Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2004, 12:54
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik heb soms de indruk dat de meesten op het forum nogal preuts zijn. Op alle vlakken: iemand heeft iets sexy aan en "MERDE wat een slet!!". Of nogal conservatief denken over relaties en seks, in de trant van "het allervreselijkste wat hij/zij me kan aandoen, is een keer met iemand anders kussen of zelfs maar dansen".

Wie is hier preuts (en wil er voor uitkomen ), wie niet? Wat is de reden voor je preutsheid: schaamte, verlegenheid, een moreel probleem hebben met sexy-heid, ...?
Vertel het mij aub!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2004, 12:59
Verwijderd
Dat valt me steeds meer op ga eens kijken op liefde en relatie, daar is het nog veel erger die kinderen hebben amper wat meegemaakt en willen meteen gaan samen wonen in een kort rokje ben je een slet en ze hebben toch liever niet dat hun vriendje of vriendinnetje uitgaat! Heel suffig en saai
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 13:02
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Wat ik wil zeggen: je ziet maar zelden echt mensen die zich bewust zijn van hun sensualiteit. Meestal is men ofwel preuts, ofwel probeert men op een geforceerde manier sexy te zijn, zoals in de clipjes.
Op welke plaats op dat continuüm bevind jij je?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 13:02
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
bertbart schreef op 30-05-2004 @ 13:59 :
Dat valt me steeds meer op ga eens kijken op liefde en relatie, daar is het nog veel erger die kinderen hebben amper wat meegemaakt en willen meteen gaan samen wonen in een kort rokje ben je een slet en ze hebben toch liever niet dat hun vriendje of vriendinnetje uitgaat! Heel suffig en saai
ja dat bedoel ik
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 13:04
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Hm, ik stem mijn preutsheid meer af op wat mijn omgeving zal accepteren. Plus hoe ver ik zelf wil gaan natuurlijk. Maar ik heb geen zin om anderen te gaan veroordelen om hun stijl, iedereen moet zelf weten hoe hij zijn leven in wil richten en hoe hij zich gedraagt.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 13:06
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
bertbart schreef op 30-05-2004 @ 13:59 :
Dat valt me steeds meer op ga eens kijken op liefde en relatie, daar is het nog veel erger die kinderen hebben amper wat meegemaakt en willen meteen gaan samen wonen in een kort rokje ben je een slet en ze hebben toch liever niet dat hun vriendje of vriendinnetje uitgaat! Heel suffig en saai
Yupz, viel me ookal op, eerst beetje rondgehangen daar, beetje topics geopend etc. maarja het werd al snel saai, aangezien ze allemaal vast geroest zijn in denkbeelden zoals Bart hierboven schrijft. Al die mensen gaan allemaal een goed 1 op 1 gesprek met diegene waar ze problemen mee hebben aan de kant.
Verder vind ik ook dat als iemand een beetje gewaagde kleren
aan heeft veel te snel allerlei negatieve benamingen krijgt toegeworpen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 13:09
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
ik ben totaal niet preuts, maar ben dan ook vaak genoeg voor slet uitgemaakt. ik praat zelf niet zo over anderen. ik vind het een beetje onzin, ik ga lekker uit en dans heus wel als mn vriend er niet bij is, meer ook niet. en hij mag hetzelfde doen. als je een beetje open bent en gewoon doet waar je zin in hebt, zonder anderen te kwetsen, ben je ook gelijk een slet.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 13:24
Verwijderd
ik ben wel preuts
maar ja
ik ben wel lief verder dus 't geeft niet ofzo
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 13:30
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
ik ben preuts maar doe alsof ik een geile donder ben
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 13:31
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
bertbart schreef op 30-05-2004 @ 13:59 :
ze hebben toch liever niet dat hun vriendje of vriendinnetje uitgaat!
Dat vind ik echt te erg
Ik ben niet verschrikkelijk preuts eigenlijk, maar ik heb gewoon niet de behoefte om aan iedereen te vertellen wat ik waar met wie heb gedaan.
__________________
sleep is no friend.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 13:31
Verwijderd
ik ben vrij preuts op het gebied van meisjes,dw ik zoen alleen met iemand die ik echt super zie zitten,dat is een conservatieve houding,ik weet het,maar zo denk ik er over.
rokjes hou ik ook niet zo van,ik zie veel liever een mooie spijkerbroek bij meisjes.
als ik een meisje "heb" dan mag ze wel met jonges dansen en een gewoon kusje op de moind als begroeting mag ook nog wel,maar veel verder en ik ga het als vreemdgaan zien.
waar het uit voorkomt zou ik niet weten,ik ben totaal niet verlegen,schaamte ken ik ook moeilijk.
ik denk dus dat het een moreel "probleem" is met sexyheid

kut,ik lijk wel een fanatieke christen uit de jaren 50'
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 13:33
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Ik ben best wel preuts
oorzaak: schaamte en verlegenheid
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 13:35
Maura
Maura is offline
Ik denk dat met name meisjes erg kijken naar andere meisjes die wel wat meer durven en haar dan als 'slet' bestempelen. Denk dat dit niet eens echt preutsheid hoeft te zijn, maar onzekerheid tov hun omgeving en jaloezie omdat dat andere meisje zich daar niet zo mee bezig houdt.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 13:39
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 30-05-2004 @ 14:06 :
maarja het werd al snel saai, aangezien ze allemaal vast geroest zijn in denkbeelden zoals Bart hierboven schrijft.
alsof hier iedereen zo openminded is..

maar ben je preuts als je het niet leuk vindt dat je vriend(in) met een ander zoent? Ik geloof dat dan het overgrote gedeelte van de bevolking preuts is...
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 13:43
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik ben preuts
En verlegen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 13:51
Verwijderd
ik ben niet preuts, maar iets te dik, dus dan let je wel op wat je doet/draagt, enzenz. overigens vind ik dat uitdagend, of wat het tegenovergestelde van preutsheid wel moet kunnen, mits het er maar uitziet, en het niet overdreven gebeurt. veel mensne zijn mooi zoals ze zijn, maar als ze dat te goed willen laten zien, dan halen ze al gauw alle mooiheid van zichzelf af.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 14:00
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Wou mezelf niet echt preuts noemen nee. Al ligt het er wel een beetje aan in welke omgeving. Bij totaal onbekenden zal ik me niet ongeneerd gaan omkleden. Niet omdat ik het zelf zo er vind, maar omdat anderen dat vaak niet echt kunnen waarderen. Maar het interesseert me verdser echt geen ene flikker of mijn huisgenoten mij naakt of met alleen een handdoekje om van de douche naar mijn kamer zien lopen. Voor zover ik weet heb ik niets wat zij nog niet eerder hebben gezien.

En qua kleding, draag ik gewoon wat ik mooi vind en wat ik vind dat mij goed staat. De ene keer is dat wat minder verhullend dan de andere keer, maar ja. Ik denk altijd maar zo: je accepteerd me maar zoals ik ben, met mijn kleding en al, en als het je niet aanstaat maar niet, zal me echt een zorg zijn.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 14:00
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Anteverta schreef op 30-05-2004 @ 14:33 :
Ik ben best wel preuts
oorzaak: schaamte en verlegenheid
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-05-2004, 14:02
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben enorm preuts, maar dan ook echt erg. Dit komt vooral omdat ik me altijd voor mezelf heb geschaamd en omdat m'n ouders altijd heel raar deden over sex enzo. M'n moeder gaat altijd heel stom lopen giechelen en doet alsof het echt iets is om je kapot voor te schamen.
En verder ben ik gewoon niet veel gewend, want het intiemste dat ik m'n ouders ooit heb gezien was dat m'n moeder m'n vader een zoen op z'n wang gaf (slechts 1x meegemaakt trouwens).
Dus als ik iemand met iets bloots zie lopen vind ik dat idd al snel sletterig, gewoon omdat ik dat zelf nooit zou durven.
En als ik 2 mensen op straat zie zoenen voel ik me ook altijd nogal ongemakkelijk...
Verdomd zij mijn preutse ouders.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 14:03
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 30-05-2004 @ 13:54 :
Wie is hier preuts (en wil er voor uitkomen ), wie niet? Wat is de reden voor je preutsheid: schaamte, verlegenheid, een moreel probleem hebben met sexy-heid, ...?
Vertel het mij aub!
Niet écht preuts, maar als het té dichtbij komt dan wel.
Maar dat komt denk ik door een angst voor intimiteit, terwijl ik er wel ontzettend veel behoefte aan heb. Raar.
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 14:04
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 30-05-2004 @ 15:02 :
Ik ben enorm preuts, maar dan ook echt erg. Dit komt vooral omdat ik me altijd voor mezelf heb geschaamd en omdat m'n ouders altijd heel raar deden over sex enzo. M'n moeder gaat altijd heel stom lopen giechelen en doet alsof het echt iets is om je kapot voor te schamen.
En verder ben ik gewoon niet veel gewend, want het intiemste dat ik m'n ouders ooit heb gezien was dat m'n moeder m'n vader een zoen op z'n wang gaf (slechts 1x meegemaakt trouwens).
Dus als ik iemand met iets bloots zie lopen vind ik dat idd al snel sletterig, gewoon omdat ik dat zelf nooit zou durven.
En als ik 2 mensen op straat zie zoenen voel ik me ook altijd nogal ongemakkelijk...
Verdomd zij mijn preutse ouders.
Meid, doe eens gek, sla een vent aan de haak ga daar ongegeneerd mee staan zoenen midden in de stad en trek een lekker laag uitgesneden trui of shirt oid aan, dan ben je daar zo overheen
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 14:07
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 30-05-2004 @ 15:04 :
Meid, doe eens gek, sla een vent aan de haak ga daar ongegeneerd mee staan zoenen midden in de stad en trek een lekker laag uitgesneden trui of shirt oid aan, dan ben je daar zo overheen
Nou als dat zou kunnen...
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 14:08
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 30-05-2004 @ 15:07 :
Nou als dat zou kunnen...
Dat kan ALS JE MAAR WIL! (om even typisch gronings bert visscher te quoten )

Gewoon ff doen
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 14:15
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik absoluut niet vind ik zelf.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 14:17
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 30-05-2004 @ 15:08 :
Gewoon ff doen
Het ligt iets moeilijker, maar das een onderwerp voor het psych forum.

Ik ben eigenlijk best een screwed up persoontje
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2004, 14:26
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Op het vlak van kledij beschouw ik mezelf nu niet als "preuts" .. als ik iets mooi vind draag ik ook.. wat ik wel vind,is dat sommige meisjes teveel overdrijven met hun "troeven" wat het absoluut niet meer mooi maakt. Velen staan veel mooier met een spijkerbroek dan met een catsuit dat uitgesneden is tot hun navel. Té is té vind ik..

Ik ben op het vlak van relaties dan wel veel conservatiever. Ik vind het echt erg als hij iemand een zoen op de mond geeft ter begroeting,.. en verder dan dat gaan is voor mij al een vorm vreemdgaan.. Hij mag gerust met zijn vrienden uitgaan ,maakt me niet uit, doe ik ook..
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 14:45
~louise~
Avatar van ~louise~
~louise~ is offline
Ik denk dat ik me de laatste tijd met recht niet meer preuts kan noemen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 15:00
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
Citaat:
~louise~ schreef op 30-05-2004 @ 15:45 :
Ik denk dat ik me de laatste tijd met recht niet meer preuts kan noemen.
ja, dat gleslet van jou loopt de spuigaten uit
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 17:20
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
bertbart schreef op 30-05-2004 @ 13:59 :
Dat valt me steeds meer op ga eens kijken op liefde en relatie, daar is het nog veel erger die kinderen hebben amper wat meegemaakt en willen meteen gaan samen wonen in een kort rokje ben je een slet en ze hebben toch liever niet dat hun vriendje of vriendinnetje uitgaat! Heel suffig en saai
Wat heeft samenwonen met preutsheid te maken?


Ik ben niet enorm preuts maar er zijn dingen die ik liever voor mezelf houd, dingen over bijv sex, gevoelens en dergelijke maar dat is omdat ik ze niet in het publiek hoef te bespreken. Dat is iets voor mezelf niet voor anderen.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 17:27
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 30-05-2004 @ 18:20 :
Wat heeft samenwonen met preutsheid te maken?


Ik ben niet enorm preuts maar er zijn dingen die ik liever voor mezelf houd, dingen over bijv sex, gevoelens en dergelijke maar dat is omdat ik ze niet in het publiek hoef te bespreken. Dat is iets voor mezelf niet voor anderen.
niets, maar het sluit wel aan op het inleidende stukje tekst van sje over traditionele opvattingen over seks en relaties...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 17:31
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
bertbart schreef op 30-05-2004 @ 13:59 :
Dat valt me steeds meer op ga eens kijken op liefde en relatie, daar is het nog veel erger die kinderen hebben amper wat meegemaakt en willen meteen gaan samen wonen in een kort rokje ben je een slet en ze hebben toch liever niet dat hun vriendje of vriendinnetje uitgaat! Heel suffig en saai
Toch wel grappig, het contrast met Seks is nogal groot, daar komen de sicko's

Ik vind het op zich nog wel meevallen. D'r zijn een paar notoire zeikerds (zie dat naturismetopic), maar d'r wordt voornamelijk op aso-types afgegeven en dat is compleet terecht natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 17:33
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 30-05-2004 @ 15:00 :
Maar het interesseert me verdser echt geen ene flikker of mijn huisgenoten mij naakt of met alleen een handdoekje om van de douche naar mijn kamer zien lopen. Voor zover ik weet heb ik niets wat zij nog niet eerder hebben gezien.
Misschien is het nog nooit bij je opgekomen, maar die huisgenoten zouden wel eens absoluut niet de behoefte kunnen hebben je te zien.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 17:35
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-05-2004 @ 18:33 :
Misschien is het nog nooit bij je opgekomen, maar die huisgenoten zouden wel eens absoluut niet de behoefte kunnen hebben je te zien.
Och, eerste keer schrokken ze even, waren het niet gewend dat iemand zo nonchalant door de gang heen liep, iedereen liep altijd in kamerjas oid, maar daarna keken ze er niet meer raar van op. Aantal volgen zelfs het voorbeeld. Daarbij betaal ik evenveel huur als de rest, als ze er iets tegen hebben dan moeten ze dat of zeggen, of een andere kant op kijken.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 17:38
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 30-05-2004 @ 18:35 :
Daarbij betaal ik evenveel huur als de rest, als ze er iets tegen hebben dan moeten ze dat of zeggen, of een andere kant op kijken.
In het studentenhuis van m'n ex was er ook zo'n type, en dat was gewoon een outcast. Niet alleen daar om, maar je wil gewoon daar niet zomaar mee geconfronteerd worden, tenzij het een hele knappe meid is.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 17:39
Verwijderd
Ik ben wel preuts, omdat ik mijn lichaam lelijk vind. Alleen bij mijn beste vriend, mijn zusje en sommige vriendinnen ben ik niet preuts. Maar het kost altijd even tijd.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 17:40
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-05-2004 @ 18:38 :
In het studentenhuis van m'n ex was er ook zo'n type, en dat was gewoon een outcast. Niet alleen daar om, maar je wil gewoon daar niet zomaar mee geconfronteerd worden, tenzij het een hele knappe meid is.
Dan heb je toch een mond om even vriendelijk te vragen of ze voortaan even iets aan wil trekken? Aangezien mij dat nooit gevraagd is en ik verder niets van irritatie merk en we regelmatig met z'n allen ergens heen gaan of gewoon gezellig met allen op 1 van de kamers een filmpje gaan kijken (vaak op mijn kamer aangezien ik de enige ben met dvd speler) is er ook niets aan de hand.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-05-2004, 17:42
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 30-05-2004 @ 18:40 :
Dan heb je toch een mond om even vriendelijk te vragen of ze voortaan even iets aan wil trekken?
Waarom? Het is ene kwestie van fatsoen. Je gaat toch ook niet midden op een grasveld zitten scheiten?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 30-05-2004 @ 18:42 :
Waarom? Het is ene kwestie van fatsoen. Je gaat toch ook niet midden op een grasveld zitten scheiten?
Schijten is goor, en midden op een grasveld is natuurlijk wat anders dan in een huis met misschien 4 mensen die er ook wonen en die je waarschijnlijk goed kent.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 17:51
Gordijn
Gordijn is offline
Ik zoen ook alleen maar met iemand die ik echt leuk vind.

Ik geloof ook niet dat ik het kan als ik hem niet echt wil.

Ik vind dat iederen er bij mag lopen zoals hij/zij wil.
Ik maak er eigenlijk helemaal geen punt van, denk misschien: djeezus hee.
Maar dat heet smaak.

Maar sletterig, mm, ik vind iemand sletterig overkomen als die constant bij iedereen op schoot heen en weer gaat zitten giebelen. Sletterig heeft niks met kleren te maken, zelfs al vallen je borsten zowat uit je kleren, dan nog kun je wel al heel je leven met hetzelfde vriendje doen.
__________________
OLEE
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 17:54
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-05-2004 @ 18:42 :
Waarom? Het is ene kwestie van fatsoen. Je gaat toch ook niet midden op een grasveld zitten scheiten?
Wat een vergelijking zeg... Jeesj... Ik moet zeggen dat mijn huisgenoten niet bepaald op hun mondje zijn gevallen en als iets ze niet aanstaat dan wordt dat gezegd. Dus als ze liever hebben dat ik een kamerjas aantrek ipv met alleen een handdoek naar kamer loop dan zeggen ze dat ook heus wel. Dan moet ik er alleen nog even 1 aanschaffen
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 18:21
sofuckingme
Avatar van sofuckingme
sofuckingme is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 30-05-2004 @ 15:03 :
Niet écht preuts, maar als het té dichtbij komt dan wel.
Maar dat komt denk ik door een angst voor intimiteit, terwijl ik er wel ontzettend veel behoefte aan heb. Raar.
ja dat heb ik ook
heb er ook wel moeite mee om mijn vriend te zoenen waar iedereen bij is
qua kleding valt mijn preutsheid wel mee, heb af en toe een kort rokje aan maar daar voel ik me niet echt prettig in.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 23:12
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
geil is gewoon geil. En daar is niets mis mee.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 23:35
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 30-05-2004 @ 15:02 :
Ik ben enorm preuts, maar dan ook echt erg. Dit komt vooral omdat ik me altijd voor mezelf heb geschaamd en omdat m'n ouders altijd heel raar deden over sex enzo. M'n moeder gaat altijd heel stom lopen giechelen en doet alsof het echt iets is om je kapot voor te schamen.
En verder ben ik gewoon niet veel gewend, want het intiemste dat ik m'n ouders ooit heb gezien was dat m'n moeder m'n vader een zoen op z'n wang gaf (slechts 1x meegemaakt trouwens).
Dus als ik iemand met iets bloots zie lopen vind ik dat idd al snel sletterig, gewoon omdat ik dat zelf nooit zou durven.
En als ik 2 mensen op straat zie zoenen voel ik me ook altijd nogal ongemakkelijk...
Verdomd zij mijn preutse ouders.
Wil je wel eens even ophouden met het beschrijven van mijn ouders
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 23:36
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
NERD schreef op 31-05-2004 @ 00:35 :
Wil je wel eens even ophouden met het beschrijven van mijn ouders
Wat zeg je me nou Nerdje... ben je m'n broer?!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 23:37
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 31-05-2004 @ 00:36 :
Wat zeg je me nou Nerdje... ben je m'n broer?!
Het zou zomaar kunnen. Alleen is mijn moeder te serieus om te giechelen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 23:42
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
NERD schreef op 31-05-2004 @ 00:37 :
Het zou zomaar kunnen. Alleen is mijn moeder te serieus om te giechelen.
Nou, ik zie mijn moeder maar een paar uur per dag, dus mss leid ze een dubbel-leven en is ze de rest van de tijd jouw moeder...
Freaky hoor. Maar ik heb altijd al een broer willen hebben, dus het komt wel goed uit
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 23:49
Verwijderd
nah, ik vind mezelf niet bepaald preuts, in ieder geval niet vergeleken met mijn omgeving.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 23:51
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 31-05-2004 @ 00:42 :
Nou, ik zie mijn moeder maar een paar uur per dag, dus mss leid ze een dubbel-leven en is ze de rest van de tijd jouw moeder...
Freaky hoor. Maar ik heb altijd al een broer willen hebben, dus het komt wel goed uit
En ik heb altijd al een jonger zusje willen hebben om te plagen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 00:38
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Ik ben enorm preuts

Dus ga ik nu maar slapen.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 00:45
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 31-05-2004 @ 01:38 :
Ik ben enorm preuts

Dus ga ik nu maar slapen.
slapende pre(u)tser.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Preutse trutjes
Pan Am
87 16-10-2004 16:09
Seksualiteit Waarom?
baz mania
13 11-10-2004 14:01
Seksualiteit Preutsheid
ginno2
72 12-06-2004 19:30
Seksualiteit Niveau van dit forum
Eme-ly
89 07-05-2003 16:06
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Seksualiteit *confused*
sofie
19 08-06-2002 17:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11.