Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2004, 22:48
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 08-07-2004 @ 17:57 :
Fanzine De Aftrap: Vitesse wil Joăo Pinto
Met de nadruk op WIL.. Ze hadden beter "droomt van" neer kunnen zetten
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Advertentie
Oud 09-07-2004, 10:53
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Bayer Leverkusen heeft de Braziliaan Roque Junior gecontracteerd.

De 27-jarige verdediger is aangetrokken als vervanger voor landgenoot Lucio die is overgedaan aan Bayern München. Roque Junior was contractspeler bij AC Milan, maar speelde op huurbasis bij Siena.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-07-2004, 10:54
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
PSV heeft overeenstemming bereikt met doelman Heurelho da Silva Gomes. Hij zal donderdag voor drie of vier seizoenen tekenen.

Gomes (23), die uitkwam voor Cruzeiro en doelman is van het olympisch elftal van Brazilië, is al medische goedgekeurd "Er
waren andere clubs geďnteresseerd, maar het stond voor mij vast dat ik voor PSV zou kiezen", zei Gomes, die in Eindhoven moet concurreren met Edwin Zoetebier.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-07-2004, 10:56
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Jerrel Hasselbaink speelt de komende twee seizoenen bij Middlesbrough, meldt Studio Sport. De 32-jarige spits mocht transfervrij vertrekken bij Chelsea.

'Boro' is actief op de spelersmarkt. De Premier Leagueclub, die komend seizoen ook uitkomt in de UEFA Cup, legde eerder onder anderen Michael Reiziger (van FC Barcelona) en Mark Viduka (Leeds) vast.

Naar verwachting tekent ook Boudewijn Zenden binnenkort bij Middlesbrough. De vleugelspits werd afgelopen seizoen al van Chelsea gehuurd.Hij mag nu eveneens transfervrij weg bij de Londense club.

Met George Boateng komt zo het aantal Nederlandse spelers bij 'Boro' op vier.
Weer een nieuw 'Nederlands' team in het buitenland erbij
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-07-2004, 10:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Jim van Fessem speelt komend seizoen bij ADO Den Haag. De doelman (28) heeft voor één jaar getekend. Van Fessem zat zonder club nadat hij bij Vitesse moest vertrekken.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-07-2004, 10:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Glasgow Rangers heeft zijn aanvoerder Craig Moore op de transferlijst gezet. De Australiër liet zijn Schotse club weten dat hij deze zomer liever op de Olympische Spelen in actie komt dan in de voorronde van de Champions League.

Rangers moet in ieder geval afscheid van Mikel Arteta nemen. De middenvelder tekent zaterdag een vierjarig contract bij de Spaanse club Real Sociedad.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-07-2004, 10:58
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Zes dagen na de ingangsdatum van zijn contract vertrekt André de Ridder weer bij FC Den Bosch. De middenvelder, die van FC Zwolle kwam,ervaart de afstand van zijn woonplaats Noordwijk naar Den Bosch als een groot obstakel.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-07-2004, 10:59
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Internazionale heeft zich versterkt met de Argentijnse verdediger Nicolas Burdisso. De 23-jarige international is afkomstig van Boca Juniors, waarmee hij twee keer landskampioen werd en twee keer de wereldbeker won.

Burdisso is de vijfde aankoop voor de club uit Milaan na Edgar Davids (Juve), Veron (Chelsea), Favalli (Lazio Roma) en Cambiasso (Real Madrid).

Woensdag werd ook de komst van trainer Roberto Mancini definitief beklonken. De oud-coach van Lazio Roma zal voor drie jaar aan het roer staan bij Inter.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-07-2004, 12:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 08-07-2004 @ 17:57 :
dit is volgens mij echt de grootste nonsens ooit
Gaat ze wel veel salaris kosten. Lijkt me niet zo'n slimme actie...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 09-07-2004, 12:08
Verwijderd
Gerucht:

Kluivert naar NAC

zie: www.derat.nl/int/nl/hoofd/index.asp
Oud 09-07-2004, 12:09
Verwijderd
Nog een gerucht:

Rick Hoogendorp naar NAC

zie: www.bsiderats.nl
Oud 09-07-2004, 12:12
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 09-07-2004 @ 13:08 :
Gerucht:

Kluivert naar NAC
Haha! Daar ben je mooi klaar mee... Lijkt me sterk dat NUFC zo'n dure speler haalt om hem dan bij NAC te laten spelen. Maar zo nu en dan een wedstrijdje, zou misschien nog wel wat kunnen opleveren voor NAC...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 09-07-2004, 12:27
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Lol
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 09-07-2004, 15:00
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat de transfer van Georgi Gakhokidze naar Kirylia Sovotev NIET doorgaat ondanks dat VI, De Twentsche Courant, Voetbalzone en nog wat anderen het al hadden gemeld.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 09-07-2004, 21:41
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vijf schreef op 09-07-2004 @ 13:08 :
Gerucht:

Kluivert naar NAC

zie: www.derat.nl/int/nl/hoofd/index.asp
Weer een leuke mop!

Gerucht: Er zou nog iemand naar MVV komen voor het begin van het seizoen. Nee, geen mop.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 10-07-2004, 01:00
Verwijderd
hier is het bewijs:



Oud 10-07-2004, 01:16
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Hij is zo blij dat ie bij Nac mag spelen.. Hij krijgt er stijve tepels van..
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Oud 10-07-2004, 17:12
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
haha de sukkels bij Voetbalzone komen vandaag ook even melden dat Gakhogidze niet naar Kyrilia gaat en ook nog zeggen dat door hun site de Tubantia het bericht dat ie weg was heeft gerectiviceerd.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 11-07-2004, 18:10
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Zlatani10 schreef op 10-07-2004 @ 02:16 :
Hij is zo blij dat ie bij Nac mag spelen.. Hij krijgt er stijve tepels van..
Het is NAC
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 12-07-2004, 18:41
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Vitesse test Schots international

12/7/2004 12:22

Vitesse heeft komende week de Schots international Gary Caldwell op proef. De 22-jarige rechtsback is afkomstig van Newcastle United maar speelde het afgelopen seizoen op huurbasis bij het Schotse Hibernian.
Caldwell sluit zich direct aan bij het trainingskamp van de Arnhemmers in Garderen en speelt maandagavond mee in de oefenwedstrijd tegen het Garderense regioteam. Indien de achtvoudig international komende week een positieve indruk achterlaat, wordt hem een contract aangeboden.

Bron: www.vi.nl
-------------------------------------------------------------------------------]

Een rechtsback heeft Vitesse nog nodig, hij kost niks qua transfer en als hij dan ook nog een bal kan raken zeg ik: Halen met die hap.

Nog meer vitesse nieuws:

Transfer Fränkel naar De Graafschap ketst af.

ARNHEM - De transfer van Vitesse-speler Purrel Fränkel naar De Graafschap is afgeketst. Beide partijen liggen volgens de linksback te ver uit elkaar om tot een akkoord te komen. "Spijtig", aldus de 27-jarige Fränkel. De Graafschap en Fränkel onderhandelden afgelopen week over een driejarig contract. "Ik dacht dat het er goed uitzag, maar het is niet gelopen zoals ik gehoopt had. We liggen te ver uit elkaar. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar ik denk dat ik komend seizoen gewoon bij Vitesse speel, waar ik nog een seizoen onder contract sta." Fränkel speelde tussen 1998 en 2002 al eerder vier seizoenen voor De Graafschap. In 2002 ruilde hij de Doetinchemse club transfervrij in voor Vitesse.
Remco van der Schaaf komt voorlopig niet naar Vitesse. De Arnhemse club wil de middenvelder graag huren van PSV, maar de oud-Vitessenaar is op dit moment te duur voor Vitesse.

Bron: De Gelderlander 12-07-2004

----------------------------------------------------------------------
Jammer dat Fränkel niet gaat, hij is niet echt geliefd bij het publiek en Jansen en Dingsdag zijn goede vervangers en goedkoper.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 13-07-2004, 12:12
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Het Eindhovens Dagblad weet vandaag in haar editie te melden dat PSV deze week overeenstemming hoopt te krijgen met FC Groningen over een mogelijke transfer van Lindsay Wilson. Volgens het Eindhovens Dagblad wil FC Groningen echter pas zaken over de Australiër doen als Kurt Elshot naar Stoke City getransfereerd is.



Het PSV netwerk schrijft het volgende:

Quote:
8/7/2004 - Wilson in gesprek met Nederlandse club
(Van onze verslaggever RvW)

De Australier Lindsay Wilson is in gesprek met een Nederlandse club, zo laat hij in De Limburger weten. De rechterflankspeler was vorig seizoen uitgeleend aan Volendam en mag bij PSV vertrekken. Hij gaf aan te hopen binnen drie tot vier dagen duidelijkheid te hebben. Vennegoor of Hesselink en Ramzi lieten weten er vooralsnog vanuit te gaan dat ze bij PSV blijven dit seizoen, al suggereert De Limburger dat AZ interesse zou hebben voor Ramzi.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 13-07-2004, 13:12
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Zwaanswijk naar Japan, het hele artikel staat op www.vi.nl

Twente had ook intresse maar helaas heeft hij voor het geld gekozen, ik denk dat ik precies hetzelfde gedaan had....
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 13-07-2004, 13:15
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Zwaanswijk ging weg bij Utrecht omdat hij naar een topclub toe zou gaan en dan komt hij in Japan uit
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 13-07-2004, 13:54
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Dit is meer een avontuur dan dat je echt voor het voetbal daar heen zou gaan, lijkt me..

Snap zelf nooit wat een speler in Japan zou moeten doen eigenlijk..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 13-07-2004, 14:01
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Tja je verdient bakken met geld in Japan, ik vind het niet gek dat hij financieel onafhankelijk wilt worden.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 13-07-2004, 18:23
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Caldwell eyes going Dutch

Scotland defender Gary Caldwell has begun a week-long trial with Dutch club Vitesse Arnhem. The 22-year-old signed a one-month deal with Hibs and played in the Edinburgh side's Intertoto Cup defeat but he has been allowed to travel to Holland.
"Gary's looking at other options just now," Hibs manager Tony Mowbray told The Herald. "And he's promised me an answer by the weekend." "If these options don't happen for him, he sees Hibs as a good home." Caldwell arrived at Easter Road, where he spent three months on loan in 2002, in January after negotiating an early release from his contract with Newcastle.

A number of impressive displays at right-back, centre half and in midfield earned Caldwell four international appearances during that time - bringing his cap total to eight. Caldwell, who played in the 14-0 win over regional amateur team Garderen on Monday, told the Vitesse Arnhem website: "Hibernian offered me a contract and I can play in the English First Division but I didn't want to let this chance run."

Bron: BBC.co.uk 13-07-2004

naar wat ik gehoord heb is het een vrij aanvallende back, die zeker welkom is bij Vitesse. Nu maar hopen dat hij komt/blijft
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]

Laatst gewijzigd op 13-07-2004 om 22:03.
Oud 15-07-2004, 14:23
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
GRONINGEN - FC Groningen heeft geen interesse voor Ilja van Leerdam.

Deze middenvelder van De Graafschap werd door de hoofdsponsor van FC Groningen, Centric, aan de club te koop aangeboden. De directeur van Centric, Sanderink, hoopte op die manier zijn geld terug te verdienen. Hij trok drie jaar geleden als shirtsponsor van De Graafschap Van Leerdam met eigen geld aan. Nu wil hij dit geleende geld terug, maar De Graafschap wil niet meer dan de helft terugbetalen.
bron: www.rtvnoord.nl
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 15-07-2004, 17:15
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
ARGENTIJNSE VERDEDIGER OP PROEF BIJ FEYENOOIT

Mariano Antonio Fernandez is twee dagen op proef bij Feyenoord. De Argentijn speelde het afgelopen seizoen voor het Italiaanse Torino in de Serie B maar is nu transfervrij. Fernandez is een linker centrale verdediger van 26 jaar. Hij is in het bezit van zowel een Argentijns als een Italiaans paspoort. Vandaag en morgen traint hij met de selectie van Ruud Gullit mee.

Mariano Fernandez begon zijn loopbaan in zijn geboorteland Argentinië. Daar speelde hij voor Lanus en Belgrano, voordat hij de overstap naar Europa maakte. Hij kwam terecht in Oostenrijk, waar hij één seizoen voor Sturm Graz in actie kwam. Daarna volgde een transfer naar het Portugese Beira Mar. Het afgelopen seizoen kwam de 1.86 meter lange Fernandez uit voor Torino in Italië.
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Oud 15-07-2004, 18:19
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
MVV heeft twee spelers op proef. Die hebben al in de eerste twee oefenwedstrijden tegen Buchten en Wilhelmina '08 meegespeeld.

De eerste speler is een spits: Hugo Ten Zijtthof en is afkomstig van AZ. Maakte geen goede indruk in de eerste oefenwedstrijd en in de tweede oefenwedstrijd speelde hij maar 5 minuten mee.


De tweede speler is een opkomende rechtsback: Pascal Maas, een Franstalige Belg. Heel klein spelertje en speelde dacht ik in beide wedstrijden een helft mee. Van welke club hij afkomstig is weet ik niet. Hier op de foto staat hij uiterst rechts.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 19-07-2004, 16:59
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Vitesse wil Vreven als nieuwe rechtsback

19/7/2004 16:08

In de zoektocht naar een rechtsback heeft Vitesse z'n licht opgestoken bij Stijn Vreven. De Belg heeft bij 1. FC Kaiserslautern een contract tot 2006, maar geen toekomst meer.
Vreven heeft de aanbieding, die hij zaterdag van Vitesse kreeg, naast zich neergelegd. De voormalige back van FC Utrecht is voorlopig ook nog niet inzetbaar. Hij is nog herstellende van een knieoperatie, die hij aan het einde van het seizoen onderging.

1. FC Kaiserslautern zal Vreven bij een transfer weinig in de weg leggen. De Duitse club legde een jaar geleden op voorspraak van trainer Erik Gerets de back een contract tot 2006 voor. Maar al in de winterstop mocht Vreven uitkijken naar een andere club. Een overgang naar West Ham United ketste eerder al af.

Vitesse heeft voor de positie van rechtsback meer ijzers in het vuur. De Schotse international Gary Caldwell is een van de kandidaten. De Arnhemse club hikt echter aan tegen de hoge vergoeding van de opleidingskosten, waar Newcastle United recht op heeft.
Waar betalen ze dit allemaal van?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 19-07-2004, 17:03
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
@Emiel:
-------------------------------
1. FC Kaiserslautern zal Vreven bij een transfer weinig in de weg leggen. De Duitse club legde een jaar geleden op voorspraak van trainer Erik Gerets de back een contract tot 2006 voor. Maar al in de winterstop mocht Vreven uitkijken naar een andere club. Een overgang naar West Ham United ketste eerder al af.
-----------------------------------

hieruit blijkt dat Kaiserlautern van hem af wilt, misschien een vrije transfer, anders probeert Vitesse hem te huren (hoeven ze alleen salaris te betalen) Vreven wilt graag spelen, vandaar dat zijn salaris denk ik wel te betalen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 19-07-2004, 17:10
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
HIj moest bij Utrecht weg omdat hij teveel salaris wou en dat kon FCU niet betalen, en dan zou Vitesse hem wel kunnen betalen terwijl Vitesse meer dan welke club dan ook bij de afgrond heeft gestaan..
Ik vind het maar raar.

Jullie halen Knopper ook al, dat is ook een speler die niet volgens mij niet voor al te weinig speelt.

Dat vraag ik me dus af?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 19-07-2004, 17:14
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 19-07-2004 @ 18:10 :
HIj moest bij Utrecht weg omdat hij teveel salaris wou en dat kon FCU niet betalen, en dan zou Vitesse hem wel kunnen betalen terwijl Vitesse meer dan welke club dan ook bij de afgrond heeft gestaan..
Ik vind het maar raar.

Jullie halen Knopper ook al, dat is ook een speler die niet volgens mij niet voor al te weinig speelt.

Dat vraag ik me dus af?
ik denk dat vitesse wat meer lucht heeft gekregen door het later moeten aflossen van een schuld aan de gemeente. Vitesse stelt nu het sportief herstel iets naar de voorkant.
Maarja helemaal snappen doe ik het ook niet

Net op TVG: vitesse komt 3,1 miljoen nog te kort in de begroting. Ze halen de spelers door veel vertrekkende spelers, dat geld wat ze daarmee besparen/verdienen mogen ze voor spelers gebruiken. Creatief noemen ze het daar
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 19-07-2004, 20:25
danielle84
danielle84 is offline
Petri Pasanen van ajax naar werder bremen.
voor 4 seizoenen
__________________
en zo is het en niet anders!!!! toch ??
Oud 20-07-2004, 20:48
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
danielle84 schreef op 19-07-2004 @ 21:25 :
Petri Pasanen van ajax naar werder bremen.
voor 4 seizoenen
no shit
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 21-07-2004, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Vitesse dicht bij spectaculaire versterking

21/7/2004 10:25

Vitesse lijkt na een aantal donkeren jaren weer helemaal boven Jan: de ploeg heeft niet alleen ruimte om zich te versterken, maar is zelfs al weer zo ver dat het voetballers van naam en faam naar het Gelredome kan halen. Nog deze week hopen de Arnhemmers Tsuneyasu Miyamoto, aanvoerder van het Japanse nationale team, te presenteren.
Eigenlijk had Vitesse de komst van de 27-jarige Japanner afgelopen maandag al wereldkundig willen maken, maar de onderhandelingen met een Aziatisch consortium dat garant moet staan voor het salaris van de speler waren nog niet helemaal afgerond. Met Tsuneyasu Miyamoto zelf was Vitesse overigens wél al tot overeenstemming gekomen.

Miyamoto moet bij Vitesse de door Bert Konterman opgelaten plaats in de verdediging op gaan vullen en samen met Ruud Knol en centrum van de Arnhemse defensie gaan vormen. Hij speelt nu nog voor Gamba Osaka in zijn vaderland, heeft dertig interlands achter zijn naam staan en is sinds het afgelopen WK de aanvoerder van Japan.

Door de komst van Miyamoto mag Aleksander Ilic uitkijken naar een andere club. Overigens is Vitesse met de komst van de Japanner nog niet uitgewinkeld. De club zoekt nog een rechts- en een linksback. De Schot Gary Caldwell en de Belg Stijn Vreven (ex-FC Utrecht) zijn daarvoor de voornaamste gegadigden, maar lijken vooralsnog wat aan de dure kant.

bron: www.vi.nl
doen ze goed als dat lukt
Oud 21-07-2004, 10:02
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Geld in overvloed daar.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 21-07-2004, 11:50
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 21-07-2004 @ 11:02 :
Geld in overvloed daar.
ongelooflijk
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 21-07-2004, 15:15
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 19-07-2004 @ 18:14 :
ik denk dat vitesse wat meer lucht heeft gekregen door het later moeten aflossen van een schuld aan de gemeente. Vitesse stelt nu het sportief herstel iets naar de voorkant.
Maarja helemaal snappen doe ik het ook niet
Het is vreemd, maar toch ook begrijpelijk. Ze willen de sportieve prestaties (die vitesse simpelweg wel in zich heeft) weer een beetje terugkrijgen, om de vaste sponsors weer het vertrouwen te kunnen teruggeven. Komend seizoen stelt vitesse als doel vroeg veilig te zijn van nacompetitie en dat geeft de sponsors weer wat vertrouwen. Een begrijpelijke, maar risicovolle manier om die 3.1 terug te krijgen.

Citaat:
Net op TVG: vitesse komt 3,1 miljoen nog te kort in de begroting. Ze halen de spelers door veel vertrekkende spelers, dat geld wat ze daarmee besparen/verdienen mogen ze voor spelers gebruiken. Creatief noemen ze het daar
Ze dunnen de selectie uit, betalen de jonge knaapjes die toch niet voor het eerste gebruikt worden niet meer en dat maakt weer wat geld vrij voor hier en daar een wat grotere naam. Ik hoop voor je dat ze uitkijken wat ze doen!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 21-07-2004, 17:08
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
ik moet nog zien of die Jap naar vitesse wilt komen. Zal wel weer een luchtkasteel zijn
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 21-07-2004, 19:38
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Groningen doet Noorse spits aanbieding 21-07-2004

FC Groningen heeft belangstelling voor de Noor Erik Nevland van Viking FK. Volgens de Noorse site fotball.bt.no hebben de Oosterparkers de 26-jarige aanvaller zelfs een concrete aanbieding gedaan. Trainer Ron Jans zat op 31 mei op de tribune bij de uitwedstrijd tegen Stabćk Fotball en Nevland maakte destijds de enige goal van de wedstrijd.

Nevland mag Viking in november transfervrij verlaten. Ook Vĺlerenga Fotball is in de markt voor de voormalig international, die tussen 1997 en 2000 onder contract stond bij Manchester United. Bij de Mancunians kwam hij echter niet verder dan één duel in de FA Premiership en enkele optredens in de FA Cup en de League Cup. Manchester verhuurde hem aan IFK Göteborg en zijn oude club Viking, waar hij in 2000 definitief terugkeerde. Sinds dat jaar speelde hij 103 wedstrijden in de Noorse competitie, waarin hij 52 keer scoorde.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 21-07-2004, 22:26
Verwijderd
Trabelsi definitief naar Arsenal, Kluivert naar Newcastle utd, Di Vaio naar Valencia
Oud 22-07-2004, 09:40
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Belangrijk jaar voor Kluivert hoor als hij er nu weer niets van bakt staat hij volgens mij bij Koeman op de stoep.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 23-07-2004, 14:02
Verwijderd
aangezien NAC en NUFC een samenwerkingsverband aangaan, wordt Patrick K. bij NAC gestald
Oud 24-07-2004, 11:40
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 21-07-2004 @ 20:38 :
Op de heerenveen toer? Oh nee, dat zijn zweden...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 24-07-2004, 12:22
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 24-07-2004 @ 12:40 :
Op de heerenveen toer? Oh nee, dat zijn zweden...
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 24-07-2004, 17:59
Verwijderd
hernandez afgetest bij feyenoord
Oud 26-07-2004, 14:29
Verwijderd
GERUCHT: Jurgen Collin van P$V terug naar NAC.
kheb geen echte bron, heb het gehoord bij de oefenwedstrijd tegen Maccabi.
Oud 26-07-2004, 17:49
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Vreven dichtbij akkoord met Vitesse

ARNHEM - Stijn Vreven wordt vrijwel zeker de nieuwe rechtsback van Vitesse. maar tegen Borussia Dortmund. De 31-jarige Belg wil een contract voor drie jaar in Arnhem, maar Vitesse heeft hem een tweejarig contract aangeboden. Vreven mag weg bij zijn huidige club FC Kaiserslautern, waar trainer Kurt Jara hem beschouwt als persona non grata. De verdediger was een aankoop van de vorige trainer Eric Gerets. Hij trainde de laatste tijd mee met de amateurs van Kaiserslautern. Stijn Vreven maakte in Nederland vooral furore bij FC Utrecht, waar hij vier seizoen met veel succes speelde. Hij groeide daar uit tot publiekslieveling.
Bron: Omroep Gelderland 26-07-2004

mja laat maar komen dan. Tis nu wel akelig stil rond die jap geworden, zal wel weer niks worden. Nog een jaar Ilic
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 26-07-2004, 17:55
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 30-06-2004 @ 20:09 :
Praat hier dus over de transfers en de laatste geruchten
Marc Lotz gaat waarschijnlijk naar Quickstep, Leipheimer naar Discovery.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken [Sport]SubForum voetbal op Sport
BarbapapaX
26 25-08-2004 13:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48.