Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2009, 21:02
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Het interesseert me niet of ik er sneller ben, in een file is dat sowieso niet relevant. Het interesseert me of ik mannetjes die zich rukken op de illusie van eerder zijn, en die daarvoor andere mensen van de weg rijden, kan dwarszitten.
Onzin. Het draait puur en alleen om je snelheid aanpassen. Bij sommige scherpe invoegstroken kun je alleen niet genoeg snelheid maken om direct bij begin van de blokjesmarkering met aangepaste snelheid in te voegen.
Ik bedoel dus wel invoegen bij zo'n strook die ophoudt hè. Niet invoegen bij een gewone invoegstrook. Misschien was ik niet zo duidelijk.
En verder geloof ik die persoon toch eerder en onderschrijft mijn praktijkervaring hetgeen hij zei. Ik rij dagelijks op een stuk waar 3 stroken door gaan naar 2. Ik zie daar regelmatig gebeuren dat alles stokt doordat men op eerdere stukken al gaat invoegen. Als je de strook uitrijdt loopt alles soepel, dan rits je echt. En als je goed oplet, zul je zien dat de rechterstrook het snelste gaat en niet de linkerstrook. Dus van voordringen is in een file niet eens sprake.
(en zo wel.. denk ik dan. Lekker boeiend. Als je je ergert aan mannetjes die zich rukken op de illusie van eerder zijn, vraag ik me af of je zelf niet net zo graag eerder wil zijn als die mannetjes)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Oud 11-06-2009, 09:17
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
de grootste wegpiraat van gisteren was de zakenlul die het gerechtigd vond om mij op mijn scooter van de weg af te drukken omdat hij 5 km/u harder mocht dan ik. Sowieso reed ik netjes 45 en was er hooguit 20 meter weg voor mij vrij. Ik zou hoe dan ook al aan de kant omdat ik even mijn handschoenen wilde pakken, en op het moment dat ik op de parkeerplaats stond gaat hij mij voorbij; druk gebarend dat ik hem in de weg reed en dat hij toch echt meer recht had op die plek op de weg.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Oud 11-06-2009, 10:29
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
Citaat:
de grootste wegpiraat van gisteren was de zakenlul die het gerechtigd vond om mij op mijn scooter van de weg af te drukken omdat hij 5 km/u harder mocht dan ik. Sowieso reed ik netjes 45 en was er hooguit 20 meter weg voor mij vrij. Ik zou hoe dan ook al aan de kant omdat ik even mijn handschoenen wilde pakken, en op het moment dat ik op de parkeerplaats stond gaat hij mij voorbij; druk gebarend dat ik hem in de weg reed en dat hij toch echt meer recht had op die plek op de weg.
Zulke mensen vind ik altijd leuk om te pesten. Als ze bijna achterop de trekhaak zitten van m'n auto ga ik extra netjes 50 rijden (volgens mijn teller). Of ik tik heel zachtjes de rem snel aan zodat de remlichten ff aan gaan. Dan zie ik ze vaak wat verder achter me gaan rijden.
__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Oud 11-06-2009, 15:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik had er vandaag ook eens die het er niet mee eens was dat ik braaf 100 reed. Tuurlijk mag je er langs in een gebied met trajectcontrole, ga maar hard voorbij hoor
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 11-06-2009, 15:45
Verwijderd
Je krijgt toch pas een boete vanaf 106km/u, dus dan valt het allemaal wel mee, afwijkingen in acht nemende
Oud 11-06-2009, 15:48
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Denk je dat hij ging lopen duwen omdat ie slechts 6 km/u harder wilde rijden dan ik? Dacht het niet
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 11-06-2009, 15:57
Verwijderd
Oh, het was er eentje die snelheidsboetes als snelheidsbelasting ziet?
Oud 11-06-2009, 19:40
Ivo
Ivo is offline
Citaat:
Je krijgt toch pas een boete vanaf 106km/u, dus dan valt het allemaal wel mee, afwijkingen in acht nemende
Roep dat niet te hard... Ik rij voor m'n werk rond met geijkte snelheidsmeters en bij 5 km/u overschrijding is dat toch echt een ongevraagde foto met bijbehorende acceptgiro. Ik hou het dus maar op hooguit de toegestane snelheid + 3km/u.
Oud 11-06-2009, 23:28
Verwijderd
Trajectcontrole staat wat vriendelijker afgesteld dan flitspalen he.
Oud 11-06-2009, 23:48
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Vandaag viel het mee maar eergister was het een complete familie zwanen inclus babies die doodleuk rustig de weg overliepen en ondanks dat mensen waren uitgestapt op hun dooie akkertje doorliepen. Iets met zm en alles geloof ik.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 12-06-2009, 15:22
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Zulke mensen vind ik altijd leuk om te pesten. Als ze bijna achterop de trekhaak zitten van m'n auto ga ik extra netjes 50 rijden (volgens mijn teller). Of ik tik heel zachtjes de rem snel aan zodat de remlichten ff aan gaan. Dan zie ik ze vaak wat verder achter me gaan rijden.
Ik had ook eigenlijk gewoon netjes in het midden van de weg willen blijven rijden (er was namelijk sowieso geen ruimte om in te halen), maar ik zag hem pas toen ik al bezig was met kijken om de parkeerplaats op te gaan om mijn handschoenen te pakken.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Oud 12-06-2009, 22:50
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Een bestelbusje van de plaatselijke Turk die vond dat ik niet snel genoeg reed (35 in 30kmzone) op een éénrichtingsstraatje en toen besloot om me maar via de stoep in te halen terwijl daar mensen liepen.
Dieptepunt van de dag.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 14-06-2009, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Roep dat niet te hard... Ik rij voor m'n werk rond met geijkte snelheidsmeters en bij 5 km/u overschrijding is dat toch echt een ongevraagde foto met bijbehorende acceptgiro. Ik hou het dus maar op hooguit de toegestane snelheid + 3km/u.
Citaat:
Trajectcontrole staat wat vriendelijker afgesteld dan flitspalen he.
Dit dus. Bovendien flitst het KLPD toch echt pas vanaf Vmax+6, dus dan is of je geijkte snelheidsmeter niet 100% goed geijkt (wat kan, die dingen van het KLPD moeten niet voor niets jaarlijks herijkt worden) of je rijdt wat harder dan je dacht, of ze hadden toch een wat minder soepele grens ingesteld (bijv in 30 en 50 zones staat ie niet op +6 volgens mij, maar +4 of +5, ivm kleinere afwijkingen).
Oud 14-06-2009, 09:31
Verwijderd
En dat van Dith is wel heel bizar. Was 't toevallig de Side?
Oud 14-06-2009, 23:11
Verwijderd
En vandaag geen wegpiraat gezien. Nou ja, misschien die vent die dacht dat een stoplichtsprintje wel leuk zou zijn (en me er niet eens uittrok, terwijl ik toch in m'n moeders trage autootje reed ), maar verder niemand.
Zelfs geen achterlijke capriolen gezien op de snelweg
Oud 15-06-2009, 09:16
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
de acherlijke randmongool die met z'n busje vol gas uit de 30-km knalde, mij absoluut geen voorrang gaf waardoor ik vol in de ankers moest. Hello ABS
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 17-06-2009, 12:30
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
Denk je alles gezien te hebben, wat een gast (Van het busje dan he)

__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Oud 17-06-2009, 13:27
Verwijderd
Mijn wegpiraat was een dame in een pc-hoofttrekker die op de invoegstrook ineens op de remmen ging... Nog nooit zo geschrokken...
Oud 17-06-2009, 16:38
Verwijderd
die agent die dat verhaal doet is echt een held
Oud 17-06-2009, 16:40
Verwijderd
mag ik nog even blijven zitten
hahahah
Oud 17-06-2009, 17:59
PV
PV is offline
wat een praatjesmaker.
Oud 17-06-2009, 19:00
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Hij lacht wel, maar hij is niet blij
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 18-06-2009, 14:45
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Wat 'n mongool.

En ik was gisteren de grootste wegpiraat op de weg, niet gezien dat er 'n auto achter mij kwam en dus moest ik vol op de gas om haar niet te hard te hinderen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 23-06-2009, 12:43
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
En dat van Dith is wel heel bizar. Was 't toevallig de Side?
Beetje late reactie maar inderdaad, wie anders ?!

Mensen die geen voorrang geven aan mensen die op een voorrangsweg rijden zijn ook nog altijd grote wegpiraten in mijn boekje .
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 23-06-2009, 16:07
Verwijderd
Tsja, dat hoort bij die tent blijkbaar...

Vandaag gok ik dat ik in de ogen van veel mensen de wegpiraat zou zijn geweest, maar goed, heel veel haast hebben ivm een deadline die je gemist hebt in je agenda enzo. (ik was nog wel op tijd, maar dan moest ik wel dóórrijden). Het was gewoon een risico dat ik bewust nam
Goed, wat heb ik vandaag gedaan, ik zal het even voor jullie opsommen en een kussentje neerleggen voor jullie breekbare mondjes
- Rechts inhalen, maar goed, die persoon reed dan ook al serieus 15km Nur Links.
- Invoegen met 140 tussen twee vrachtwagens in en naar de linkerbaan gaan (ik gaf wel gas bij trouwens, dus de vent die links reed met 110 had er geen last van) om die vrachtwagens in te halen. Daarna teruggezakt naar 130.
- Bij wegwerkzaamheden gewoon te hard gereden (105 waar je 90 mocht, niet heel schokkend, maar je slaagt niet als je dat op je examen doet).
- Bumperkleven
- Seinen
Ennn volgens mij was dat 't wel. Oh, ik ben wel netjes iedere keer naar rechts gegaan, dus ik was niet Nur Links aan het rijden En ook frappant; Er waren gewoon mensen die met 150 door de wegwerkzaamheden knalden (en ja, dat weet ik omdat ik er ff achteraan reed, maar toen bedacht dat dat echt wel te ver ging ).
Oud 23-06-2009, 21:45
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Gisteren 'n eikel gehad die me afsneed bij 't voorbijsteken, net voor 'n chicane-achtig iets op de baan, gaat hij ook nog links rijden omdat er 'n flitspaal staat, hij werd wel lekker geflitst, haha.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 23-06-2009, 22:16
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Gister een Belg, jawel, een Belg, op de A2 richting Maastricht, die aan het slalommen was terwijl het redelijk druk op de weg was.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 23-06-2009, 23:28
Verwijderd
Ach ja, Belgen

Wegpiraat van de dag was de politie van Eindhoven die 's nachts binnen de bebouwde kom rondknallen met 100km/u waar je 50km/u mag. Dat ze het mogen enzo weet ik wel, maar zo zonder lampjes e.d. is wel erg asociaal. Dat het 'nu één keertje was' is ook niet zo, want dit is iets dat ze structureel doen. Gewoon jammer dus.
Oud 24-06-2009, 08:20
Verwijderd
Mijn wegpiraat was een notoire linksrijder. A15, 2-baans, en dan met 98 -100 op de linkerbaan blijven rijden. Daar ben ik toen toch maar rechts langsgepiept.
Oud 24-06-2009, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Ach ja, Belgen

Wegpiraat van de dag was de politie van Eindhoven die 's nachts binnen de bebouwde kom rondknallen met 100km/u waar je 50km/u mag. Dat ze het mogen enzo weet ik wel, maar zo zonder lampjes e.d. is wel erg asociaal. Dat het 'nu één keertje was' is ook niet zo, want dit is iets dat ze structureel doen. Gewoon jammer dus.
zelfs de politie mag geen 100 waar je 50 mag, geloof ik.


gister 1 of andere mafkees die dacht dat hoe dichter hij achterop mij ging rijden, ik na een tijdje wel door de tractor voor me zou rijden
dus ik een gebaar gemaakt van wat wil je nou
toen hij een gebaar dat ik door moest rijden
daarna stond hij naast me bij het stoplicht, dus ik keek hem aan wat hij nou wilde (want hij zat ongeveer een meter achter me telkens)
bleef die strak voor zich kijken, de held
Oud 24-06-2009, 15:46
Verwijderd
Als dat voor hun werk noodzakelijk is (en dit is ter beoordeling aan de agent in kwestie), dan heeft de politie tijdelijke ontheffing van de Wegenverkeerswet en mag het dus, ook zonder bijzondere signalen.

Hehe ja, dat soort mensen zijn echt irritant. Ipv dat ze dan gewoon inhalen
Oud 24-06-2009, 17:35
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
zelfs de politie mag geen 100 waar je 50 mag, geloof ik.


gister 1 of andere mafkees die dacht dat hoe dichter hij achterop mij ging rijden, ik na een tijdje wel door de tractor voor me zou rijden
dus ik een gebaar gemaakt van wat wil je nou
toen hij een gebaar dat ik door moest rijden
daarna stond hij naast me bij het stoplicht, dus ik keek hem aan wat hij nou wilde (want hij zat ongeveer een meter achter me telkens)
bleef die strak voor zich kijken, de held
Oh, ik had laatst ook een wapperaar achter me, maar dat was wel humor. Er waren wegwerkzaamheden, maar aangezien het zondagavond was waren de snelheidsbeperkingen een beetje vermoeiend. Maar ik zat luid zingend in de auto en besloot me er niet druk om te maken en braaf te zijn. Toen verscheen er een busje achter me dat ik die avond al eerder had gezien, op de snelweg kon hij me blijkbaar niet bijhouden maar bij de werkzaamheden liep hij weer op me in. Toen ik een knooppunt naderde werd de bijrijder blijkbaar een beetje ongeduldig, dus ze begon te wapperen (als in: het is bijna over, rijd maar alvast door). Ik zag dat in mijn spiegel, dus ik zwaaide vrolijk terug. Zij lag meteen onder haar stoel van het lachen als ik het zo bekeek. Toen we nu eenmaal op het knooppunt waren kwam het busje me voorbij, en ze zwaaide nog even naar me.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 24-06-2009, 21:26
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Gister een Belg, jawel, een Belg, op de A2 richting Maastricht, die aan het slalommen was terwijl het redelijk druk op de weg was.



Ik weet niet of ik hem hier al eens genoemd heb. Een paar weken terug stond er een jonge dame huilend op de vluchtstrook te gebaren naar de auto's. De persoon met wie ik reed (mijn baas) gooide zijn auto op de vluchtstrook in de veronderstelling dat iemand in die auto acute hulp nodig had, gezien het gedrag van de bijrijder. Kwam die jongedame, een Duitse, naar hem toegelopen. Ze vertelde huilend dat ze de verkeerde afslag had genomen en vroeg hoe ze nu weer terug kon komen op de snelweg.
Mijn baas heeft met een stalen gezicht in zijn beste Duits uitgelegd dat ze dan de volgende afslag moest pakken, over of onder de snelweg door moest rijden en dan de snelweg weer terug moest pakken. Ze was erg opgelucht met het antwoord
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 24-06-2009, 21:37
Verwijderd
Hahaha omg, dat verwacht je toch ook niet
Oud 24-06-2009, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Als dat voor hun werk noodzakelijk is (en dit is ter beoordeling aan de agent in kwestie), dan heeft de politie tijdelijke ontheffing van de Wegenverkeerswet en mag het dus, ook zonder bijzondere signalen.

Hehe ja, dat soort mensen zijn echt irritant. Ipv dat ze dan gewoon inhalen
ik zei ook niet dat hij blauw blauw moest voeren, maar ze mogen niet 130 rijden waar je 30 mag. M.a.w ze hebben alsnog regels. Geloof ik en het mooie was dat het een 2 baans weg is, met rechts wel een busbaan, en in het midden een middenberm.. Nou ik haal soms raar in, maar een busbaan doe ik niet, en een middenberm rijd niet lekker
Oud 24-06-2009, 22:20
Verwijderd
Mja, dat zou kunnen. Ik zal 't eens navragen. Volgens mij is de richtlijn iets van 'je moet het overige verkeer niet onnodig in gevaar brengen' of iets dergelijks. Dat ze zelf nog wel regels hebben lijkt me wel logisch eigenlijk.

Ja, ik bedoelde niet dat jij moest inhalen, maar die klevert achter je Sowieso is op de motor een middenbermpje niet zo fijn, lijkt me
Oud 25-06-2009, 13:37
Verwijderd
snap ik maar zelfs met de auto was die middenberm lastig
achja
Oud 26-06-2009, 17:07
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Wegpiraat van vandaag.

De wegbrengmarokkaan van de afhaalchinees kwam op volle snelheid uit een woonerf suizen op zijn scooter. Hij dacht dat hij op de (smalle) fietsstrook kon invoegen op de weg die daar loopt terwijl er tegelijk een auto reed op die weg.

Dat kon dus niet. De zijkant van de auto won het duwwedstrijdje dat er daarmee ontstond, en deponeerde de scooter vol tegen een geparkeerde auto en een boom die achter die parkeerplaats staat.

Twee auto's het plaatwerk in elkaar, scooter naar de maan, dat zal wat een lieve duit kosten. Toch, ik heb zelden zo weinig medelijden gehad met een 'slachtoffer' van een aanrijding.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 27-06-2009, 22:08
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Niet echt een wegpiraat, wel een lichte mongool. Ik kom aan bij een kruising op de fiets, meneer in de auto stopt zo'n vijftig meter er vandaan al. Ik fiets door. Meneer trekt ineens heel snel op, dus ik rem af. Meneer stopt weer, twee meter van het kruispunt af. Ik steek over en word bijna geschept omdat hij meteen achter mijn wiel langs doorschiet. Echt wth dude.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Oud 28-06-2009, 12:07
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Werd gisteren bij een dubbele rotonde even lekker afgesneden door een opa in een veel te grote SUV.
Er staan dik 500 meter vóór de rotonde al pijlen op de weg om aan te geven hoe je voor moet sorteren. Opa rijdt op de binnenste baan, waardoor ik er maar vanuit ga dat hij de rotonde 3/4 gaat nemen (zo staat het ook aangegeven). Maar nee, opa drukt hem gewoon naar rechts terwijl ik daar rij omdat hij zich blijkbaar ineens realiseert dat hij toch maar voor de helft de rotonde moest hebben. Achja, de ABS werkt nog steeds. 2de keer al dat ik dat heb mogen testen
M'n claxon doet het ook nog goed trouwens, heb hem denk ik 20 seconden ingedrukt gehouden...
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 29-06-2009, 10:37
Verwijderd
Haha, ja dat soort dingen zijn echt zalig om mee te maken :')

Gisteren een stel bouwvakkers in een busje (Hyundai H100) vol deuken. Ze reden door de wijk heen met echt een slakkengang (letterlijk, ze werden ingehaald door kleine kindertjes op hun driewielers!) terwijl ze druk aan het bellen waren en op kruispunten bleven staan, alvorens gas te geven toen iemand ze inhaalde, waardoor ze dus bijna een ongeluk veroorzaakten. Ook knap vond ik het dat ze het presteerden om bijna 'mijn' auto te raken, die voor 80% op de stoep stond en ongeveer 8m na de bocht, maar alsnog moest ie vol op z'n rem gaan staan om de Laguna's voorkant heel te houden
Oud 29-06-2009, 16:32
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Vandaag tot mijn verbazing helemaal geen gekke dingen gezien (op wat raar invoegwerk van een 307 na, maar gevaarlijk was dat ook niet).

Ik denk dat ik vandaag zelf de grootste wegpiraat was omdat ik constant 150 heb gereden
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 29-06-2009, 18:43
Verwijderd
Ik ben erachter gekomen dat veel mensen op de rechterrijbaan zelden de max. snelheid rijden... Ik kan er vaak met gemak met 100 langs. Ik snap dat nooit zo goed.

Vandaag zoiets geks. Een juffie in een dikke bak, die naar links ging, om vervolgens 75 te rijden... Ja, daar ben ik maar langsgeglipt. Zulke gekke acties
Oud 30-06-2009, 15:19
Moonspell
Avatar van Moonspell
Moonspell is offline
Citaat:
Ik had er vandaag ook eens die het er niet mee eens was dat ik braaf 100 reed. Tuurlijk mag je er langs in een gebied met trajectcontrole, ga maar hard voorbij hoor
Als ik een belangrijke afspraak heb kan er gerust 100 euro tegen aan. Stel; Een bedrijf ligt plat, x bedrag maal een half uur x 40 werknemers.

Of ik ben er een half uur eerder met een boete van 100 euro.
Egoistisch gedrag is dat,iemand anders belemmeren.

Soms moet het. Ooit over nagedacht?
__________________
Kijk,een blauw balkje ████ . "Tigerly: Wat feacepalm je me,vlerk?!" Absinthe:"Ik voel me vooral beter dan jou."
Oud 30-06-2009, 15:35
Verwijderd
Iemand belemmeren is toch wel vergeefijker dan iemand bewust in gevaar brengen Moonspell.
Oud 30-06-2009, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Iemand belemmeren is toch wel vergeefijker dan iemand bewust in gevaar brengen Moonspell.
alleen 120 rijden waar je 100 mag ik niet iemand bewust in gevaar brengen huppa!
Oud 30-06-2009, 19:31
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Inderdaad, overdrijven is ook een vak...

Ik ben alweer 2,5 week autoloos.
Oud 30-06-2009, 19:57
Verwijderd
Citaat:
alleen 120 rijden waar je 100 mag ik niet iemand bewust in gevaar brengen huppa!
Helemaal mee eens! Maar volgens mij ging het over bumperkleven in de post waar Balance op reageerde (waar Moonspell op reageerde (waar ik op reageerde!)), en niet over de snelheidsverschillen.
Oud 30-06-2009, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Als ik een belangrijke afspraak heb kan er gerust 100 euro tegen aan. Stel; Een bedrijf ligt plat, x bedrag maal een half uur x 40 werknemers.

Of ik ben er een half uur eerder met een boete van 100 euro.
Egoistisch gedrag is dat,iemand anders belemmeren.

Soms moet het. Ooit over nagedacht?
Nuja, als dat bedrijf echt zo´n haast zou hebben zouden ze wel iemand inhuren die niet > 200 km verderop woonde (als je 120 rijdt waar je 100 mag, moet je dat minstens 200 km volhouden om een halfuur eerder te zijn).
Oud 30-06-2009, 21:05
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Whut??? Moonspell, zeg je nou serieus dat anderen ook maar harder moeten gaan rijden omdat jij toevallig haast hebt, omdat ze anders egoïstisch zijn? Ik hoop echt dat ik dat heel verkeerd lees.
__________________
I like my new bunny suit
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer De grootste wegpiraat van vandaag - deel 7
Hawahaai
409 09-02-2015 09:43
Verkeer & Vervoer De grootste wegpiraat van vandaag, deel 6
Verwijderd
500 29-03-2013 09:57
Verkeer & Vervoer De grootste wegpiraat van vandaag, deel 5
Hawahaai
500 28-11-2011 21:41
Verkeer & Vervoer De grootste wegpiraat van vandaag, part quatre
KIET
500 27-05-2011 15:32
Verkeer & Vervoer De grootste wegpiraat van vandaag, part trois
Qimm
500 05-12-2010 17:33
Verkeer & Vervoer De grootste wegpiraat van vandaag, part deux
KIET
500 10-06-2010 20:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57.