Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2006, 15:48
Verwijderd
Wanneer je begonnen bent/wanneer je gaat beginnen met rijles.
Maandag 26 juni 2006.

Wanneer je examen hebt.
Vandaag 31 juli 2006.

Wanneer en of je geslaagd bent.
Vandaag 31 juli 2006.

Hoeveel lessen je hebt gehad.
8 lessen.
2 x van 8 uur en rest allemaal 1 uur.
Advertentie
Oud 31-07-2006, 20:53
baboon
Avatar van baboon
baboon is offline
Wanneer je begonnen bent/wanneer je gaat beginnen met rijles.
9 okt 2005

Wanneer je examen hebt.
1e: 16 juni
2e: 10 juli

Wanneer en of je geslaagd bent.
10 juli

Hoeveel lessen je hebt gehad.
37 (1 uur)
__________________
~ I want something good to die for, to make it beautiful to live ~
Oud 31-07-2006, 21:33
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 26-07-2006 @ 09:18 :
Ik zit nu in een rijlesloze periode. 2x gezakt dus en ik moet nu in een andere stad verder, maar de 'drive' is gewoon letterlijk even weg. Ook omdat ik niet goed weet wanneer ik zou kunnen rijden. Ik wilde in Zwolle verder gaan lessen (na een jaar in Groningen gelest te hebben) maar ik ga in Amsterdam studeren. Is het echt zo moeilijk om in Amsterdam te gaan lessen? Iedereen waarschuwt er altijd voor. Maar rijden kan ik wel, alleen m'n anticipatie is nog niet goed. Iemand ervaring met in Amsterdam lessen?
Ik heb in Amsterdam gelest en afgereden, maar ik kan je weinig zinnigs zeggen, aangezien ik nooit in de provincie gelest heb
Wat wil je precies weten?
Oud 01-08-2006, 07:27
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 31-07-2006 @ 22:33 :
Ik heb in Amsterdam gelest en afgereden, maar ik kan je weinig zinnigs zeggen, aangezien ik nooit in de provincie gelest heb
Wat wil je precies weten?
Wat betreft stadsverkeer: dat is intimiderend totdat je erachter komt dat iedereen een beetje achter mekaar aankachelt
Oud 01-08-2006, 08:28
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
in amsterdam rijden kan lastiger zijn dan bv in lutjebroek - maar in zwolle rijden kan net zo goed lastig zijn.

in amsterdam sta je toch de helft van je lestijd (en je examen) stil. en da's niet moeilijk, stilstaan...

wat slaginspercentages betreft ben je in a'dam niet slechter af als in zwolle, eerder beter.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 01-08-2006, 08:44
juno
Avatar van juno
juno is offline
Het vervelende aan rijden in Amsterdam is meer dat alles eenrichtingsverkeer is en dat ik de weg nooit weet. Verder maakt het niks uit. Je kunt alleen minder makkelijk opeens stilstaan en keren of terugrijden als je verkeerd zit, maar je moet even een zijstraatje opzoeken. Ik heb op die manier al vrij veel van amsterdam mogen ontdekken...

En trams hebben altijd voorrang, dat moet je even onthouden.
Oud 01-08-2006, 09:00
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
juno schreef op 01-08-2006 @ 09:44 :
Het vervelende aan rijden in Amsterdam is meer dat alles eenrichtingsverkeer is en dat ik de weg nooit weet. Verder maakt het niks uit. Je kunt alleen minder makkelijk opeens stilstaan en keren of terugrijden als je verkeerd zit, maar je moet even een zijstraatje opzoeken. Ik heb op die manier al vrij veel van amsterdam mogen ontdekken...

En trams hebben altijd voorrang, dat moet je even onthouden.
maar goed, tijdens je rijles weet je instructeur doorgaans de weg wel.

(overigens hebben trams niet altijd voorrang. dat heb jij hoogstwaarschijnlijk nog wel zo geleerd, maar strikt genomen is dat niet meer zo. nou weten de meeste tramchauffeurs dat zelf ook niet, dus in de praktijk heb je gelijk, maar sinds de laatste herziening van het RVV is dat niet meer zo. )
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 01-08-2006, 09:35
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juno schreef op 01-08-2006 @ 09:44 :
En trams hebben altijd voorrang, dat moet je even onthouden.
Misschien in 1950, maar tegenwoordig absoluut niet meer.
Oud 01-08-2006, 11:31
le Y
le Y is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-08-2006 @ 10:35 :
Misschien in 1950, maar tegenwoordig absoluut niet meer.
wat gek dat het dan nog in de lesboeken staat
Oud 01-08-2006, 20:08
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
le Y schreef op 01-08-2006 @ 12:31 :
wat gek dat het dan nog in de lesboeken staat
dan heb jij een lesboek van minstens 10 jaar oud. ik ben echt geen enkel recent lesboek tegengekomen waarin staat 'trams hebben altijd voorrang'.

mocht het er wel staan - ik acht de tekst die de wetgever opgesteld heeft toch wat belangrijker dan de tekst in een lesboekje.

(overigens, boekje van de anwb, of niet soms ?)
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 01-08-2006, 20:49
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Trams hebben inderdaad niet altijd voorrang, wel vaak though
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 01-08-2006, 20:49
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Trams moeten stoppen voor een zebrapad als iemand wil oversteken. Dat ze het niet doen is een ander verhaal.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 01-08-2006, 21:19
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik weet al die regels voor trams niet zo goed, maarja, hier is in de verste verte ook geen tram te bekennen dusja... boeie
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 01-08-2006, 22:42
juno
Avatar van juno
juno is offline
In 1987, toen ik mijn rijbewijs haalde... hadden trams altijd voorrang.

Vinden jullie het erg als ik, gezien de massa staal "die de hoek om komt gillen of ze katten staan te villen" ( Tol Hansse: Big City) , ze nog steeds altijd gewoon voorrang geef?

Laatst gewijzigd op 01-08-2006 om 22:47.
Oud 02-08-2006, 14:16
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Vandaag had ik van een andere instructeur dan normaal Wel een keer leuk, eigenlijk, ook al was het zijn vader en lijken ze best wel op elkaar. Maar hij had wel een andere methode. Normaal zegt mijn instructeur pas wat ik fout heb gedaan als ik dat al heb gedaan (of net niet), maar deze zei al wat ik fout zou gaan kunnen doen voordat ik het had gedaan. Hij was wel wat vriendelijker, maar dat kan ook komen omdat het maar voor één keer was, misschien. Of omdat ik vandaag zo goed reed natuurlijk
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 02-08-2006, 14:32
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
juno schreef op 01-08-2006 @ 23:42 :
In 1987, toen ik mijn rijbewijs haalde... hadden trams altijd voorrang.

Vinden jullie het erg als ik, gezien de massa staal "die de hoek om komt gillen of ze katten staan te villen" ( Tol Hansse: Big City) , ze nog steeds altijd gewoon voorrang geef?
och, de meeste tramchauffeurs denken waarschijnlijk nog steeds dat ze altijd voorrang hebben, dus ik zou ze maar lekker voorlaten.

mochten ze je een keer aanrijden, is het echter wel leuk om te weten dat het voor rekening van de trammaatschappij kan komen.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 02-08-2006, 18:12
le Y
le Y is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 01-08-2006 @ 21:08 :
dan heb jij een lesboek van minstens 10 jaar oud. ik ben echt geen enkel recent lesboek tegengekomen waarin staat 'trams hebben altijd voorrang'.

mocht het er wel staan - ik acht de tekst die de wetgever opgesteld heeft toch wat belangrijker dan de tekst in een lesboekje.

(overigens, boekje van de anwb, of niet soms ?)
nee en nee
Oud 02-08-2006, 19:29
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 01-08-2006 @ 21:49 :
Trams moeten stoppen voor een zebrapad als iemand wil oversteken. Dat ze het niet doen is een ander verhaal.
mja en iets van rechtdoor op dezelfde weg gaat voor geld ook voor trams toch...

Mensen ik heb nog nooit in m'n leven bewust een tram gezien -_-'
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 03-08-2006, 14:02
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
marrel schreef op 02-08-2006 @ 20:29 :
mja en iets van rechtdoor op dezelfde weg gaat voor geld ook voor trams toch...

Mensen ik heb nog nooit in m'n leven bewust een tram gezien -_-'
Dat had ik dus ook toen ik dat moest leren, echt nutteloos Nu heb ik er in Utrecht wel een keer eentje zien rijden, maar daar is het ook bij gebleven
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 03-08-2006, 14:05
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 02-08-2006 @ 15:32 :
och, de meeste tramchauffeurs denken waarschijnlijk nog steeds dat ze altijd voorrang hebben, dus ik zou ze maar lekker voorlaten.

mochten ze je een keer aanrijden, is het echter wel leuk om te weten dat het voor rekening van de trammaatschappij kan komen.
Mijn begrafenis bedoel je?
Oud 03-08-2006, 14:12
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
juno schreef op 03-08-2006 @ 15:05 :
Mijn begrafenis bedoel je?
Mwa, zo bedoelde ik t niet hoor. (Maar jij rijdt in een daf; coole autootjes, maar wellicht is een aanrijding met een tram idd rampzalig).
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 03-08-2006, 14:25
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik zit nog redelijk goed, omdat er niks van plastic is aan mijn auto. Alles is gemaakt van loodzwaar oerdegelijk hollands plaatijzer. (vandaar dat ik altijd zoveel moet lassen aan dat ding)
Oud 03-08-2006, 14:58
Verwijderd
Ik vind fileparkeren makkelijker dan bochtje achteruit.

Apart.
Oud 03-08-2006, 16:45
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
w000t ik mag eindelijk posten in dit topic 1 uurtje gereden vandaag en ik vind het nu al retegaaf morgen weer
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 03-08-2006, 17:31
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 03-08-2006 @ 15:58 :
Ik vind fileparkeren makkelijker dan bochtje achteruit.

Apart.
Dat vind ik ook hoor
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 03-08-2006, 17:33
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 03-08-2006 @ 17:45 :
w000t ik mag eindelijk posten in dit topic 1 uurtje gereden vandaag en ik vind het nu al retegaaf morgen weer
Doe je snelcursus? Of per les?
En is ook wel leuk ja, maar wordt pas leuker als je hem hebt maat!

Gefeliciteerd!
Oud 03-08-2006, 18:04
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
RolfZ schreef op 03-08-2006 @ 18:33 :
Doe je snelcursus? Of per les?
En is ook wel leuk ja, maar wordt pas leuker als je hem hebt maat!

Gefeliciteerd!
ja toevallig morgen nog 2 lessen, en dan weer 4 weken niet(vakantie, introkamp school), dus normale lessen
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 03-08-2006, 18:10
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 03-08-2006 @ 19:04 :
ja toevallig morgen nog 2 lessen, en dan weer 4 weken niet(vakantie, introkamp school), dus normale lessen
Oh ja precies. Zo dat is wel lang wachten nog dan, dan duurt 4 weken lang hoor.
Oud 04-08-2006, 11:18
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
RolfZ schreef op 03-08-2006 @ 19:10 :
Oh ja precies. Zo dat is wel lang wachten nog dan, dan duurt 4 weken lang hoor.
nja ik heb 18 jaar gewacht, dan maakt die 4 weken ook niet meer uit he
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 05-08-2006, 17:15
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 03-08-2006 @ 15:58 :
Ik vind fileparkeren makkelijker dan bochtje achteruit.

Apart.
Ik ook, maar met fileparkeren moet je gewoon regeltjes opvolgen en dan lukt het vaak nog wel redelijk, maar met bochtje achteruit heb ik altijd het idee dat ik maar wat aan het doen ben. (nou ja, dat klopt dus ook wel)

Ik kon laatst in één keer helemaal goed fileparkeren en dat was dus met die andere rij-instructeur en hij zei: Goed, we zullen het zo nog eens doen en daar was ik niet zo blij mee, want ik wilde liever dat hij dacht dat ik het al gewoon goed kon, maar gelukkig was er toen een opstopping en moesten we moeilijk achteruit weer terug en daarna was hij het vergeten of zo
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 05-08-2006, 17:24
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 05-08-2006 @ 18:15 :
Ik ook, maar met fileparkeren moet je gewoon regeltjes opvolgen en dan lukt het vaak nog wel redelijk, maar met bochtje achteruit heb ik altijd het idee dat ik maar wat aan het doen ben. (nou ja, dat klopt dus ook wel)

Ik kon laatst in één keer helemaal goed fileparkeren en dat was dus met die andere rij-instructeur en hij zei: Goed, we zullen het zo nog eens doen en daar was ik niet zo blij mee, want ik wilde liever dat hij dacht dat ik het al gewoon goed kon, maar gelukkig was er toen een opstopping en moesten we moeilijk achteruit weer terug en daarna was hij het vergeten of zo
maar je moet t ook echt kunnen, niet toevallig een keer goed doen.

maar een bochtje achteruit is ook gewoon regeltjes volgen.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 05-08-2006, 17:34
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 25-07-2006 @ 21:38 :
Hoe komen die mensen überhaupt met 70 op de linkerbaan terecht?
geen idee. Daarom is het ook zo irritant. wuahahha
Oud 05-08-2006, 17:59
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 05-08-2006 @ 18:24 :
maar je moet t ook echt kunnen, niet toevallig een keer goed doen.

maar een bochtje achteruit is ook gewoon regeltjes volgen.
Het was niet helemaal toevallig hé, het gaat op zich wel vaker goed, maar vaak stuur ik wat te langzaam en dan gaat het mis. En ik heb liever dat ik het één keer goed doe en daardoor zelfvertrouwen heb dan één keer goed en dan een keer minder

Ja, maar die regeltjes kan ik niet onthouden, heeft hij minder vaak verteld. Ik heb dat sowieso niet echt vaak geoefend Ik hoop dat ik straks met examen achteruit moet inparkeren, die rij-instructeur van donderdag heeft me uitgelegd hoe dat moet en nu kan ik dat
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 05-08-2006, 18:22
Anton aus Tirol
Anton aus Tirol is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-08-2006 @ 10:35 :
Misschien in 1950, maar tegenwoordig absoluut niet meer.
Trams hebben altijd voorrang, tenzij je op een voorrangsweg rijdt. Wel kut dus, want als je op een normale weg rijdt en d'r komt een tram van links, moet je hem voor laten gaan (dat gaat tegen je gevoel in, alhoewel, zo'n tram wil je ook wel voorrang geven )

En ja, waarschijnlijk moet een tram ook stoppen voor een zebrapad.
__________________
Alles maximaal!!
Oud 10-08-2006, 14:51
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nog maar één les en dan heb ik weer rij-examen

Mocht ik het nu halen, hoe gaat dat dan met je rijbewijs ophalen? Dat moet zeker in de stad waar je ingeschreven staat, of niet En maakt dat uit wanneer je dat doet?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 10-08-2006, 15:03
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 10-08-2006 @ 15:51 :
Nog maar één les en dan heb ik weer rij-examen

Mocht ik het nu halen, hoe gaat dat dan met je rijbewijs ophalen? Dat moet zeker in de stad waar je ingeschreven staat, of niet En maakt dat uit wanneer je dat doet?
He, hoe gaat jouw rijles? Heb je al eerder een examen gedaan?
Heel veel succes -en een dosis geluk- gewenst voor je volgende rij-examen!
Je rijbewijs moet je ophalen in de stad waar je ingeschreven staat.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 10-08-2006, 15:14
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Lilium schreef op 10-08-2006 @ 16:03 :
He, hoe gaat jouw rijles? Heb je al eerder een examen gedaan?
Heel veel succes -en een dosis geluk- gewenst voor je volgende rij-examen!
Je rijbewijs moet je ophalen in de stad waar je ingeschreven staat.
Blugh, waarom ben ik naar Utrecht verhuisd

Ja, drie maanden geleden... En volgende week woensdag dus weer. Vandaag ging wel redelijk. Niet zo goed als ik had gewild, maar ik ben ziek, dus dat vind ik wel een goed excuus. Ik hoop echt dat ik het de volgende keer haal, heb geen zin mijn theorie opnieuw te moeten halen.

Hoe gaat het bij jou? Had je het intussen of was je gestopt of..? Ik weet het niet meer

En bedankt natuurlijk, voor het succeswensen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 10-08-2006, 18:03
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Mijn TTT was een rámp!
De examinator die ik had was een chagrijnige oude man, die vond dat ik niks fout deed en mijn instructrice kreeg na een aantal minuten al genoeg van hem. Door hem werd ik ook súperzenuwachtig en verpestte ik mijn bijzondere verrichtingen (keren op de weg, omijngod, hoe kan je dat nou verpesten?). Het enige wat niet aangekruist stond op mijn papiertje was in-/uitvoegen, erg leuk want dat had ik niet gedaan.
Hij kwam ook niet van het bureau waar ik het moest doen dus wist compleet de weg niet. Heb 3 woonwijken gezien en zo'n beetje heel de tijd 30 gereden.

Het nadeel is dat ik nu superzenuwachtig ben voor mijn examen over 2 weken terwijl ik weet dat ik het gewoon kan.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 10-08-2006, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Dith schreef op 10-08-2006 @ 19:03 :
Mijn TTT was een rámp!
De examinator die ik had was een chagrijnige oude man, die vond dat ik niks fout deed en mijn instructrice kreeg na een aantal minuten al genoeg van hem. Door hem werd ik ook súperzenuwachtig en verpestte ik mijn bijzondere verrichtingen (keren op de weg, omijngod, hoe kan je dat nou verpesten?). Het enige wat niet aangekruist stond op mijn papiertje was in-/uitvoegen, erg leuk want dat had ik niet gedaan.
Hij kwam ook niet van het bureau waar ik het moest doen dus wist compleet de weg niet. Heb 3 woonwijken gezien en zo'n beetje heel de tijd 30 gereden.

Het nadeel is dat ik nu superzenuwachtig ben voor mijn examen over 2 weken terwijl ik weet dat ik het gewoon kan.
Waarom al die tussentijdse toetsen allemaal?

Tipje, (misschien wist je het al):

Wordt echt niet zenuwachtig! Ook al doe je iets fout met keren of file parkeren. Als je maar goed kijkt, dat vind hij belangrijker dan helemaal strak staan. Blijf gewoon jezelf, zorg alleen dat ie geen ingreep doet.
Oud 10-08-2006, 19:32
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
RolfZ schreef op 10-08-2006 @ 20:24 :
Waarom al die tussentijdse toetsen allemaal?
Vraag ik me ook wel eens af, beetje zonde van het geld imo...
Voor datzelfde geld kun je een echt examen rijden
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 11-08-2006, 12:16
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
MTpower schreef op 10-08-2006 @ 20:32 :
Vraag ik me ook wel eens af, beetje zonde van het geld imo...
Voor datzelfde geld kun je een echt examen rijden
Maar vaak zit het in je pakket hè, zonde om er dan geen gebruik van te maken. Tenzij je er alleen maar zenuwachtig van wordt natuurlijk
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 11-08-2006, 14:48
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ik vond het juist wel fijn dat ik er een had, ook al was ie rot.
Nu weet ik hoe een examen eraan toe gaat en hoef ik daarvoor iig niet meer zenuwachtig te zijn.
RolfZ: Ik deed alles goed bij de bijzondere verrichtingen alleen raakte ik bij beiden nét de stoeprand dus zijn ze afgekeurd, beetje kinderachtig als je het mij vraagt maar ja. En hij was constant voor mij aan het remmen, ook vervelend. Ik heb er zo'n hekel aan om met 10km/u bij een rotonde aan te rijden maar hij vond dat dus blijkbaar een pre, ook al zo'n zeikerig iets.
Hoop dat ik bij mijn examen een ander heb.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 11-08-2006, 15:07
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 10-08-2006 @ 16:14 :
Blugh, waarom ben ik naar Utrecht verhuisd

Ja, drie maanden geleden... En volgende week woensdag dus weer. Vandaag ging wel redelijk. Niet zo goed als ik had gewild, maar ik ben ziek, dus dat vind ik wel een goed excuus. Ik hoop echt dat ik het de volgende keer haal, heb geen zin mijn theorie opnieuw te moeten halen.

Hoe gaat het bij jou? Had je het intussen of was je gestopt of..? Ik weet het niet meer

En bedankt natuurlijk, voor het succeswensen
Ik was terwijl ik nog rijlessen had ook verhuisd naar een andere stad. Echt zo lastig; iedere keer op vrijdagavond en zaterdag mijn lessen plannen.
Ik ben gestopt in maart, toen had ik 4 keer examen gedaan. Voordat ik weer fatsoenlijk tijd had om lessen te nemen (want dan moest ik in het weekend naar mijn ouders) was het zomervakantie. En dan zou ik nog een keer theorie-examen moeten doen. Ik was het na 4 keer examen doen zo beu, dat ik er mee gestopt ben. Na mijn studie, wanneer ik een baan heb, ben ik van plan het opnieuw te proberen. Tot die tijd mag mijn vriendje taxiën want hij heeft zijn rijbewijs wel gehaald.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 11-08-2006, 22:47
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 11-08-2006 @ 13:16 :
Maar vaak zit het in je pakket hè, zonde om er dan geen gebruik van te maken. Tenzij je er alleen maar zenuwachtig van wordt natuurlijk
Je hoeft geen pakket te nemen... als ik bij de rijscholen hier kijk is een pakket niets goedkoper dan dat je het zelfde aantal losse lessen neemt en een examen.
Bij de pakketten waar een herexamen bij zit ben je wel wat goedkoper uit mocht je een keer zakken, maargoed.. dat risico kun je nemen, of niet, het scheelt dan overigens nog niet veel
En als je dan in 1x slaagt ben je dus uiteindelijk nog duurder uit dan gewoon alles los kopen...
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 12-08-2006, 12:53
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
MTpower schreef op 11-08-2006 @ 23:47 :
Je hoeft geen pakket te nemen... als ik bij de rijscholen hier kijk is een pakket niets goedkoper dan dat je het zelfde aantal losse lessen neemt en een examen.
Bij de pakketten waar een herexamen bij zit ben je wel wat goedkoper uit mocht je een keer zakken, maargoed.. dat risico kun je nemen, of niet, het scheelt dan overigens nog niet veel
En als je dan in 1x slaagt ben je dus uiteindelijk nog duurder uit dan gewoon alles los kopen...
Nee, dat hoeft inderdaad niet, maar bij mij was dat volgens mij wel goedkoper... Nou ja, ik weet ook niet precies en het maakt me nu ook niets meer uit, dat pakket is allang verleden tijd

@Lilium: Oké, ik dacht al zoiets. Ik snap wel dat je er nu geen zin meer in hebt en liever nog even wacht. En ik ben nog niet helemaal verhuisd, maar straks wel dus het zou héél fijn zijn als ik het woensdag gewoon haal Waarschijnlijk ben ik dan ook nog wel maandag en dinsdag thuis, maar dan nog, het is prettig als je er geen rekening meer mee hoeft te houden en zo.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 12-08-2006, 18:32
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Dinsdag moet ik theorie doen, nouja als er plek is want ik ga op de bonnefooi. Iemand nog tips met sites voor oefenexamens?
Oud 12-08-2006, 19:10
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 12-08-2006 @ 13:53 :
Nee, dat hoeft inderdaad niet, maar bij mij was dat volgens mij wel goedkoper... Nou ja, ik weet ook niet precies en het maakt me nu ook niets meer uit, dat pakket is allang verleden tijd

@Lilium: Oké, ik dacht al zoiets. Ik snap wel dat je er nu geen zin meer in hebt en liever nog even wacht. En ik ben nog niet helemaal verhuisd, maar straks wel dus het zou héél fijn zijn als ik het woensdag gewoon haal Waarschijnlijk ben ik dan ook nog wel maandag en dinsdag thuis, maar dan nog, het is prettig als je er geen rekening meer mee hoeft te houden en zo.
Ik duim voor je woensdag.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 12-08-2006, 19:17
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik ben een paar honderd euro goedkoper uit met een pakket. Achteraf vond ik een TTT toch wel fijn, ben met een zekerder gevoel m'n examen in gegaan en heb ook doorgekregen waar ik echt aan moest gaan werken.
Dat ik dan alsnog zak is bijzaak -_-'
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 12-08-2006, 20:55
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Gadje schreef op 12-08-2006 @ 19:32 :
Dinsdag moet ik theorie doen, nouja als er plek is want ik ga op de bonnefooi. Iemand nog tips met sites voor oefenexamens?
Ik had pas een vrij goede, daar kan je gratis oefenen
Als je examens doet.. er komen vaak dezelfde vragen voor in verschillende examens, dat is wel jammer
Zal even de site voor je zoeken.

[edit]
Klikkie

Je moet trouwens wel even inloggen, maar inlognaam en wachtwoord staan er gewoon bij
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 12-08-2006, 20:58
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
marrel schreef op 12-08-2006 @ 20:17 :
Ik ben een paar honderd euro goedkoper uit met een pakket. Achteraf vond ik een TTT toch wel fijn, ben met een zekerder gevoel m'n examen in gegaan en heb ook doorgekregen waar ik echt aan moest gaan werken.
Dat ik dan alsnog zak is bijzaak -_-'
Maar dat vind ik dus onzin... dan had je net zo goed een echt examen kunnen doen voor dat geld, dan was je waarschijnlijk gezakt ja... maar ook dan krijg je te horen wat je moet verbeteren en ga je ook wel zekerder het volgende examen in.
Met als voordeel dat als het wel goed is je gewoon je rijbewijs op kan gaan halen
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47.