Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2008, 11:57
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Nja, als je het alleen voor je portemonnee doet, doe je iets niet goed In principe is een rijles nooit 'te veel'. Zij heeft er kennelijk wat meer nodig dan Lauwie, dus in haar geval is ze niet bezig met geld weggooien of zo. Als zij 44 lessen nodig heeft om een goede weggebruiker te worden dan is er geen sprake van een overbodig aantal
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Advertentie
Oud 01-05-2008, 13:28
Verwijderd
Dat zeg ik ook allemaal niet... Ik zeg alleen dat het fijner is als je minder geld uit hoeft te geven voor je rijbewijs.
Oud 01-05-2008, 15:52
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Dat bedoelde ik inderdaad ook.
Oud 01-05-2008, 18:08
Lethe
Lethe is offline
Het aantal lessen dat je nodig hebt hangt ook af van de plaats waar je afrijdt.
__________________
Nice
Oud 01-05-2008, 18:41
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Het aantal lessen dat je nodig hebt hangt ook af van de plaats waar je afrijdt.
Want?
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 01-05-2008, 20:28
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Want?
Omdat niet alle examenplaatsen even moeilijk/makkelijk zijn.
__________________
Nice
Oud 02-05-2008, 00:41
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
Dat bedoelde ik inderdaad ook.
Nou ja, je zei 'zonde van je geld'. Dat klinkt meer alsof je het er niet mee eens bent dat iemand zoveel zou moeten lessen/betalen en dat die 16 lessen extra eigenlijk overbodig (zouden moeten) zijn Dan had je beter neer kunnen zetten iets van 'jammer dat zij het ook niet zo vlug kan doen'.

Belangrijkste factor voor het aantal lessen is natuurlijk aanleg, al zullen idd rustigere omgevingen wel bevoordelijk zijn voor wat je aan lessen nodig hebt (maar kunnen nadelig zijn voor wat je leert)
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 02-05-2008, 08:59
Lethe
Lethe is offline
Volgens mij bedoelt Lauwie gewoon dat ze er blij mee is dat ze met minder lessen kan volstaan. Als je meer lessen nodig hebt dan zij dat zo, maar het is fijner (oa voor je portemonnee) minder lessen nodig te hebben. Logisch.
__________________
Nice
Oud 02-05-2008, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, je zei 'zonde van je geld'. Dat klinkt meer alsof je het er niet mee eens bent dat iemand zoveel zou moeten lessen/betalen en dat die 16 lessen extra eigenlijk overbodig (zouden moeten) zijn Dan had je beter neer kunnen zetten iets van 'jammer dat zij het ook niet zo vlug kan doen'.

Belangrijkste factor voor het aantal lessen is natuurlijk aanleg, al zullen idd rustigere omgevingen wel bevoordelijk zijn voor wat je aan lessen nodig hebt (maar kunnen nadelig zijn voor wat je leert)
Nee, ze zei 'daar gaat je geld', en dat is gewoon waar. Ben wel benieuwd of er grote verschillen zijn tussen het gemiddelde aantal lessen per examenplaats trouwens, denk niet dat het zo heel erg veel uitmaakt.
Oud 02-05-2008, 10:45
Verwijderd
Bah, ik heb gisteren een stukje gereden voor het eerst in een paar maanden weer, en ik kan wel rijden, maar ik heb echt teveel stress als ik in een auto zit en daarom doe ik allemaal dingen verkeerd. Ik vind het doodeng, verdorie. En dan heb je een rijbewijs. Bah! Ik weet wel wat de remedie is: veel doen; maar ik heb nou eenmaal geen auto bij huis en geen geld om er een te kopen en ouders die 2 uur reizen van mij vandaan wonen dus dat is niet echt handig. Iemand nog andere tips?
Oud 02-05-2008, 11:29
PV
PV is offline
Citaat:
Bah, ik heb gisteren een stukje gereden voor het eerst in een paar maanden weer, en ik kan wel rijden, maar ik heb echt teveel stress als ik in een auto zit en daarom doe ik allemaal dingen verkeerd. Ik vind het doodeng, verdorie. En dan heb je een rijbewijs. Bah! Ik weet wel wat de remedie is: veel doen; maar ik heb nou eenmaal geen auto bij huis en geen geld om er een te kopen en ouders die 2 uur reizen van mij vandaan wonen dus dat is niet echt handig. Iemand nog andere tips?
Auto van vrienden? of toch zelf een goedkope kopen en dan af en toe naar je ouders rijden.

Wat vind je eng trouwens?
Oud 02-05-2008, 12:33
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Krummeltje: toch zoveel mogelijk rijden als je de gelegenheid hebt. Niet dat dat hard opschiet als dat maar heel af en toe is, maar dan kun je in ieder geval iedere keer even oefenen.
Ik schoot eerst ook altijd in de stress bij het autorijden. Nu ik een poos redelijk veel en vaak in mijn eentje gereden heb, gaat het al een heel stuk beter. Het is toch een kwestie van ervaring opdoen, hoe vervelend dat ook is als je daar geen gelegenheid voor hebt.
Oud 02-05-2008, 15:49
Verwijderd
@ PV: drukte vind ik eng, rotondes, en dingen waar ik zelf na moet denken. Snelweg niet bijvoorbeeld, want daar weet ik precies wat ik moet doen, en stoplichten rijden vind ik relaxt, want dan rijd je gewoon weg als het groen is
*zucht* meer oefenen dan maar. Punt is ook dat mn vrienden ook al allemaal geen auto hebben dus ik ben heel erg beperkt.
@ HaWaHaai: ik vind het fijn om te weten dat er nog hoop voor me is
Oud 02-05-2008, 16:32
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik had het ook in het begin hoor, oefenen helpt absoluut. Ook al denk je op een gegeven moment dat het gewoon niet 'jouw ding' is, uiteindelijk komt er toch een moment dat het makkelijk gaat en leuk is. Wat ik ook erg vond schelen is het type auto. De ene auto ligt je beter dan de andere. Vooral als je op een gegeven moment een soort van eigen autootje krijgt (kan ook een auto zijn die als eigen aanvoelt maar niet van jezelf is, gewoon iets waar je veel in rijdt) dan zul je al snel merken dat het veel makkelijker gaat.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-05-2008, 17:25
Lethe
Lethe is offline
Ik heb nu ongeveer drie weken mijn rijbewijs en het rijden gaat best goed, ik vind het helemaal niet eng. Maar ik heb nog niet in drukke steden gereden. Vooral veel snelweg en dat is juist makkelijk.
__________________
Nice
Oud 02-05-2008, 17:37
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Ik heb nu ongeveer drie weken mijn rijbewijs en het rijden gaat best goed, ik vind het helemaal niet eng. Maar ik heb nog niet in drukke steden gereden. Vooral veel snelweg en dat is juist makkelijk.
Het went; ik rij altijd rond in utrecht en als je het maar vaak genoeg doet heb je echt nergens last van.

Zelf begin ik inmiddels echt feeling te krijgen met mijn motor mbt bochtenwerk.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 02-05-2008, 17:45
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Omdat niet alle examenplaatsen even moeilijk/makkelijk zijn.
Je hebt overal wel moeilijke en minder moeilijke plekken in de buurt en ik denk dat zo'n examinator ze allemaal wel weet te vinden
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 02-05-2008, 20:26
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Je hebt overal wel moeilijke en minder moeilijke plekken in de buurt en ik denk dat zo'n examinator ze allemaal wel weet te vinden
Ja, maar Amsterdam is bijv. drukker dan Tiel. En hoe meer verkeer op de weg, des te groter de kans dat je een fout maakt. De slagingspercentages verschillen overigens ook per regio.
__________________
Nice
Oud 03-05-2008, 13:24
Lauwie101
Lauwie101 is offline
En dit slaat waarop?
Oud 05-05-2008, 18:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Nee. Nog niet eens een bon
Een keer streng aangesproken door een agent, that's it
Hmm ik ben bang dat ik dit na vandaag mag terugnemen.
Ik reed op een stoplicht af die op groen stond, toen hij op oranje schoot. Echt tijd om na te denken heb je dan niet, dus dan is het kiezen: gaat remmen nog lukken of doorrijden. Ik dacht dat remmen niet meer ging lukken dus ik reed door. Maar precies toen ik onder het stoplicht door ging rijden schoot ie op rood.
En ik weet dat daar flitskasten staan die ook op rood flitsen.

Boehoe, 150 euro
Hoe lang duurt het voordat zo'n boete binnen is, weet iemand dat?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 05-05-2008, 18:53
Verwijderd
Meestal heb je die binnen 2 maanden binnen.
Toch maar remmen in het vervolg dus?
Oud 05-05-2008, 19:17
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Meestal heb je die binnen 2 maanden binnen.
Toch maar remmen in het vervolg dus?
Ja of flink op het gaspedaal drukken. Want die camera flitst ook wel voor snelheid, maar die boete is toch een stuk minder hoog dan die van door rood licht

Nah ik baal flink, want ik stop eigenlijk altijd wel voor oranje als het even kan. Maar ik schatte echt in dat het niet kon. Achteraf blijkt dus van wel, want anders bereik je ook niet vóór het rode licht het stoplicht, maar het was echt een inschattingsfout en geen onbezonnen 'ha ik pak nog mooi het oranje licht mee'-actie. Hopelijk zit er een seconde vertraging in dat ding of zit er geen rolletje in, maar ik ga er al vanuit dat ik die bon gewoon krijg
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 06-05-2008, 09:37
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Vandaag weer les gehad. Nu nog maar 2 lessen, woehoe. Het enige waar ik nog op moet letten volgens hem is dat ik niet te langzaam rijd in wijken *dus waar je 30 mag*, daar heb ik de neiging om iets daaronder te zitten. Ik hoop echt dat ik ga slagen.
Oud 07-05-2008, 09:58
DJ Inpossible
DJ Inpossible is offline
Ik heb nu bijna 2 weken me rijbewijs en al aardig wat gereden

Het enige wat ik vervelend vind is dat ik tijdens rijlessen nooit de hellingproef heb geleerd. Ik stond laatst voor het stoplicht, op een heuvel, en er stond een bus strak achterme. Bij het wegtrekken rolde ik een stuk achteruit, waarop de buschaffeur hevig begon te toeteren, ik helemaal in de stress.

Ik heb tijdens het lessen wel een paar keer aangegeven om die te gaan oefenen, maar mijn rij instructeur zei omdat ik die niet meer in het praktijk examen krijg, je hem ook niet hoef te kunnen.

Iemand ervaring hiermee? Vind het toch vrij vervelend/gevaarlijk?
Oud 07-05-2008, 10:37
lord_ralf
Avatar van lord_ralf
lord_ralf is offline
Citaat:
Ik heb nu bijna 2 weken me rijbewijs en al aardig wat gereden

Het enige wat ik vervelend vind is dat ik tijdens rijlessen nooit de hellingproef heb geleerd. Ik stond laatst voor het stoplicht, op een heuvel, en er stond een bus strak achterme. Bij het wegtrekken rolde ik een stuk achteruit, waarop de buschaffeur hevig begon te toeteren, ik helemaal in de stress.

Ik heb tijdens het lessen wel een paar keer aangegeven om die te gaan oefenen, maar mijn rij instructeur zei omdat ik die niet meer in het praktijk examen krijg, je hem ook niet hoef te kunnen.

Iemand ervaring hiermee? Vind het toch vrij vervelend/gevaarlijk?
ik leer hem nog gewoon en moet hem ook toepassen als het zo uit komt. Je moet gewoon je rem (handrem of voetrem) ingedrukt houden terwijl je je koppeling (evt. met beetje gas) laat opkomen, deed ik in mn 2e les, is écht niet moeilijk! Rij eens naar een (kleine) helling probeer het een paar keer en je kan het
Oud 07-05-2008, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nu bijna 2 weken me rijbewijs en al aardig wat gereden

Het enige wat ik vervelend vind is dat ik tijdens rijlessen nooit de hellingproef heb geleerd. Ik stond laatst voor het stoplicht, op een heuvel, en er stond een bus strak achterme. Bij het wegtrekken rolde ik een stuk achteruit, waarop de buschaffeur hevig begon te toeteren, ik helemaal in de stress.

Ik heb tijdens het lessen wel een paar keer aangegeven om die te gaan oefenen, maar mijn rij instructeur zei omdat ik die niet meer in het praktijk examen krijg, je hem ook niet hoef te kunnen.

Iemand ervaring hiermee? Vind het toch vrij vervelend/gevaarlijk?
Ik heb 't destijds ook geleerd (en ook gehad bij het examen want wegtrekken op een helling). Op zich is het niet eens erg anders dan normaal optrekken, je moet alleen iets eerder en gedoseerder gas geven, maar zeker in het begin - als je dus van diesel -> benzine gaat bijvoorbeeld, zal dat lastig zijn ja.
Ga er anders gewoon eens zelf wat extra op oefenen zodat je er meer vertrouwen in krijgt
Oud 07-05-2008, 11:45
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Wat slecht dat sommige rijscholen dat niet meer leren dan In de praktijk is dat toch wel één van die dingen die je echt moet kunnen voor een goede doorstroming.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 07-05-2008, 11:58
DJ Inpossible
DJ Inpossible is offline
Ja, dat vond ik ook

Bedankt voor de reacties, ik ga vanavond wel eventjes oefenen op een verlaten helling ofzo, als dat maar goed gaat
Oud 07-05-2008, 16:03
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Ik heb het inderdaad ook geleerd. En gehoord dat examinatoren dat juist graag willen zien dat je je handrem gebruikt op een hellig.
Vandaag enerlaatste rijles gehad voor m'n rijexamen. Straatje keren, omkeeropdracht, fileparkeren, de hele zooi. En ik begin er nu een btje vertrouwen in te krijgen dat ik het best wel kan halen. Hoop ik. Zenuwachtig!
Oud 07-05-2008, 16:05
Verwijderd
Je moet nieuwe stijl examen doen toch? Heb je al geoefend met op navigatie rijden enzo?
Oud 07-05-2008, 18:14
lord_ralf
Avatar van lord_ralf
lord_ralf is offline
Citaat:
Ik heb het inderdaad ook geleerd. En gehoord dat examinatoren dat juist graag willen zien dat je je handrem gebruikt op een hellig.
Vandaag enerlaatste rijles gehad voor m'n rijexamen. Straatje keren, omkeeropdracht, fileparkeren, de hele zooi. En ik begin er nu een btje vertrouwen in te krijgen dat ik het best wel kan halen. Hoop ik. Zenuwachtig!
wanneer heb je em precies?? Heb je wel geluk zit je nog net vóór de examens (jij moest ook examen doen dacht ik zo)! iig alvast succes gewenst, én ik/we verwachten natuurlijk een verslag ervan! Kan ik me ook gaan voorbereiden voor over 8? weken (hoop ik dan toch eens )!
Oud 07-05-2008, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het inderdaad ook geleerd. En gehoord dat examinatoren dat juist graag willen zien dat je je handrem gebruikt op een hellig.
Ik vraag me af waarom, ik heb er nog nooit van gehoord. Misschien omdat ze het dan beter zien dat je het kunt ofzo?
(Alsof tegen de auto achter je aanrijden geen goede indicatie is )
Oud 07-05-2008, 19:03
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik doe hem ook altijd met handrem, maar gewoon omdat ik het prettiger vind. In een benzine auto is het koppelingspunt wel minimaal, waardoor je al gauw af slaat of achteruit rijdt. Door een beetje gas bij te geven (wat nou eenmaal makkelijker gaat met de handrem ) ondervang je dat probleem altijd. Gewoon even proberen op een hellinkje ja.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 07-05-2008, 20:45
Lauwie101
Lauwie101 is offline
@Dittrich: Ja, nieuwe stijl inderdaad. En heb geoefend met navigatie-rijden. En naar de herkenningspunten rijden enzow.

@lord_ralf: ik heb hem komende woensdagochtend. Dankjewel iig. En natuurlijk komt er speciaal voor jou een verslag Succes iig jij met je lesjes!
Oud 07-05-2008, 20:52
Lethe
Lethe is offline
Ik heb ook nooit de hellingproef geleerd. Dus ik doe altijd maar wat, wel altijd met de voetrem want met handrem lijkt me lastiger.
__________________
Nice
Oud 07-05-2008, 21:17
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik vind het met de handrem juist makkelijker omdat je dan beide voeten kunt gebruiken (gas + koppeling) voordat je hem van de rem haalt.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 07-05-2008, 21:24
Verwijderd
Ik kan 'm zo'n beetje feilloos met de gewone rem (jaja, dat kan ik dan weer wel )
Oud 07-05-2008, 21:36
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Ik kan 'm zo'n beetje feilloos met de gewone rem (jaja, dat kan ik dan weer wel )
Zo moeilijk is de hellingproef dan ook niet, helaas kreeg ik hem niet op m'n examen
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 08-05-2008, 01:07
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
Ik vind het met de handrem juist makkelijker omdat je dan beide voeten kunt gebruiken (gas + koppeling) voordat je hem van de rem haalt.
Ik ook, maar ik heb hem met mijn rijlessen eigenlijk alleen met een voetrem gedaan. Mss komt dat ook omdat ik les had in een Mercedes in het begin, en die werkt met een pedaaltje voor de handrem. Is zo'n gedoe met maar twee voeten

Ik laat het eigenlijk van de helling en situatie afhangen. Als ik mijn aandacht meer op het verkeer nodig heb of bij een verkeerslicht dat lang op rood staat (heb ik vaak in Haarlem bij het ophalen van mijn oma) dan is een handrem handiger. Voor zwaardere hellingen ook, want dan kan ik de auto beter voelen hangen.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 08-05-2008, 18:22
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
@KIET-2: pedaaltje voor de handrem? Dan is het toch ook geen handrem meer?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 09-05-2008, 00:33
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Zo moeilijk is de hellingproef dan ook niet, helaas kreeg ik hem niet op m'n examen
ligt eraan hoe steil je helling is; als jij in zuid-limburg op een 12% helling de hellingproef doet is dat iets anders dan een terp in Friesland.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 09-05-2008, 01:12
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
@KIET-2: pedaaltje voor de handrem? Dan is het toch ook geen handrem meer?
Mercedes heeft zo'n prima systeem dat je een klein pedaaltje dat helemaal linksonder verstopt zit in moet trappen om hem op de handrem te zetten. Om hem er vanaf te halen moet je (met de hand) zo'n schuifunit in het dashboard ergens links van je stuur naar achteren trekken. Het is leuk, maar zelf vind ik het niet echt extreem veel handiger of zo.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 09-05-2008, 06:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mercedes heeft zo'n prima systeem dat je een klein pedaaltje dat helemaal linksonder verstopt zit in moet trappen om hem op de handrem te zetten. Om hem er vanaf te halen moet je (met de hand) zo'n schuifunit in het dashboard ergens links van je stuur naar achteren trekken. Het is leuk, maar zelf vind ik het niet echt extreem veel handiger of zo.
Klinkt niet als een prima systeem eigenlijk
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 09-05-2008, 11:03
lord_ralf
Avatar van lord_ralf
lord_ralf is offline
Citaat:
@Dittrich: Ja, nieuwe stijl inderdaad. En heb geoefend met navigatie-rijden. En naar de herkenningspunten rijden enzow.

@lord_ralf: ik heb hem komende woensdagochtend. Dankjewel iig. En natuurlijk komt er speciaal voor jou een verslag Succes iig jij met je lesjes!
ik voel me vereerd en dankje


die extra knoppen, pedalen en schuifjes lijkt me ook alleen maar onhandiger, gewoon één knop érop waarmee je em kan 'verstellen'
Oud 09-05-2008, 13:48
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
Klinkt niet als een prima systeem eigenlijk
Het was een sarcastische prima
An sich is het niet zo héél slecht, je moet er alleen even aan wennen omdat je de traditionele hendel niet hebt. Ik weet eigenlijk niet hoe goed of slecht je er de hellingproef mee kan doen: tijdens mijn rijlessen moest ik die met de voetrem doen, en tijdens mijn periode bij TNT-pakketservice hoefde ik volgens mij nergens een zware hellingproef te doen (binnenstad Breda). Wat wel vaker voorkomt is dat je dat hendeltje niet ver genoeg naar achteren trekt (kan een tandje schelen) en dat je dus met handrem erop nog weg probeert te rijden.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 09-05-2008, 13:51
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ik doe over een maandje mee aan iets wat Trials heet Het is zo'n soort slipcursus/veiligheids-iets. O.a. met wat te doen als je in de berm terecht komt, slipcursus en een stukje in een vrachtwagen rijden om eens van perspectief te wisselen. Kost maar 50 euro, en als ik het goed doe mag ik zo'n papiertje bij Univé laten zien en gaat mijn verzekering 2 treden omlaag

Misschien een tip voor de mensen in Friesland, Groningen, Drenthe of Limburg (vanwaar die rare sprong weet ik ook niet).
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 09-05-2008, 14:06
Verwijderd
Haha prima toch Truckersperspectief heb ik al want mijn oom is internationaal chauffeur op een combi. Slipcursus ga ik sowieso binnenkort doen, misschien nog iets van een racelicentie/geadvanceerde rijvaardigheidstraining ooit een keer.
Oud 11-05-2008, 16:02
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Vandaag weer een stukje gereden na 2 maanden ofzo. Ging echt lekker, ben al een stuk minder zenuwachtig. Voor het eerst sind mijn rijexamen weer snelweg gedaan, dat vind ik echt relaxt rijden als er geen file staat iig.

Ik denk dat ik toch maar wat vaker ga rijden, moet wat meer ervaring opdoen.
Oud 11-05-2008, 21:34
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Misschien een tip voor de mensen in Friesland, Groningen, Drenthe of Limburg (vanwaar die rare sprong weet ik ook niet).
achtergebleven randgebieden waar mensen niet kunnen rijden
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 11-05-2008, 22:28
Verwijderd
Citaat:
achtergebleven randgebieden waar geen mensen rijden
Fixed!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Rijles- en Rijbewijstopic #15!
Verwijderd
500 25-11-2010 14:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52.