Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2002, 12:04
@pie
@pie is offline
ok, dit gaat weer es stom klinken..

in mijn vorige topic ( http://forum.scholieren.com/Forum43/HTML/002468.html ) schreef ik dat ik genoeg vrienden had, en dat het mij eigenlijk alleen aan een vriendin ontbrak.. waarom ik dit in eerste instantie op psychologie heb gepost wist ik ook niet helemaal, maar ik denk dat ik gisteren een kleine verlichting heb gehad..

ik kwam er namelijk (voor mezelf) achter dat ik niet gewend ben aan het idee dat andere mensen om mij kunnen geven, dat ze mij liefde geven.. zaterdag ben ik behoorlijk teleurgesteld door mn 'beste' vriend, die genoeg tijd had om aan te pappen met 4 verschillende meisjes (wat me echt niet boeit, hij is een casanova, ik ben een aap..), maar was 'vergeten' om te zeggen dat ie naar huis ging fietsen (samen met 3 anderen).. waardoor ik dus pas 2 uur later in de stromende regen alleen naar huis ben gefietst..

dan had ik kunnen blijven slapen bij een goeie vriendin die vlakbij dat cafe woonde, maar die ouders zijn niet van de bovenste plank, dus dat wilde ik r niet aandoen..

wat me alleen zoveel pijn deed was dat die vriend dus geen zak had gezegd.. iemand van wie ik nog het meeste verwacht dat ie aan me denkt doet dat juist niet.. dan dacht dat meissie ofcoz wel aan me (wat ik ook zeer op prijs stel) maar dan nog knaagt er iets...

ik vraag me dus serieus af of ik mijn vrienden en vriendinnen wel waard ben, als ik zo aan ze twijfel.. die twijfel zit er zoo ingebakken in me hoofd (ik kon vroeger echt niemand vertrouwen...)

ik ben vannacht om 1 uur het cafe uitgevlucht, onder andere die vriend heeft me nog gebeld, maar ik durfde gewoon niet op te nemen.. ik weet niet wat ik moet zeggen.. dr zit zo'n erge twijfel in me kop, daar moet ik eerst vanaf.. maar dit knaagt al zooo lang merk ik nu, dat los ik niet zomaar op.. ik zou mijn vrienden erbij kunnen gebruiken, maar hoe maak ik ze in godsnaam duidelijk dat ik aan ze twijfel.. of dat mijn hoofd echt niet op orde is... argh wat wordt dit onsamenhangend :-(

sorry dat ik jullie hiermee lastigval, maar ik moet het even kwijt...
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2002, 13:19
soulless
soulless is offline
Vrienden en vrouwen *zucht*

Joh, het is pas echt lullig als ze wegrennen terwijl jij naar de WC bent om je dan met de rekening te laten zitten

Maareh, even voor de duidelijkheid, je kunt mensen best vertrouwen, je moet er gewoon rekening mee houden dat jij ook de enige niet bent, dat er soms voor anderen iets belangrijks tussenkomt, dat ze wel eens iets vergeten...

Ik weet zeker dat hij er nu echt wel spijt van heeft, en dat het zeker niet bedoeld was om jou te kwetsen ofzo.

Als je het nou gewoon zegt dat je je daardoor niet prettig voelt? Moeilijk maar dat zou onder vrienden toch heel goed moeten kunnen of niet?

__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.