Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2002, 22:21
Verwijderd
Ik weet dat deze topic al een keer geweest is...weliswaar in een grijs verleden, maar toch. Ik herinner me dat het destijds een vrij standaard topic was waar voornamelijk 'ja' of 'nee' in werd geantwoord.

De vraag die ik aan jullie voorleg is de volgende: zouden jullie seks kunnen hebben met een familielid (niet zijnde ouders of broers/zussen)? Laten we even de situatie nemen van een knappe, lekkere neef/nicht. De regels: er komt geen verliefdheid bij kijken, er is geen sprake van 'inteelt' oid en het gebeurt absoluut veilig. Het is, om het maar eens even plat te zeggen, puur voor de lol en de lust.

Hoe zouden jullie daar tegenover staan? In beginsel afwijzend? Kritisch? Leg uit waarom, en geef ook aan of je het onder omstandigheden zou kunnen doen of niet, en waarom wel of niet.

Waar ik op hoop is een open discussie en geen geflame à la 'je doet het toch niet met familieleden' want het passeren van dat cliché ligt al ver achter me (ons) op het moment dat de gedachte aan deze topic bovenkwam.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 22:22
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
W'rom niet? Ik zie het probleem niet, mits het gewoon een gelijkwaardige relatie is.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:
W'rom niet? Ik zie het probleem niet, mits het gewoon een gelijkwaardige relatie is.
Idd. Eigenlijk is dit het verlengstuk van de vraag 'seksrelatie ja of nee' omdat in die topic wel overeengekomen is dat dat alleen mogelijk is met goede afspraken, gelijkwaardigheid, eerlijkheid en de afwezigheid van (ongecontroleerde) verliefdheid.

Sommige mensen schijnen alleen tegen dit soort dingen nog een weerzin te hebben, hoewel ze een seksrelatie met een 'vreemde' misschien wel zouden accepteren en ik ben benieuwd waarom dat wel, en dit niet.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 22:44
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
ik zie ook geen probleem..

ik zou het wel doen; alleen de kans dat er toch een kindje uitkomt is er.. en dat zou dan de enige reden zijn om me ervan te weerhouden..

Ik heb het dan wel over nichten, met mn zus zou ik t echt niet kunnen; er aan denken vind ik al bizar!

Maar een nicht, hoezo niet; je ziet ze nooit. En omdat het familie is moet je er dan afblijven als je je aangetrokken voelt..
Maffe boel
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 22:52
Verwijderd
ik vind het niet erg ofzo, maar ikzelf heb niet echt iemand waar ik het MEE zou willen doen dus dan maak ik het ook niet mee, maar ik denk dat meiden er meer moeite mee zouden hebben :/
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 23:18
Booster
Avatar van Booster
Booster is offline
Ik vind met een nichtje in principe hetzelfde als met andere mensen.
Zusjes/broertjes e.d. vind ik niet kunnen maar nichtjes wel.

Stel dat ik wat verder gevorderd zou zijn wat ervaring met relaties betreft dan zou ik er misschien totaal geen probleem mee hebben. Maar ik zou zelf denk ik bang zijn voor de gevoelens die het bij mij losmaakt.

Want ik wil graag wat voelen voor diegene waarmee ik in bed lig, en dat kan achteraf best goed kunnen blijven hangen.
__________________
"Hij zit vast in het verkeer... Het geslachtsverkeer :P"
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 23:26
megawatje
Avatar van megawatje
megawatje is offline
ik vind het niet echt kunnen, maar ja iedereen moet het zelf weten
__________________
liefde is een ilussie
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 00:06
Verwijderd
Citaat:
megawatje schreef:
ik vind het niet echt kunnen, maar ja iedereen moet het zelf weten
Waarom vind je het niet kunnen? Beargumenteer. Of is het slechts een vaag gevoel?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 01:06
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Oh, beslist. Dat zou ik best willen als de gelegenheid zich zou voordoen. Of laat ik het zo zeggen: ik heb er geen principiële bezwaren tegen. (En mijn neef is heel knap )
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 01:54
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
ik heb een te persoonlijke en hechte band met mn neefjes/nichtjes om er iets mee te doen... daarnaast voel k me me absoluut niet tot ze aangetrokken (en dat moet dus wel... zelfs al is t gewoon voor sex ivm lust)

mwjah verder ik weetniet... op zich (als je dus geen sterke band hebt en elkaar zelden spreekt/ziet... dat zou dan voor mij bijna tzelfde zijn als sex met mn broer of zus): waarom niet, maar aan de andere kant... het is gewoon niet 'gewoonlijk' en geeft dus idd een soort van vaag gevoel...

tsjah ik weetniet, denk er een beetje dubbel over
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 09:39
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
italianboy schreef:
ik zie ook geen probleem..

ik zou het wel doen; alleen de kans dat er toch een kindje uitkomt is er.. en dat zou dan de enige reden zijn om me ervan te weerhouden..
Meisje kunnen altijd zwanger worden, of het een gewoon meisje is of of het je nicht is. Waarom weerhoud het idee je niet om met andere meisjes het bed in te duiken? Want dat idee/angst zit dan toch tussen je oren...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 10:47
Verwijderd
Ik zou het wel kunnen, maar of ik het zou doen weet ik niet. Ik denk het wel. Afwijzend zou ik in het begin wel een beetje zijn, het zijn toch familieleden en het is zeker een vreemde gedachte. Zeker als ik die nicht minder goed zou kennen, zou het wel kennen. Bovendien is het wel een eis dat niemand het te weten komt en het alleen tussen ons 2 blijft. Dat moet per sé. Dat heb ik sowieso liever als ik vrijblijvend sex met iemand zou gaan hebben. Ik zou het dus alleen doen wanneer niemand het te weten zou komen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 13:10
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik zou het wel kunnen, heb sowieso niet echt een hele hechte band met mijn familie. Maar er is geen knap nichtje in mijn familie.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 14:05
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
jawel, ik zou het denk ik ook kunnen ... juist het 'foute' maakt het spannend ...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 17:48
Wasaap
Avatar van Wasaap
Wasaap is offline
Ik vind dat het wel moet kunnen. In een lollige bui heb ik zelfs een keer mijn nicht gevingerd. Maar we hebben samen besloten het bij 1 keer te houden.
__________________
Liefde kan niet zonder een liefje.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 18:20
GeNeVa
Avatar van GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
youriw schreef:
jawel, ik zou het denk ik ook kunnen ... juist het 'foute' maakt het spannend ...
Nou voor mij dus absoluut niet!

Ik vind het niet kunnen, je familie is niet hetzelfde als geen-familie. Je bent bloed-verwanten. And er is gewoon een andere spanning tussen familieleden en tussen vrienden.

yeahg.. ik ken mijn familieleden te goed, ga veel te goed met ze om om er uberhaupt ook maar over na te denken!
__________________
***life is...... being a prisoner in your own body***
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 18:29
Verwijderd
Muh, ligt eraan hoe goed ik die persoon ken. Als de neef nou als een broer voor me zou zijn, dan nee. Als hij nou heel lekker zou zijn, hm... tja, ik denk dat ik sowieso niet goed ben voor het principe sexrelatie.

Als ik nu naar mijn familie kijk... Never nooit niet. Bovendien zouden mijn neven dat ook niet willen, maar daar ging het even niet om.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 19:24
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
defineer: familie - soz... familie is voor mij niet wat het voor jullie is. (minder, veel minder)
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 19:51
Snaggerske
Avatar van Snaggerske
Snaggerske is offline
Gedver!
__________________
Chains... Bullets.... Spikes.... Leather.... METALIZED BLOOD!!!!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 20:11
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Snaggerske schreef:
Gedver!
Waarom gedver? Als jij een leuk meisje ziet, dan zou je het toch ook niet erg vinden om daar sex mee te hebben? Nu is toevallig diegene je nichtje, wat is het verschil? Het enige verschil is, dat de maatschappij een beeld heeft geschapen dat je het niet met familieleden moet doen...

Maar heb je argumenten?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 20:16
Verwijderd
Niet bij voorkeur .. maar als ze er zou zijn .. tsja, waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 20:41
kastdeur
kastdeur is offline
het idee van seks met bijvoorbeeld mijn neef staat mij enorm tegen. onze relatie is niet zo en ik zou het niet 'kunnen'. ik vind mijn neef een leuk persoon, maar omdaar seks mee te hebben...die twee dingen passen niet bijelkaar ofsow in mijn belevingswereld.
maar of dit nou zozeer te maken heeft dat het mijn neef is?
met een vriendin zou ik het ook niet kunnen...omdat de relatie nu eenmaal anders is...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 20:51
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Zeker...
M'n nicht ja... die is nu 15...

Heb er wel eens (lees: méér dan eens ) aan gedacht ook...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 21:00
rockyj
Avatar van rockyj
rockyj is offline
Nee ik zou dat nooit doen. Ik ga heel goed met al mijn neefjes en nichtjes om en het idee alleen vind ik raar.
Er zijn genoeg mensen op de wereld dus ik pas.
__________________
Tsja, ik had natuurlijk ook wat anders kunnen typen
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 21:09
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Ik heb ook een hele knappe nicht en ze heeft me meegevraagd om op dansles met haar te gaan. Ik denk dat ik het ga doen.

Maar dat is natuurlijk heel iets anders dan sex.

Mark
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 23:25
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Kan wel...
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 08:53
Verwijderd
ik kan niet oordelen,
heb alleen een nichtje van 7 :/
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 11:31
Spyker
Avatar van Spyker
Spyker is offline
'k zou het alleen niet leuk vinden als de rest van de familie er achter komt....
__________________
It's not my problem I don't like you
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 11:41
SolaR
Avatar van SolaR
SolaR is offline
Ik zou het dus never nooit niet met een familielid kunnen doen.
De gedachte alleen al nee hier voor pas ik graag...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 13:42
Mirretje
Mirretje is offline
Gelukkig hoef ik daar niet over na te denken...
Ik heb geen neven (en ook geen nichten trouwens)!!!

Maar als ik ze wel zou hebben dan zou ik het niet doen. Ik zou mijn gedachten de andere kant op laten gaan om er voor te zorgen dat ik niet met hem het bed in duik.
__________________
One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring Them all and in the darkness bind them In the Land of Mordor where the Shadows lie
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 08:28
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
Ik zou het nooit doen, het zal toch in mijn hoofd blijven hangen dat het mijn familie is. kep er wel eens over nagedacht hor (over het feit of ik het zou kunnen/willen) maar ik denk toch van niet. kan er geen goede rede voor geven het klinkt gewoon TE onlogisch en daarom voor mij een beetje raar.
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 10:59
Verwijderd
ik heb geen mooie/leuke nichtjes en een zusje heb ik ook nie, dus ik zou niet met een familielid naar bed gaan.

[afzeikmode]ze zou zwanger worden zeg en wilo het kind houden, krijg je inteelt, problemen en blablabla[/afzeikmode]
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 14:31
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
Citaat:
Gothic schreef:


Waarom gedver? Als jij een leuk meisje ziet, dan zou je het toch ook niet erg vinden om daar sex mee te hebben?
wat een bullshit, ik heb dat vrijwel nooit, als ik een mooi meisje zie, meteen denken zo daar wil ik wel even mee rampetampen.
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Ik Zou graag me zus willen neuken maar hoe?
HansDeVries
26 25-06-2016 14:17
Levensbeschouwing & Filosofie Homoseksualiteit en de bijbel (vrij) letterlijk nemen
Verwijderd
129 11-04-2007 14:20
Seksualiteit Willen jullie deze Seksenquete invulle?
Suga~Suga
258 17-10-2005 20:22
Seksualiteit Sex met een familielid.
SoloRaver
197 28-08-2005 15:43
Liefde & Relatie Broer en zus
marina DA ville
143 19-03-2005 15:03
Liefde & Relatie Relatie met een familielid...
Gothic
36 31-10-2003 17:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34.