Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2004, 20:36
Verwijderd
Bij sommigen zit nog een randje van een andere foto bovenaan. Beetje slordig maar niet gezien in de vluggigheid. Komt door paint waarin ik ze heb verkleind en allemaal over elkaar zeg maar. Aangezien mn muis heel kut is en ik hier al uren mee bezig ben en het nu pas zie heb ik geen zin om ze opnieuw te verkleinen en up te loaden. Mijn excuses.

1. Meisje-zwart/wit gemaakt

2. Begrafenis-sepia gemaakt

3. Pier-onbewerkt

4. Grotten-onbewerkt

5. Markt-onbewerkt

6. Boom-onbewerkt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2004, 20:42
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
3,4,6 vind ik niks. het zijn aparte onderwerpen opzich, maar fotografisch niet bijster interessant. neem aan dat 3 niet handmatig belicht is, onderbelichting kan best mooi zijn maar ik vind het bij deze foto net iets té

5 is gaaf, maar niet echt moeilijk om te maken denk ik
maakt ook niks uit, toffe foto

2 is cool (niet omdat er een bordje met alto staat) alleen die begrafenis sfeer mist een beetje, komt door de compositie, zo alles van achteren gefotografeerd. je zou het onderwerp niet meteen herkennen als het er niet bij verteld werd. sepia filter is wel toepasselijk.

1 is wel een semi snapshot, kleine meisjes in jurkjes doen het altijd goed
__________________
sup birdie.

Laatst gewijzigd op 02-05-2004 om 20:44.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 20:42
Ostard
Ostard is offline
Nu zie je temminste dat je het niet vlug moet doen. en die grotten was die echt groen hij is wel wat onscherp ...

Kvin nummer 3 de beste kheb alleen wel het gevoel dat ik naar boven moet kijken ofzo ....
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 20:48
Sietse Fliegen
Avatar van Sietse Fliegen
Sietse Fliegen is offline
De begrafenis vind ik wel wat hebben, ook omdat het vanaf de achterkant is gefotografeerd.

De boom vind ik niks, weet niet precies waarom, denk dat je daar veel mooiere foto's van zou kunnen maken.

Het meisje en de markt vind ik typische ansichtkaarten. Niks mis mee, gewoon leuk. De markt is lekker kleurrijk en leuk perspectief

Wat een rare groene grotten. Doet me een beetje denken aan de derrie douche van de Droomshow...

Bij de foto van de pier heb je het idee dat je achterover valt. Wel relekst.
__________________
wel even wennen hier, die zwaartekracht

Laatst gewijzigd op 02-05-2004 om 21:19.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 21:10
Verwijderd
Offtopic: Ik begrijp dat je in Guatemala bent geweest. Heb je nog tips? (Ik denk aan must-sees, Amerikaan- en surferboyvrije zones en veiligheidstips)
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 23:46
Verwijderd
ik vind het NET NIET. maar beter dan vorige posts
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 11:30
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
de markt en het meisje zijn koel, de begravenis opzich ook, maar ik vind je sepia een beetje te.. en de rest is, zoals tom violance al zei, niet zo heel interessant
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 19:06
Lunae
Avatar van Lunae
Lunae is offline
ik vind de foto van de pier erg mooi... kweet niet waarom. De grot vind ik dan weer niet mooi. De rest gaat wel,
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 23:18
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik vind die begravenis-foto erg mooi. De rest vind ik niet echt bijzonder ofzo.

in dit topic moet je maar even vertellen hoe het was
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 15:35
Verwijderd
Dank jullie wel voor het commentaar.

Citaat:
Ostard schreef op 02-05-2004 @ 21:42 :
Nu zie je temminste dat je het niet vlug moet doen. en die grotten was die echt groen hij is wel wat onscherp ...
Wat bedoel je met niet vlug? Die grotten werden verlicht met groen licht. Als je dan zonder flits maakt wordt het groen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 15:53
Ostard
Ostard is offline
Vlug was over de paint actie met de randen/ foto over elkaar als je het niet vlug had gedaan waren die randen er niet .... en owke ... en waarom groen licht verzin je toch niet jij vast ook niet.......
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Weer voetballer overleden :(
number9
17 31-10-2004 08:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37.