Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ads door Google |
![]() |
||
Citaat:
Ook ik moet weleens de vuilniszakken naar achteren brengen, maar daar stinkt het ook niet overdreven. Dat komt misschien omdat het bij jouw mac in de kelder is (als ik het goed begrijp) en bij ons gewoon achter de mac in de openlucht. Ook daar wordt goed schoongemaakt, elke week wordt de vloer en de muren afgespoten met een hoge drukreiniger. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tuurlijk ruikt het meer dan de prullebak thuis, maar wat wil je ook als je friet en cola en sla allemaal bij elkaar ingooit, tegen elkaar aanpropt, en dat een tijdje laat staan zo... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen die zeggen 'ik geloof er niet in' begrijp ik niet helemaal. Wat geloof je niet? De Mc heeft nu gewoon gezondere dingen erbij gekregen, lijkt me niet dat ze dat 'zomaar' doen of dat het niet gezonder is. Dat ze hun imago willen veranderen begrijp ik wel en ik vind het naief te denken dat ze dat niet zal lukken. Op de korte termijn zal het niet veel schelen, maar op de lange termijn scheelt alles. |
Ads door Google |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Natuurlijk is een mens verantwoordelijk voor zichzelf. Ik vind ook helemaal niet dat zo iemand recht heeft op zoveel miljoenen. Alleen bekijk ik het van de andere zijde. Welke verantwoordelijkheid draagt McDonalds? Die zijn toch ook verantwoordelijk voor hun gedrag en voor hun strategie. Als zij een strategie hebben die ervoor zorgt dat mensen dikker worden is dat dan goed of slecht? Ik vind best dat ze daar met miljoenen voor beboet mogen worden. Maar wie moet dat geld dan krijgen? De overheid, de concurrent? Naja, geef het dan maar aan die dikke idioot.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik vind deze omslag van McDonalds helemaal niet nodig, als ik is een keertje een hamburgertje wil eten, ga ik naar McDonalds, maar voor de rest maak ik zelf wel wat gezonds, daar heb ik de McDonalds niet voor nodig. In mijn ogen komen ze dus nooit (in ieder geval niet in de komende jaren) van hun 'slechte' imago af.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #13 blauw engeltje | 500 | 14-01-2011 08:11 | |
Algemene schoolzaken |
McDonalds enquete erwinlinden | 53 | 07-01-2006 18:14 | |
Eten & Drinken |
De groenteburger van de Mac gaat er nu echt uit Verwijderd | 130 | 28-10-2005 12:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
McDonalds wereldburger? Verwijderd | 58 | 02-12-2003 19:42 | |
Lifestyle |
Vegetarier worden --> pubertijd Verwijderd | 300 | 17-07-2003 15:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vlees Evito | 63 | 01-04-2003 16:40 |