Oud 26-04-2005, 12:18
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Ik heb geen idee of dit topic al een keer is gepasseerd, maar wat is jouw mening hierover?

Voor de vrouwelijke forummers:
- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?
( indien je deze vraag met "nee" beantwoord, kun je de rest overslaan of : ben je wel van plan het ooit nog te doen of niet? Beargumenteer je antwoord)
- Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?
- Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?
- Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?
- Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen?
- Slik je het ook altijd/vaak door of niet?

Voor de mannelijke forummers:
- Vindt je pijpen een belangrijk onderdeel in seks?
- Zou je het erg vinden als je vriendin dit altijd weigerde om bepaalde redenen? Zou je hier zonder kunnen?
- Als zij het niet wilt, probeer je haar later dan wel eens te overtuigen/ over te halen om het wel te doen?
- Als zij het "vies" vindt, hoe vat je dit dan op? Als beledigend of normaal?
- Als je vriendin nog nooit iemand heeft gepijpt, vind je het dan makkelijk om haar dit te "leren/ uit te leggen"?


Als TS zal ik maar beginnen: ik heb het ooit 1 keer gedaan, niet 100% omdat ik het echt wilde, omdat ik er weinig zin in had, het nog nooit had gedaan en geen gevoelens voor die ander had. Ik vond het eerlijk gezegd niet lekker en wil dit ook in de toekomst liever niet meer doen, al hou ik nog zoveel van m'n vriend.
Ik had er achteraf gezien wel spijt van. Vooral dat ik het doorslikte. Dat was ronduit "gatverdamme"
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 12:23
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 26-04-2005 @ 12:18 :
Ik heb geen idee of dit topic al een keer is gepasseerd, maar wat is jouw mening hierover?

Voor de vrouwelijke forummers:
- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?
( indien je deze vraag met "nee" beantwoord, kun je de rest overslaan of : ben je wel van plan het ooit nog te doen of niet? Beargumenteer je antwoord)
Ja
- Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?
waarom? tja gewoon
- Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?
Ja hoor.
- Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?
pfft hangt er van af.. paar keer wel denk ik.
- Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen?
tja, aftrekken wordt ook gauw saai he, ik wissel een beetje af meestal.
- Slik je het ook altijd/vaak door of niet?
jawel.
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 12:24
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 26-04-2005 @ 12:18 :
Voor de vrouwelijke forummers:
- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?
( indien je deze vraag met "nee" beantwoord, kun je de rest overslaan of : ben je wel van plan het ooit nog te doen of niet? Beargumenteer je antwoord)
- Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?
- Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?
- Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?
- Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen?
- Slik je het ook altijd/vaak door of niet?
Ja, wel gedaan, regelmatig. En ik ben wel van plan het vaker te doen. Ik deed het voornamelijk om hem een plezier te doen, dat vind ik zelf ook leuk. En ik heb er nooit spijt van gehad.
Zelf vind ik het niet echt lekker, maar dat komt doordat mijn kaak naar de fillistijnen is en ik niet echt relaxed mijn mond ver open kan doen zonder veel pijn. Daarom vind ik trekken persoonlijk ook wat plezieriger.
Ik doe het toch met enige regelmaat, al stop ik vaak wel voortijdig. En ik slik niet, want zo lekker is dat spul ook weer niet.

Zoiets?
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 12:25
Verwijderd
- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?
ja
- Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?
om 'm een plezier te doen idd; eerste keer natuurlijk ook om het uit te proberen. Ik heb er nooit echt spijt van gehad.
- Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?
bij mijn ex-vriend vond ik het goor, hij had erg veel viezig voorvocht en mijn hele mond kwam vol met bitter smakend slijm. Bij mijn vriend vind ik het zelf ook wel lekker, beetje zoals zoenen maar dan anders.
- Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?
twee keer per maand denk ik
oh wacht, ehm, als voorspel wel vaker, zo'n 2 keer per week. 2 kee rper maand dat ik er mee doorga.
- Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen?
Aftrekken is makkelijker, pijpen is leuker.
- Slik je het ook altijd/vaak door of niet?
Meestal wel, dan ben ik er sneller vanaf dan wanneer ik het uitspuug en dat het even in mijn mond zit is geen probleem.

Laatst gewijzigd op 26-04-2005 om 13:20.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 13:01
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Voor de vrouwelijke forummers:
1) ja
2) de eerste keer vanwege nieuwsgierigheid en dat ik dacht dat het normaal was. De andere keren om mijn vrien te laten genieten, of om iets terug te geven, of 'vooruit' te geven
3) ligt eraan, het moet wel goed gewassen zijn, niet al teveel beharing hebben ( geen flos effect) en lekekr smakende spunk is ook een vereiste Daarnaast is het een machtig gevoel om eenman letterlijk bij de kloten te hebben
4) per week? eeh, laat ik het zo zeggen: tijdens seks, mininaal 1 keer
5) ik heb lange nagels, dus no1
6) eerste nooit, omdat het een keer in mijn neus kwam en ik daar dus van ove rmn nek ging. Daarnaast verschilt het van man tot man, ik heb variaties gehad van paddestoelen, naar rotte eieren naar een 'zoutoplossing ( waarvan de laatste het beste was). Maar als ik na een keer weet dat het gewoon ontzettend smerig ruikt/smaakt, dan doe ik het niet.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 13:09
Lelle_*
Avatar van Lelle_*
Lelle_* is offline
Voor de vrouwelijke forummers:

- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?
Ja

- Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?
Nooit spijt van gehad, en ik deed het omdat ik het zelf ook leuk vond natuurlijk. En om mijn vriend een plezier te doen.

- Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?
Lekker

- Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?
Ik doe dat niet wekelijks. Ik strooi er ook niet echt mee. Gwoon af en toe

- Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen?
Aftrekken is makkelijker, pijpen is specialer.

- Slik je het ook altijd/vaak door of niet?
Jawel, heb ik wel eens gedaan. Doe ik wel eens.
__________________
Van sommige mensen kun je niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 13:26
LoneLover
LoneLover is offline
- Vindt je pijpen een belangrijk onderdeel in seks

Absoluut !

- Zou je het erg vinden als je vriendin dit altijd weigerde om bepaalde redenen? Zou je hier zonder kunnen?

Laten we zeggen dat het een van de dingen was waarop mijn vorige relatie is stukgelopen. (Een van he, niet DE reden )

- Als zij het niet wilt, probeer je haar later dan wel eens te overtuigen/ over te halen om het wel te doen?

Hoe doe je zoiets ?

- Als zij het "vies" vindt, hoe vat je dit dan op? Als beledigend of normaal?

Zeer beledigend.

- Als je vriendin nog nooit iemand heeft gepijpt, vind je het dan makkelijk om haar dit te "leren/ uit te leggen"?

Geen ervaring mee, m'n huidige vriendin had het nog nooit gedaan en is er spontaan zelf mee begonnen na een paar weekjes en ze is ondertussen een ware 'zuigslet'
__________________
Life is a bitch and then you die
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 13:34
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Voor de vrouwelijke forummers:

- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?
Ja

- Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?

Omdat hij erom vroeg, vond het zelf niet erg. Wilde het wel eens proberen Heb er nooit spijt van gehad

- Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?

Neuh. Als het te lang duurt vind ik het wel vervelend, maar anders maakt het niet zo uit.

- Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?

Dat hou ik niet echt bij, gewoon soms als ik bij mn vriend ben. Niet altijd.

- Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen?

Aftrekken is saai, kan hij zelf ook. Maar wel 'leuk' aan het begin om em op te geilen zeg maar.

- Slik je het ook altijd/vaak door of niet?

Altijd
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 13:35
Verwijderd
Ik heb wel eens iemand gepijpt ja. Eerste keer was ik er gewoon benieuwd naar, nu pijp ik mijn huidige vriend ook, omdat ik het leuk vind hem hiervan te zien genieten.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 13:37
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
LoneLover schreef op 26-04-2005 @ 13:26 :

- Zou je het erg vinden als je vriendin dit altijd weigerde om bepaalde redenen? Zou je hier zonder kunnen?

Laten we zeggen dat het een van de dingen was waarop mijn vorige relatie is stukgelopen. (Een van he, niet DE reden )

[/B]
Waarom is dat een reden waarom een relatie kan stuk lopen? Goed, er waren meerdere redenen, maar dit was er 1 van. Als je vriendin het niet wil, niet kan of wat dan ook, waar is je hele relatie dan op gebaseerd? Liefde of pijpen/seks?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 13:47
jemappelebas
Avatar van jemappelebas
jemappelebas is offline
ff offtopic sorry

Ik hoor en lees hier op het forum ook wel es dat meisjes niet willen pijpen omdat het te vies ruikt ofzo.
Nu heb ik hier nog nooit een opmerking over gehad ofzo gelukkig maari k kan me voorstellen dat dat nogal beledigend over kan komen, ook als ze het echt zo is.
Daarnaast heb ik best veel meisjes gebeft en die waren echt heel hygienisch, 2 keer per dag douchen etc. Maar toch rook het bij veel naar kebab of ui of weet ik veel wat stinkgeurtjes. Maarja als je van haar houdt doe je haar dat pleziertje toch wel.
Het is zo over...
Als je het toch zegt krijg je gelijk een scheld kanon over je heen, of ze is opeens ''diep gekwetst''.
Waarom kan je als jonge dat niet zeggen en als meisje wel?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 13:50
James Riot
Avatar van James Riot
James Riot is offline
relax
__________________
do you want me to stick a bassline up your cunt?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 14:01
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
jemappelebas schreef op 26-04-2005 @ 13:47 :
ff offtopic sorry

Ik hoor en lees hier op het forum ook wel es dat meisjes niet willen pijpen omdat het te vies ruikt ofzo.
Nu heb ik hier nog nooit een opmerking over gehad ofzo gelukkig maari k kan me voorstellen dat dat nogal beledigend over kan komen, ook als ze het echt zo is.
Daarnaast heb ik best veel meisjes gebeft en die waren echt heel hygienisch, 2 keer per dag douchen etc. Maar toch rook het bij veel naar kebab of ui of weet ik veel wat stinkgeurtjes. Maarja als je van haar houdt doe je haar dat pleziertje toch wel.
Het is zo over...
Als je het toch zegt krijg je gelijk een scheld kanon over je heen, of ze is opeens ''diep gekwetst''.
Waarom kan je als jonge dat niet zeggen en als meisje wel?

James Riot: Zwijg als er geen zinnig woord uitkomt

Verder om hier even op te reageren... "Het is zo over..." het klinkt net als een tandarts die zegt "rustig maar, voor je het weet is je kies eruit". Ook iets wat je liever niet wilt doorstaan, maar toch wel doet omdat het "beter" is.
En natuurlijk mag je dat als jongen wel zeggen. Vrouwen nemen het misschien zwaarder op zich dan mannen, maar dat maakt geen verschil. Zoiets hoor je gewoon te kunnen zeggen lijkt me als je wilt uitleggen waarom je iets niet wilt.

Maar soms is het niet eens de geur, maar ook gewoon het idee. Het gevoel. De gedachte erachter etca. Stop als man maar eens iets van een banaan in je mond of nog beter: een dildo in je mond en ga daarop zuigen... Natuurlijk krijg ik nu de homo opmerkingen op me af gevuurd, maar het is hetzelfde principe. Probeer je inlevingsvermogen eens te activeren. Als het een beetje werkt, kan je je toch wel enigzins voorstellen waarom een vrouw het misschien liever niet wil doen?

Daarbij komt dat sommige vrouwen bang zijn om het "verkeerd" te doen en een blunder slaan of iets wat hen tegen houdt en zo heb je nog tal van andere redenen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 14:33
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Voor de vrouwelijke forummers:
- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?

Ja

- Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?

Verschillend, maar altijd ook om de jongen een plezier te doen. Geen spijt.

- Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?

Lekker.. lekker.. ik vind het leuk. Steeds beter erin worden, soort van macht/controle, de ander zien genieten, etc. Ik vind het ook niet vies.. maar lekker is niet het eerste woord wat in me opkomt.

- Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?

Dat hangt af van hoevaak ik m'n vriend zie.

- Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen?

Pijpen. Vroeger was dat altijd aftrekken, maar tegenwoordig ga ik voor pijpen.

- Slik je het ook altijd/vaak door of niet?

Als het in m'n mond terecht komt, slik ik.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 15:28
LoneLover
LoneLover is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 26-04-2005 @ 13:37 :
Waarom is dat een reden waarom een relatie kan stuk lopen? Goed, er waren meerdere redenen, maar dit was er 1 van. Als je vriendin het niet wil, niet kan of wat dan ook, waar is je hele relatie dan op gebaseerd? Liefde of pijpen/seks?
Ik had wel zulk een reactie verwacht gezien de inhoud van m'n post. En ik begrijp de reactie ook prima.

Ik begrijp perfect dat pijpen op zich niet echt een fantastische activiteit is, net als beffen trouwens. Wat het leuk maakt is weten dat je je partner er een buitengewoon genot mee kan verlenen. Tijdens een ONS ga ik me niet moemaken met 3 kwartief beffen maar tijdens een relatie met iemand die ik erg graag zie kan dat me geen zak schelen en doe ik alles wat ik maar kan om het haar zo leuk mogelijk te maken.

Ik ben van mening dat als het 'vies vinden' zwaarder doorweegt dan 'het ultieme genot dat ik mijn partner kan geven' er iets stevig verkeerd zit.
__________________
Life is a bitch and then you die
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 15:28
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Voor de vrouwelijke forummers:
- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?

Ja
- Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?
Omdat ik het heerlijk vind om de ander te zien genieten en omdat ik het zelf ook leuk vind om te doen. En nee, nooit spijt van gehad.
- Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?
Ach nou ja, lekker... het is geil
- Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?
Ligt nogal aan de situatie en hoe vaak ik hem zie.
- Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen?
Overduidelijk pijpen.
- Slik je het ook altijd/vaak door of niet?
Ik vind het alles behalve vies dus ik slik het eigenlijk altijd wel door ja.
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 15:31
Verwijderd
Voor de mannelijke forummers:
- Vindt Vind je pijpen een belangrijk onderdeel in seks?

Ik zou wel overleven zonder, maar het is wel fijn, ja.
- Zou je het erg vinden als je vriendin dit altijd weigerde om bepaalde redenen? Zou je hier zonder kunnen?

Ja, ja.
- Als zij het niet wilt, probeer je haar later dan wel eens te overtuigen/ over te halen om het wel te doen?

Ja.
- Als zij het "vies" vindt, hoe vat je dit dan op? Als beledigend of normaal?

Och, ik zou zelf ook niet aan zo'n ding willen zuigen.
- Als je vriendin nog nooit iemand heeft gepijpt, vind je het dan makkelijk om haar dit te "leren/ uit te leggen"?

Dat heb ik nooit gedaan. Daar zijn die vrouwenblaadjes toch voor?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 15:41
A*
Avatar van A*
A* is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 26-04-2005 @ 12:18 :
Ik heb geen idee of dit topic al een keer is gepasseerd, maar wat is jouw mening hierover?

Voor de vrouwelijke forummers:
- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?
( indien je deze vraag met "nee" beantwoord, kun je de rest overslaan of : ben je wel van plan het ooit nog te doen of niet? Beargumenteer je antwoord)
- Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?
- Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?
- Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?
- Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen?
- Slik je het ook altijd/vaak door of niet?

Pijp mijn vriend wel eens, ik deed het omdat ik het nog nooit gedaan had en er benieuwd naar was. Had er geen spijt van, vond het leuk dat hij het zo lekker vond. Ik vind het wel geil om te doen, beleef er zelf ook plezier aan. Ik doe het opzich niet vaak, meestal trek ik hem af bij het voorspel omdat hij dan ook aan mij kan zitten. Ik slik altijd door, vind het toch niet vies.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 16:24
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Voor de vrouwelijke forummers:
- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?
ja
- Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?
De eerste keer omdat ik 't een gaaf idee vond en het spannend vond en het wilde uitproberen. De keren daarna omdat ik het leuk vind en er zin in had. Ik heb er nooit spijt van gehad. (behalve die keer dat ie het een vijf minuten voor ik weg moest in me haar spoot en ik daarna onder een black light moest optreden, maar ik weet niet of dat telt, want het was niet echt spijt meer zowiets van 'oeps ')
- Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?
Ja, ik vind het leuk om te doen en ik vind het leuk om te zien hoe me vriendje erop reageert
- Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?
ik denk zo'n 8 van de 10 keer dat ik 'm zie en gemiddelt zien we elkeer om de tien dagen ofzo.
- Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen?
Ik vind pijpen zeker weten veel leuker
- Slik je het ook altijd/vaak door of niet?
Jah, tenzij het in me haar of op het behang, ofzo komt dan ga ik 't niet daarvan aflikken maar anders wel gewoon
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 16:26
edinora
Avatar van edinora
edinora is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 26-04-2005 @ 12:18 :
Ik heb geen idee of dit topic al een keer is gepasseerd, maar wat is jouw mening hierover?

Voor de vrouwelijke forummers:
- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?
( indien je deze vraag met "nee" beantwoord, kun je de rest overslaan of : ben je wel van plan het ooit nog te doen of niet? Beargumenteer je antwoord)
- Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?
- Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?
- Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?
- Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen?
- Slik je het ook altijd/vaak door of niet?
- ja
- om mijn vriend een plezier te doen in de eerste instantie, maar ik vind het ook leuk om te doen, dus ook nooit spijt van gehad.
- tis best lekker
- zo vaak ik mijn vriend per week kan zien
- beide. aftrekken krijg ik na een tijd een lamme arm van en van pijpen lamme kaken dus we wisselen af
- ik slik het weleens door, maar niet zo heel vaak. meestal mag vriend bepalen waar die z'n zooitje spuit en als hij wil dat ik het in mijn mond neem en doorslik...nou,ok,goed dan. ik vind het niet bijzonder lekker, maar ook niet vies, dus niet zo erg om door te slikken.
__________________
mmm skyscraper i love you
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 16:27
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?
Ja
- Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?
Verschillende redenen: zin in, plezier doen, kan van alles zijn. Maar als ik er geen zin in heb doe ik het ook niet.
- Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?
Ligt er een beetje aan bij wie en in hoeverre ik er zin in heb om het te doen.
- Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?
Geen vast aantal
- Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen?
Ligt er weer aan bij wie en waar ik meer zin in heb
- Slik je het ook altijd/vaak door of niet?
Nope
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 17:32
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
LoneLover schreef op 26-04-2005 @ 15:28 :


Ik ben van mening dat als het 'vies vinden' zwaarder doorweegt dan 'het ultieme genot dat ik mijn partner kan geven' er iets stevig verkeerd zit. [/B]
Ultiem genot... misschien een rare opmerking van me, maar ultiem genot kun je toch ook krijgen d.m.v aftrekken/neuken? Waarom dan per se ook nog eens pijpen?
Nog steeds vind ik het 1 van de domste redenen ooit om het voor zoiets ( en natuurlijk ook andere dingen...) uit te maken
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 17:34
Verwijderd
ik vraag me ook wel af hoe iemand nou kunt genieten van gepijpt worden, als-ie weet dat z'n vriend(in) ondertussen van 'm zit te gruwen...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 17:41
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Sarah schreef op 26-04-2005 @ 17:34 :
ik vraag me ook wel af hoe iemand nou kunt genieten van gepijpt worden, als-ie weet dat z'n vriend(in) ondertussen van 'm zit te gruwen...
Sommige vrouwen zeggen zoiets ook niet. Of pas te laat. Als 1 van de redenen om het uit te maken. Ik heb wel een paar vrouwen gekend via via die daar bijvoorbeeld problemen mee hadden en het deden omdat ze dachten "dat het zo hoorde" en alles, niet echt omdat ze er zelf zo'n zin in hadden...
En als een vrouw niets zegt/duidelijk maakt, tja, dan kan een man ook niet ruiken dat ze ervan gruwt
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 17:45
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 26-04-2005 @ 17:41 :
Sommige vrouwen zeggen zoiets ook niet. Of pas te laat. Als 1 van de redenen om het uit te maken. Ik heb wel een paar vrouwen gekend via via die daar bijvoorbeeld problemen mee hadden en het deden omdat ze dachten "dat het zo hoorde" en alles, niet echt omdat ze er zelf zo'n zin in hadden...
En als een vrouw niets zegt/duidelijk maakt, tja, dan kan een man ook niet ruiken dat ze ervan gruwt
Nah, als een vrouw alleen maar blind voor zich uit zit te pijpen zonder enig enthousiasme, dan hoeft het van mij ook al niet meer, heur...
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 17:46
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 26-04-2005 @ 17:41 :
Sommige vrouwen zeggen zoiets ook niet. Of pas te laat. Als 1 van de redenen om het uit te maken. Ik heb wel een paar vrouwen gekend via via die daar bijvoorbeeld problemen mee hadden en het deden omdat ze dachten "dat het zo hoorde" en alles, niet echt omdat ze er zelf zo'n zin in hadden...
En als een vrouw niets zegt/duidelijk maakt, tja, dan kan een man ook niet ruiken dat ze ervan gruwt
Niet ruiken misschien, maar hij is wel héél erg met zichzelf bezig als hij er niks van in de gaten zou hebben.. Als een vrouw ervan gruwelt, kan ze niet met overgave pijpen, dan kan ze zichzelf daar niet in geven. En als man zijnde, zeker binnen een relatie, heb je dat op gegeven moment toch wel in de gaten lijkt me.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 17:48
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 26-04-2005 @ 17:46 :
Niet ruiken misschien, maar hij is wel héél erg met zichzelf bezig als hij er niks van in de gaten zou hebben.. Als een vrouw ervan gruwelt, kan ze niet met overgave pijpen, dan kan ze zichzelf daar niet in geven. En als man zijnde, zeker binnen een relatie, heb je dat op gegeven moment toch wel in de gaten lijkt me.
Dat is ook nog een reden om het uit te maken. De onwetenheid/domheid van de man
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 17:50
Verwijderd
Voor de mannelijke forummers:
- Vindt je pijpen een belangrijk onderdeel in seks?
Ja, net als beffen, het hoort er gewoon bij..
Het is superlekker, en het geeft gewoon een intiem gevoel. net als bij beffen..
Je moet echter niet verplicht zijn om het terug te doen als een ander het bij je doet.
- Zou je het erg vinden als je vriendin dit altijd weigerde om bepaalde redenen? Zou je hier zonder kunnen?
Ik zou er wel van balen als ze zou weigeren. Het is tocj wel een major turn-off.. Maar als ze het niet zou durven of willen, dan leg ik me daar heus wel bij neer.. Ze moet het wel willen(en als het ff kan, ook leuk vinden), je moet allebei plezier hebben, seks is nog altijd met 2 mensen.
- Als zij het niet wilt, probeer je haar later dan wel eens te overtuigen/ over te halen om het wel te doen?
Ik probeer wel om de zoveel tijd weer eens het onderwerp te laten vallen. Maar niet dwingend ofzo.
- Als zij het "vies" vindt, hoe vat je dit dan op? Als beledigend of normaal?
Tot nu toe heeft nog niemand tegen me gezegd dat het vies was, maar als dat zou gebeuren zou ik dat niet beledigend opvatten. Ik zou er wel wat aan proberen te doen. (veel fruit eten doet wonderen )
- Als je vriendin nog nooit iemand heeft gepijpt, vind je het dan makkelijk om haar dit te "leren/ uit te leggen"?
Dat vind ik wel makkelijk ja.

Laatst gewijzigd op 26-04-2005 om 20:02.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 18:54
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 26-04-2005 @ 17:50 :
...
Jongen, je bent 18. Doe alsjeblieft wat aan je taalgebruik.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 19:08
juno
Avatar van juno
juno is offline
Pijpen is lekker om te doen, ik vind het gevoel van een zachte gladde maar toch harde piemel in mijn mond gewoon prettig, en ik merk hoe hij erop reageert: hij vindt het verrukkelijk!

Omdat ik aftrekken zo moeilijk vond, ben ik me op het pijpen gaan toeleggen, en ik ben er, al zeg ik het zelf, erg goed in geworden. Maar dat komt omdat ik er zelf ook plezier aan beleef. Ik doe het ook altijd, bij iedere vrijpartij, het hoort er gewoon bij. Soms alleen als voorspel., soms maak ik het af.

Een schone piemel is niet vies, en vies zaad...neuh, het is nooit vies. Soms zelfs ronduit lekker, en het machtsgevoel wat ik erbij heb, dat ik een man helemaal gek kan krijgen, dat hij helemaal hulpeloos is, is ook al fijn. Verder is het feit dat hij er zo vreselijk van geniet voor mij een enorme turn-on.

Laatst gewijzigd op 26-04-2005 om 22:19.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 19:28
*Finding*Niki*
Avatar van *Finding*Niki*
*Finding*Niki* is offline
Voor de vrouwelijke forummers:
- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?

Nee, Nog niet. Ik vind het toch iets heel intiems en ik heb nog geen erg serieuze en lange/intieme relatie met een jongen gehad en er zijn momenten geweest dat ik het wel wilde,mara gewoon niet durfde en dus niet kon (blokkeerde).
omdat ik bang was dat het vies was en dat ik het niet kan/kon (faalangst/prestatieangst[heb ik op elk gebied heel erg])
maar het zal er vast wel eens van komen
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 19:33
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
- Vind je pijpen een belangrijk onderdeel in seks?
Belangrijk klinkt een beetje raar, ik kan ook best zonder als je dat bedoelt, maar ik weiger het niet, zeg maar

- Zou je het erg vinden als je vriendin dit altijd weigerde om bepaalde redenen? Zou je hier zonder kunnen?
Als zij het echt niet wil doen, vind ik dat prima, het is jammer, maar ik houd niet minder van haar als ze het echt niet wilt.

- Als zij het niet wilt, probeer je haar later dan wel eens te overtuigen/ over te halen om het wel te doen?
Meestal vind ik dat zoiets spontaan moet gebeuren, ik zou het sowieso niet van haar verlangen of aan haar vragen. Dat vind ik bijna net zo erg als van die mensen die seks "plannen"...

- Als zij het "vies" vindt, hoe vat je dit dan op? Als beledigend of normaal?
Ligt eraan wat je met vies bedoelt, als het om smaak gaat, vind ik dat ze dat best mag vinden en zeggen, een beetje eerlijkheid kan geen kwaad.

- Als je vriendin nog nooit iemand heeft gepijpt, vind je het dan makkelijk om haar dit te "leren/ uit te leggen"?
Zo moeilijk is het niet, volgens mij. Je kunt elkaar in dat soort dingen best tips geven, dat maakt het ook extra leuk en lekker
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 20:11
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Voor de vrouwelijke forummers:
- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?
Ja
- Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?
Om mijn toenmalige vriend een plezier te doen, en ja ik heb er spijt van.
- Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?
Nee, maar dat komt denk ik ook door een niet zo prettig seksueel verleden. Misschien komt het er bij een vriend met veel geduld vanzelf weer van.

Rest van de vragen maar overgeslagen.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 22:37
Verwijderd
Voor de mannelijke forummers:
- Vindt je pijpen een belangrijk onderdeel in seks? nee, wel leuk

- Zou je het erg vinden als je vriendin dit altijd weigerde om bepaalde redenen? Zou je hier zonder kunnen?
kan wel zonder hoor

- Als zij het niet wilt, probeer je haar later dan wel eens te overtuigen/ over te halen om het wel te doen?
weet ik niet misschien wel

- Als zij het "vies" vindt, hoe vat je dit dan op? Als beledigend of normaal?
vraag wel waarom
- Als je vriendin nog nooit iemand heeft gepijpt, vind je het dan makkelijk om haar dit te "leren/ uit te leggen"?
ach zolang de tanden niet teveel gebruikt worden....
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 23:09
Verwijderd
Citaat:
LoneLover schreef op 26-04-2005 @ 15:28 :
Ik ben van mening dat als het 'vies vinden' zwaarder doorweegt dan 'het ultieme genot dat ik mijn partner kan geven' er iets stevig verkeerd zit.
Ik zou zeggen, als jouw "ultieme genot" voor jou belangrijker is dan het kutgevoel dat je vriendin krijgt door het jou te geven.. DAN zit er iets stevig mis!

Ik vraag me af of jij op je zou laten schijten door je vriendin, als zij daar "ultiem genot" uit zou kunnen halen..

You need a reality check, seriously. Dingen voor elkaar over hebben is één ding, maar dingen die je niet wilt (lees: die je ECHT niet wilt) tegen je zin doen voor een ander, gaat toch te ver?

Ik snap niet dat jij het je vriendin aan zou willen doen, om haar tegen dr zin in jou te laten pijpen. Ik snap, zoals al gezegd, ook niet dat je daar überhaupt van zou kunnen genieten..

Laatst gewijzigd op 26-04-2005 om 23:15.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 23:24
Verwijderd
Citaat:
LoneLover schreef op 26-04-2005 @ 15:28 :
Ik ben van mening dat als het 'vies vinden' zwaarder doorweegt dan 'het ultieme genot dat ik mijn partner kan geven' er iets stevig verkeerd zit.
Wat een onzin! Je laat je partner toch geen dingen tegen haar zin in doen? Als ik jouw vriendin was en ik zou moeten pijpen, zou ik er heel hard in bijten, dan is er zeker iets mis ja

Ontopic:
Wel eens gepijpt. Uit deels nieuwsgierigheid, deels toch een soort verplichting die ik het vond, deels omdat ik gedronken had.

Ik ben altijd ''tegen'' pijpen geweest. Ik weet niet, maar het heeft met nooit getrokken; niet omdat ik het vies vind, maar ik weet niet. Gewoon het idee; trouwens omgekeerd geld hetzelfde; beffen vind ik erg lekker, maar het idee vind ik verschikkelijk. Dus geen/ of iig erg weinig orale bevrediging in onze relatie.

Of ik het vies vond, niet echt, neutraal, maar zoals gezegd, voor het idee erachter of, ik weet niet wat het is.
Doe het dus, 1 keer per jaar, niet in weken uit te drukken . Verder slikken heb ik nooit gedaan.

Aftrekken vind ik dus zeker wel beter dan pijpen; maar echte seks wint (duh ).

- mijn vriend enik hebben hier natuurlijk regelmatig over gepraat, om het toch iets is waar ik best mee kan zitten. Mijn vriend en ik hebben er vrede mee, het is goed zo. Wij doen onze andere, eigen, wel lekkere dingen samen-
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 00:27
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
*Finding*Niki* schreef op 26-04-2005 @ 19:28 :
Voor de vrouwelijke forummers:
- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?

Nee, Nog niet. Ik vind het toch iets heel intiems en ik heb nog geen erg serieuze en lange/intieme relatie met een jongen gehad en er zijn momenten geweest dat ik het wel wilde,mara gewoon niet durfde en dus niet kon (blokkeerde).
omdat ik bang was dat het vies was en dat ik het niet kan/kon (faalangst/prestatieangst[heb ik op elk gebied heel erg])
maar het zal er vast wel eens van komen
Met dat blok heb ik ook mee te maken gehad, maar dan met aftrekken al door vroegere gebeurtenissen (denk ik gedeeltelijk). Hier ben ik wel ongeveer vanaf gekomen, maar ik denk dat als je blokkeert met pijpen, het veel en veel langer zal duren voordat het blok in je hoofd verdwijnt.


"- Zou je het erg vinden als je vriendin dit altijd weigerde om bepaalde redenen? Zou je hier zonder kunnen?
Als zij het echt niet wil doen, vind ik dat prima, het is jammer, maar ik houd niet minder van haar als ze het echt niet wilt.
"
Beste antwoord tot nu toe van Gimme more beer


Ik kan me ook wel vinden in mevrouwM. Het "idee", het plaatje ervan zeg maar is niet echt geweldig. En mond/tong werk is al helemaal een raar "vies" idee/gezicht. Veel mensen vinden dit alles zo dood normaal. Daar kan ik soms met m'n hoofd niet bij. Als je jezelf bijvoorbeeld op video zou zien, terwijl je al die dingen wat betreft voorspel/ orale seks doet, of er gewoon een voorstelling van maakt o.i.d, vind je het dan nog steeds zo "normaal"?

Niet dat ik daartegen ben, want het meeste doe ik ook natuurlijk. Maar ik sta er gewoon wat langer bij stil / denk er meer over na dan de gemiddelde persoon gok ik.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 09:35
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 26-04-2005 @ 12:18 :
Ik heb geen idee of dit topic al een keer is gepasseerd, maar wat is jouw mening hierover?

Voor de vrouwelijke forummers:
- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?
( indien je deze vraag met "nee" beantwoord, kun je de rest overslaan of : ben je wel van plan het ooit nog te doen of niet? Beargumenteer je antwoord)
- Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?
- Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?
- Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?
- Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen?
- Slik je het ook altijd/vaak door of niet?

- ja
- Ik deed het eerst niet ( beetje faalangst, viezig etc.), maar ik merkte wel dat mijn vriend het "mistte" zeg maar. Niet omdat hij dat letterlijk zei, maar dat wist ik gewoon. Op een gegeven moment maakte mij het ook niet meer uit, ik was niet vies van hem en als iets fout ging kon ik het altijd natuurlijk leren. Dus voornamelijk om mijn vriend te plezieren en zelf te experimenteren.
Ik heb er nooit spijt van gehad, blij dat ik het gedaan heb, nu vind ik het een turn-on!
-ja, lekker, plezierig, heerlijk om je vriend te zien kronkelen.
- 2 a 3 keer
-afwisselend, de combi
-vang het op, slik het niet.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 15:34
LoneLover
LoneLover is offline
Hmmm, wat hebben jullie allemaal toch snel een oordeel klaar. Stuk voor stuk trekken jullie conclusies die totaal niet kloppen.

Bijvoorbeeld: (Shitonya)

"Ultiem genot... misschien een rare opmerking van me, maar ultiem genot kun je toch ook krijgen d.m.v aftrekken/neuken? Waarom dan per se ook nog eens pijpen?
Nog steeds vind ik het 1 van de domste redenen ooit om het voor zoiets ( en natuurlijk ook andere dingen...) uit te maken"

Zin 1 slaat op niks, omdat je cola lekker vind moet je voor de rest maar nooit meer iets anders drinken dat je ook lekker vind ? Persoonlijk ervaar ik pijpen als iets dat met niets anders te substitueren is.

Je hebt voor jezelf ondertussen ook al uitgemaakt dat het niet willen pijpen de hoofdreden was om de relatie te beïndigen. Nogmaals, het was een redentje tussen vele andere veel belangerijke redenen. Ik ben zo goed als 3 jaar samen gebleven met haar Dat zou nooit het geval geweest zijn moest het niet willen pijpen een doorslag gevende reden zijn om het uit te maken.

Nog een voorbeeld: (MevrouwM)

"Wat een onzin! Je laat je partner toch geen dingen tegen haar zin in doen? Als ik jouw vriendin was en ik zou moeten pijpen, zou ik er heel hard in bijten, dan is er zeker iets mis ja"

Moeten ???

*zucht*

Weer zo iemand die vind dat je nooit iets mag doen tgene je zin. 80% van de vrouwen antwoord anders toch duidelijk dat ze pijpen op zich maar niks vinden maar het wel graag doen vanwege het plezier dat ze hun partenr geven. Moeten die dat dan allemaal laten omdat ze dat eigenlijk niet graag doen maar toch doen uit liefde ???
__________________
Life is a bitch and then you die
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 15:56
Nash
Nash is offline
Voor de mannelijke forummers:
- Vindt je pijpen een belangrijk onderdeel in seks?
- Zou je het erg vinden als je vriendin dit altijd weigerde om bepaalde redenen? Zou je hier zonder kunnen?
- Als zij het niet wilt, probeer je haar later dan wel eens te overtuigen/ over te halen om het wel te doen?
- Als zij het "vies" vindt, hoe vat je dit dan op? Als beledigend of normaal?
- Als je vriendin nog nooit iemand heeft gepijpt, vind je het dan makkelijk om haar dit te "leren/ uit te leggen"?

1) Het is plezierig om gepijpt te worden
2)nee seks is iets leuks en je moet niet iets doen tegen je zin in.
3,4) Ik vind het prima als een meisje zegt dat ze het vies vind, maar dan moet ze het wel eerst een keer geprobeerd hebben.
Dat gelul van tevoren vind ik nergens op slaan eerlijk gezegd.
5) it's all in the game
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 16:01
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
LoneLover schreef op 27-04-2005 @ 15:34 :
Weer zo iemand die vind dat je nooit iets mag doen tgene je zin. 80% van de vrouwen antwoord anders toch duidelijk dat ze pijpen op zich maar niks vinden maar het wel graag doen vanwege het plezier dat ze hun partenr geven. Moeten die dat dan allemaal laten omdat ze dat eigenlijk niet graag doen maar toch doen uit liefde ???
Deze vrouwen nemen een aantal facetten in overweging en komen tot de eindconclusie dat ze WEL willen pijpen, al is het dan niet vanwege eigen genot. Dat is een wereld van verschil met mensen die tot de conclusie komen dat ze niet willen pijpen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 16:24
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
kvind pijpen wel leuk om te doen. Het is leuk om een jongen te horen en zien genieten. Ik vind wel dat het bij sex hoort. Soms als voorspel en soms gewoon alleen pijpen.
Als het heeeel lang duurt voordat hij komt gaat bij mij de lol er wel af, maar ik vind het eigenlijk wel leuk om te doen. En de grootte is ook belangrijk. Als een jongen een grote penis heeft dan hou ik het minder lang vol, en krijg ik eerder zere kaken.
Ik slik het ook altijd wel (als ik hem laat komen) anders geeft het alleen nog maar meer rotzooi. En als je het meteen doorslikt proef je er weinig van.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 16:36
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
Pijpen, I don't give a shit. Nooit echt van genoten.
__________________
Sterf, kuthoer.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 16:44
Tiks
Tiks is offline
Voor de vrouwelijke forummers:
- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?

Ja

- Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?
Waarom ik het deed? Omdat ik er zelf zo van geniet? Nee, duh, om hem te laten genieten. Omdat ik het geweldig vind om hem helemaal gek te maken. Spijt gehad? Nope, nooit.

- Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?
Nee, écht lekker niet natuurlijk. Ik vind het niet erg om te doen, ik vind het zelfs leuker dan 'niet erg'.

- Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?
Geen idee, 4 keer ofzo?

- Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen?
Ik vind pijpen beter dan aftrekken, omdat hij dan meer geniet, en ik ook het gevoel heb dat ik pijpen beter kan dan aftrekken

- Slik je het ook altijd/vaak door of niet?
In het begin niet, omdat hij het niet van me durfde te vragen. Sinds ik het zelf heb aangeboden, doe ik het wel.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 16:58
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Voor de mannelijke forummers:
- Vindt je pijpen een belangrijk onderdeel in seks?

Niet echt

- Zou je het erg vinden als je vriendin dit altijd weigerde om bepaalde redenen? Zou je hier zonder kunnen?

Ja, ik zou zonder kunnen. Bovendien moet ik eerst weer een vriendin vinden.

- Als zij het niet wilt, probeer je haar later dan wel eens te overtuigen/ over te halen om het wel te doen?

Nee, respect voor mijn vriendin's mening is 't belangrijkste zo ongeveer dat er is voor mij.

- Als zij het "vies" vindt, hoe vat je dit dan op? Als beledigend of normaal?

Ik zou zelf over m'n nek gaan bij de gedachte 't te doen/doorslikken e.d. Dus waarom zou ik 't raar vinden als zij dat vind?

- Als je vriendin nog nooit iemand heeft gepijpt, vind je het dan makkelijk om haar dit te "leren/ uit te leggen"?

Niet makkelijk om uit te leggen. Ik zou haar vooral proberen tips te geven 'along the way' (ik blijf toch wel bij bewustzijn). "t probleem is wel dat ze daar onzeker van lijken te worden, maar ik zou ook niet weten hoe 't anders kan (ik ga echt niet fake lopen schreeuwen ofzo)
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 17:08
Tiks
Tiks is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 27-04-2005 @ 16:58 :
(ik ga echt niet fake lopen schreeuwen ofzo)
Heb je dat niet eens over voor het zelfvertrouwen van je vriendin? Tsss...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 17:25
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Voor de vrouwelijke forummers:
- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?
Ja, alleen mijn huidige vriendje
- Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?
Omdat ik ervan overtuigd was er een natuurtalent in te zijn en om mijn vriendje te plezieren, natuurlijk geen spijt.
- Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?
Ligt eraan waarje het mee vergelijkt Maar het is totaal niet vies en leuk om je vriendje dan te zien.
- Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?
Ehm 1 keer ofzo, als ik bij mijn vriend blijf slapen, soms niet
- Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen?
Aftrekken is wel makkelijker maar ik denk dat ik met pijpen mijn vriendje een groter plezier doen.
- Slik je het ook altijd/vaak door of niet?
Ik slik het meestal wel door, bespaart de rommel
__________________
;-)
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 17:55
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 26-04-2005 @ 12:18 :

Voor de mannelijke forummers:
- Vindt je pijpen een belangrijk onderdeel in seks?
- Zou je het erg vinden als je vriendin dit altijd weigerde om bepaalde redenen? Zou je hier zonder kunnen?
- Als zij het niet wilt, probeer je haar later dan wel eens te overtuigen/ over te halen om het wel te doen?
- Als zij het "vies" vindt, hoe vat je dit dan op? Als beledigend of normaal?
- Als je vriendin nog nooit iemand heeft gepijpt, vind je het dan makkelijk om haar dit te "leren/ uit te leggen"?
niet erg belangrijk, wel erg leuk. maar zonder kan ook goed..dus als ze het niet wil, dan niet. en ik kan me niet voorstellen dat het niet vies zou zijn dus als ze het vies vindt ga ik daar niet moeilijk over lopen doen.

verder valt t me op dat de meeste jongens kennelijk allemaal klaarkomen, dat heb ik echt bijna nooit
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 17:59
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
little nemo schreef op 27-04-2005 @ 17:55 :

verder valt t me op dat de meeste jongens kennelijk allemaal klaarkomen, dat heb ik echt bijna nooit
Daar verbaasde een trouwe lezer anex een vriend van mij zich dus ookal over.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 18:01
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
HvJ schreef op 27-04-2005 @ 17:59 :
Daar verbaasde een trouwe lezer anex een vriend van mij zich dus ookal over.
misschien faken die jongens het wel
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Eikel beetje ongevoelig
Records070
14 18-07-2011 17:03
Seksualiteit het hoofd vasthouden van het meisje...omdat?
Dionysus
140 25-04-2006 15:47
Seksualiteit Beffen: jouw mening
Shitonya
333 09-08-2005 13:41
Seksualiteit Fisten, jouw mening
Bruut
2 26-04-2005 23:38
Muziek Wat is jullie favo groep?
Verwijderd
500 15-11-2004 20:38
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 19:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53.