Oud 07-11-2018, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Waren dat allemaal 17" laptops?
Je probeert een grapje te maken. Het is niet gelukt. Wilt u het nog een keer proberen?
Advertentie
Oud 08-11-2018, 11:01
Verwijderd
En daar komt weer een nieuwe audit aan, oh the fucking joy.
Oud 08-11-2018, 12:40
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Deloitte zit hier ook alweer twee weken en de CFO is echt nog minder te genieten dan normaal. We wisten niet dat dat mogelijk was.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 08-11-2018, 12:45
Verwijderd
Nah ik heb wel de mazzel dat ik het met de auditor redelijk goed kan vinden en vaker met het inhoudelijke bijltje heb gehakt, maar het is zo'n tijdrovende aanslag op je wil om te leven.. Tering.
Oud 13-11-2018, 15:23
Verwijderd
Geregeld dat ik waarschijnlijk in januari/februari een paar maanden in Parijs kan werken!
Oud 13-11-2018, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Deloitte zit hier ook alweer twee weken en de CFO is echt nog minder te genieten dan normaal. We wisten niet dat dat mogelijk was.
Hun CIO vervanger komt volgende week ook. En die van pwc en ey ook
Oud 14-11-2018, 10:35
Verwijderd
What the hell is dit nou weer voor feature; \Windows\System32\inetsrv\config\applicationHost.config wijzigen met een 32-bits editor levert geen daadwerkelijke change op. Je hebt daar een 64-bits editor voor nodig. Je merkt verder niets van, er wordt geen <!-- notie --> van gemaakt in de file zelf. Het enige wat je merkt is dat je changes niet worden doorgevoerd. Prachtig weer.
Oud 17-11-2018, 07:37
Verwijderd
Een van mijn cliënten had mijn nabijheid en veiligheid heel hard nodig gisteren. Prima, maar ik moest gaan kolven en hem dus even alleen laten.
"Weet jij nog dat ik een baby heb gekregen?"
"Ja!"
"En wat eten baby's?"
"Melk!"
"Waar komt die melk vandaan?"
"Uit jouw borsten!"
"Dat klopt! En ik moet even melk uit mijn borsten gaan halen, anders heeft mijn baby niks te drinken vanavond. Vind je dat goed?"
"Ja, dat is goed, ik blijf wel hier. ZET 'M OP CAROLINE!"

Oud 20-11-2018, 09:53
Verwijderd
Letterlijk IEDEREEN op de dag dat ik m'n vliegtickets voor India binnen kreeg waarmee ik in deze twee weken een afspraak had ingelicht dat ik er niet zou zijn (GMR, MR, PAC, diverse commissies) en bij de MR is het wéér niet verwerkt. De tering.
Oud 25-11-2018, 22:40
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Een van mijn cliënten had mijn nabijheid en veiligheid heel hard nodig gisteren. Prima, maar ik moest gaan kolven en hem dus even alleen laten.
"Weet jij nog dat ik een baby heb gekregen?"
"Ja!"
"En wat eten baby's?"
"Melk!"
"Waar komt die melk vandaan?"
"Uit jouw borsten!"
"Dat klopt! En ik moet even melk uit mijn borsten gaan halen, anders heeft mijn baby niks te drinken vanavond. Vind je dat goed?"
"Ja, dat is goed, ik blijf wel hier. ZET 'M OP CAROLINE!"

Waarom heb je niet zo'n bus melkpoeder?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 25-11-2018, 22:59
Verwijderd
Omdat mijn tieten prima melk maken. Veel makkelijker dan dat gepruts met poeder.
Oud 25-11-2018, 23:00
Verwijderd
BANK! AFGEWERKT!!
Oud 25-11-2018, 23:02
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Omdat mijn tieten prima melk maken. Veel makkelijker dan dat gepruts met poeder.
Hoezo gepruts? Het is heul makkelijk.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 25-11-2018, 23:04
Verwijderd
En ik heb cadeautjes voor mezelf gekocht. Train Sim World want 50% korting op Steam, een luchtje, JBL noise cancelling headphones. Paco Rabanna 1 Million. De laatste twee lekker elitair in het vliegtuig met KLM Platinum Card zodat ik airmiles krijg.

En twee sloffen peuken voor 32 euro ofzo, aangegeven bij de buren van de Douane, stond een grote groep bij de uitgang en de boete is niet mals (verdubbeling) en dan ben je beide sloffen kwijt. Zegt een van die gozers; Ach joh, het is bijna Sinterklaas, loop lekker door en welkom thuis
Oud 25-11-2018, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Hoezo gepruts? Het is heul makkelijk.
Oke.
Oud 25-11-2018, 23:15
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Hoezo gepruts? Het is heul makkelijk.
Zo ingewikkeld is borstvoeding geven toch ook niet?
Oud 25-11-2018, 23:16
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Zo ingewikkeld is borstvoeding geven toch ook niet?
Zeg ik dan dat het wel zo is?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 25-11-2018, 23:17
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Zeg ik dan dat het wel zo is?
Maar als het geen gepruts is en de borstvoeding loopt gewoon goed.. waarom zou je dan overgaan op poeder?
Oud 25-11-2018, 23:21
Verwijderd
Hij is een troll, zet hem op je mentale negeerlijst of je echte negeerlijst. Zo eentje die graag privégegevens van een ander post en als ze weggehaald worden door een FB ze consequent terug blijft plaatsen NAW gegevens zeg maar, maar als je zijn naam post, zelfs z'n voornaam, dan is het rapport er binnen enkele seconden.

En dan blijven verschuilen achter autisme. Echt walgelijk en bizar.
Oud 25-11-2018, 23:24
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Hij is een troll, zet hem op je mentale negeerlijst of je echte negeerlijst. Zo eentje die graag privégegevens van een ander post en als ze weggehaald worden door een FB ze consequent terug blijft plaatsen NAW gegevens zeg maar, maar als je zijn naam post, zelfs z'n voornaam, dan is het rapport er binnen enkele seconden.

En dan blijven verschuilen achter autisme. Echt walgelijk en bizar.
Ik heb nooit NAW-gegevens gepost, dat fabeltje blijf je volhouden merkwaardig genoeg. Jij bent juist 1 van de meest overbodige mensen die dit forum ooit heeft voortgebracht.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 25-11-2018, 23:25
Verwijderd
Hij reageert op mij eah Ik kan het niet lezen <3
Oud 25-11-2018, 23:25
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Maar als het geen gepruts is en de borstvoeding loopt gewoon goed.. waarom zou je dan overgaan op poeder?
Elke keer die tiet eruit halen is zo onzinnig in deze tijd van melkpoeder.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 25-11-2018, 23:47
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Elke keer die tiet eruit halen is zo onzinnig in deze tijd van melkpoeder.
En elke keer naar het toilet gaan is onzinnig in de tijd van incontinentiemateriaal? Wat een drogreden. Ik ben overigens niet tegen flesvoeding hoor.
Oud 25-11-2018, 23:54
Verwijderd
Citaat:
En elke keer naar het toilet gaan is onzinnig in de tijd van incontinentiemateriaal? Wat een drogreden. Ik ben overigens niet tegen flesvoeding hoor.
Oud 25-11-2018, 23:57
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Toch heb ik nog gewerkt afgelopen weekend Iémand moet zich toch bekommeren om die oude hoerenbak met Windows Server 2008 R2 tot de migratie.
Waarom niet eens iets anders dan Windows gebruiken?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 26-11-2018, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nooit NAW-gegevens gepost, dat fabeltje blijf je volhouden merkwaardig genoeg. Jij bent juist 1 van de meest overbodige mensen die dit forum ooit heeft voortgebracht.
ben je naakt op je nieuwe avatar? Met een of ander beest?
Oud 26-11-2018, 00:11
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
ben je naakt op je nieuwe avatar? Met een of ander beest?
Niet naakt natuurlijk, maar het was wel warm, het was midden in de zeumer. De vogel is zo'n Disney-veugel.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 26-11-2018, 00:29
Verwijderd
Niks mis met een beetje exhibitionisme. Ik mag graag met ontblote borsten rondzwieren. Dat doe ik nu dus ook altijd als ik buitenshuis voed. Ik geef graag iedereen de mogelijkheid om even te motorboaten. Zo fijn, delen,
Oud 26-11-2018, 00:34
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Niks mis met een beetje exhibitionisme. Ik mag graag met ontblote borsten rondzwieren. Dat doe ik nu dus ook altijd als ik buitenshuis voed. Ik geef graag iedereen de mogelijkheid om even te motorboaten. Zo fijn, delen,
Rondzwieren?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 26-11-2018, 00:35
Verwijderd
Ja. Rondzwieren.
Oud 26-11-2018, 00:39
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ja. Rondzwieren.
Ik vind dat woord bij een aap passen.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 26-11-2018, 00:47
Verwijderd
Citaat:
Oke.
Oud 26-11-2018, 07:43
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Hels weekend, nou vind ik de 12,5 uur diensten al niet altijd even fijn, als we er dan op twee dagen 14+ uur van maken ben ik er wel een beetje klaar mee
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 26-11-2018, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet eens iets anders dan Windows gebruiken?
Omdat je niet zomaar "eens iets anders" hebt voor een allround AD-omgeving. Daar komt bij dat dit een stukje neglect is van mijn voorganger; maar er zit schot in de zaak de boel te migreren naar 2016.
Oud 26-11-2018, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Toch heb ik nog gewerkt afgelopen weekend Iémand moet zich toch bekommeren om die oude hoerenbak met Windows Server 2008 R2 tot de migratie.
Daar hebben wij er nog maar een 500 van ofzo.
Oud 30-11-2018, 14:19
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Even een documentje aanvullen en aanpassen, kom echt de meest walgelijke taalfouten tegen

Ben bijna meer bezig met taalkundig de boel op orde krijgen dan inhoudelijk.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 30-11-2018, 14:28
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik heb ingebroken in de computer van mijn collega om bij har in te stellen dat in elk geval al haar zinnen met een hoofdletter beginnen. Ik sterf soms bijna als ik mails van haar naar buiten zie gaan.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 30-11-2018, 14:35
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Oh, dat is ook zo vervelend ja.

Ik kom hier dingen tegen als
Citaat:
De warmtepompen hebben een eigen regeling die op een instelbare uittrede temperatuur regelt. Vanuit het regeling wordt doormiddel van een driewegklep een constante intrede temperatuur van de warmtepompen geregeld.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 30-11-2018, 14:37
Verwijderd
Is dit het 'klaag over je werk'-topic geworden?
Oud 30-11-2018, 23:56
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Is dit het 'klaag over je werk'-topic geworden?
Soms!

Ik had gisteren echt een kutdag met de kinderen en vandaag was het weer een supergoeie en leuke dag met ze
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 01-12-2018, 01:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vandaag was mijn laatste dag, er was taart (voor een ander reden dan mijn vertrek) en een storing die de hele dag duurde. Prima laatste dag
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-12-2018, 17:50
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Nog vijf dagen werken voor verkansie. Dit weekend even twee lange nachtdiensten erdoorheen knallen en het is al veel dichterbij
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 03-12-2018, 02:22
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Is dit het 'klaag over je werk'-topic geworden?
Ja, als je geen ambtenaar bent dan mag je klagen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 03-12-2018, 11:03
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Nachtdiensten zitten erop deze week nog drie late diensten en dan verkansie!

hypomaan door slaapdeprivatie is toch echt wel een voordeel van nachtdiensten.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 04-12-2018, 09:09
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Een project moeten maken met één projectleid dat niet kan communiceren en bij stress uitvalt met migraine en eentje die zijn zaken niet op orde heeft en belangrijke papieren kwijtraakt. Wat ze allebei doen is aanpassingen niet verwerken in de juiste documenten waardoor een paar dagen werk van mij in de prullenbak kunnen. Feest dit
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 04-12-2018, 09:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik zit op kantoor en ik mag geen aanpassingen doen aan documenten, omdat er issues zijn met de server en wijzigingen dus niet verwerkt worden. Enorm productief
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-12-2018, 10:01
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik zit inmiddels een uur te wachten op de eerste collega die nog "heel eventjes" iets moest doen voordat hij alle data met me kon doorlopen, waarna ik pas verder kan met alles. Dit gaat echt zo goed en op deze manier halen we de deadline natuurlijk nooit
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 04-12-2018, 17:09
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Morgen sinterklaas op school en dit jaar hoef ik geen surprise te maken, heb er ineens vet veel zin in, geen stress van te voren, Woohoo!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 09-12-2018, 23:14
Verwijderd
Pfff wat een puinhoop weer. ik ben allemaal dingen aan het uitzetten waarvan ik niet weet of het handig is, omdat ik binnen afzienbare tijd toch weer weg ben. Maar tering. Valse collega's die een maatschappelijk werker nodig hebben in plaats van een werkplek, een net afgestudeerde gedragskundige die theoretisch prima zal zijn maar zich echt nog enorm vast houdt aan die theorie, een coach die onprofessioneel en niet eerlijk is... Het is erg vermoeiend allemaal.
Oud 11-12-2018, 09:20
Verwijderd
Tering, duidelijk rapporteren is om een kunst. "X is veel met zichzelf bezig." Eh. Hoe weet je dat? Meneer functioneert vooral op lichaamsgebonden niveau, waar zie je dat aan? Je kunt toch niet in zijn hoofd koken?
Bedoelt ze dat hij veel masturbeert. je zou het beestje toch eens bij de naam noemen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42.