Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2008, 19:04
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Opstelling voor vanavond:
Stekelenburg; Boulahrouz, Heitinga, Bouma, De Cler; De Zeeuw, Engelaar; Afellay, Van Persie, Robben; Huntelaar

Redelijk onervaren middenveld op topniveau, ben benieuwd wat het wordt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2008, 21:02
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Kom op, hij speelde tegen Frankrijk fantastisch. Heeft geen kopduel verloren, sleurde constant 2 verdedigers mee en heeft vrijwel geen balverlies geleden. De kopbal die hij over Coupet mikte kan je moeilijk beschouwen als iets negatiefs, hij mist wel een kans maar technisch kopt hij hem fantastisch in.
Nu draai je het ineens om! Jij zegt dat Huntelaar een toernooispeler is, dat is niet zo. Ik heb nooit gezegd dat Van Nistelrooy dat wél is. Bovendien ging het niet om dit jaar maar Huntelaar heeft dat in 3 jaar tijd nog niet laten zien.
Moyennes vergelijken tussen een speler die nog nooit in een sterke competitie gespeeld en een die speelt (en topscorer is geweest) in de sterkste competities ter wereld is niet fair. Die moyennes slaan nergens op, bovendien als je bij VN alleen zijn cijfers bij PSV, Man Utd en Real neemt dan heeft hij nog een moyenne van iets meer dan 0,71 dus niet relevant.

Oke, Inzaghi had ik ook in mijn hoofd maar dat is dan ook werkelijk een unicum en daar kan je Huntelaar zeker niet mee vergelijken.

Gelukkig heb je nog wel hetzelfde einddoel
Ben ik helemaal met je eens, maar het is ook niet eerlijk om vN zijn erelijst te laten zien, want daar heeft KJH nog een paar jaar voor.

Hij speelde absoluut een wereldwedstrijd, maar zegt het niet wat dat je daar tot je 31e op moet wachten? (in oranje dan he). En hij blijft bij de goal van frankrijk als een lamlul staan als sagnol ervandoor gaat en als robben daarna niet meteen de 3-1 maakt kun je ook gelijk spelen of verliezen, maar dat gebeurde niet

KJH 2 kansen, 1 goal
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 22:00
Verwijderd
De Zeef, aldus de BBC-commentatoren.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 22:26
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
De Zeef, aldus de BBC-commentatoren.


__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 22:50
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline

Ik heb even je post tot even bewerkt tot het zinnige wat je over RvN te melden hebt.
Je zeikt over kansen, terwijl je geen relevant vergelijkingsmateriaal hebt. Over leeftijd terwijl dat ook niet boeit. Rooney was 18 toen hij er al op los scoorde ( op topniveau, Huntelaar niet dus hij is op basis van dit argument geen topspits.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 23:34
Verwijderd
Weet iemand hoe het nummer heet dat je hoort bij de voetbalbeelden bij Studio Sportzomer.
Ik bedoel dus niet dat nummer (sina-wänn nit jetzt wänn dä) wat je hoort als het programma begint.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 09:17
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Weet iemand hoe het nummer heet dat je hoort bij de voetbalbeelden bij Studio Sportzomer.
Ik bedoel dus niet dat nummer (sina-wänn nit jetzt wänn dä) wat je hoort als het programma begint.
One Night Only - Just for tonight
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 23:08
Verwijderd
Citaat:
One Night Only - Just for tonight
Ja! Dat is hem. Mooi!
Bedankt hé!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 23:16
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ben ik helemaal met je eens, maar het is ook niet eerlijk om vN zijn erelijst te laten zien, want daar heeft KJH nog een paar jaar voor.

Hij speelde absoluut een wereldwedstrijd, maar zegt het niet wat dat je daar tot je 31e op moet wachten? (in oranje dan he). En hij blijft bij de goal van frankrijk als een lamlul staan als sagnol ervandoor gaat en als robben daarna niet meteen de 3-1 maakt kun je ook gelijk spelen of verliezen, maar dat gebeurde niet

KJH 2 kansen, 1 goal
iedere speler heeft andere kwaliteiten die in verschillende situaties van nut kunnen zijn, robben is goed in de kleine ruimte, vN kan goed poeieren vanuit een voorzet en stuntelaar kan soms leuk verdedigers voor de gek houden.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 09:32
Tessiee
Tessiee is offline
Top man! Ben helemaal blij voor oranje! Maar snap nog steeds niet waarom Rusland uberhaubt speelt.... Heb nog wel een grappig filmpje van de Duitse TV van youtube (origineel van de nederlandse televisie)

http://nl.youtube.com/watch?v=r3M1nqKB1AY

Liever Zweden of Rusland?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 11:06
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Had vóór de wedstrijd liever Rusland, nu ná de wedstrijd heb ik mijn twijfels ze speelden erg goed! Toch zie ik kansen voor NL en zouden we dus moeten kunnen winnen!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 11:16
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Dochter Boulahrouz overleden
De woensdag te vroeg geboren dochter Anissa van Khalid Boulahrouz en zijn vrouw is donderdag overleden in Lausanne. Dat maakte de teamleiding van het Nederlands elftal donderdag bekend.

Woensdag werd Boulahrouz met spoed bij de training weggehaald. Dat omdat er complicaties waren opgetreden bij de zwangerschap van zijn vrouw.

Of de verdediger bij de EK-selectie van Marco van Basten blijft is vooralsnog onbekend.

De redactie van VoetbalPrimeur.nl wenst de familie Boulahrouz en hun naasten veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.

__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 11:41
Tessiee
Tessiee is offline
Wat vind je van het filmpje btw?

Jeetje man ik lees het ook over dochter Boula..... wat naar zeg. Wat nu joh?!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 14:06
tonio
tonio is offline
Khalid Boulahrouz heeft bondscoach Marco van Basten laten weten dat hij zaterdag in het kwartfinaleduel van het EK met Rusland kan en wil spelen.

De international werd vandaag getroffen door groot persoonlijk leed.Boulahrouz' dochtertje, dat woensdag te vroeg werd geboren in een ziekenhuis in Lausanne, is overleden. Dat maakte de teamleiding van Oranje donderdag bekend.

"Ik begrijp dat het heel moeilijk is voor Khalid en we proberen hem allemaal zo goed mogelijk te steunen", liet de zichtbaar aangeslagen bondscoach Marco van Basten weten. "Toch moet de focus op een gegeven moment gericht zijn op Rusland. Dat begrijpt hij en dat wil hij ook."

Boulahrouz krijgt van de leiding van Oranje de vrijheid het hotel te verlaten wanneer hij wil. "Hij kan altijd naar zijn vrouw. Bovendien zullen er ook dingen geregeld moeten worden."

Steun
Meerdere spelers van het Nederlands elftal hebben Boulahrouz en zijn vrouw de afgelopen dagen bezocht in het ziekenhuis. "Waar het kon hebben we hem gesteund", zei doelman en aanvoerder Edwin van der Sar donderdag op de persconferentie.

Van der Sar: "Het is een heel moeilijke situatie. Ik vond dat Khalid zich heel sterk heeft gedragen. Ik denk ook dat hij hier toch weer goed uit gaat komen."

"Hij had zijn familie in eerste instantie ook niet bij zich, daarom denk ik dat het goed was dat wij er voor hem waren", vervolgde de doelman.

Bron: nos.nl
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 22:13
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
portugal beter, duitsland door hmmhm
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 09:22
tonio
tonio is offline
Zo goed speelde Portugal nou ook niet.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 09:44
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Zo goed speelde Portugal nou ook niet.
nee niet zoo goed, maar beter dan duitsland.

2 goals uit 2 vrije trappen van zwijntje heeft ze de das om gedaan
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 12:34
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Zweinstijger inderdaad weer de uitblinker... die kop ook, tis een echte Duitser
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 20:26
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Klote voor Khalid trouwens.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 22:17
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Met het uitschakelen van Portugal, en dus Ronaldo, zal er wel minder geld naar het rode kruis gaan
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 22:20
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
1-1 in de laatste minuut 2e verlening

onmogelijk gewoon
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 20-06-2008 om 22:30.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 22:33
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
hij's fijn...weg poule :')

Stammen turken uit Duitsland ofzo??? 3x scoren in de blessuretijd/slotfase _O-
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 22:41
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
In plaats van dat die scheids nu gewoon had afgefloten toen de minuut extra tijd om was...

Maar wel mooi ingeschoten, en de penalty's van Kroatië waren een aanfluiting
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 00:03
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Niet te geloven, wat die Turken doen.

Vind het ergens wel jammer dat nu Duitsland of Turkije in de finale komt, want ik heb met beide ploegen vrij weinig (niks. Níks!), maar Duitsland speelde tegen Portugal wel weer goed, dus hopelijk houden ze dat vol.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 01:53
Verwijderd
Citaat:
Niet te geloven, wat die Turken doen.

Vind het ergens wel jammer dat nu Duitsland of Turkije in de finale komt, want ik heb met beide ploegen vrij weinig (niks. Níks!), maar Duitsland speelde tegen Portugal wel weer goed, dus hopelijk houden ze dat vol.
Nouja, een Nederland-Duitsland finale zal wel een klassieker opleveren natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 07:58
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
hij's fijn...weg poule :')

Stammen turken uit Duitsland ofzo??? 3x scoren in de blessuretijd/slotfase _O-
Zelfde poule-probleem


Na Nederland het mooist voetballende team weg en Portugal ook nog natuurlijk... kijken of ons mooie voetbal dit keer wel voldoende is om door te stomen!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 11:30
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline


Met dit ding sta je al met 1-0 voor.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 12:38
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ben ik nou de enige met sympathie voor de Turken? Ik hoor alleen maar gezeur en geklaag over ze en dat ze zulk smerig voetbal spelen maar ik merk er weinig van. Ze hebben weliswaar alle geluk van de wereld maar ze gaan wel met een over-mijn-lijk instelling de wedstrijd in en gebrek aan kwaliteit wordt opgevangen met strijd. Als je dan 3x in de slotminuut wint kan dat niet meer van geluk afhangen. Ik vrees dat ze worden afgemaakt door Duitsland, maar die kunnen ook een slechte dag hebben.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 13:23
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Nee, ik heb ze ook hoog staan. Op mijn werk en in mijn vriendenkring ben ik ook alleen daarin.
Iedereen die zelf voetbalt weet hoe moeilijk het is om een achterstand om te buigen in winst, helemaal bij 0-2. Het zit ze mee, maar ze blijven wél gaan.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Nouja, een Nederland-Duitsland finale zal wel een klassieker opleveren natuurlijk
Jammer dat ik de finale ga kijken in Berlijn
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 15:00
Wawl
Wawl is offline
Voor alle mensen die Nederland al in de finale zien: ze moeten eerst nog maar eens Rusland en Spanje/Italië verslaan. Dat is al moeilijk genoeg. Laten we dus niet op de feiten vooruit lopen.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 15:07
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
[afbeelding]

Met dit ding sta je al met 1-0 voor.
Vet.

Citaat:
Nouja, een Nederland-Duitsland finale zal wel een klassieker opleveren natuurlijk
Dat is waar, ja. Nu maar hopen dat het niet Turkije - Rusland wordt.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 15:27
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Waarom krijgt die Turkse keeper 2 wedstrijden en die blonde duitser maar 1?

Twee Turken geschorst, verlenging in de benen, rara wie staat in de finale...
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Voor alle mensen die Nederland al in de finale zien: ze moeten eerst nog maar eens Rusland en Spanje/Italië verslaan. Dat is al moeilijk genoeg. Laten we dus niet op de feiten vooruit lopen.
No shit.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 16:58
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Ben ik nou de enige met sympathie voor de Turken? Ik hoor alleen maar gezeur en geklaag over ze en dat ze zulk smerig voetbal spelen maar ik merk er weinig van. Ze hebben weliswaar alle geluk van de wereld maar ze gaan wel met een over-mijn-lijk instelling de wedstrijd in en gebrek aan kwaliteit wordt opgevangen met strijd. Als je dan 3x in de slotminuut wint kan dat niet meer van geluk afhangen. Ik vrees dat ze worden afgemaakt door Duitsland, maar die kunnen ook een slechte dag hebben.
ach ik baalde meer dat ik mijn poule nu door de prullenbak kan gooien maar verder kan ik er alleen maar om lachen dat ze 3 wedstrijden op rij in blessuretijd of in de slotfase terugkomen.

Geloof dat ze nu nog 14 man hebben voor duitsland? met alle blessures en schorsingen
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 22:26
the unknown 1
the unknown 1 is offline
bye bye holland.
Om ff eerlijk te zyn, rusland heeft ze toch wel ingeblikt.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 22:34
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
bye bye holland.
Om ff eerlijk te zijn, rusland heeft ze toch wel ingeblikt.
Yup, Zhirkov als motor, Arshavin als creativeling, Anyukov als werkpaard, Pavloetjenko altijd vrij en gevaarlijk, misschien wel het sterkst spelendste team van het toernooi, groeien iedere wedstrijd. Die kloppen Italië of Spanje ook wel.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 22:45
PV
PV is offline
mja Rusland was gewoon beter vanavond.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 23:12
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Nederland speelde ook wel ultiem kut vanavond. Als de voorste linie maar iets meer had kunnen brengen.. Maar het was te langzaam te afwachtend. Er werd niet zo gejaagd als voorheen. Als je ziet dat ze van veraf af gaan drukken weet je dat het niet goed zit. En die Russen hoeven het toernooi van mij ook niet te winnen, dat is toch weer een eendagsvlieg net als Griekenland. De underdog die in het EK komt (wel met beter spel). Ik hoop dat ze er keihard op gaan en dan het liefst tegen Spanje die dan de eindoverwinning pakken. Duitsland, Turkije en Rusland bweeeeuhh.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 23:26
Verwijderd
(Novum) - Een speciale onderzoekscommissie van de UEFA is een spoedonderzoek gestart naar aanleiding van het optreden van scheidsrechter Lubos Michel in de wedstrijd Nederland - Rusland.

Vlak voor het eindigen van de tweede helft gaf Michel de Russische verdediger Kolodin zijn tweede gele kaart. Kort daarna besloot hij na overleg met de grensrechter deze kaart in te trekken. De UEFA reglementen staan deze handelingen niet toe, een getrokken kaart kan niet worden ingetrokken.

De onderzoekscommissie onderzoekt nu in hoeverre de kaart getrokken is. Mocht uit het onderzoek blijken dat Kolodin zijn tweede gele kaart had ontvangen dan bestaat de mogelijkheid dat de wedstrijd moet worden overgespeeld, zoals de FIFA in soort gelijke gevallen in het verleden eens besloot.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 23:34
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Het zal wel weer met een sisser aflopen, maar denk dat Michel hier de levensduur van zijn carriere op het hoogste niveau aanzienlijk verkort heeft. Gevalletje Graham Poll.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 23:38
Verwijderd
Citaat:
(Novum) - Een speciale onderzoekscommissie van de UEFA is een spoedonderzoek gestart naar aanleiding van het optreden van scheidsrechter Lubos Michel in de wedstrijd Nederland - Rusland.

Vlak voor het eindigen van de tweede helft gaf Michel de Russische verdediger Kolodin zijn tweede gele kaart. Kort daarna besloot hij na overleg met de grensrechter deze kaart in te trekken. De UEFA reglementen staan deze handelingen niet toe, een getrokken kaart kan niet worden ingetrokken.

De onderzoekscommissie onderzoekt nu in hoeverre de kaart getrokken is. Mocht uit het onderzoek blijken dat Kolodin zijn tweede gele kaart had ontvangen dan bestaat de mogelijkheid dat de wedstrijd moet worden overgespeeld, zoals de FIFA in soort gelijke gevallen in het verleden eens besloot.
Zal idd wel met een sisser aflopen... of Abramovitc dokt ff...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 23:45
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Aaaaaaaaargh, wat een wedstrijd.

En het wordt natuurlijk nooit overgespeeld. Zou Nederland ook niet verdienen na vanavond.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 02:09
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
(Novum) - Bericht over kaart.
Beter doen ze dat niet, want we hebben nergens, maar dan ook nergens recht op gehad vanavond.

Hoe kan een ploeg zo veel beter zijn? Aan motivatie ligt het niet en aan individuele klasse ook niet? Hoe heeft dit kunnen gebeuren?
Fitheid??

Hulde voor Rusland, het was echt geweldig.
Maar wat een ongeloofelijk stom publiek heeft Nederland ook. Deze nederlaag komt grotendeels ook op hun conto. Geen ENKELE keer op noemenswaardige manier je team steunen, dan kan je een wedstrijd zoals dit alleen maar verliezen

Van Basten heeft volgens mij zijn tijd als bondscoach nu afgesloten, dat is erg jammer als je ziet hoe ver het geheel nu vooruit is gegaan en hij zal geen zin in dit gedoe meer hebben denk ik en daarmee hebben we een in potentie een briljante coach verloren.

Toch voor de prestaties van Nederland op dit EK
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 05:44
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
kapotgemaakt

de droom was weer van korte duur, tot volgend toernooi waarbij we weer harder schreeuwen dan voetballen.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 08:14
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Nederland speelde zonder enige overtuiging, met uitzondering van de 10min voordat de 1-1 viel.

Tactisch was v Basten erg zwak met de drie wissels.
Het zag er in de rust al naar uit dat hij alle drie de wissels hard nodig had om er wat van te maken. En dan haalt hij Kuyt er meteen na de rust al uit, iemand met een groot loopvermogen iets wat we nodig hadden gisteren. v Persie, zeker een topper komt in de ploeg, maar naar mijn idee geen speler die we op dat moment nodig hadden.

Daarna krijgt Boulah een gele kaart en 4 min later wordt ook hij van het veld gehaald voor Heitinga. Was hij nou echt zo bang voor een tweede gele kaart? Dat risico had hij gewoon moeten nemen.

Dan valt een paar minuten later de verdiende 0-1, weer een foutje van Mathijsen trouwens, die zal ook zijn laatste interland gespeeld hebben.

Vervolgens brengt v Basten Affelay voor Engelaar, ik dacht dat we om te forceren met Vennegoor speelden?? of op zijn minst met Huntelaar als extra spits?

Oké de problemen lagen gisteren vooral op het middenveld en in de aanval. Maar door met nog een half uur te spelen alle wissels al gebruikt te hebben (en in mijn ogen 2 verprutst) kan je na afloop niet met het excuus komen dat veel jongens er doorheen zaten.

Zeker niet als je bedenkt dat de meesten meer dan een week geen wedstrijd hebben gespeeld en de Russen een paar dagen eerder nog tegen Zweden speelde om en plek in de kwartfinale. En het kan toch niet liggen aan de seizoensindeling van de Russen, kom op!


Zoals blijkt ben ik niet echt een v Basten fan, hij heeft té weinig ervaring, dat blijkt wel. (Ben erg benieuwd hoe hij het bij ajax gaat doen trouwens.)
Of moeten we de oorzaak van de uitschakeling wederom bij de spelers zoeken, een vorm van onderschatting zoals we zovaak hebben gezien tegen kleinere tegenstanders de laatste jaren?

Voor mij heeft Hiddink vooral van van Basten gewonnen ipv Rusland van Nederland. Hiddink heeft met spelers uit enkel de niet zo bekende Russische competitie (op één na) de Nederlanders van oa Liverpool, Manchester en Real Madrid weten te verslaan...

KNAP WERK


NB
Grappig moment trouwens rondom die 2e gele kaart.
__________________
ofzoiets

Laatst gewijzigd op 22-06-2008 om 08:22.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 10:57
Verwijderd
Apart hoe Nederland na twee verbluffende wedstrijden en een iets mindere (Roemenië) nu compleet de pan in werd gehakt door Rusland. Wel verdiend voor de Russen iig, want de Nederlandse verdediging was om te huilen.

@ Arpos: Nederland is juist opvallend bescheiden gebleven na zijn overwinning en heeft nergens te vroeg gejuicht.

Laatst gewijzigd op 22-06-2008 om 11:02.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 11:11
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Tja, dat krijg je met zo een spits, weer kansen op de 1-0 missen en bij de 2-1 van de russen weer na zo een geniaal trucje de bal kwijt raken en er niet achter aangaan, wat een fucking ezel.

WK 2010 KJH
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 11:52
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Krijgen we dat KJH gezeur weer.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 12:00
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
ja die gozer begrijpt het niet, kan die ook niets aan doen. die discussie hebben we 2 pagina's geleden al gehad en toen liet hij zien niet gevoelig te zijn voor enige kennis van zaken of argumenten dusja.

Jammer maar verdiend gisteren. Penalty's had ik ze nog wel een kans gegeven maar dit was echt slecht gewoon. Nu hoop ik op Italië
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Voetbalpoule Euro 2008
RHCP_NAC
63 28-06-2008 11:32
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Domme Belgen!!!!
Politiker
156 22-02-2007 09:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.