Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2010, 15:37
anoniemcity
anoniemcity is offline
Hey,

Ik denk dat ik homo ben (zie mijn vorige topic) en ik heb een paar vraagjes:

- Ik wil graag kunnen praten met ander homo jongeren, weet iemand hoe? Gewoon om te praten over hoe zij er mee om gaan. Maar dat moet wel zonder dat er iemand achter komt van familie en vrienden.

- Ik denk dat ik een jongen ken die ook homo is, teminste zo ziet hij eruit en praat zo, maar ik durf het niet goed te vragen, omdat als het niet zo is, hij dat waarschijnlijk door vertelt etc.

Nou als iemand zou kunnen helpen

Ik ben 14 jaar, en een jongen, woon in Zeeuws-Vlaanderen meer zeg ik niet
Advertentie
Oud 14-08-2010, 19:43
jaryd16
jaryd16 is offline
Hey,

Ik ben 11 jaar en ik ken je probleem. Als je wilt praten mag kan je me altijd contacteren. Mn emailadres is geheim. Ik woon in Antwerpen.

Laatst gewijzigd op 18-11-2010 om 13:53.
Oud 14-08-2010, 23:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kijk eens op ExpresZo
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-08-2010, 07:57
Verwijderd
het kan ook gewoon met je pubertijd te maken hebben!

En ik denk dat er ook wel homo-organisatie's zijn die en speciale jongerenafdeling hebben of iets om jongeren te helpen

En ik vind eigelijk dat je voor alles bij je ouders moet kunnen komen, ze willen (lijkt mij dan) dat je een gelukkig leven hebt. en dan vind ik dat je zoiets als dit met ze moet kunnen bespreken, of alleen met je moeder of vader als je dat fijner vind.
Oud 15-08-2010, 09:49
anoniemcity
anoniemcity is offline
Citaat:
het kan ook gewoon met je pubertijd te maken hebben!

En ik denk dat er ook wel homo-organisatie's zijn die en speciale jongerenafdeling hebben of iets om jongeren te helpen

En ik vind eigelijk dat je voor alles bij je ouders moet kunnen komen, ze willen (lijkt mij dan) dat je een gelukkig leven hebt. en dan vind ik dat je zoiets als dit met ze moet kunnen bespreken, of alleen met je moeder of vader als je dat fijner vind.
Ja maar ik wil dat helemaal nog niet van mij hoeft niemand dat te weten tot dat ik alles zeker weet snap je???
Oud 15-08-2010, 13:47
JackScribbly
JackScribbly is offline
Dat begrijp ik heel goed ik heb het zelfde meegemaakt dus weet waar je het over hebt en snap daarom ook dat je eerst met anderen daarover wilt praten
Oud 16-08-2010, 09:10
anoniemcity
anoniemcity is offline
kan iemand nog advies geven over de jongen
Oud 16-08-2010, 09:28
Verwijderd
Ik weet trouwens nog dat er 2 homo's in de biologieles kwamen om dingen uit te leggen, en zij zijden dat er ook een soort spreekpunt voor jongeren is
Oud 17-08-2010, 00:45
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Aan je Topicstart te zien lijkt het wel alsof je het erg vind ofzo.
In West-europa is homoseksualiteit door veel mensen al geaccepteerd hoor.
overigens ben ik hetero, maar nvm
Oud 17-08-2010, 02:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Aan je Topicstart te zien lijkt het wel alsof je het erg vind ofzo.
In West-europa is homoseksualiteit door veel mensen al geaccepteerd hoor.
overigens ben ik hetero, maar nvm
Inderdaad! Laat ik ook even benadrukken dat het écht niet erg is om homo te zijn (of te denken dat je het bent) en over het algemeen wordt het geaccepteerd. Er zitten natuurlijk altijd een paar bij, maar er zijn ook mensen die je stom vinden om je haar of je kleren, dus he!
Ik kan je wel vertellen dat, sinds mijn beste vriend uit de kast is, ik hem nooit gelukkiger heb gezien.

Ik hoop dat je iets aan de ExpresZosite hebt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-08-2010, 10:14
anoniemcity
anoniemcity is offline
Ik vind het niet erg dat ik homo ben,
ik vindt het wel erg dat ik er alleen voor sta.

Ik wil nog niets vertellen tegen mijn ouders voordat ik meer zekerheid heb en wat vertrouwder ben met het homo zijn. En ik heb zeker baat bij de Expreszo site!! Echt dank je wel!! Heeft me veel geholpen en ik heb al veel leeftijdsgenoten die ook homo zijn en waar ik mee kan praten. Dankje wel LittlePhoebe!!!
Oud 17-08-2010, 13:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik vind het niet erg dat ik homo ben,
ik vindt het wel erg dat ik er alleen voor sta.

Ik wil nog niets vertellen tegen mijn ouders voordat ik meer zekerheid heb en wat vertrouwder ben met het homo zijn. En ik heb zeker baat bij de Expreszo site!! Echt dank je wel!! Heeft me veel geholpen en ik heb al veel leeftijdsgenoten die ook homo zijn en waar ik mee kan praten. Dankje wel LittlePhoebe!!!
Ik ben blij dat de site je heeft geholpen. Dat laat je, hoop ik, ook zien dat je er echt niet alleen voor staat!
Plus dat anderen (en ik) hier reageren, je bent echt niet alleen.

Ik snap dat je even wil wachten tot je het aan je ouders vertelt, ik heb het ook eerst aan mijn beste vriendin verteld.
Jij zou het ook eerst aan een goede vriend kunnen vertellen, iemand die je vertrouwt en waarvan je zeker weet dat hij het niet gaat doorvertellen als je dat niet wil.

Het is heel moeilijk om over die drempel te stappen, maar als je er eenmaal overheen bent, is het een heel goed gevoel
Succes
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-08-2010, 17:54
Verwijderd
Oh, ik weet niet of het iets is, maar hij staat al tijden in mijn links om te bekijken: www.wjnh.be
Oud 11-07-2012, 14:55
Verwijderd
Hoi,
Ik ben Glenn, ik ben 16 jaar en ben ook Homo/Bi.
heb zelf ook dat probleem gehad en wil er best met je over praten

msn/mail: dj.95@live.nl
Oud 11-07-2012, 15:37
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hoi,
Ik ben Glenn, ik ben 16 jaar en ben ook Homo/Bi.
heb zelf ook dat probleem gehad en wil er best met je over praten

msn/mail: dj.95@live.nl
Dit topic is uit 2010 en ik denk niet meer dat de TS op zoek is naar mensen om mee te praten. Ik zal dit topic sluiten zodat andere mensen niet ook gaan reageren. Mocht je toch nog contact willen zoeken met andere mensen dan mag je dat hier doen: Contact Gezocht.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering
PetitieJeugd
39 31-10-2013 13:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34.