Oud 06-11-2013, 20:39
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
vorige topic

Spui verder uw complottheorieën en stemlijstjes!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Advertentie
Oud 06-11-2013, 20:42
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
tvp.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-11-2013, 20:43
Verwijderd
Inderdaad, de Spelleider PM'de me dat mijn switch niet meer is meegeteld.
Oud 06-11-2013, 20:43
Verwijderd
Ah fuck
Oud 06-11-2013, 20:44
Verwijderd
Blegh, ik weet niet of dit nu handig was Ik zag hem ook echt niet meer aankomen.
Oud 06-11-2013, 20:53
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
aaah wat een paniekeren was dat, hoop dat het gelukt is om duidelijke rijtjes te vormen...
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 06-11-2013, 21:48
Verwijderd
Ik heb nog even teruggelezen. Dit is er gebeurd: Lieveheersbeest vindt Aila verdachter dan Absinthe. Absinthe wil switchen als er meer mensen meegaan, en wijst dan op tijdnood. Tina en Tuttebel willen ook wel mee, waarna ze snel gaan stemmen.

Absinthe is vervolgens te laat, maar Lieveheersbeest + tuttebel gaan mee.

Ik ben heel benieuwd. Dit was een enorme noobactie, en alle betrokkenen zijn me een heel stuk verdachter geworden. Vooral Tina: "oh shit te laat" en Absinthe "oeps de tijd niet in de gaten gehouden" zijn voor mij een stuk verdachter geworden.

We zullen de uitslag maar af moeten wachten.
Oud 06-11-2013, 21:49
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Huh? Wie heeft nu op wie gestemd? Jemig wat een potje hebben jullie d'r van gemaakt. Maar is dit dan het lijstje?

Lusi/Q
Absinthe
Sigmund
LP
Eline
Neko

Absinthe
Lusi
Aila
Ietje
Tina

Aila
Tuttebel
Lieveheersbeest
Oud 06-11-2013, 21:50
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Citaat:
Ik heb nog even teruggelezen. Dit is er gebeurd: Lieveheersbeest vindt Aila verdachter dan Absinthe. Absinthe wil switchen als er meer mensen meegaan, en wijst dan op tijdnood. Tina en Tuttebel willen ook wel mee, waarna ze snel gaan stemmen.

Absinthe is vervolgens te laat, maar Lieveheersbeest + tuttebel gaan mee.

Ik ben heel benieuwd. Dit was een enorme noobactie, en alle betrokkenen zijn me een heel stuk verdachter geworden. Vooral Tina: "oh shit te laat" en Absinthe "oeps de tijd niet in de gaten gehouden" zijn voor mij een stuk verdachter geworden.

We zullen de uitslag maar af moeten wachten.
Ja inderdaad nOObactie of gewoon wolvenacties. Allemachtig.
Oud 06-11-2013, 21:51
Verwijderd
Ja dit was heel stom. Voor mijn stem maakt het niet veel uit, want ik had sowieso gestemd op iemand die er buiten zou vallen, en dan maakt het weinig uit of het Aila of Sigmund is.

Ik vond het wel raar dat mensen die het tien minuten van te voren nog over wisselen hadden in de laatste minuten niet meer kijken.
Oud 06-11-2013, 21:52
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
eeeh dit was echt een stomme move
ik had gewoon op absinthe moeten blijven staan.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 06-11-2013, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog even teruggelezen. Dit is er gebeurd: Lieveheersbeest vindt Aila verdachter dan Absinthe. Absinthe wil switchen als er meer mensen meegaan, en wijst dan op tijdnood. Tina en Tuttebel willen ook wel mee, waarna ze snel gaan stemmen.

Absinthe is vervolgens te laat, maar Lieveheersbeest + tuttebel gaan mee.

Ik ben heel benieuwd. Dit was een enorme noobactie, en alle betrokkenen zijn me een heel stuk verdachter geworden. Vooral Tina: "oh shit te laat" en Absinthe "oeps de tijd niet in de gaten gehouden" zijn voor mij een stuk verdachter geworden.

We zullen de uitslag maar af moeten wachten.
"de tijd niet in de gaten gehouden"? Ik zei dat ik niet had zien aankomen dat er nog geswitched ging worden en toen nog (meteen) mee wilde doen, maar niet door had dat ik daar toen al te laat mee was. Niet mijn woorden verdraaien asjeblief
Oud 06-11-2013, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Ja dit was heel stom. Voor mijn stem maakt het niet veel uit, want ik had sowieso gestemd op iemand die er buiten zou vallen, en dan maakt het weinig uit of het Aila of Sigmund is.

Ik vond het wel raar dat mensen die het tien minuten van te voren nog over wisselen hadden in de laatste minuten niet meer kijken.
Kom op, we waren toch al overeengekomen dat het met 3 geen zin had? Toen kwam er lastminute ineens een nummer 4, tuttebel, bij, en werd er ineens halsoverkop toch nog op aila gestemd.
Oud 06-11-2013, 21:57
Verwijderd
Nee dat is ook wel waar, maar ik zat echt te f5'en in de hoop dat jullie nog op tijd waren
Oud 06-11-2013, 21:59
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Nou fijn dat jullie zelf ook inzien dat het stom was. En wel allemaal naar elkaar wijzen dat het van de ander stom was, jaja.
Oud 06-11-2013, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Nee dat is ook wel waar, maar ik zat echt te f5'en in de hoop dat jullie nog op tijd waren
Ja, en ik werd twee minuten voor half negen geroepen om mijn zusje te helpen om boeken in dozen te doen.

Maar goed, wat gebeurd is, is gebeurd, ik heb geen zin om allemaal met het handje naar elkaar te wijzen.
Oud 06-11-2013, 22:14
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Het plan was er, vervelend dat het net niet gelukt is, maar ook geen enorme ramp. Waarschijnlijk kunnen we nog steeds wel wat uit de stemlijstjes tussen lusi en absinthe halen. Nu de uitslag afwachten
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 06-11-2013, 22:55
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Terwijl Absinthe op de bovenverdieping spreekwoordelijk probeerde chocola te maken van alle plotselinge doden in haar woning, waren woonkamer en keuken al verbazingwekkend schoon aan het worden. Er was ook al een gehaakte vitrage klaar, dat voor het keukenraam werd gehangen. Zo langzaamaan werd het tijd, in te richten zodat ze een fatsoenlijke maaltijd konden maken. ‘Iets met stoofvlees en bruine bonen, ofzo, ‘ meende Ietje. ‘En piepers’ knikte Phoebe enthousiast. Achter hen ging de deur open en dicht en werd regelmatig in en uit gelopen: de vaste bewoners van de villa hadden besloten zich weinig aan te trekken van de nieuwelingen. Ze maakten zich immers nuttig en waren geen bedreiging.
Sortjuh liep precies de kamer binnen en Aila wenkte hem bij zich. Jongens van zijn leeftijd maakten zich altijd graag haast om een boodschap te doen. ‘Jongeman, wij koken vanavond,’ zei ze, terwijl ze haar handtas tevoorschijn haalde uit de rollator van Ietje, ‘en daarvoor hebben we wat dingen nodig.’ Sortjuh zag graag geld, maar door Neko en Absinthe was hij ook grootgebracht als relatief eerlijk handelaar. Hij wist altijd te zorgen dat hij de grootst mogelijke profijt had. Hij kon het geld aannemen en er iets anders mee doen, of nu even het vertrouwen van deze dames winnen door de boodschap te doen, wellicht het wisselgeld mogen houden, en elke avond warm eten te krijgen. Sortjuh was een berekenende jongen en zijn neus stond wel naar stevige maaltijden. Hij knikte kort, zoals hij de rest altijd had zien doen. ‘Goed, behalve twee pond runderlap, vijf kilo piepers, een pakje roomboter en een grote zak snijboontjes, hebben we ook een fornuis of gasstelletje nodig, om op te koken. En een pan. Zou dit genoeg zijn?’ Ze stak hem honderd euro toe – niet veel voor een nieuw fornuis, maar Sortjuh kende mensen en betaalde niet per se de volle prijs. Het geld stopte hij veilig weg en hij perste zich langs Lisa/Q, die weer wakker geworden was, de deur uit om alle gevraagde spullen te halen.
Lisa had precies gezien waar het geld vandaan werd gehaald, en twijfelde – ging ze voor de handtas, waar misschien meer in zat, of voor het kind met de honderd euro? Ze wankelde even op haar dunne benen en liep toen gepoogd nonchalant de voordeur uit, achter Sortjuh aan.
Aila besloot intussen de ramen op de veranda te gaan zemen, en toen ze even later met een volle emmer sop naar buiten kwam hoorde ze vreemde geluiden uit het parkje komen. Ze hoorde een gedempte vrouwenstem sissen en schelden, en een kinderstem protesteerde. Zou het die alleraardigste jongen van zoeven zijn? Ze besloot erop af te gaan, voor de zekerheid – misschien was het toch beter om de politie in te schakelen als er iets gebeurde met het kind. Ze liet haar emmer vallen en rende op het bosje af.
Daar lag Lisa bovenop Sortjuh en probeerde hem uit alle macht in zijn zakken te graaien – ze was inderdaad op zoek naar het geld. ‘Het is van ons allemaal! Ze gaf het jou maar het is van ons! Geef hier!’ siste ze. ‘Blijf met je kenkertengels van me af, heks!’ riep Sortjuh. ‘POLITIE!’ gilde Aila.
Dat deed de andere twee verstijven. Op het moment dat ze dit woord geroepen had, was ze een gemeenschappelijke vijand geworden. Aila en Sortjuh vergaten hun onderlinge strijd en liepen op haar af. ‘Je roept in ons huis niet om politie, mevrouw,’ meende Sortjuh. Lisa was van het grovere geschut en wierp zich bovenop Aila – die zich niet zomaar liet omgooien. Toen de oude dame zich niet zomaar gewonnen gaf, probeerde Lisa haar te krabben, bijten en wurgen. Plotseling klonk een schot en zonk Aila ter aarde.
Sortjuh keek naar zijn handen – hij had niet raak willen schieten. Hij wilde in de lucht schieten. Of Lisa raken. Niet de oude dame. Hij balde zijn handen tot vuisten en rende weg. In de verte loeiden sirenes.
‘zo, jongedame, naar jou zijn we al een hele tijd op zoek,’ zei de politieagent die door een buurtbewoner was gebeld, naar aanleiding van de hulpkreet van Aila. ‘Niet alleen een junk en een dievegge, maar ook een moordenares? Jouw proces wordt een kor t proces, ben ik bang.’ ‘Ik ontken alles,’ snauwde Lisa en spuwde op de grond, terwijl de agent haar in de boeien sloeg en afvoerde naar het bureau.


Spoiler
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Ads door Google
Oud 06-11-2013, 22:57
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Gaaaaaaaf! Ik wist het wel!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 06-11-2013, 22:57
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Dus toch. Nou goed gedaan jullie en goed gedaan evilziener
Oud 06-11-2013, 22:59
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Ik zal proberen in het vervolg weer iets korter van stof te zijn, oeps (dat krijg je als je twee doden moet verantwoorden)
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 06-11-2013, 23:00
Verwijderd
Godver, zien jullie wel! Aila geliefde met Lusi, precies wat ik zei. Wow.
Oud 06-11-2013, 23:03
Verwijderd
Naast de overwinning van Ajax is dit ook wel een prachtige overwinning!

Het is wel verdomd gevaarlijk dat we nu in een klap twee dorpelingen kwijt zijn. Ik pak mijn pc er maar even bij om even het een en ander uit te tellen
Oud 06-11-2013, 23:04
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Nou gelukkig zijn die eruit! Wel goed gespeeld, tot de laatste ronde. En ontzettend jammer dat t allebei dorpelingen waren. T zou mooi zijn als we gelijk een wolf mee hadden genomen.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 06-11-2013, 23:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wist het nu ben ik weer weg, kwam alleen de uitslag kijken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 06-11-2013, 23:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ga morgen het verhaal en de andere posts wel weer bijlezen, maar ik ben toch wel heel blij dat Lusi ook echt geliefde bleek te zijn! Vermoeden bevestigd Wel zonde om daar twee dorpelingen aan te verliezen, maar als de geliefden staande waren gebleven tot het eind hadden de geliefden gewonnen, daar hadden we we ook niets aan gehad.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-11-2013, 23:29
Verwijderd
Ik word er nog niet echt veel wijs uit, maar met het teruglezen was deze post wel een leuke. Ik moet zeggen dat het me wel echt aan het twijfelen bracht.
Oud 07-11-2013, 00:20
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
Ik had trouwens ook op Lusi gestemd, ben vandaag de hele dag op pad geweest dus heb vrij vroeg gestemd.

En yay! Ik ben blij dat Lusi inderdaad geliefde bleek te zijn. Jammer dat het ook twee dorpelingen waren.
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!
Oud 07-11-2013, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Ik had trouwens ook op Lusi gestemd, ben vandaag de hele dag op pad geweest dus heb vrij vroeg gestemd.

En yay! Ik ben blij dat Lusi inderdaad geliefde bleek te zijn. Jammer dat het ook twee dorpelingen waren.
Fijn dat je daar nu even mee komt zeg. Waarom heb je dat niet even kunnen melden toen je stemde? Door de ton aan extra twijfel die je nu aan het wie-stemde-wie hebt toegevoegd maak je de lijstjes compleet nutteloos, wat natuurlijk handig is om anderen uit de wind te houden.
Oud 07-11-2013, 00:36
Verwijderd
Sortjuh had toch allang aangegeven dat ze Lusi zou stemmen
Oud 07-11-2013, 00:46
Verwijderd
Ze is verder niet in de lijstjes beland (waar ik vooral vanuit ben gegaan, ik kon me posts van haar namelijk wederom niet herinneren), en nu ik teruglees kan ik nou niet zeggen dat ze het heel concreet gezegd heeft. Maar inderdaad, dat moeten we dan maar zien als stempost.

We kijken morgen maar verder.
Oud 07-11-2013, 03:46
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
zo nu pas thuis, ben echt gesloopt. Dus ik zie de uitslag ook nu pas. Ik heb niet veel te zeggen behalve veel plezier nog! En ondertussen kruip ik lekker in mn bed, wat een dag
Ik heb wederom niet alle posts gelezen, dus als ik iemand heb genegeerd, excuses. Maar gelukkig maakt dat nu toch niet meer uit
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 07-11-2013, 08:24
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
Sortjuh had toch allang aangegeven dat ze Lusi zou stemmen
Dit inderdaad.
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!
Oud 07-11-2013, 08:34
Verwijderd
Citaat:
Ik word er nog niet echt veel wijs uit, maar met het teruglezen was deze post wel een leuke. Ik moet zeggen dat het me wel echt aan het twijfelen bracht.
Ik wil nog wat dingen zeggen maar wacht braaf tot het eind. Veel speelplezier!
Oud 07-11-2013, 08:55
Verwijderd
Nice!! Dat verklaart het gebash op Absinthe ook wel enigszins Dan is onze laatste wisseling toch niet heel slecht uitgepakt, en had ik gelukkig gelijk dat Aila een raar spel speelde.
Wel jammer dat er geen wolf bij zat, maar dat is gewoon dikke pech.
Oud 07-11-2013, 09:25
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Het is wel iets meer dan alleen maar jammer; het wordt nu wel erg karig met de dorpelingen. Er zijn nu (als ik goed geteld heb) 3 wolven (met heks en verrader aan hun kant) op 5 goeierikken. En dat zijn niet echt fijne verhoudingen, dacht ik zo.
__________________
Ik weet niet beter.
Ads door Google
Oud 07-11-2013, 09:28
Verwijderd
Ja absoluut, maar daar konden we naar mijn mening weinig aan doen, dat lag in handen van Cupido.

En vandaag ook geen wolf er uit
Oud 07-11-2013, 09:28
Verwijderd
Citaat:
Het is wel iets meer dan alleen maar jammer; het wordt nu wel erg karig met de dorpelingen. Er zijn nu (als ik goed geteld heb) 3 wolven (met heks en verrader aan hun kant) op 5 goeierikken. En dat zijn niet echt fijne verhoudingen, dacht ik zo.
Nee klopt, maar we hebben daaronder nog een ziener, tovenaar, wolfsbane en jager. Dat scheelt weer.
Oud 07-11-2013, 14:19
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Lusi/Q
Absinthe
Sigmund
LP
Eline
Neko
Sortjuh

Absinthe
Lusi
Aila
Ietje
Tina

Aila
Tuttebel
Lieveheersbeest

Dit is dus het uiteindelijke lijstje geweest. Ik kan hier niet echt iets nuttigs uithalen helaas.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 07-11-2013, 16:39
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Citaat:
Sortjuh had toch allang aangegeven dat ze Lusi zou stemmen
En daar kom jij nu pas weer mee? Dan had je Sortjuh toch lekker in dat lijstje kunnen zetten op het moment dat jullie zo bezig waren met die rijtjes?

Citaat:
Nice!! Dat verklaart het gebash op Absinthe ook wel enigszins Dan is onze laatste wisseling toch niet heel slecht uitgepakt, en had ik gelukkig gelijk dat Aila een raar spel speelde.
Wel jammer dat er geen wolf bij zat, maar dat is gewoon dikke pech.
Ja, maar neemt niet weg dat Aila en Lusi er toch ook wel een wolf uit wilden hebben. En voor mij is Absinthe ook nog niet minder verdacht.

Edit: ben trouwens wel echt heel naïef geweest om Lusi/Q te geloven

Laatst gewijzigd op 07-11-2013 om 16:52.
Oud 07-11-2013, 17:08
Verwijderd
Citaat:
En daar kom jij nu pas weer mee? Dan had je Sortjuh toch lekker in dat lijstje kunnen zetten op het moment dat jullie zo bezig waren met die rijtjes?



Ja, maar neemt niet weg dat Aila en Lusi er toch ook wel een wolf uit wilden hebben. En voor mij is Absinthe ook nog niet minder verdacht.

Edit: ben trouwens wel echt heel naïef geweest om Lusi/Q te geloven
Waarom begin je nu tegen mij? Ik heb niet erg op de stemlijstjes gelet en ben ook niet de persoon die ze bijhoudt, en ik was Sortjuh bovendien vergeten. (dat heb je met die stille spelers) Ik had dus ook pas door dat ze er niet in stond na Sigmunds reactie.

Maar aila's gebash kwam uit het niets en was ook nergens op gebaseerd. "Ik ben actiever dan jij" etc. Dat klopte gewoon niet. Beetje raar dus dat je daar nu nog zo aan blijft hangen.
Oud 07-11-2013, 18:58
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
even een headsup: mijn moeder is dit weekend op bezoek dus ik ben waarschijnlijk erg weinig online. ik zal alles wel lezen, maar m'n reacties zullen niet heel uitgebreid zijn (sowieso alleen mobiel). ik kan wel gewoon stemmen en zal dit ook doen!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 07-11-2013, 20:13
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Lieve spelers, ik ben op weg naar duitsland en zit dus mobiel, ik zal de uitslag netjes tussen half negen en negen posten maar het verhaal en portret kan ik pas na middernacht doen!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 07-11-2013, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Lieve spelers, ik ben op weg naar duitsland en zit dus mobiel, ik zal de uitslag netjes tussen half negen en negen posten maar het verhaal en portret kan ik pas na middernacht doen!
Goede reis!
Oud 07-11-2013, 20:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kusjes aan Keulen, en je vriendje
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-11-2013, 20:53
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline

De wolven hebben de arme oude dame Ietje opgegeten (ze was vast taai), en zij was niemand minder dan de ziener!
1. Mutant (evilziener)
2. Phoebe
3. Lieveheersbeest
4. Elin3
5. arPos (dorpeling)
6. Neko
7. Sigmund
8. Röps (heks)
9. Tuttebel
10. MargotTenenbaum (dorpeling)
11. Ietje (ziener)
12. Aila (dorpeling/geliefde)
13. TCO (dorpeling)
14. Sortjuh
15. Absinthe
16. Tiara-schaapje (dorpeling)
17. Lisa/Quintiano (dorpeling/geliefde)
18. Tina

blauw = opgehangen

rood = opgegeten
Rose = gestorven aan liefdesverdriet
[/spoiler]
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 2013-11-07 20.44.18.jpg (313.8 KB, 3x gelezen)
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 07-11-2013 om 21:21.
Oud 07-11-2013, 21:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Voor het overzicht;

Spelers die nog in leven zijn, totaal 9:
Phoebe,
Lieveheersbeest,
Elin3,
Neko,
Sigmund,
Tuttebel,
Sortjuh,
Absinthe,
Tina.

Rollen die nog meedoen
Good Guys: tovenaar, wolfsbane, jager, dorpeling
Bad Guys: heks, wolf, wolf, wolf, verrader

Gelieve me te corrigeren als ik dingen verkeerd heb neergezet.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 07-11-2013, 21:19
Verwijderd
Ietje moet je alleen nog even roodkleuren, fizzle

Dit is kut. Ik had het ook totaal niet zien aankomen en ik snap er helemaal niks van. De tovenaar blijkbaar ook niet, anders was ze vast wel beschermd.

Ok, ik snap ietjes manier van spelen niet helemaal en die kan nu nog wel eens in ons nadeel gaan werken, maar ik laat er maar even een hypothese op los: ik denk dat ze mij wilde gaan opvragen, misschien n.a.v. dat ze Tina (die ik nogal opzichtig verdacht) had opgevraagd en had gezien dat ze onschuldig was. Ik denk dat ze verder arpos opgevraagd heeft, daar nam ze het nl. voor op. En misschien Eline? Die verdacht ze dacht ik ook, maar nog niet heel opzichtig, wat een tactiek kan zijn om de wolven van zich af te houden om nog meer mensen te kunnen opvragen voor haar dood.
Klinkt krom, maar ik weet zelf wat ik ben, dus met dit verhaal ga ik morgen op Eline stemmen.

Laatst gewijzigd op 07-11-2013 om 21:27.
Oud 07-11-2013, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Voor het overzicht;

Spelers die nog in leven zijn, totaal 9:
Phoebe,
Lieveheersbeest,
Elin3,
Neko,
Sigmund,
Tuttebel,
Sortjuh,
Absinthe,
Tina.

Rollen die nog meedoen
Good Guys: tovenaar, wolfsbane, jager, dorpeling
Bad Guys: heks, wolf, wolf, wolf, verrader

Gelieve me te corrigeren als ik dingen verkeerd heb neergezet.
Dit klopt. Dat ik dadelijk niet weer de schuld krijg van andermans verneukte rijtjes
Oud 07-11-2013, 21:20
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Ohja Dankje! kunnen jullie trouwens de bijlage wel zien? Ik kon hem wel toevoegen maar niet zien nu.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #94
Spelleider
500 06-11-2013 20:37
De Kantine Weerwolfspel #94: openingstopic
fizzle-fluffy
197 05-11-2013 00:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17.