Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2003, 06:59
Purgatori
Purgatori is offline
!World War III Has Started!

Hoe denkt iedereen hier over? Ik vind dat et niet eens had moge beginne.. Een oorlog beginne is Wrong...!
Advertentie
Oud 20-03-2003, 07:04
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
ik vin het dom van amerika.. de laatste persoon die ze raken is degene waarvoor de hele oorlog begonnen is.. ze doen het voor het volk daar dat zij een beter leven krijgen, maar de enige mensen die nu dood gaan is dat zelfde volk
Oud 20-03-2003, 07:11
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 20-03-2003 @ 08:04:
ik vin het dom van amerika.. de laatste persoon die ze raken is degene waarvoor de hele oorlog begonnen is.. ze doen het voor het volk daar dat zij een beter leven krijgen, maar de enige mensen die nu dood gaan is dat zelfde volk
Klopt... Das gewoon et asociaal.. Ik zou daar echt niet wille zijn nu.. Eerlijk waar.. Niemand denk ik..
Oud 20-03-2003, 07:23
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline


zo kun je ook wel zeggen dat WOII gestart is op het moment van de big bang.

WOIII komt er misschien aan, maar tot nu toe gaat het alleen om bommetjes op Irak.


Greetz Kenny (diehoopt dat er weer aanslagen komen a la 11 sept, enkel omdat ik wil dat het ego van de USA geschaad word, niet omdat ik dood en verderf wil zaaien
Oud 20-03-2003, 07:40
Ilona1
Ilona1 is offline
Ach man, die Bush wil alleen maar die olie in Irak hebben...
Het gaat het alleen maar om het geld en hij wil het klusje van zijn vader afmaken. Denkt wel fftjes, ow dit lossen we wel ff snel op. Maar Saddam heeft vast wel 1 of ander plannetje hoor..wacht maar.
__________________
A dream costs nothing unless you want it to come true
Oud 20-03-2003, 08:16
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Hoort dit niet beter op 'Actualiteit & Nieuws'

Ik vind, vooral als het over Saddam en Bush gaat, er weinig psychologische diepgang in zitten.
Oud 20-03-2003, 08:33
Verwijderd
Marcade gaat nog voor forumbaas
Oud 20-03-2003, 08:42
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
******** schreef op 20-03-2003 @ 09:33:
Marcade gaat nog voor forumbaas
Nee denk het niet. En anders zou ik het enorm hard afwijzen.

Waar is dat gigantische stuk gebleven?
Oud 20-03-2003, 08:44
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 20-03-2003 @ 09:42:
Nee denk het niet. En anders zou ik het enorm hard afwijzen.

Waar is dat gigantische stuk gebleven?
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=412796
Oud 20-03-2003, 09:26
Crimson Death
Crimson Death is offline
3e wereld oorlog mn bilnaat, dat is opeens ELKE oorlog waar Amerika aan meedoet. Dan zouden we inmiddels al bij WW-XVII gekomen zijn.
Oud 20-03-2003, 09:40
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Crimson Death schreef op 20-03-2003 @ 10:26:
3e wereld oorlog mn bilnaat, dat is opeens ELKE oorlog waar Amerika aan meedoet. Dan zouden we inmiddels al bij WW-XVII gekomen zijn.
Je moet niej te oppervlakkig zijn.. Je weet nooit watter allemaal kan gebeure.. Maarja.. Tis NOG geen wereld oorlog.. Maar da kan best kome..
Oud 20-03-2003, 09:44
Verwijderd
laat ze elkaar maar afschieten....
they'll never get any better
Oud 20-03-2003, 09:44
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Crimson Death schreef op 20-03-2003 @ 10:26:
3e wereld oorlog mn bilnaat, dat is opeens ELKE oorlog waar Amerika aan meedoet. Dan zouden we inmiddels al bij WW-XVII gekomen zijn.
ja maar deze keer is een groot deel van de wereld TEGEN amerika.. en veel landen hebben gezegd dat ze irak gaan helpen.. het is dr nu nog geen, maar het kan best gebeuren
Oud 20-03-2003, 10:11
Crimson Death
Crimson Death is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 20-03-2003 @ 10:44:
ja maar deze keer is een groot deel van de wereld TEGEN amerika.. en veel landen hebben gezegd dat ze irak gaan helpen.. het is dr nu nog geen, maar het kan best gebeuren
Amerika mag idd wel plat
Had columbus zn boot maar thuisgehouden
Oud 20-03-2003, 10:36
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Uhmz...nahjah, wwIII id beetje overdreven Tis gewoon een golfoorlog, die om een lompe reden is begonnen. En euhmz...zolang het nog veilig blijft in NL ga ik me er niet zo druk om maken.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 20-03-2003, 11:02
Verwijderd
Persoonlijk denk ik niet dat andere landen (westerse landen) Irak zullen gaan helpen. Misschien wel landen uit het midden-oosten, maar zelfs dat betwijfel ik ook. Ik denk ook niet dat nu WO III is begonnen. Tot nu toe is het alleen nog maar de VS tegen Irak, maar als andere landen zich erin gaan mengen dan kan het nog wel eens heel goed fout gaan.
Oud 20-03-2003, 12:03
bitchy
bitchy is offline
kdenk nie dat woIII is begonnen. Ik verwacht eigenlijk dat dit over een paar weken afgelopen is. verbaasd mij eigenlijk al dat Bush nog is begonnen..... had verwacht dat ie wel met nog een laatste kans zou komen.

enne wat denken jullie van bin laden???? ik denk dat je die nu nie moet vergeten........
__________________
screw the world!
Oud 20-03-2003, 12:08
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
bitchy schreef op 20-03-2003 @ 13:03:
kdenk nie dat woIII is begonnen. Ik verwacht eigenlijk dat dit over een paar weken afgelopen is. verbaasd mij eigenlijk al dat Bush nog is begonnen..... had verwacht dat ie wel met nog een laatste kans zou komen.

enne wat denken jullie van bin laden???? ik denk dat je die nu nie moet vergeten........
nou...dat dachten ze ook toen de golf begon.. werd toch iets langer dan ze verwacht hadden
Ads door Google
Oud 20-03-2003, 12:39
Ilona1
Ilona1 is offline
Citaat:
bitchy schreef op 20-03-2003 @ 13:03:
kdenk nie dat woIII is begonnen. Ik verwacht eigenlijk dat dit over een paar weken afgelopen is. verbaasd mij eigenlijk al dat Bush nog is begonnen..... had verwacht dat ie wel met nog een laatste kans zou komen.

enne wat denken jullie van bin laden???? ik denk dat je die nu nie moet vergeten........
Bin laden is vast vanuit zijn schuilplaats-grot gekomen, via een door de Al Quada gegraven gang, naar saddams schuilplaats gekropen en ze zitten daar samen plannetjes te verzinnen. Wacht maar hoor, die Saddam is ook niet dom (jawel..maar jullie snappen me wel)
__________________
A dream costs nothing unless you want it to come true
Oud 20-03-2003, 15:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ben teleurgesteld in de politiek leiders van deze wereld dat ze dit niet op een betere, wreedzame manier kunnen oplossen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-03-2003, 16:11
Parlaatje
Avatar van Parlaatje
Parlaatje is offline
WOIII misshcien nu nog niet maar er zitten soldaten in afrika, Amerika doet mee, Europa staat dr 8er (doet dus eig ook mee) en het speelt zich af in Aziee wrom ist dan geen WOIII omdat hier nog geen bommen zijn gevallen? Dat komt nog wel hoor, Saddam heeft wapens iedereen zegt wel hij kan ze niet gebruiken want hij is er niet op voorbereid. Wedden van wel! Die man heeft echt wel ergens een plannetje!
__________________
Love is Love, Love is You, I Love Love So I Love You
Oud 20-03-2003, 16:14
Verwijderd
Ik vind dit onderwerp meer op A&N horen, maar daar zullen er vast al veel staan, daarom sluit ik hem.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Zaai # 103
Verwijderd
500 22-12-2007 18:35
Muziek Reflections Newsletter september 2006
ReflectionsReco
2 06-09-2006 12:02
Drugs & Alcohol IZSADC-topic en nu fatsoenlijk
Verwijderd
500 16-01-2006 22:32
Levensbeschouwing & Filosofie Hitler: Operation Myth...
A Narrator
25 11-12-2004 18:25
Drugs & Alcohol Flippen!
Junkfood Junkie
18 11-06-2002 13:19
ARTistiek Lichtpunt in mijn leven
Junkfood Junkie
21 11-03-2002 11:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36.