Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2004, 17:37
Sharin
Avatar van Sharin
Sharin is offline
Over tien jaar ben ik 24 en dan studeer ik *als het goed is*. Ik heb een bijbaantje om geld te sparen voor reizen naar Nieuw-Zeeland. Ik heb een vriend, heb een kamertje gehuurd ergens in de stad en ik heb een hamster die ik Brammetje noem.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2004, 18:05
DrunkenMagician
Avatar van DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Over 10 jaar is mijn beeldschone vrouw zwanger, we hebben al twee kinderen, dus dit wordt de derde. Om mijn vrouw bij te staan en meer tijd door te brengen met mijn gezin heb ik besloten om het wat rustiger aan te gaan doen, vanaf nu werk ik maar halve dagen als docent geschiedenis.

Financiele zorgen hebben we niet, want mijn vrouw heeft een hele goede baan en ik schrijf in mijn vrijetijd een paar bestsellers. Ondertussen volg ik bij de LOI een cursus arabisch, frans, chinees en latijn. Dit omdat ik me wil voorbereiden op de grootste stap uit mijn carriere, DrunkenMagician gaat de europese politiek in.

Ik heb een niet al te opvallende huis, in een niet al te opvallende buurt, maar wel met een hele opvallende tuin. Mijn tuin is namelijk enorm groot. Mijn kledingstijl laat ik over aan mijn vrouw, die heeft daar hopelijk meer verstand van.
In mijn garage staat een mooie auto, uiteraard weer niet te opvallend, dat is slecht voor mijn reputatie als 'man van het volk'.

Verder nog een mooie motor waarmee ik in het weekend rond kan scheuren. Ik geef veel geld uit aan goede doelen. Ik ga, met mijn gezin, vaak op vakantie. Ohja, ik wil een kingsize bed!! En mijn verzameling zwaarden en andere middeleeuwse wapentuig moet ook uitgebreid worden!!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 18:26
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Over 10 jaar? Hmm, dan ben ik 26 jaar.
Hopelijk zit ik dan ergens in een metropool van een stad. Rustig een boekje te lezen in mijn mooie appartementje met een adembenemend uitzicht op het nabijgelegen park.
Ik werk ondertussen als een succesvolle zakenvrouw. Manager of misschien CEO van een grote coöperatie. Een relatie heb ik niet, nog altijd geen tijd of behoefte aan gehad. Tot een bepaalde tijd geleden, toen ik in een vierjarige relatie zat maar die helaas op de klippen liep omdat ik moest verhuizen vanwege mijn carrière.

Op mijn 26e heb ik al veel van de wereld gezien, ook heb ik al gewerkt in Hong Kong, Parijs, Rome, Johannesburg, Buenos Aires en New York. Ik heb een kleine vriendenkring, maar een groot sociaal netwerk, wat natuurlijk van pas komt als ik ooit iets nodig heb.

Maar als je me nou gevraagd had waar ik was over zo'n 20 jaar?
Tja, da's een héél ander verhaal.
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 20:06
Allures
Allures is offline
Over tien jaar... ben ik ofwel afgestudeerd in kostuumontwerp ofwel zit ik nog middenin mijn studie psychiatrie.. Ik woon in San Fransisco of heb daar in ieder geval al gewoond en als ik al terug ben zit ik op kot in Gent of in Antwerpen (Parijs kan ook eventueel) ik breng de helft van mn tijd door in parkjes en cafés -al dan niet lezend/tekenend- en ik werk ook wel denkik want dat zal ik wel nodig hebben.. Verder probeer ik mijn schoenenverslaving in te perken en heb ik misschien een vast vriendje of (meer waarschijnlijk) een polyvalente (fuck)buddy.. Kinderen heb ik nog niet denkik hoewel...
Maar ach wie weet, misschien ben ik dan wel al zo dood als wat..
Oja een boek schrijven moet ik ook maar dat mag best wel binnen 20 jaar...

En Napels zien natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 22:13
merels
Avatar van merels
merels is offline
Over tien jaar ben ik dus 27, en heb ongeveer twee/drie jaar een vaste vriend. Hiermee wil ik opzich wel gaan trouwen, dat zie ik wel. Ik ben journalist voor een modeblad/reclameblad. Of ik ben sportverslaggeefster bij de nos, of commentator bij sportwedstrijden, en dan iets als tennis. Maar dat is wel naief.
Kinderen voorlopig nog niet, als ik dertig ben ofzo. Vrijstaand huisje, hoeftniet supergroot, wel grote tuin.
Mijn man is uitgever of schrijver en is wel een doorzakker. Zijn salaris maakt neit heel veel uit. Ik wil mn eigen salaris zo hebben dat ik ook van kan leven als mijn man/vriend sterft.
oh en ik houd mn eigen achternaam. Hoe lelijk ik em ook vind,.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 22:24
nps
Avatar van nps
nps is offline
Over tien jaar ben ik denk ik getrouwd, klieder ik nog steeds als hobby schilderijtjes in elkaar en doe ik waarschijnlijk/hopelijk iets met vormgeving in de ict of reclamebizz. ook heb ik dan een stuk meer van de wereld gezien, reis ik nog steeds beetje rond. ook heb ik een aquarium.
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 22:34
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
over 10 jaar zit ik of in frankrijk, of in een afrikaans land mensjes te helpen, of aan het strand, of in een psychiatrische inrichting (ennee, dan niet omdat ik zelf hulp nodig heb )

Ik wil in ieder geval nadat ik mijn studie heb afgerond reizen.
nog geen kinderen neeh. als ik al kinderen neem, komt dat later wel. trouwen weet ik ook nog niet, eerst zien of we een leuke vent kunnen vinden he een grappige vent dan wel.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 22:59
Faery
Faery is offline
"Een lieve hippe vriend en een lief kindje, de tweede is op komst, een leuk huisje en bla bla." en alle varianten daarop.

Het klinkt zo vre-se-lijk goor.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef op 02-06-2004 @ 10:59 :
"Een lieve hippe vriend en een lief kindje, de tweede is op komst, een leuk huisje en bla bla." en alle varianten daarop.

Het klinkt zo vre-se-lijk goor.
Ach jij sterft toch eenzaam.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 23:01
Faery
Faery is offline
Citaat:
Mentu schreef op 01-06-2004 @ 23:59 :
Ach jij sterft toch eenzaam.
Wat had ik nou over dwerghamsters en goudvissen gezegd?
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef op 02-06-2004 @ 11:01 :
Wat had ik nou over dwerghamsters en goudvissen gezegd?
Dat zeg ik je sterft toch eenzaam

Praat jij nou maar lekker tegen je goudvissen en dwerghamsters, die gaan binnen een paar weken nadat je ze hebt gekocht toch dood. Alsof jij ze verzogt. Dat "vergeet" je toch.

Laatst gewijzigd op 01-06-2004 om 23:05.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 20:44
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
over tien jaar ben ik 26 en werkzaam in de grafische sector. Ik ontwerp onder andere reclame-posters en flyers voor hippe retro feestjes. En ik heb een vriend met zwart haar en een afgetrapte spijkerbroek en een hoofd als dat van nick jago. beter nog; het IS nick jago. en ik heb een kat, een zwarte met een klein wit befje, die inmiddels twintig jaar oud is en ik van mijn vati und mutti gekregen heb. en ik woon in een mooi pandje aan de utrechtse grachten. En ik ben heel erg niet zwanger, want baby's stinken en kotsen en zijn stom. Als je ze schud gaan ze dood
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 21:17
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Trouwen en kinderen krijgen schijnt weer erg in te zijn

Ik ben weer zoooo niet hip geloof ik
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 21:20
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
nee joh, geregistreerd partnerschap is de bom tegenwoordig
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 21:26
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
over 10 jaar zou ik toch al graag richting de kids gaan gezien ik het zelf niet c00l zou vinden een oude pa te hebben en te zijn.
Huisje ach ja met een kamer red ik me perfect gezien ik me liever beperk tot apparatuur dan ruimte en ook graag buiten ben.
Qua partne sja als je kids hebt is het vaak aangenamer er zo nu en dan wat afstand van te doen en de verantwoordelijkheid te kunnen splitten met iemand.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 21:43
naan
Avatar van naan
naan is offline
nou ik hooop dat ik dan ten eerste natuurlijk gelukkig ben ( ) en ergens in londen of barcelona ofzo woon samen met mn knappe man, die een succesvolle arts ofzo is en mensen helpt. we hebben t heel leuk met elkaar en doen veel spannende dingen en hebben een slaapkamer met veel spiegels aan de muren in zn vrije tijd speeltie in een bandje. ik maak films en daar gaat t ook heel goed mee, ik heb een kleine studio thuis waar ik een boel regel. verder heb ik ondertussen leete mixing skillz en draai ik zo af en toe op innovation en slammin vinyl thuis heb ik 2 katten en een stoere hond. zwanger zijn komt later, als ik 28 ben hoef ik nog geen kids. ow en we brouwen zelf onze drank
__________________
www.20six.co.uk/anna_puk
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef op 01-06-2004 @ 23:59 :
"Een lieve hippe vriend en een lief kindje, de tweede is op komst, een leuk huisje en bla bla." en alle varianten daarop.

Het klinkt zo vre-se-lijk goor.
ja een reactie die me wel aanstaat
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 22:02
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Oh dan ben ik 28, en zie er nog steeds retegeil uit , heb een leuke baan in de mediawereld. Woon in een leuk appartement in Utrech of Amsterdam sament met mijn vriend en 2 katten. No kids, aub zeg. Ik reis graag en ga regelmatig uit want mijn vriend en ik hebben geen kids dus hoeven we niemand te onderhouden of daarmee rekening te houden. Jaaa lekker egoistisch !
Dus huisje, beestje, feestje zie ik wel zitten.
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 02-06-2004 @ 22:43 :
ja een reactie die me wel aanstaat
precies, wat een stelletje burgertrutten hier
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 22:54
Verwijderd
meerdere opties:
1- ik ben het hoekje om.
2- heb een "normaal" leven gevonden
3- werk bij defensie, als officier
4- ben huurling of iets dergelijks in een godverlaten oord.
5- ben pleite als gevolg van werk bij bovenstaande vakken,
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 11:30
Verwijderd
Burgertrutten? Ach, blijkbaar zijn we allemaal niet zo hip als we ons hier voor doen.

Ik ben gek op kinderen hoor dus doe mij er maar een stuk of wat. Liefst nu, maar dat gaat niet.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 11:32
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 02-06-2004 @ 23:38 :
precies, wat een stelletje burgertrutten hier
Ik werd laatst nog uitgescholden door een vrouw voor boerentrut, dus dit klopt prima
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 14:20
Elvira
Avatar van Elvira
Elvira is offline
Ik hou niet zo van dat huisje boompje beesie gedoe, hoewel ik wel al samenwoon met me vriend en onze hond in een 4-kamer appartementje. Maarja we hebben ook nog andere plekken waar we soms slapen. Ik wil wel over 1 a 2 jaar me eerste kindje hebben, hij het liefst nu meteen al. Voorlopig wil ik daar nog blijven wonen, en dan over 10 jaar serieus "settelen" in een mooi koophuis, zet ik me ouders lekker garant enzo. En dan een serieuze baan zoeken, het liefst lerares geschiedenis ofzo. Voor me 30ste wil ik iig nog naar mijn en zijn familie gaan een paar maanden, eerst curacao en dan usa.
__________________
>> All Money Is Legal <<
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 14:28
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
ohja, overmorgen win ik de staatsloterij en laat ik iemand voor me forummen omdat ik te lui ben
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 19:13
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik wil iig rijk zijn en respect de rest is bijzaak.
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 19:30
Verwijderd
Ik heb in ieder geval 2 konijnen genaamd Klaus en Gunther, een gigantische cd collectie, een lieve, mooie vrouw en een nog lievere, mooiere buurvrouw
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 19:38
zus
Avatar van zus
zus is offline
Hmm ik ben dan inmiddels met me vriend getrouwd denk ik, ik denk nog geen kinderen en een leuke baan in de kinderopvang. Mijn man dan is manager van een hotel or something...Verder ben ik niet heel rijk maar ook niet arm..Weet niet waar ik woon, niet te opvallend en heb denk ik 1 hond of geen dieren.
__________________
Dare to fly!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 03-06-2004 @ 12:30 :
Burgertrutten? Ach, blijkbaar zijn we allemaal niet zo hip als we ons hier voor doen.

Oh, nou ik heb nooit gedacht dat jij hip was hoor Krummeltje, dus haal je niets in je hoofd meid.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 20:22
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Hermione schreef op 03-06-2004 @ 21:14 :
Oh, nou ik heb nooit gedacht dat jij hip was hoor Krummeltje, dus haal je niets in je hoofd meid.
Is krummeltje nou die ene van de gewaagde foto's met dat kussen of is dat kruimeltje
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 03-06-2004 @ 21:22 :
Is krummeltje nou die ene van de gewaagde foto's met dat kussen of is dat kruimeltje
Dat is Kruimel geloof ik...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 22:05
Faery
Faery is offline
Citaat:
eXo schreef op 03-06-2004 @ 20:30 :
Ik heb in ieder geval 2 konijnen genaamd Klaus en Gunther, een gigantische cd collectie, een lieve, mooie vrouw en een nog lievere, mooiere buurvrouw
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 22:08
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Wat ik wel weet is dat mijn inderen geen Joy of Fruitshoots van robinson mogen drinken om met kinderen die dat wel doen omgaan
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 22:19
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Hermione schreef op 03-06-2004 @ 21:39 :
Dat is Kruimel geloof ik...
Hahah oh die foto
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Vraag namens een vriendin over studie
Verwijderd
0 09-05-2009 11:58
Liefde & Relatie ik wil huisje boompje beestje....hij niet...
evanescence
36 21-10-2005 09:32
Liefde & Relatie huisje-boompje-beestje gevoelens
igfy
37 08-11-2004 17:09
Lifestyle Huisje, boompje, beestje.
rodina
59 16-12-2003 21:31
ARTistiek [verhaal] Huisje boompje beestje.
jimmyO
13 23-07-2002 18:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25.