Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2010, 18:03
pieter16
pieter16 is offline
Ik ben een jongen van 16 jaar en zou een vakantiebaantje in het buitenland helmaal te gek vinden. Nou zit ik aleen met het probleem dat eigelijk bija lles een minimumleeftijd van 18 wordt gevraagd, weet iemand misschien een site ofzo waar ook voor een 16 jarige dergelijk vakantiewerk te vinden is
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2010, 08:13
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Veel hetzelfde werk als hier zoals in een klein winkeltje voor broodjes/groenten ed helpen met dingetjes. Supermarkten, schoonmaken dingen enzo kunnen toch wel?

Hang natuurlijk wel van het land af waar je heengaan. Maar dan moet je dan ook beetje uitzoeken. Kan me voorstellen dan ze er in Poppel niet zo moeilijk over doen, maar in takhteh pol er wel een probleem van maken. (google maps om te zien waar het ligt)
Met citaat reageren
Oud 01-03-2010, 10:19
Anki
Avatar van Anki
Anki is offline
Ik heb zelf 2 keer in het buitenland gewerkt. Ik weet alleen niet meer of ik toen 16 of 17 was. Ik heb op een camping gewerkt, dat was echt super leuk. Je kan in de horeca, of in de animatie. Je moet ff kijken bij RCN campings op google.
__________________
Tsja...nou zeg...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2010, 16:25
pieter16
pieter16 is offline
ik had al op campings gezocht maar in de animatie moet je overal 17 of 18 zijn, maar ik ga nog even verder zoeken

o ja, en "NaamInGebruik" bij dat soort werk krijg je geen kost en inwoning^^ dan verdien ik helemaal geen geld meer als ik hotel of camping moet zoeken^^
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Goed op je CV!
emmawatson225
28 17-05-2009 19:07
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen vakantiewerk in de buitenland
mucize
1 11-04-2003 13:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25.