Oud 23-05-2005, 19:22
Hayden
Hayden is offline
He

Laatst praatte ik met een goede vriendin van me, en vroeg haar mij te beschrijven. Ze zei toen een beetje stil, mysterieus zelfs, en daardoor een beetje "onbereikbaar" voor mensen, om mij te benaderen en te leren kennen zeg maar. Ik ben half aziatisch, dat speelt denk ik ook een beetje mee.

Nu ik het zo bedenk, is het inderdaad zo dat er niet snel contact met mij word gemaakt, maar ik contact maak met andere mensen (wat mij nog steeds lang niet altijd zo goed afgaat). Dat ik 'stil en mysterieus' overkom, had ik me ooit weleens vaag gerealiseerd, maar niet zo dat ik daarom onbereikbaar overkwam.

Heeft iemand dit ook? Hoe ga je ermee om, en hoe kom je een beetje daarvanaf, want ik vind het best vervelend.
__________________
Eigenaardigheden maken de mens (H)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2005, 20:17
dezeisvrij
Avatar van dezeisvrij
dezeisvrij is offline
Hmm,

Het is apart, maar sommige mensen hebben al een afkeer op kleurlingen (erg fout)

En dat je stil bent is waarschijnlijk een karakter trek van je, je bent erg verlegen of weet niet wat je moet doen in sommige situaties waardoor je dicht valt, behalve als je er jezelf goed op voor bereid.

Dat mysterieuze zou inderdaad met je afkomst te maken kunnen hebben, mensen zijn bang wat ze niet kennen en er zijn heel veel mensen die dat niet willen leren kennen. Zelf vind ik mysterieus altijd wel intressant, simpelweg omdat het apart is en minder snel saai wordt. Zou het mysterieuze ook als een groot compliment zien.

En wat betreft met contact maken, daar moet je gewoon geluk mee hebben bij de één gaat dat makkelijker dan de andere. Het ligt er gewoon aan wie je treft
__________________
Shit HappenDs... you know that
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 00:52
[H4L]speedfight
[H4L]speedfight is offline
ik zou als ik jou was je verkleden als popi de clown, er is immers niets mysterieus aan clowns, en als je je nou een beetje fatsoenlijk sminkt zien ze ook niet meer dat je half aziatisch bent

EN een clown is niet stil
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 00:56
3gg!3*4ng3rf!5t
Avatar van 3gg!3*4ng3rf!5t
3gg!3*4ng3rf!5t is offline
ik denk dat ik de oplossing niet weet.......
__________________
で起動すればを 英語で起動すれば
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 00:56
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
[H4L]speedfight schreef op 01-06-2005 @ 00:52 :
ik zou als ik jou was je verkleden als popi de clown, er is immers niets mysterieus aan clowns, en als je je nou een beetje fatsoenlijk sminkt zien ze ook niet meer dat je half aziatisch bent

EN een clown is niet stil
*fronst*
neem aan dat dit niet serieus is, en ook niet halfserieus.
laat dit meisje nu juist géén masker opzetten, en lekker zichzelf zijn!!

meid, met dat misterieuze is niks verkeerd! ik ben echt een open boek, dat is ook niet altijd even goed!!
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 00:59
3gg!3*4ng3rf!5t
Avatar van 3gg!3*4ng3rf!5t
3gg!3*4ng3rf!5t is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 01-06-2005 @ 00:56 :
*fronst*
neem aan dat dit niet serieus is, en ook niet halfserieus.
laat dit meisje nu juist géén masker opzetten, en lekker zichzelf zijn!!

meid, met dat misterieuze is niks verkeerd! ik ben echt een open boek, dat is ook niet altijd even goed!!
ik ben net een groentefreak als ik in het land van boer teun komkommers ga stelen

maar ja, idd, gewoon veel met nieuwe mensen praten / afspreken.. komt et vanzelf.. en als mensen je niet accepteren..? wat zal jou dat schelen, laat je niet gek maken
__________________
で起動すればを 英語で起動すれば
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 20:12
Verwijderd
Stil en misterieus hoeft helemaal niet negatief te zijn hoor, dat is een goede beschrijving van mijn beste vriendin, en juist daardoor vullen wij elkaar zo goed aan. Ikzelf word vaak ervan beschuldigd nooit stil te zijn en al mijn gevoelens aan iedereen laat zien, wat weer het tegenovergestelde is. Stil kan toch ook badachtzaam zijn, en dat is meestal een compliment. En misterieus, ach, dat betekend gewoon dat ze bij jou 'de bodem van de put' niet kan zien, en je dus totaal niet oppervlakkig bent. Een compliment toch?

Onbereikbaar geloof ik trouwens niet, alleen mischien niet de meest makkelijke persoon om te benaderen. So what? als je dan alleen gelaten wil worden ben je lekker alleen, en wil je gezelschap dan zoek jij anderen toch op? Als jij naar iemand toestapt en een gesprek begint ben je op dat moment juist heel goed te berijken, lijkt mij....

Love,
Elize
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59.