Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2010, 20:31
me-nu
me-nu is offline
Hooi,

Hier ook wat werk van mij:

Een bos wat ik ooit geschilderd heb, is al weer een tijdje geleden maar was er toen wel tevreden over. Er hoort eigenlijk nog een opklap stuk bij, als je die eroverheen klapt is alles gekapt behalve de boom rechts, maar daar is iemand mee bezig met een kettingzaag.


Deze twee heb ik ook al in het eind examen topic gepost omdat dit twee van mijn 3 eindexamen tekeningen zijn waarmee ik dit jaar een goed cijfer hoop te halen
Het thema is Superf(l)at en mijn idee erachter is dat de technologie tegenwoordig steeds kleiner wordt en de mens steeds dikker. De eerste afbeelding stelt vroeger voor en de tweede nu.


(deze moet je eigenlijk gedraaid zien, maar foto anders genomen)


En hier nog een animatie die ik ooit een keer voor een of andere wedstrijd van school heb gemaakt. Ben er echt absoluut niet tevreden mee, maar heb hem ook echt heel snel gemaakt. Ik heb er Blender 2.49 voor gebruikt. Ik heb de video omschrijving als spoiler erbij gezet omdat deze post anders zo lang wordt. Als je geïnteresseerd bent moet je hem maar lezen.
Spoiler


Laatst gewijzigd op 19-05-2011 om 14:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2010, 19:44
me-nu
me-nu is offline
Nog wat ander werk.

Deze heeft als thema Ongewenst. Gemaakt met kleurpotlood. Dat stem pvv was een link met een tweede tekening, en is een soort kritiek op de ideeën van de pvv over buitenlanders (ongewenst) De tweede tekening zal ik ook een keer er op zetten. (ik heb met photoshop de achtergrond echt helemaal wit gemaakt, op de foto was dat vies grijs geworden terwijl het eigenlijk gewoon wit hoorde te zijn)


Deze heeft als thema Buitengesloten. Gemaakt met acrylverf

Laatst gewijzigd op 21-06-2010 om 17:55.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 17:47
Verwijderd
Volgens mij doe je toch wat fout met afbeeldingen plaatsen...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 19:22
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Nog wat ander werk.

Deze heeft als thema Ongewenst. Gemaakt met kleurpotlood. Dat stem pvv was een link met een tweede tekening, en is een soort kritiek op de ideeën van de pvv over buitenlanders (ongewenst) De tweede tekening zal ik ook een keer er op zetten. (ik heb met photoshop de achtergrond echt helemaal wit gemaakt, op de foto was dat vies grijs geworden terwijl het eigenlijk gewoon wit hoorde te zijn)
[.img] [./img] zonder .
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij doe je toch wat fout met afbeeldingen plaatsen...
Ik zie ook geen afbeeldingen..
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 17:39
me-nu
me-nu is offline
Oh vreemd ik denk dat ik ze ergens anders online moet zetten dan, zal even ernaar kijken! Vond het de eerste keer al vreemd dat niemand had gereageerd ;p

-EDIT- Werkt dit? Zijn ze nu te zien?

Laatst gewijzigd op 21-06-2010 om 17:56.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 20:05
Verwijderd
Ze doen het.

Ik vind die PVV-tekening en de landwerker wel gaaf.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2010, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Ik vind die PVV-tekening en de landwerker wel gaaf.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 07:08
SketchyKo
Avatar van SketchyKo
SketchyKo is offline
WoW, da filmpje was cool! ik doe ook dingen in 3D, maar geen animaties.. ik doe aan google skechup
__________________
莉迪亞 .:: Ŀ¥кǾ ЯцплЭŘ® ::. 我愛跑
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 08:47
sannster
Avatar van sannster
sannster is offline
hmm erg gaaf
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 10:43
Verwijderd
mooi hoor!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 21:40
me-nu
me-nu is offline
Citaat:
WoW, da filmpje was cool! ik doe ook dingen in 3D, maar geen animaties.. ik doe aan google skechup
Sketch Up heb ik ook wel geprobeerd maar vind het zelf iets te beperkt. Blender is best moeilijk maar erg leuk en ook gewoon gratis. Hier nog een animatie:
Deze heb ik ontworpen als praktische opdracht voor natuurkunde. Het is een koelkast voor mensen die niet kunnen bukken of omhoog kijken. Zo kunnen ze toch bij alles in de koelkast.

En hier nog maar een tekening dan. Opdracht was maak een Esher-achtige tekening.



En Yeah! Ik heb een 9,0 gekregen voor mijn eindwerkstukken voor Tekenen (Centraal Praktisch Examen dus)

Laatst gewijzigd op 19-05-2011 om 14:17.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 11:59
Verwijderd
Erg gaaf!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2010, 12:56
me-nu
me-nu is offline
Zo, ook de laatste dingen even geupload. Hierna moet ik maar weer eens wat nieuws gaan maken.

Deze hoort bij die tekening van het station die ik eerder plaatste. Gemaakt met fine-liner



En hier nog een zelfportret met krijt, mijn meest recente tekening.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2010, 16:21
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Er zit een goede sfeer in je tekeningen! Je zou kunnen werken aan 'scherpte'. Vooral in je schilderijen zijn veel vlakken even belangrijk. Door sommige vlakken iets meer nadruk door kleur, vorm of letterlijk scherper geschilderd te geven, leidt je zeg maar de kijker naar wat je het belangrijkste vindt.

Misschien leg ik het niet duidelijk uit, maar goede sfeer .
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 19:46
me-nu
me-nu is offline
Ik denk dat ik het snap, een soort van focus inbrengen door DOF, kleuraanpassing of op een andere manier. Daar heb je verder ook gelijk mee, vooral in mijn oudere tekeningen zit dat erg weinig. Bij andere zie je het ook niet goed meer omdat het toch een foto is van een schilderij natuurlijk. Vooral de eerste (met het bos) heeft in het echt een veel groter kleurverschil tussen de middelste boom en zet die zo direct in het midden. Maar bij sommige tekeningen mist de focus inderdaad wel. Misschien ga ik binnenkort maar weer iets maken. Iemand nog ideeën voor een leuk onderwerp?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2010, 02:02
Verwijderd
Die pentekeningen zijn erg gaaf.

De krijttekening is qua kleuren heel netjes, maar wel iets te fuzzy. Dat is misschien een eigenschap van de krijt, maar door de onscherpte en de donkere ogen mist het een aandachtspunt.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2010, 10:59
HOI-hoi-HOI
Avatar van HOI-hoi-HOI
HOI-hoi-HOI is offline
Ik vind ze wel mooi, maar je vergeet diepte en opvulling in je pentekeningen. (Zie ene-laatste tekening)
Dat kan ook met pen, door het op te vullen met streepjes, blokjes, schaduw enz.
Het is nogal vlak.
__________________
ik ben serieus hoor.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-11-2010, 18:43
me-nu
me-nu is offline
Na een hele tijd maar weer een keer een kleine update.

Een vluggertje met krijt


Tosti-ijzers met fineliner en copicmarker


Kruimeldief met fineliner en copicmarker


De rest van mijn fineliner en copicmarker tekeningen
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 19:24
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Je foto's doen het niet!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Na een hele tijd maar weer een keer een kleine update.

Een vluggertje met krijt
[afbeelding]


Tosti-ijzers met fineliner en copicmarker
[afbeelding]


Kruimeldief met fineliner en copicmarker
[afbeelding]


De rest van mijn fineliner en copicmarker tekeningen
[afbeelding]
Die esnips.com dingen doen het niet. Zelfs niet als ik het adres in de browser copypaste, want dan vraagt ie om een inlog.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 20:50
Verwijderd
doe jij een grafische opleiding ofzo?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 18:56
me-nu
me-nu is offline
Stom, stom!! Maak ik weer dezelfde fout, e-snips werkte vorige keer ook al niet. Hopelijk zo beter:

Een vluggertje met krijt


Tosti-ijzers met fineliner en copicmarker


Kruimeldief met fineliner en copicmarker


De rest van mijn fineliner en copicmarker tekeningen


Oh en Duckdog, ik doe Industrieel Ontwerpen, de technische tekeningen zijn ook daarvoor gemaakt. De rest gewoon voor de lol of de wat oudere voor het vak Tekenen op de middelbare.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Valt er hier nog wat te saaien?! #1371
Verwijderd
500 06-05-2011 11:43
ARTistiek [vanalles] Chagrijnige Pinguïn, de mascotte van Catena
Rooster
182 21-08-2007 19:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56.