Oud 13-07-2022, 19:18
Mocroboy26 jaar
Mocroboy26 jaar is offline
Yo Dames.

Ik ben Marokkaan en ben besneden wat vinden jullie van besneden dick ? Ik had laatst seks gehad met een meisje en die vond besneden niet mooi.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2022, 20:20
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
kwam vast ook door je schaamhaar
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2022, 22:43
Mocroboy26 jaar
Mocroboy26 jaar is offline
Hoezo door mijn schaamhaar ?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2022, 22:46
Mocroboy26 jaar
Mocroboy26 jaar is offline
Citaat:
kwam vast ook door je schaamhaar

Hoezo ook door mijn schaamhaar. Ik doe nooit kaal is niet mannelijk. En bij ons Marokaanse boys zijn altijd behaard
Met citaat reageren
Oud 13-07-2022, 22:59
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Hoezo is dat niet mannelijk?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2022, 23:06
Mocroboy26 jaar
Mocroboy26 jaar is offline
Omdat mannen beetje behaard moeten zijn bij hun dick en ballen. Als je kaal daar bent lijk je op gay man.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2022, 04:00
Marokkaan-22jr
Marokkaan-22jr is offline
Yo Bro Mocroboy26jaar. Wij Marokaanse boys zijn een beest in bed. Al die Hollandse Sletjes zijn gek op ons.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2022, 04:35
Marokkaan-22jr
Marokkaan-22jr is offline
Besneden dick is beste en schoner
Met citaat reageren
Oud 14-07-2022, 08:58
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Je maakt een tweede account aan om met jezelf te praten?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2022, 08:59
Marokkaan-22jr
Marokkaan-22jr is offline
Ik ben dat niet bro
Met citaat reageren
Oud 18-07-2022, 16:07
jonesfab22
jonesfab22 is offline
ik heb altijd een vel gehad, in slappe toestand was er wel te veel vel dat wel, ook stijf was er nog behoorlijk veel vel waardoor je de eikel van nature niet zag in stijve toestand, maar nooit geen problemen gehad, ik kon wel volledig vel naar beneden doen dat ik de eikelrand zag, dus nooit echt problemen gehad

helaas in 2016 enorme pijn gekregen in mijn penis, hij was beginnen opzwellen... de dag voordien lang gemasturbeerd dus ik dacht dat daar het probleem lag... helaas ging het niet over en werd het erger en erger, ik kon zelfs moeilijk werken en dergelijke, ik heb daar 1 week mee gelopen tot het niet meer houdbaar was en ik een dokter van wacht heb geraadpleegd, die stuurde mij onmiddelijk naar spoed waar ze mij direct opgenomen hebben, het was toen 31 oktober 2016, een echte horrornacht dus voor mij

op 01 november 2016, een feestdag... kwam men mij mededelen dat ik met spoed geopereerd moest worden, dat sloeg bij mij in als een bom, ik was altijd trots op mijn penis en ik had een enorme afkeer van besneden piemels, dus ik kon dat niet vatten dat dit net bij mij moest gebeuren... ik heb gans dat ziekenhuis bij elkaar geweend omdat dat voor mij voelde als een stuk mannelijkheid verliezen, omdat men zag dat ik er zo vanaf zag hebben ze uiteindelijk beslist om nog een dagje te wachten en mij meer antibotica te geven en af te wachten op beterschap, helaas 02 november geen beterschap en moest ik dus geopereerd, besneden worden, naar het schijnt hing mijn leven er vanaf als ik de dokters moest geloven dus ik had geen andere keuze...

zo trots op mijn vriend, ik kon dat op die moment echt niet aan, helaas ben ik nu besneden, ja... en ik moet zeggen dat ik er nu bijna 6 jaar later nog steeds geen vrede mee heb, ik vind mijn penis super lelijk, intussentijd heb ik hem ook nog aan niemand durven laten zien, dusja helaas zit ik daar nu nog altijd mee. gelukkig heb ik wel nog fotos van mijn dick toen ik een jaar of 16/17/18/ was, waar ik nog met trots naar kijk en aan terug denk

ik ben zelf gay... en ik hou dus van piemels... maar een andere jongen met een besneden piemel is helaas een no voor mij, klinkt heel crue maar als ik op voorhand weet dat een jongen besneden is, daar date ik helaas niet mee, ik vind dat super lelijk helaas, klinkt heel crue en dat is het dan ook maarja ik kan daar niet aandoen natuurlijk ik vind een besneden piemel het lelijkste wat er bestaat
Met citaat reageren
Oud 18-07-2022, 19:16
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Oke niemand vroeg hierom
Met citaat reageren
Oud 19-07-2022, 13:54
jonesfab22
jonesfab22 is offline
Citaat:
Oke niemand vroeg hierom
ja dat jij op alles en iedereen commentaar hebt zover was ik ook al mee, ik had niet anders verwacht en ik dacht er nog aan dat je wel zou reageren, waarschijnlijk geen leven... ik zit oprecht met dat probleem en dat jij mensen daarom afbreekt, lekker interessant leven moet jij hebben, vraag me alleen maar af waarom je hier uberhaupt nog zit als het u allemaal niet aanstaat????

in plaats van de mensen te helpen, breek je ze gewoon maar af, elke keer opnieuw, doe je bij iedereen... lekker boeiend allemaal hoor jongen, blijf hier dan weg??? mensen zoals jou verzieken deze pagina, en de jeugd weet geen raad meer en blijven met vragen zitten waar ze toch alleen maar onozele commentaar van jou op krijgen, jezus.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2022, 17:04
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Oke niemand vroeg hierom
Met citaat reageren
Oud 19-07-2022, 21:24
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
o jee de jeugd weet geen raad meer

maakt niet uit binnen 2 weken is de aarde toch opgeblazen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2022, 12:11
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Besneden dick is beste en schoner
Euh nee
Met citaat reageren
Oud 22-07-2022, 12:12
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Omdat mannen beetje behaard moeten zijn bij hun dick en ballen. Als je kaal daar bent lijk je op gay man.
Juist met haar ben je een beargay
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit GROTE SEKS VRAGENLIJST
kevinbi
105 30-03-2023 16:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47.