood gezond is?
Nee, natuurlijk niet.
__________________
Boogie, ik zal je nooit vergeten...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 16:54
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Konijn schreef op 14-12-2004 @ 12:59 :
Hallo Mensjes!
-Hallo naamgenoot

Wat vinden jullie van Fastfood?
-Af en toe wel lekker, maar vaak liever niet

Gebruiken jullie vaak Fastfood? Zoja wat en hoe vaak?
-ik kom twee keer per jaar ofzo bij de McDonalds
-als je thuis patat in de frituur gooien ook fastfood noemt, dat zo'n beetje één keer per maand


Vinden jullie dat er te veel reclame word gemaakt voor Fastfood
-Ja, veel te veel. Zet mensen aan tot ongezond eten, vooral de McDonalds kan er wat van..

Denk je dat het in de toekomst nog erger word met al die fastfood-dingen?
-Vast wel..

Denken jullie dat fastfood gezond is?
Nee!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 18:44
Verwijderd
Wat vinden jullie van Fastfood?
ik eet het amper iig, ik eet het liever niet en vind het vaak ook nergens naar smaken

Gebruiken jullie vaak Fastfood? Zoja wat en hoe vaak?
misschien ga ik 1x per jaar naar de MacDonalds maar daar blijft het wel bij

Vinden jullie dat er te veel reclame word gemaakt voor Fastfood
(Denk aan o.a. Reclame spotjes, kortingsbonnen, billboards, de grote 'M' langs de snelwegen enz.)
ja ik vind van wel, het mag wel wat minder, vreselijk commercieel dat gedoe
Denk je dat het in de toekomst nog erger word met al die fastfood-dingen?
ik weet niet, in Amerika vast wel, in NL neemt de vraag naar biologische producten juist toe... het is moeilijk te voorspellen

Denken jullie dat fastfood gezond is?
het tegenovergestelde juist
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 19:20
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
- Wat vinden jullie van Fastfood?
Niks voor mij,


- Gebruiken jullie vaak Fastfood? Zoja wat en hoe vaak?
Nee

-Vinden jullie dat er te veel reclame word gemaakt voor Fastfood
(Denk aan o.a. Reclame spotjes, kortingsbonnen, billboards, de grote 'M' langs de snelwegen enz.)
Jah, veel te veel.

-Denk je dat het in de toekomst nog erger word met al die fastfood-dingen?
Ja, dan hebben ze alleen geen mensen meer nodig om het knopje in te drukken

-Denken jullie dat fastfood gezond is?
Nee
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2004, 19:37
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
Wat vinden jullie van Fastfood?
Fastfood is natuurlijk wel lekker, maar niet voor heel vaak te eten. Iedereen weet dat het ongezond is, maar als de gelegenheid zich voordoet ga ik het wel eten, gewoon voor de smaak.

Gebruiken jullie vaak Fastfood? Zoja wat en hoe vaak?
Ik denk dat het maximum éénmaal per maand is, we zoeken meestal wel een andere plek voor te eten. Uitzonderlijk heb ik deze middag wel fastfood gegeten, namelijk Quick.

Vinden jullie dat er te veel reclame word gemaakt voor Fastfood
(Denk aan o.a. Reclame spotjes, kortingsbonnen, billboards, de grote 'M' langs de snelwegen enz.)

Teveel reclame, dat denk ik niet. Het is een 'bedrijf' als alle andere. Andere multinationals maken ook reclame hé. Maar ja, natuurlijk, fastfood staat bekend voor zijn problematiek en zo, te ongezond, te vettig. Ik vind dat de bevolking maar niet zo moet aangemoedigd worden om fastfood te eten. Maar heb het laatste gevoel de indruk dat we ons minder en minder laten beinvloeden door de reclames van fastfoodrestaurants, gewoon omdat iedereen weet dat het ongezond is. Van mij mogen die restaurants heel graag blijven bestaan, het is gewoon lekker voor een paar keer. Maar niet iedereen is zo bewust van de gevolgen. Om nu als voorbeeld te geven dat het aantal patienten met overgewicht steeds maar stijgt, dramatisch gewoon. De fastfoodketens kunnen een grote rol spelen.
Misschien wel vermelden dat ik de reclame die nu opduikt over de zogezegde gezonde dingen (zoals slaatjes) in de restaurants, dat die evengoed mogen verdwijnen. Alsof diepvriesgroenten met kartonnen smaak heel erg gezond kunnen zijn.. ik betwijfel het sterk.

Denk je dat het in de toekomst nog erger word met al die fastfood-dingen?
Nee dat denk ik niet. Toch niet in Belgie en Nederland. Omdat er juist al zoveel reactie is op geweest, en ondertussen de doorsnee inwoner wel weet wat het allemaal is en de gevolgen enzo. In Belgie bijvoorbeeld zijn er 60 Quick-restaurants gesloten wegens dalende winsten..


Denken jullie dat fastfood gezond is?
NEE, duh is het niet gezond. Maar de rest wat we buiten het fastfoodrestaurant eten is ook niet altijd gezond. Ik denk dat we over het algemeen iets moeten veranderen aan onze eetgewoontes, en niet alleen aan de eetgewoontes van fastfood. Zoals in 'Supersize me' : tuurlijk is het heel erg schadelijk om elke dag Mac-donalds te eten. Maar moest je nu elke dag sla eten, dan denk ik dat het even schadelijk is.
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 07:44
klompje
Avatar van klompje
klompje is offline
weet je wat wel minder is??
in london hadden ze nog quorn burgens (vegatarisch van soort paddestoelen) deze heb ik in nederland nog nergens bij de mac gevonden
ze hadden ooit wel groenteburgers (ook best gezond) maar die zijn uit asortiment
tuurlijk hebben ze wel allerlei salade, maar dit is echt veel te duur. Voor 3 stuks fruit betaal je al zo'n 2 euro!!
dit is toch nie normaal.... bij supermarkt ben je hier nog geen euro voor kwijt... gek.
maar ze voeren wel goede campagnes van dat gezond zijn enz. en ze doen hun best. maar het is jammer dat ze er geen fuck van menen, het gaat ze alleen om het meer verdienen enz.
__________________
ohw
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 09:09
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Groentenburgers zijn weer terug in het assortiment hoor, al een tijdje. ze kregen teveel commentaar dat ze niks vegetarisch meer hadden.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 09:13
Verwijderd
Wat vinden jullie van Fastfood?
Het is wel lekker, maar ik hou dus totaal niet van patat...
Sommige snacks zijn wel lekker

Gebruiken jullie vaak Fastfood? Zoja wat en hoe vaak?
Mijn ouders eten 1 keer per week patat, maar meestal eet ik dan wat anders. Af en toe ga ik wel eens naar de mac, maar zo super is 't daar niet. 1 keer per jaar ofzo ga ik naar KFC.

Vinden jullie dat er te veel reclame word gemaakt voor Fastfood
(Denk aan o.a. Reclame spotjes, kortingsbonnen, billboards, de grote 'M' langs de snelwegen enz.)
Wij krijgen altijd van die kortingsboekjes van de Mac, maar die liggen altijd weg te rotten in een kastje ofzo, we gebruiken ze nooit. Reclame spotjes zijn te misleidend, dan lijkt 't allemaal zo lekker terwijl als je er heen krijgt je een vieze snel gemaakte hap voor je krijgt.

Denk je dat het in de toekomst nog erger word met al die fastfood-dingen?
Ik denk dat mensen juist minder fast food gaan eten uiteindelijk.

Denken jullie dat fastfood gezond is?
hahahaha nee echt niet! Dan nemen ze een salade bij de mac en gieten ze er een halve liter dressing over heen.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 12:32
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Wat vinden jullie van Fastfood? Lekkerrrrr !!

Gebruiken jullie vaak Fastfood? Zoja wat en hoe vaak? Ja, heel vaak en dan bij de MC, Burger Kind of de Snackbar.

Vinden jullie dat er te veel reclame word gemaakt voor Fastfood
(Denk aan o.a. Reclame spotjes, kortingsbonnen, billboards, de grote 'M' langs de snelwegen enz.) Ja.

Denk je dat het in de toekomst nog erger word met al die fastfood-dingen? Nee, het word minder.

Denken jullie dat fastfood gezond is? Tuurlijk niet, maar tis wel lekker .
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 14:51
mcflem
Avatar van mcflem
mcflem is offline
Wat vinden jullie van Fastfood?
Lekker meeste dan

Gebruiken jullie vaak Fastfood? Zoja wat en hoe vaak?
ik 'gebruik' het niet maar ik eet het wel
niet heel vaak hoor, meestal gewoon wat eten in de stad met vrienden ofzo.. maar dan haal ik bijv. een hamburger of een milkshake, nooit hele menu's

Vinden jullie dat er te veel reclame word gemaakt voor Fastfood
(Denk aan o.a. Reclame spotjes, kortingsbonnen, billboards, de grote 'M' langs de snelwegen enz.)
vind ik niet

Denk je dat het in de toekomst nog erger word met al die fastfood-dingen?
weet niet.. van de ene kant wel> veel mensen krijgen het steeds drukker
van de andere kant niet> meer mensen weten nu dat het heel slecht voor je is enzo

Denken jullie dat fastfood gezond is?
nee
heel calorierijk en zowiezo zit er heel veel vet in
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 15:39
klompje
Avatar van klompje
klompje is offline
nouw, waar ik woon zijn groenteburgers dus nog nie terug in assortiment (mac. sevenum)
en in de mac van venlo oowk nog nie
dus daar moete ze toch maar wat aan doen!!!!
__________________
ohw
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 17:59
Verwijderd
Citaat:
nightwishgirl schreef op 14-12-2004 @ 14:00 :

fastfood is volgens mij niet heel erg gezond. ik was een keer in frankrijk en toen keek me zus op zoon kaart hoeveel calorien erin zaten (ze had zo'n maaltijd salade) en er zat nog best veel in ong. even veel als in mijn kipburger...er is tog ook zoon man geweest die zoveel dagen al1 maar mac had gegeten?die was tog ook veel aangekomen
Die man heet Morgan Spurlock, en voor je gaat beweren dat fastfood zo heel slecht nou weer niet is zou ik eerst zijn documentaire: 'Supersize Me' maar eens gaan bekijken.
Spurlock heeft 1 maand lang 3 keer per dag bij de mac gegeten, alles op het menu geprobeerd, het resultaat? Dat wil je niet weten, al het fastfood had het zelfde effect op zijn lever als een zuiplap die al jaren drinkt... en dat was maar 1 van de vele dingen die met zijn lichaam zijn gebeurd in die ene maand. Maar goed, je moet het echt zelf bekijken, ik kan het zo niet goed uitleggen.
Zijn 'dieet' was mischien een beetje overdreven, (en daar praat hij op het eind ook over) maar hij heetf wel wat bewezen:Een aantal dagen voor zijn docu officieel de bios inging heeft MacDonald de 'SuperSize" opties weggedaan en is salades en meer gezondere opties in het menu gaan invoeren... Zou het iets met elkaar te maken hebben?

En aan de Ts: Marloes_b, ik raad je aan deze docu te gaan zien! Het zal je zeker helpen bij je werkstuk
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 20:08
?OWAN!
Avatar van ?OWAN!
?OWAN! is offline
Fast food is tegen mijn gewoontes omdat ik koken veel te leuk vind.
de hele term klinkt naar mijn mening ongezond.
voor eten moet je de tijd nemen, voor de bereiding en het eten.
fast food vind ik qua smaak meestal niet bepaald prikkelend.
ik eet slechts fast food als mijn koelkast leeg is en de winkels reeds dicht zijn. (1x per 2 maanden) ik noem dat dan ook zondigen.


FAST FOOD IS A SLOW DEATH!!!!!
__________________
Watching the red sky surrounded by clouds a salute to a begin of my forgetfulness of my latest sin
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 16:53
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wat vinden jullie van Fastfood?
Lekker, maar (meestal) ongezond.

Gebruiken jullie vaak Fastfood? Zoja wat en hoe vaak?
Met mate. Zondag is meestal frietdag bij ons thuis, dus 1 keer per week meestal. Niet meer fastfood, want das ook weer niet goed. Friet halen we trouwens bij een gewone snackbar, geen MacDrek of zo. Ik neem meestal friet met een frikandel of kroket. En soms ook nog een broodje shoarma na het stappan

Vinden jullie dat er te veel reclame word gemaakt voor Fastfood
(Denk aan o.a. Reclame spotjes, kortingsbonnen, billboards, de grote 'M' langs de snelwegen enz.)
Ja genoeg, vooral door MacDrek en BugerKing

Denk je dat het in de toekomst nog erger word met al die fastfood-dingen?
Denk het wel ja

Denken jullie dat fastfood gezond is?
Nee, in de meeste gevallen niet uiteraard.

Ciao xx Liefs,

Marloes...

Ciao
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 13:34
Jelena
Avatar van Jelena
Jelena is offline
lekker maar ongezond.
__________________
"Skrotum!" "Daar staat SKÖTRUM jongen... MONGOOOOL..."
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-12-2004, 17:15
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Wat vinden jullie van Fastfood? Lekker!

Gebruiken jullie vaak Fastfood? Zoja wat en hoe vaak? Nee, ik eet het niet vaak.

Vinden jullie dat er te veel reclame word gemaakt voor Fastfood
(Denk aan o.a. Reclame spotjes, kortingsbonnen, billboards, de grote 'M' langs de snelwegen enz.)Ach, ik heb er geen last van.. niet té veel, wel veel. Ik erger me er niet aan.

Denk je dat het in de toekomst nog erger word met al die fastfood-dingen?
Vast wel.

Denken jullie dat fastfood gezond is?

Nee
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 20:19
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Sinds ik studeer in de hoge school gaan we minstens 3 keer per week naar de Quick/McDonalds

Meestal gewoon een milshake met hamburger, maar vaak ook een heel menu.

Ik vind het lekker en er is zelfs te weinig reclame over vind ik.

Tuurlijk is fastfood niet gezond, dat weet iedereen toch
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 16:45
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
fastfood is een noodzakelijk kwaad, of goed, hoe je t zien wilt.
Er is absoluut veel vraag naar en het voorziet in bepaalde behoeftes, ik vind het zelf best lekker.

Ik eet zeker 3x per week fastfood, omdat ik bij macdonalds werk...al 4,5 jaar en ik er zijn tijden geweest dat ik t 6x per week at omdat ik veel werkte,mits je een goede leefstijl verder hebt, genoeg beweging weinig drank geen tabak ,is er niks aan de hand, ik leef nog steeds,heb een goede conditie en weeg 0gram teveel .

De reclame valt juist heel erg mee en die ''M '' aan de kant van de weg is altijd van een restaurant, dus geen loze reclame om niets, zelfde als een AH teken op een albert heijn.

In de toekomst zal het wel iets meer worden,maar niet veel meer, de markt zit wel aan zn top zo ongeveer.

Fastfood is niet per definitie gezond of ongezond, het is de manier hoe je ermee omgaat, zie het als een kat bier, als je dat helemaal opdrinkt in je eentje op n avond, weet je wel hoe de meeste zich zullen voelen, een of 2biertjes zullen weinig -blijvende- schade aanrichten.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 25-12-2004, 08:13
JackieZ
Avatar van JackieZ
JackieZ is offline
Wat vinden jullie van Fastfood?
Lekker, als je niet anders gewend bent. Als je even nadenkt en goed proeft wel ongezond, viezig vet en gewoon ranzig.

Gebruiken jullie vaak Fastfood? Zoja wat en hoe vaak?
Nooit...in de strikte zin vna het woord wel...ik gebruik wel eens snel-te-eten-voedsel, ook als avondeten, maar dat is noch vet, noch ongezond.

Vinden jullie dat er te veel reclame word gemaakt voor Fastfood
(Denk aan o.a. Reclame spotjes, kortingsbonnen, billboards, de grote 'M' langs de snelwegen enz.)

Ja, ze moeten dat maar gewoon verbieden

Denk je dat het in de toekomst nog erger word met al die fastfood-dingen?
Nee

Denken jullie dat fastfood gezond is?
Als je het in porties van ongeveer 1 gram per maand inneemt wel.


Succes ermee
Met citaat reageren
Oud 25-12-2004, 08:14
JackieZ
Avatar van JackieZ
JackieZ is offline
Citaat:
Apomes schreef op 23-12-2004 @ 21:19 :
Sinds ik studeer in de hoge school gaan we minstens 3 keer per week naar de Quick/McDonalds

Meestal gewoon een milshake met hamburger, maar vaak ook een heel menu.

Ik vind het lekker en er is zelfs te weinig reclame over vind ik.

Tuurlijk is fastfood niet gezond, dat weet iedereen toch
beetje raar dat je daar "" bij zet, het is toch je eigen keuze
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken Fastfood
Mindel1999
0 10-06-2014 16:09
Eten & Drinken Fastfood / Mexicaans fastfood
hallo789
1 13-03-2013 12:05
Eten & Drinken Enquête Snacks/Fastfood en Groente/Fruit
xSweetprincess
14 04-05-2008 18:13
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Enquete fastfood restaurants.
Minardi
3 12-10-2007 21:10
Eten & Drinken welke fastfood keten?
Donald Duck
67 08-11-2003 12:53
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Accijns op Fastfood??
Casado
31 14-12-2002 10:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02.