Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2006, 21:58
Dionysus
Dionysus is offline
Vernam afgelopen week tijdens het pikken van een terrasje het volgende van een meid. Ze vroeg zich af waarom mannen "altijd" het hoofd vasthouden als ze hem aan het pijpen was....


TS: het enige wat bij me te binnen schiet is dat het iets te maken moet hebben met macht ofzo...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 22:03
Snuitermans
Snuitermans is offline
Omdat je dan je leuter diep achter in haar keel kan drukken terwijl ze dat niet wilt?
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 22:10
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
Macht lijkt me ja. Ik zou het nooit doen, tenzij me verteld wordt dat hier prijs op gesteld wordt
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 22:10
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Kan met macht te maken hebben, kan ermee te maken hebben dat hij zich ergens aan vast wil grijpen, lichamelijk contact wil houden, kan ermee te maken hebben dat hij op die manier aanwijzingen geeft wb snelheid en beweging, kan van alles zijn.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low

Laatst gewijzigd op 11-04-2006 om 22:22.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 22:13
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Die van mij niet, tief op met dat vasthouden.

Mijn ex vond het wel leuk, ik vond het leuk om dan even te stoppen. ^^
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 22:16
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik denk dat het ook te maken heeft met contact. Het is het enige lichaamsdeel dat je kan "vasthouden", dat in de buurt zit.
Ik streel ook door het haar van een jongen als ie... you know Kwestie van er niet te liggen en niks te doen, ff laten merken dat je er nog bent he
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 22:49
Nocturnal
Avatar van Nocturnal
Nocturnal is offline
Het begint inderdaad vaak met het strelen der kapsel, en als je hand dan toch op haar hoofd ligt kun je evengoed ook even aangeven wat je een lekker tempo vindt...
__________________
𝑱𝑬 𝑴𝑶𝑬𝑫𝑬𝑹
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 22:59
Gladiathor
Avatar van Gladiathor
Gladiathor is offline
Nou, echt vastpakken niet hoor.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 23:08
Estar
Estar is offline
Macht is geil ofzo
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 23:10
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
nog NOOIT meegemaakt.

Hij houdt alleen mijn arm vast, en als ik merk dat hij steeda harder begint te knijpen, dan weet ik hoe 'ver' hij al is
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 23:35
Verwijderd
Hoezo denken veel mensen dat iedere ding dat een man doet of zegt tijdens de seks te maken heeft met macht?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 23:54
Verwijderd
Hoofd vasthouden omdat je daar mooi bij komt? Omdat je toch op een bepaalde manier wilt bijsturen/tempo bepalen? Geen idee, ik haak mijn handen ook wel eens in zíjn haar. Klauwt lekker.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 06:23
Estar
Estar is offline
Citaat:
Nala schreef op 12-04-2006 @ 00:35 :
Hoezo denken veel mensen dat iedere ding dat een man doet of zegt tijdens de seks te maken heeft met macht?
Omdat mijn vriend die neiging ook heeft en toe heeft gegeven dat het een deel met macht te maken heeft?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 08:07
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 12-04-2006 @ 07:23 :
Omdat mijn vriend die neiging ook heeft en toe heeft gegeven dat het een deel met macht te maken heeft?
Dus dan is dat bij elke man zo.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 08:28
Gladiathor
Avatar van Gladiathor
Gladiathor is offline
Citaat:
Nala schreef op 12-04-2006 @ 00:35 :
Hoezo denken veel mensen dat iedere ding dat een man doet of zegt tijdens de seks te maken heeft met macht?
Omdat mannen van nature geilen op macht en vrouwen geilen op de macht die een man heeft.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 09:17
Midget
Avatar van Midget
Midget is offline
wat zijn vrouwen toch negatief in dit topic......


3 redenen

#1 om via de handen nog enigzins in contact te staan met je partner, op een lieve manier bijv door haar te *aaien*

#2 om te zorgen dat haar plukjes haar niet voor der gezicht komen te hangen, dit is irritant

#3 je moet je handen toch ergens kwijt, en ik zelf vind het stom als je handen maar gewoon nutteloos langs je lichaam hangen, of liggen. tijdens de seks gebruikt een vrouw haar handen toch ook weleens om die rede?


enne, voor diegene die de handen op het hoofd doen om het tempo aan te geven...
dat is toch alleen maar handig? hij blij want het is lekker, jij blij, omdat je weet dat de moeite die je erin stopt niet voor niets is.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 09:24
Streepjescode
Avatar van Streepjescode
Streepjescode is offline
M'n haar strelen mag, maar zodra het echt vastpakken word haak ik af. Heeft bij mannen toch vaak (misschien onbewust) te maken met 'beetje dieper nog... zo ja..' ofzo. En dat bepaal ik liever zelf. Als 'ie je hoofd gaat bewegen, of juist stilhouden zodat hij kan stoten, ik vind dat heel onprettig. Ik was hem toch aan het plezieren? Dan is het net of ik er niet meer ben, alleen nog maar een vochtig gat om z'n lul in te steken. Vind ik niets.
__________________
you fluttered struggling between two waves in the air now...and then under the water and out again...a fish...a bird...a fin thing...a wing thing...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 09:28
Streepjescode
Avatar van Streepjescode
Streepjescode is offline
Midget: misschien omdat de meeste vrouwen hier wel eens meegemaakt hebben dat 'handen op haar hoofd' overging in 'vasthouden om te sturen' of zelfs 'stilhouden dan kan ik haar mond neuken'.

Misschien moet je zelf eens zo'n ding in je keel gehad hebben om te begrijpen dat dat heel onplezierig is, en niet alleen lichamelijk.

En als het sneller moet of anders of wat dan ook dan hoor ik het graag. Dat is nog veel geiler, om te horen wat het met hem doet.
__________________
you fluttered struggling between two waves in the air now...and then under the water and out again...a fish...a bird...a fin thing...a wing thing...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 09:35
Mousse
Avatar van Mousse
Mousse is offline
het is onzin dat dat altijd gebeurd, heb ook jongens meegemaakt die het niet deden.
Maar ik vind het niet erg, zie het als een teken dat hij ligt te genieten en net iets meer sturing aan mn hoofd wil geven om de diepte en het tempo iets beter te bepalen. Maar ook gewoon dat hij contact met mij wil hebben, een hoofd is dan toch anders dan bijvoorbeeld handen op een arm of de rug.

Ik zie nog steeds niet in waarom de man zich juist machtig voelt als hij gepijpt wordt. Je kan het ook andersom draaien; de vrouw heeft de piemel in de mond en kan hem zo gek maken als Zij wil, om nog maar niet te spreken over de gemene dingen die ze kan doen. Ik vind dat veel meer macht.
__________________
if you cannot remember your past, you might repeat your mistakes
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 09:37
Gladiathor
Avatar van Gladiathor
Gladiathor is offline
Citaat:
Streepjescode schreef op 12-04-2006 @ 10:28 :
Midget: misschien omdat de meeste vrouwen hier wel eens meegemaakt hebben dat 'handen op haar hoofd' overging in 'vasthouden om te sturen' of zelfs 'stilhouden dan kan ik haar mond neuken'.

Misschien moet je zelf eens zo'n ding in je keel gehad hebben om te begrijpen dat dat heel onplezierig is, en niet alleen lichamelijk.

En als het sneller moet of anders of wat dan ook dan hoor ik het graag. Dat is nog veel geiler, om te horen wat het met hem doet.
Pijpen gaat niet om jou maar om hem. Dus als hij het daarbij geiler vindt om je hoofd vast te pakken en je vindt het niets, dan moet je niet pijpen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 09:49
Lelle_*
Avatar van Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
Gladiathor schreef op 12-04-2006 @ 10:37 :
Pijpen gaat niet om jou maar om hem. Dus als hij het daarbij geiler vindt om je hoofd vast te pakken en je vindt het niets, dan moet je niet pijpen.
Huh? Dat lijkt me toch iets waar je dan over kan praten.. ? Het houdt dan niet in een keer op?

Ik ben het met streepjescode eens. Als ik me zelf ergens niet prettig bij voel op de manier waarop dingen gaan, dan geef ik dat aan en dan gebeurt het niet. We vinden vast wel een manier waarop we het allebei prettig vinden Mijn vriend mag best mn hoofd strelen, of door mijn haren gaan met zijn handen. Soms houdt hij mijn hoofd lichtjes vast, maar meer omdat hij anders ook niet waar hij zn handen moet laten en om contact met me te blijven maken. En dat vind ik prima.
__________________
Van sommige mensen kun je niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 10:28
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik heb laten weten dat ik dat niet op prijsstel!
Het voelt voor mij dat ik de controle kwijt ben, en aangezien hij nog wel is met zn heupen beweegt betekent dat hij echt te diep kan komen! Wat dus bijna kotsen betekent...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Gladiathor schreef op 12-04-2006 @ 10:37 :
Pijpen gaat niet om jou maar om hem. Dus als hij het daarbij geiler vindt om je hoofd vast te pakken en je vindt het niets, dan moet je niet pijpen.
als je seks wil waarbij het alleen om jou gaat dan ga je maar lekker rukken, als er twee mensen meedoen gaat het altijd om allebei

Ehm, mij is het nooit gebeurd dat iemand mijn hoofd vasthield, eigenlijk. Mijn vriend aait wel eens over mijn haar ofzo, maar dat is geen vasthouden. Lijkt me ook niet handig, je kunt toch niet goed bewegen als iemand je hoofd vasthoudt?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 10:45
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
idd k ga voor het haren uit het gezicht houden en tempo aangeven
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 10:51
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Gladiathor schreef op 12-04-2006 @ 10:37 :
Pijpen gaat niet om jou maar om hem. Dus als hij het daarbij geiler vindt om je hoofd vast te pakken en je vindt het niets, dan moet je niet pijpen.
Gelukkig zullen wij jou nooit pijpen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 11:04
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Gladiathor schreef op 12-04-2006 @ 10:37 :
Pijpen gaat niet om jou maar om hem. Dus als hij het daarbij geiler vindt om je hoofd vast te pakken en je vindt het niets, dan moet je niet pijpen.
Ik hoop dat je vriendin (als je die hebt) dit leest en denkt:

ok, dan niet
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 11:50
Verwijderd
Zelf hou ik ook nooit het hoofd van een meisje vast. Zie er het nut niet van in. Ze pijpt zo diep als ze zelf wil, ik kan er wel met mn hand op gaan duwen 'dieper kreng', maar waarom zou ik. Tis leuk als ze zelf superdiep gaat, en vooral als ze dat doet op een moment dat ik het niet verwacht. De lol is er juist(voor mij dan) helemaal vanaf als ik dr zou moeten dwingen om mij op manier x of y te pijpen. Het gaat juist om het onverwachtte, en om het genieten van hoe ik gepijpt wordt door mn vriendin. Als ik perse wil bepalen onder welke hoek en hoe lang en snel ze gaat pijpen, kan ik net zo goed 2 ribben weg laten halen en het zelf gaan doen toch?
Probleem is wel dat je dan soms ff niet weet waar je je handen moet laten, dus dan ga ik maar gewoon over dr rug strelen.. Als ik haar hoofd wel vasthoud dan is het meer om haar gewoon door dr haar te kroelen enzo, heeft in ieder geval weinig met macht te maken.


Dan wil ik bij deze de vraag ook meteen even omdraaien,
want tijdens het beffen houdt mijn mijn vriendin mijn hoofd namelijk wel vast.(niet dat ik dat erg vind, zelfs wel opwindend juist). En nee, dat is niet omdat ik dr navel bef en zij me dus de goeie kant op moet wijzen. Vaak doet ze het als ik al een tijdje bezig ben, en drukt ze me eigenlijk gewoon nog even iets euh, steviger tussen dr benen.
Hoe zit dat bij jullie meiden dan? is dat wel een gevoel van macht? of dat wij gewoon absoluut niet mogen stoppen?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 11:52
Verwijderd
Als het maar niet te ruw/dwingerig gebeurt, want dat kan flink irritant worden. En ja, zal wel tempo-aangeven zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 12:11
Estar
Estar is offline
Citaat:
Mortification schreef op 12-04-2006 @ 09:07 :
Dus dan is dat bij elke man zo.
Dat zeg ik niet, ik denk wel dat het bij de meeste zo is ja.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Gladiathor schreef op 12-04-2006 @ 10:37 :
Pijpen gaat niet om jou maar om hem. Dus als hij het daarbij geiler vindt om je hoofd vast te pakken en je vindt het niets, dan moet je niet pijpen.
wat Kruimel zegt.

Ik kan niet wachten totdat jij iemand beft die het heerlijk vindt je in je gezicht te slaan als je bezig bent.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 12:31
Verwijderd
Zolang ie door mn haar kriebelt etc vind ik t niet erg. Maar echt mijn hoofd vasthouden moet ie niet doen
Ik bepaal zelf wel hoe of wat. Als hij iets lekker vindt of ander wil dan zegt hij dat maar

Zelf kroel ik soms gewoon door zijn haar ofzo. Toch idd dat beetje contact.
@Thijsjuh-ijsjuh: Denk dat laatste ja. Dat je dan niet mag stoppen Maar dat kun je het beste aan haar vragen Voor mij zou dat wel gelden
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 12:44
Verwijderd
Als iemand echt aan mijn hoofd gaat zitten sjorren dan bekijkt hij het maar hoor

Op zo'n moment hoor je toch juist als vrouw de baas te zijn?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Kristaco schreef op 12-04-2006 @ 13:44 :
Als iemand echt aan mijn hoofd gaat zitten sjorren dan bekijkt hij het maar hoor

Op zo'n moment hoor je toch juist als vrouw de baas te zijn?
Kan toch ook, als je maar goed doorbijt.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Gladiathor schreef op 12-04-2006 @ 10:37 :
Pijpen gaat niet om jou maar om hem. Dus als hij het daarbij geiler vindt om je hoofd vast te pakken en je vindt het niets, dan moet je niet pijpen.
Weinig kans dat iemand jou zo wil pijpen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 13:28
Verwijderd
Ik hou zelden haar hoofd echt vast, ik weet dat ze dat vervelend vindt, maar soms kan ik het niet laten ivm geiligheid. Meestal ist gewoon haar haar uit de weg houden, kan je tenminste toekijken
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 13:39
Midget
Avatar van Midget
Midget is offline
Citaat:
Streepjescode schreef op 12-04-2006 @ 10:28 :
Midget: misschien omdat de meeste vrouwen hier wel eens meegemaakt hebben dat 'handen op haar hoofd' overging in 'vasthouden om te sturen'
vasthouden of sturen. Kan net zo zijn als een man die een vrouw beft, of neukt en dan gestuurd wordt door de vrouw. alleen maar behulpzaam dus, en niet denigrerend


Citaat:
of zelfs 'stilhouden dan kan ik haar mond neuken'.
dat zie ik zelf al vrouw onvriendelijk, tenzij ze het zelf prima vind. dat kan ik me moeilijk voorstellen, maarja je hebt altijd uitzonderingen.
als het op een vervelende manier gebeurd, zie ik het ook als een soort hoofdneuken ofzo, nja dat vind ik echt gewoon echt naar voor het meisje, en daar krijg ik nou een slappe van.


Citaat:
Misschien moet je zelf eens zo'n ding in je keel gehad hebben om te begrijpen dat dat heel onplezierig is, en niet alleen lichamelijk.
of misschien kan ik dat zelf ook wel voorstellen?
zowieso hangt het wel af welke jongen je treft natuurlijk, zoals hierboven door sommige omschreven, hebben sommige meisjes ook gewoon een lief vriendje en niet een op macht beluste asosociale lompe boer.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Midget schreef op 12-04-2006 @ 14:39 :
vasthouden of sturen. Kan net zo zijn als een man die een vrouw beft, of neukt en dan gestuurd wordt door de vrouw. alleen maar behulpzaam dus, en niet denigrerend



dat zie ik zelf al vrouw onvriendelijk, tenzij ze het zelf prima vind. dat kan ik me moeilijk voorstellen, maarja je hebt altijd uitzonderingen.
als het op een vervelende manier gebeurd, zie ik het ook als een soort hoofdneuken ofzo, nja dat vind ik echt gewoon echt naar voor het meisje, en daar krijg ik nou een slappe van.




of misschien kan ik dat zelf ook wel voorstellen?
zowieso hangt het wel af welke jongen je treft natuurlijk, zoals hierboven door sommige omschreven, hebben sommige meisjes ook gewoon een lief vriendje en niet een op macht beluste asosociale lompe boer.
Kijk idd, op zo'n manier stoort het mij niet - als het maar niet vernederend voelt. Maar goed, kan me voorstellen dat je hoe dan ook claustrofobisch wordt van een hand op je hoofd en een lul in je keel, of het nou denigrerend bedoeld is of niet
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 14:16
Mara
Mara is offline
Die van mij doet dat niet. Wel door m'n haar gaan, maar niet m'n hoofd beethouden.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 14:24
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 12-04-2006 @ 14:07 :
Kan toch ook, als je maar goed doorbijt.
Jij meldt je aan?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 14:30
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Not done. Tenzij je dr keeltje wil neuken natuurlijk, maar dat lijkt me niks eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Kristaco schreef op 12-04-2006 @ 15:24 :
Jij meldt je aan?
Om te bijten of om doorgebeten te worden?

Vind je het heel erg als ik me voor beide opties afmeld?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 16:59
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Nala schreef op 12-04-2006 @ 00:35 :
Hoezo denken veel mensen dat iedere ding dat een man doet of zegt tijdens de seks te maken heeft met macht?
Een vrouw zit inderdaad in de 'machtspositie'.
En het is lekker om dan door haar haar te kroelen.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 17:36
Mariekje*
Mariekje* is offline
Kan verschillende redenen hebben natuurlijk. Sommigen doen het voor het machtsgevoel, om het tempo aan te geven, voor het lichaamscontact, of om de nodige haren uit de weg te houden (allemaal prima) en sommigen doen het natuurlijk omdat ze je ergens toe willen dwingen (en dan bijt ik).

Nevermind ik ben er niet zo moeilijk in, want zelfs als hij wel eens verder 'schiet' dan ik eigenlijk zou willen bevind IK me nog altijd in de machtspositie, mijn tanden zijn immers toch iets dichterbij dan hij zal verwachten. En als er iets heel vervelends gebeurd is het hem snel genoeg afgeleerd, denk dat ik dan altijd maar. Al is dat gelukkig nog niet zovaak nodig geweest.
Ik vind het overigens prima als m'n vriend mijn hoofd vasthoud, tijdens het pijpen, als hij dat fijn vind, zolang hij maar zorgt dat het voor ons beide leuk blijft, en hij redelijk op mijn signalen blijft letten. Alsin; niet mijn 'wegdrukkende' hand negeren, en ruimte geven tot normaal ademhalen.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 17:41
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Midget schreef op 12-04-2006 @ 10:17 :
wat zijn vrouwen toch negatief in dit topic......


3 redenen

#1 om via de handen nog enigzins in contact te staan met je partner, op een lieve manier bijv door haar te *aaien*

#2 om te zorgen dat haar plukjes haar niet voor der gezicht komen te hangen, dit is irritant

#3 je moet je handen toch ergens kwijt, en ik zelf vind het stom als je handen maar gewoon nutteloos langs je lichaam hangen, of liggen. tijdens de seks gebruikt een vrouw haar handen toch ook weleens om die rede?
Kijk, jij hebt het door

Vooral het uit mijn gezicht houden van mijn haar vind ik zelf erg prettig. Pijpen terwijl ik continu ook op mijn eigen haar loopt te sabbelen, is niet lekker. Bovendien ziet dat er voor hem ook wat charmanter uit, zo kan hij tenminste nog kijken naar wat ik doe als hij dat zou willen. Mijn haar/hoofd vasthouden om op die manier de controle te hebben, doet hij nooit. Ben ik wel blij om, ik ben een grote meid, kan het prima zelf en daar is hij het roerend mee eens.

Verder hangt het maar net van de manier af waarop ik hem pijp, of zijn handen op mijn hoofd zijn enige contact met mij vormen. Vaak dwalen zijn handen ook over de rest van mijn lichaam als hij daar bij kan. Maar anders zijn mijn haren en gezicht toch wel favoriet.

Ik zit ook vaak wel aan zijn haar, vind het lekker om daar met mijn handen doorheen te gaan, beetje kneden enzo
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 17:54
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Gladiathor schreef op 12-04-2006 @ 10:37 :
Pijpen gaat niet om jou maar om hem. Dus als hij het daarbij geiler vindt om je hoofd vast te pakken en je vindt het niets, dan moet je niet pijpen.
Pijpen gaat helemaal niet om hem noch om mij, maar om ons beide. Pijpen doe ik met het idee hem te plezieren, maar ook mezelf, simpelweg omdat ik het leuk vind om te doen.

Nu ben ik niet zo snel onder de indruk van al die 'beetpak-scences' maar egoïsme in bed is in mijn ogen maar tot op zekere hoogte geoorloofd, en dat van jou gaat in mijn ogen te ver. Maar mocht je interesse hebben dan mag je langskomen hoor; Dan praat je volgende week wel anders.

Maar inderdaad, als het op jouw manier moet dan pijp ik ook niet nee.

*Hoopt dat het huidige vriendinnetje/scharrel het leest, zich bedenkt of gewoon voor een eerste hulp bezoekje weet te zorgen... *
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 18:00
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 12-04-2006 @ 12:50 :

Dan wil ik bij deze de vraag ook meteen even omdraaien,
want tijdens het beffen houdt mijn mijn vriendin mijn hoofd namelijk wel vast.(niet dat ik dat erg vind, zelfs wel opwindend juist). En nee, dat is niet omdat ik dr navel bef en zij me dus de goeie kant op moet wijzen. Vaak doet ze het als ik al een tijdje bezig ben, en drukt ze me eigenlijk gewoon nog even iets euh, steviger tussen dr benen.
Hoe zit dat bij jullie meiden dan? is dat wel een gevoel van macht? of dat wij gewoon absoluut niet mogen stoppen?
Ik vind het zelf totaal geen machtsgevoel geven, al komt het tegenwoordig nog wel eens voor dat ik zijn hoofd vasthoud. Echter wel op zo'n manier dat hij terugkan als hij dat wil, dus meer 'haren strelend'. Voor mij persoonlijk is het meer om richting aan te geven of om te zeggen 'Nu asjeblieft niet stoppen lieverd!', zegmaar.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 19:02
starfishie
starfishie is offline
Hm ik vind het zelf niet erg, en hij doet het ook alleen maar omdat hij weet dat ik het leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 19:42
Evelyne1988
Avatar van Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
ik heb dr eigenlijk helemaal geen moeite mee..
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Streepjescode schreef op 12-04-2006 @ 10:24 :
M'n haar strelen mag, maar zodra het echt vastpakken word haak ik af. Heeft bij mannen toch vaak (misschien onbewust) te maken met 'beetje dieper nog... zo ja..' ofzo. En dat bepaal ik liever zelf. Als 'ie je hoofd gaat bewegen, of juist stilhouden zodat hij kan stoten, ik vind dat heel onprettig. Ik was hem toch aan het plezieren? Dan is het net of ik er niet meer ben, alleen nog maar een vochtig gat om z'n lul in te steken. Vind ik niets.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 21:08
kenni
Avatar van kenni
kenni is offline
laat mijn hoofd gewoon maar los..

ik houd er sowieso niet van als jongens aan mijn haar zitten..
__________________
... it's driving me crazy...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #33
Verwijderd
500 25-05-2007 20:24
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Ronnie het medium
Verwijderd
10 27-04-2005 22:10
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Verhalen & Gedichten [Deel verhaal] Schaduw van de Nacht - Het gebroken Land
Raxia
5 08-06-2004 16:55
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40
ARTistiek verhaal
Verwijderd
20 22-10-2001 19:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15.