Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2017, 21:55
1234Boy1234
1234Boy1234 is offline
hoihoi,

ik heb een heel knap meisje in de klas,
helaas heeft ze al een vriend.
we hebben er wel eens met elkaar over gepraat en ze weet dat ik haar leuk vind.
dit komt merendeels door haarzelf, bvba, de hele dag door berichten sturen, veel over mij praten in de klas, heel verliefd aankijken( ze heeft hele mooie grote ogen en ze heeft een prachtig lijf.

nu wil zij niks met mijn, op het moment praten we amper tot niks op een dag. maar ze gaat wel door met verliefd aankijken enzo en rond me hangen. ps. ze is heel speels.

wat moet ik nou doen, ze is prachtig maar moet ik haar maar uit mijn hoofd zetten?
heb het al een paar keer geprobeerd maar na een week word ik dan weer verliefd.

help asjeblieft
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2017, 07:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je hoeft haar niet gelijk te vergeten -onder dwang is dat best moeilijk- maar je hoeft ook niet te investeren in je band met haar. Ze heeft al een vriend en vindt jouw aandacht waarschijnlijk leuker dan dat ze jou als persoon vindt. Ze praat immers amper met je, als ze echt interesse had zou ze dat vast meer doen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-02-2017, 20:32
1234Boy1234
1234Boy1234 is offline
Citaat:
Je hoeft haar niet gelijk te vergeten -onder dwang is dat best moeilijk- maar je hoeft ook niet te investeren in je band met haar. Ze heeft al een vriend en vindt jouw aandacht waarschijnlijk leuker dan dat ze jou als persoon vindt. Ze praat immers amper met je, als ze echt interesse had zou ze dat vast meer doen.
Moet ik hiermee doorgaan dan?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2017, 07:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het lijkt mij niet echt de moeite waard om nog veel in te investeren, maar je moet het vanzelf weten.
Ik gok dat ze haar gedrag aanpast zodra jij minder interesse toont.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-02-2017, 20:26
Teenwolf
Teenwolf is offline
Hey
Ik heb t zelfde probleem maar dan met een jongen. Hij heeft al een vriendin maar tijdens de les staart hij best vaak, en hij zit achter me en stoot soms 'perongeluk' tegen mijn voet oké whaha.. maar we praten echt NOOIT met elkaar vgm durft hij niet. Hij praat wel alleen met mijn vriendinnen terwijl ik dr gwnbij sta zo van wtf. Maar wat je het best kan doen is vgm als eerst beginnen om met haar een hele goede band te krijgen en vervolgens er dieper op in gaan.

P.s: de jongen zet altijd de 1ste stap

Succes nog!

Xo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Meisje verliefd op mij?
mrAnonymous
2 25-03-2016 23:57
Liefde & Relatie verliefd op meisje uit mijn klas
brian2682
2 03-06-2014 08:26
Liefde & Relatie Meisje uit de klas
Naamisgeheim
10 06-11-2013 14:21
Liefde & Relatie hij is verliefd op mij
Verwijderd
3 01-12-2011 13:36
Liefde & Relatie Verliefd op meisje uit mijn klas. NAdeel?
Verwijderd
13 12-06-2011 21:07
Liefde & Relatie Verliefd op meisje uit mijn klas
Thew
15 09-06-2011 08:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48.