Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2004, 21:42
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 26-07-2004 @ 19:53 :
das waar, hij heeft in de 'goede' tijd bij arsenal gespeeld en ook bij barca in de 'goede' tijd. maar toch vind ik het netjes dat hij dit doet, jongens als bogarde lossen dit soort dingen anders op.
tuurlijk getuigt het van klasse om zelf je contract in te dienen, en niet weg te rotten en lekker geld vangen.
Marc kan nu verder met zn vele bedrijfjes waar hij ook goed van kan boeren
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Advertentie
Oud 27-07-2004, 08:17
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 21-07-2004 @ 21:19 :
ik heb net een leuk plaatje gevonden, maar wist niet anders dan hem hier te plaatsen

[afbeelding]
Christian "Chippen" Wilhelmsson van RSCA tegen Heusden-Zolder afgelopen seizoen. Magistrale beweging, uit zijn voorzet volgde 'n doelpunt. Van Aruna als ik me niet vergis.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 28-07-2004, 23:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Gewijzigd alcohol- & drugsbeleid (28/07/2004)
Na overleg tussen Gemeente Nijmegen en N.E.C. is bepaald dat er geen alcohol meer genuttigd mag worden op de tribunes van het Goffertstadion. Op het gebruik van (soft)drugs komt een totaalverbod wat geldt voor het gehele stadion.
Verdomme... Waar gaat dat heen met deze wereld?

Niet dat die aanmaaklimonade in de nederlandse stadions te zuipen is, maar als ik bier wil, moet er bier zijn.

Wat willen ze nou? Dat we als vanouds weer keihard gaan inzuipen?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 29-07-2004, 13:09
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Bij Groningen hebben we nog nooit alchol gemogen in het stadion, alleen in het supportershome.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 29-07-2004, 18:27
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
hahaha das lullig
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 29-07-2004, 20:33
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 29-07-2004 @ 00:36 :
Verdomme... Waar gaat dat heen met deze wereld?

Niet dat die aanmaaklimonade in de nederlandse stadions te zuipen is, maar als ik bier wil, moet er bier zijn.

Wat willen ze nou? Dat we als vanouds weer keihard gaan inzuipen?
Ik ben bang van wel.

Go Ahead heeft al jaren een algeheel alcoholverbod.
Sinds (volgens mij) twee jaar mag er weer alcohol gedronken worden in het supportershome, maar ik kan me niet bewust herinneren dat er alcohol op de tribunes gedronken mocht worden. Iets wat overigens erg lokt, maar waar men zeer op zit te loeren om zo toch maar weer stadionverboden uit te delen.
Softdrugs mag in Deventer volgens mij nog wel, dat zou ook complete onzin zijn als dat niet meer zou mogen.

Ik denk dat de Nederlandse burger blij is om te lezen dat er geen alcohol (het middel dat aanzet tot hevige rellen) meer gedronken mag worden.
In feite is het natuurlijk alleen maar een kwartiertje in de rust waarin men door de drukte niet meer dan twee bier per keer kan bestellen…..
Meestal is een gebrek aan bier een middel dat aanzet tot hevige rellen.

De bobo’s in Nederland moeten nog een hoop leren.
Oud 29-07-2004, 20:40
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 26-07-2004 @ 19:49 :
@ Overmars: zeer veel respect voor zijn keuze. hij zei: "een jaarlang geld opstrijken was geen optie".
Goeie jongens die Eagles….
Citaat:
USPalermo schreef op 26-07-2004 @ 19:49 :
@ twente - heracles: het gerucht gaat hier in de regio, dat er veel agenten op vakantie zijn en dat ze daarom geen zin hebben in die wedstrijd.....
Dan is de harde kern van Twente zeker ook massaal op vakantie. Als je de plaatselijke kapper uit Enschede en zijn vrienden vraagt om naar deze wedstrijd te gaan maken ze nog gehakt van Heracles….
Leuke poging van Heracles, maar het is weer een bewijs dat internet niet deugd.
Citaat:
USPalermo schreef op 26-07-2004 @ 19:49 :
ik ben toch niet zo kapot van oefen potjes, leuk om er een paar mee te pikken maar zeker niet allemaal
Ik vind oefenpotjes altijd wel gezellig. Leuke gelegenheid om op stap te gaan naar waar dan ook. Nu ben ik nooit doorgebroken als ideale middenvelder van Ajax, maar bovendien kan zo’n oefenwedstrijd je alsnog een plek in de Voetbal International opleveren. En gesprekken met de spelers zijn ook altijd gezellig.
Die Finnen kunnen goed Nederlands man!
Oud 30-07-2004, 13:05
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Bier en joint taboe bij N.E.C. op tribune

N.E.C. wil geen joints en biertjes meer zien op zijn tribunes. De Nijmeegse voetbalclub voert daarmee een opmerkelijke en volgens sommigen 'niet te handhaven' huisregel in. De KNVB is er blij mee. Het was de laatste jaren al moeilijk dronken worden in De Goffert. In het stadion wordt alleen evenementenbier geschonken en dat bevat 2 procent alcohol. Komend seizoen is het biergebruik nog sterker aan banden gelegd. Alleen in de diepe gracht rond het veld mag de supporter nog proosten op een goede afloop. Ook een jointje op de tribune mag straks niet meer. Een zeer strenge maatregel van de Nijmeegse club. "Er zijn wel veel clubs waar het verboden is bier mee de tribune op te nemen", zegt een woordvoerder veiligheidszaken van de KNVB. "Maar clubs die blowen verbieden, zijn er verder nog niet."

De voetbalbond kent bij wedstrijden van Oranje zelf geen soortgelijk beleid, maar juicht de maatregel wel toe. In een beleidskader uit 2003, waaraan ook de KNVB meewerkte, staat dat het onwenselijk is op de tribunes alcohol of drugs te gebruiken. "Daaronder vallen ook softdrugs", aldus de woordvoerder van de KNVB. "Maar als clubs blowen en bier drinken op de tribune toestaan, kunnen wij daar niets van zeggen. Dit is een huisregel van N.E.C."

Datzelfde zegt de gemeente Nijmegen. "Deze maatregelen zijn genomen na overleg tussen N.E.C, gemeente en politie", aldus voorlichter Arjan Kuil. Grote initiatoren waren burgemeester Guusje ter Horst en N.E.C.-voorzitter Hans van Delft. "Er zijn landelijke afspraken, maar dat is niet het belangrijkste argument", verduidelijkt Kuil. "Het doel is te zorgen voor een prettige en veilige beleving van een wedstrijd. Dat gaat beter zonder alcohol en drugs."
Dus het is ook nog eens door onszelf bedacht...

Kijk, als je in Nijmegen bier wil, moet je een minuutje voor het einde van de eerste 45 minuten vast naar beneden gaan om een goede plek in de rij te bemachtigen. De kans is dan nog groot dat je de eerste minuten van de tweede helft mist. En nu mag je het dan niet eens mee naar boven nemen?

Ik vind het bier bij NEC niet te zuipen (er zit water en extra kleurstof bij), dus voor mij maakt het niet zoveel uit, maar af en toe, als ik zin heb, wil ik wel een pilsje pakken op de tribune. Triest gedoe...

Dat blowen niet mag, tjah, ik kan me er misschien wel iets bij voorstellen, het stinkt namelijk. Dan nog wordt het volk er wel iets rustiger van.

Nou jah, we hebben altijd Goffertzicht nog, dan maar wat eerder daarheen, voortaan...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 30-07-2004, 16:52
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Bij Twente in het home en in het stadion wel 'gewoon' pils.
Maar er zit wel wat te veel water doorheen zegmaar, minder lekker dus.

Die joints vind ik helemaal niet zo stinken hoor En iedereen wordt er ook lekker rustig van, maar niet in combinatie met andere 'goederen'.

Nouja morgenavond de klapper tegen Aberdeen, pfff wat een openingswedstrijd kom op man Aberdeen das toch een tegenstander van niets.....Maar wel leuk om weer ff naar het stadion te gaan, al weer een tijdje terug.......

update: Ander nieuws van de persconferentie: de stadionuitbreiding zit er nu echt aan te komen. In augustus 2006 moet de capaciteit van het Arkestadion verdubbeld zijn, van de huidige 13.500 naar 27.000 plaatsen.
__________________
Palermo Di Rosanero

Laatst gewijzigd op 30-07-2004 om 17:00.
Oud 30-07-2004, 21:42
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
jupjup we worden ooit nog eens een grote club
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 31-07-2004, 11:24
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 30-07-2004 @ 17:52 :
Bij Twente in het home en in het stadion wel 'gewoon' pils.
Maar er zit wel wat te veel water doorheen zegmaar, minder lekker dus.
Net zoals bij NEC dus... Alleen mag je het nu niet meer meenemen op de tribune en moet je het dus in de gracht opzuipen.

In het sup. home en cafe Goffertzicht is het overigens wel echt bier. Geen water en dat soort rotzooi... 5%, zoals het hoort
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 31-07-2004, 11:31
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 31-07-2004 @ 12:24 :
Net zoals bij NEC dus... Alleen mag je het nu niet meer meenemen op de tribune en moet je het dus in de gracht opzuipen.

In het sup. home en cafe Goffertzicht is het overigens wel echt bier. Geen water en dat soort rotzooi... 5%, zoals het hoort
Wat zeuren jullie dan?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 31-07-2004, 12:05
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Tijdens de vriendschappelijke wedstrijd van Chelsea tegen Roma, gingen de spelers door het lint. Na een tackle van Dacourt op Robben gingen de poppen aan het dansen. Wat we toen te zien kregen, was niet meer dan een ordinaire knokpartij. Robben is nu twijfelachtig voor de wedstrijd tegen Manchester United.

"We speelden een vriendschappelijke wedstrijd, dan zijn zulke tackles toch niet nodig", legt Robben uit. "Die tackle maakte mij bijzonder kwaad. Die tackle kwam er op het moment dat ik Dacourt al voorbij was. Kezman en ik gingen door het lint, omdat wij echt vonden dat dit niet kon."

"Ik weet dat ik verkeerd gereageerd heb", beseft de jonge Nederlander. "Het is ook een beetje mijn karakter. Ik hoop dat de ploeg mij kan helpen om van dit karaktertrekje af te komen. Langs de andere kant toont dit wel de sterkte van Chelsea. Het bewijst dat de ploeg vecht voor elke bal en dat we de kwaliteiten hebben om dit seizoen prijzen te pakken."

Bron: belgium soccer
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 31-07-2004, 15:43
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 31-07-2004 @ 12:31 :
Wat zeuren jullie dan?
Dat je op de tribune niet meer mag zuipen...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 31-07-2004, 15:53
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 31-07-2004 @ 16:43 :
Dat je op de tribune niet meer mag zuipen...
Wees blij dat je eronder wel mag drinken.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 31-07-2004, 16:38
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Voetbal wordt steeds meer een musical. Echt stom ik vind bier bij voetbal horen maarja..
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 31-07-2004, 16:43
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 26-07-2004 @ 19:53 :
das waar, hij heeft in de 'goede' tijd bij arsenal gespeeld en ook bij barca in de 'goede' tijd. maar toch vind ik het netjes dat hij dit doet, jongens als bogarde lossen dit soort dingen anders op.
Ja, maar Chelsea heeft ook nooit medewerking aan Bogarde gegeven, hij mocht niet verhuurd of verkocht worden dus is de situatie niet echt met Overmars te vergelijken.
Dus echt ongelijk geef ik Bogarde niet.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 31-07-2004, 16:54
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 31-07-2004 @ 17:43 :
Ja, maar Chelsea heeft ook nooit medewerking aan Bogarde gegeven, hij mocht niet verhuurd of verkocht worden dus is de situatie niet echt met Overmars te vergelijken.
Dus echt ongelijk geef ik Bogarde niet.
Bogarde is het voorbeeld van een speler die slapend rijk wordt.
Met de helicopter naar de training met de A-junioren.

En oké misschien heeft Chelsea er niet alles aan gedaan, maar dhr Bogarde heeft er geen moment mee gezeten dat hij een bedrag met 4 nullen in de week krijgt van Chelsea.......
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 31-07-2004, 16:55
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
@(drank in en om stadions)

ik denk dat verboden in de stadions ook maar weinig zin hebben. wat al gezegd werd, lekker in-drinken-blowen-snuiven voor een wedstrijd bevordert de sfeer ook niet. Gewoon 'redelijk' bier tappen in het stadion, de echte 'sjikkere' lui worden wel in de gaten gehouden.....
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 01-08-2004, 16:05
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 31-07-2004 @ 16:53 :
Wees blij dat je eronder wel mag drinken.
Nee, daar hoef ik helemaal niet blij mee te zijn. Het is toch verdomme logisch dat je je lam zuipt onder het voetballen. Die kerels die zich niet in kunnen houden kunnen ze echt wel aan, hoor. Zeker nu we "het veiligste stadion van Nederland" hebben, ofzoiets...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-08-2004, 17:54
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 01-08-2004 @ 17:05 :
Nee, daar hoef ik helemaal niet blij mee te zijn. Het is toch verdomme logisch dat je je lam zuipt onder het voetballen. Die kerels die zich niet in kunnen houden kunnen ze echt wel aan, hoor. Zeker nu we "het veiligste stadion van Nederland" hebben, ofzoiets...
Heb jij perse bier nodig om voetbal te kijken ofzo?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 03-08-2004, 22:47
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Dick Advocaat kapittelt Koeman en De Boer

Edit: Wat is ''kapittelt'' in hemelsnaam?

3/8/2004 22:57

Dick Advocaat heeft voor het eerst sinds zijn terugtreden als bondscoach weer van zich laten horen, en sloeg daarbij in het vakblad De Voetbaltrainer keihard terug naar zijn criticasters. Met name Ronald Koeman, hoewel Advocaat hem niet bij naam noemde, en Frank de Boer kregen van de Hagenaar onderuit de zak.
'Als je weken op kosten van een tv-zender', zo doelde Advocaat op de Ajax-coach, 'in dure hotels mag zitten, voel je je al snel verplicht tot prikkelende uitspraken. Als politici op kosten van de staat snoepreisjes maken, staat Nederland op zijn kop. Gebeurt dat in feite tijdens zo'n EK door coaches van wie bepaalde uitspraken waarschijnlijk een nog grotere impact hebben, dan vinden we dat normaal.'

Ook Frank de Boer krijgt van de ex-bondscoach een behoorlijke veeg uit de pan, vanwege het feit dat de libero had gezegd dat 'Advocaat zijn oren had laten hangen naar de media', door hem niet te laten spelen tegen Duitsland en Tsjechië. 'Ik ben altijd achter Frank blijven staan. Hij was de eerste speler die ik beloofde dat ik hem hoe dan ook naar het EK zou meenemen. Hij is voor mij door de mand gevallen, ook als mens.'

Volgens Advocaat heeft hij nooit op ook maar enig krediet van de media mogen rekenen. En dat werd hem trouwens al duidelijk tijdens zijn presentatie. 'De vraagstelling bij die allereerste persconferentie was al zodanig dat ik wist dat de gezaghebbende media als De Telegraaf en VI veel liever iemand van de generatie 88 met lijnen naar Cruijff op mijn stoel hadden gezien. Op dat moment is de oorlog tegen mij al begonnen', aldus Advocaat.

Over zijn opvolger Marco van Basten zegt de voormalige bondscoach: 'Marco heeft de noodzakelijke steun van de media. Maar hoe groots Van Basten als voetballer ook geweest is, als trainer/coach zit hij middenin een leerproces. Zelfs Van Basten kan zich als bondscoach geen al te gekke dingen permitteren. Ik ben beniweuwd hoe hij dat gaat doen zonder ervaring.'
Ook deelde hij nog even mee dat hij de voorselectie maar niks vond. ''Castelen kan niet voetballen'' en ''Van der Meyde is op dit moment ver uit de beste rechterflank ter wereld.''

Bron: VI.nl en het laatste beetje heb ik verzonnen.

Laatst gewijzigd op 03-08-2004 om 22:52.
Oud 04-08-2004, 10:51
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
ka·pit·te·len (ov.ww.)
1 (iem.) streng berispen
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 04-08-2004, 11:07
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 04-08-2004 @ 11:51 :
ka·pit·te·len (ov.ww.)
1 (iem.) streng berispen
Dank je.
Oud 04-08-2004, 11:15
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 01-08-2004 @ 18:54 :
Heb jij perse bier nodig om voetbal te kijken ofzo?
Eigenlijk wel jah...

Overigens heb ik overal bier bij nodig, maar dat is een ander verhaal. Bij voetbal vind ik het een must...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-08-2004, 11:19
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-08-2004 @ 12:15 :
Eigenlijk wel jah...

Overigens heb ik overal bier bij nodig, maar dat is een ander verhaal. Bij voetbal vind ik het een must...
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 04-08-2004, 11:19
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 14-07-2004 @ 15:02 :

Hey gimme more beer, is dat je outfit als je naar het homobos gaat Want ooh...dan kom ik ook wel een keertje langs hoor

*gelukkig berust dit bericht niet op de werkelijkheid, het tweede deels moest gezegd worden, om dat snotjong voor te zijn *
Oud 04-08-2004, 12:15
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-08-2004 @ 12:15 :
Eigenlijk wel jah...

Overigens heb ik overal bier bij nodig, maar dat is een ander verhaal. Bij voetbal vind ik het een must...
Triest figuur..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 04-08-2004, 13:21
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 03-08-2004 @ 23:47 :
Dick Advocaat kapittelt Koeman en De Boer
Slechte verliezer, nog een beetje natrappen.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 04-08-2004, 14:51
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Oud-AZ'er Schaap (29) overlijdt tijdens oefenduel Hiversum


Arno Schaap is afgelopen dinsdagavond overleden. De 29-jarige voormalig voetballer Helmond Sport, AZ en Dordrecht '90 speelde met de amateurs van Hilversum een oefenduel. De middenvelder stortte volgens RTV Noord Holland na een half uur in.

Pogingen om Schaap te reanimeren hielpen zowel op het veld als in de ambulance niet. Alsof het allemaal nog niet dramatisch genoeg was, zou hij vrijdag gaan trouwen.




----------------------------------------------

Ik wist niet of ik hier ook een apart topic over moest openen. Ik kende hem niet echt, natuurlijk wel van naam maar ik had hem niet kunnen aanwijzen. Maar goed hij was veel te jong om te overlijden.
Oud 04-08-2004, 14:54
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Na zijn periode in Alkmaar was Schaap nog twee seizoen actief bij Helmond Sport in de Gouden Gids Divisie. Het afgelopen seizoen speelde hij bij de eersteklasser Hilversum. Schaap zou komende vrijdag in het huwelijk treden.
Nog ff een klein stukje over Schaap ergens anders vandaan, erg sneu vooral dus omdat hij vrijdag zou gaan trouwen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 04-08-2004, 20:16
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 04-08-2004 @ 13:15 :
Triest figuur..
Helemaal niet, ik heb andere voorstellingen van bepaalde vormen van genot dan jij, laat me...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-08-2004, 22:42
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-08-2004 @ 21:16 :
Helemaal niet, ik heb andere voorstellingen van bepaalde vormen van genot dan jij, laat me...
Je mag drinken in het stadion alleen niet op de tribune, dan heb je 15minuten om je klem te zuipen tijdens de wedstrijd, je kan voor de wedstrijd zuipen en na de wedstrijd.
Zelfs tijdens de wedstrijd kun je dus eventueel nog snel een biertje naar binnen werken.

Ik vind dat je je enorm aanstelt, maar dat kan komen omdat ik bij Groningen gewend ben om helemaal geen bier te mogen drinken tijdens de wedstrijd.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 04-08-2004, 23:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 04-08-2004 @ 23:42 :
Je mag drinken in het stadion alleen niet op de tribune, dan heb je 15minuten om je klem te zuipen tijdens de wedstrijd, je kan voor de wedstrijd zuipen en na de wedstrijd.
Jah, op zaterdag doen we het ook voor de wedstrijd en na de wedstrijd, da's duidelijk. Overigens kun je simpelweg in de rust gewoon geen bier halen, omdat je pas aan het eind van de rust aan de beurt bent en tjah, de wedstrijd is wel wat belangrijker dan m'n biertje...
Citaat:
Zelfs tijdens de wedstrijd kun je dus eventueel nog snel een biertje naar binnen werken.
Neu, dat gaat dus echt niet meer.
Citaat:
Ik vind dat je je enorm aanstelt, maar dat kan komen omdat ik bij Groningen gewend ben om helemaal geen bier te mogen drinken tijdens de wedstrijd.
Dat kan... Als het nu niet meer mag, dan is het jammer. Het hele punt is gewoon dat ik het belachelijk vind dat dit soort dingen verboden worden. Evenals ik evenementenbier gewoonweg een belachelijke uitvinding vind, zeker het evenementenbier van mr. Dugout...

Dat het niet meer kan, interesseert me geen kont, het gaat mij om het principe dat het verboden wordt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-08-2004, 15:34
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
bij Vitesse mag je nog bier drinken op de tribune
nou ja bier.... bavaria....
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 06-08-2004, 16:02
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
offtopic:voetbal insite komt komend seizoen 2 keer op tv maandag en vrijdag
Oud 06-08-2004, 16:28
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Voetbal: Slechts 261 Utrecht-fans naar ArenA

Gepubliceerd op vrijdag 06 augustus 2004

ZEIST (ANP) - FC Utrecht wordt zondag tijdens de strijd om de Johan Cruijff-schaal met Ajax gesteund door slechts 261 eigen supporters. De KNVB heeft teleurgesteld gereageerd op de beperkte belangstelling van de Utrechtse fans.

Volgens de voetbalbond is vooral de reistoeslag van 24 euro, die FC Utrecht vroeg voor het vervoer naar de ArenA, debet aan de beperkte belangstelling. De bond dacht goede afspraken te hebben gemaakt met Utrecht. De supportersvereniging van de club had toegezegd dat er 4700 toeschouwers zouden komen.

Dat aantal is uiteindelijk bij lange niet gehaald. Dat levert de KNVB een kostenpost op van 66.000 euro. ,,Maar dat is niet het belangrijkste'', zegt een woordvoerder van de KNVB. ,,We wilden een goede ambiance in het stadion en dachten aan alle voorwaarden te hebben voldaan.'' De bond verlaagde de toegangsprijs met 2,50 euro naar 15 euro en maakte vooraf goede afspraken over het vervoer naar het stadion.

Supporters boos

,,Nu wordt verwezen naar negatieve ervaringen in het verleden, maar daar kan volgens ons geen sprake van zijn. We hebben zelfs aangeboden om een budget beschikbaar te stellen om promotie voor het duel te maken. Daar is helaas geen gebruik van gemaakt'', aldus de zegsman. Hij vervolgt: ,,We hebben het idee dat er iets sluimert uit het verleden. Dat is jammer, want wij hebben dit seizoen echt ons best gedaan. We dachten een nieuwe start te hebben gemaakt.''

Ook vorig jaar waren de supporters van FC Utrecht boos over de verdeling van de kaarten. Toen werden slechts 576 van de 10.000 beschikbare kaarten afgenomen. De wedstrijd, die traditiegetrouw in de ArenA wordt gespeeld, trekt dit jaar naar verwachting ongeveer 35.000 toeschouwers. Dat betekent dat er ruim 16.000 stoeltjes onbezet blijven. Vorig jaar bezochten 32.000 fans het treffe
Niet echt veel.. en dr zitten altijd 30.000 van die koters die kampioen geworden zijn.. Waarvan er 29.999 het leuk vinden heel hard Ajax te bléren als er niks aan de hand is

Laatst gewijzigd op 06-08-2004 om 16:32.
Oud 06-08-2004, 16:32
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Virus noopt Newcastle tot wegsturen spelers

6/8/2004 10:45

Koud een week voor de start van het Premiership zijn de spelers van Newcastle United op zichzelf aangewezen. De reden: een besmettelijk virus.
De clubleiding van Newcastle United nam de drastische maatregel na een virusuitbraak die tot uitbarsting kwam na het verlies tegen Celtic. Verschillende spelers raakten besmet met de infectieziekte die vooral het oog raakt.

'Iedereen is bezorgd. Het is niet gevaarlijk, maar het moet worden bestreden. We moesten de tent helemaal sluiten', zei manager Bobby Robson. 'Als je het oog van Shay Given zag realiseer je hoe erg het kan zijn. Hij was de eerste die werd geïnfecteerd en daarna kreeg Andy O'Brien ermee te maken. Nu zijn ook Lee Bowyer en Tony Caig slachtoffer.'

Omdat het virus erg besmettelijk is zijn alle spelers naar huis gestuurd. Ze moeten hun conditie op eigen kracht op peil houden. Het trainingscomplex is voorlopig verboden terrein. Met de maatregel moet het virus een halt toe worden geroepen. 'De incubatietijd is vijf tot zeven dagen. Mogelijk dat er in het weekend nog spelers last krijgen.'
Oud 06-08-2004, 16:44
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
In 't wereldje op vi.nl stonden daar nog wel wat grappige dingen over...
Oud 06-08-2004, 17:43
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 06-08-2004 @ 17:28 :
Niet echt veel.. en dr zitten altijd 30.000 van die koters die kampioen geworden zijn.. Waarvan er 29.999 het leuk vinden heel hard Ajax te bléren als er niks aan de hand is
Ik vind dat ze wel een beetje zielig lopen te doen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 07-08-2004, 13:22
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-08-2004 @ 18:43 :
Ik vind dat ze wel een beetje zielig lopen te doen.
Precies, want wat in hemelsnaam is er nou belangrijk aan de schaal?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-08-2004, 19:35
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-08-2004 @ 14:22 :
Precies, want wat in hemelsnaam is er nou belangrijk aan de schaal?
Zo bedoel ik het niet, je kan toch ook gewoon met het toegstaane aantal supporters heen gaan, die Ajacieden hoor je die 90min toch niet.
Vind dit erg zwak, het lijkt meer op: 'Laat je club maar in de steek' vind ik eigenlijk.
Hiermee doe je helemaal niks voor je club.

Ik gun Ajax nooit wat maar ik hoop dat ze dik winnen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 07-08-2004, 19:38
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Utrecht heeft ditmaal wel een beetje gelijk hoor, als ik hoor wat die kaartjes kosten, en als je kijkt wat je daar nu voor terug krijgt....

Met al het respect, maar die prijs(JC-schaal) stelt weinig voor, de sfeer is k*t, het voetbal ook niet super en dan ook nog eens diep in de buidel tasten, en helemaal na dat terugstuur incident....
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 10-08-2004, 11:49
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Zes jaar gevangenisstraf voor WBA-speler
Gepost door Niels 09-08-2004 19:23:46

Voor Lee Hughes is zijn voetbalcarrierre ten einde gekomen, tenminste zo mag verwacht worden. De 28-jarige aanvaller van het Engelse West Bromwich Albion is vanwege dood door schuld, tot zes jaar gevangenisstraf veroordeeld.

Hughes reed in november van het afgelopen jaar na een aanrijding die een dodelijke afloop tot gevolg had, gewoon door. Pas na 36 uur heeft Hughes zich gemeld bij de politie.

In het verleden speelde de aanvaller voor Kidderminster Harriers en Coventry City. Zijn contract bij West Brom liep nog tot 2005.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 10-08-2004, 12:03
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 07-08-2004 @ 20:35 :
Zo bedoel ik het niet, je kan toch ook gewoon met het toegstaane aantal supporters heen gaan, die Ajacieden hoor je die 90min toch niet.
Vind dit erg zwak, het lijkt meer op: 'Laat je club maar in de steek' vind ik eigenlijk.
Hiermee doe je helemaal niks voor je club.

Ik gun Ajax nooit wat maar ik hoop dat ze dik winnen.
Vind ik bullshit. Die schaal is maar een commercieel kutevenement, ik zou er denk ik ook nooit heengaan.

Daarnaast is het nu gewoon Ajax - uit en dat is gewoon een van de saaiste wedstrijden van het seizoen, klaar.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 11-08-2004, 15:51
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
"27/07/04 Trainer AZ krijgt trap van Ajax-fan
AZ-trainer Co Adriaanse heeft in het weekeinde bij de politie in Apeldoorn aangifte gedaan van een poging tot mishandeling. De trainer werd na de oefenwedstrijd tegen AGOVV van achteren getrapt door een man in een Ajax-tenue. De verdachte werd op sportpark Berg en Bos direct gearresteerd, maar nog diezelfde avond weer op vrije voeten gesteld.

Adriaanse liep geen verwondingen op bij het voorval. Nog diezelfde avond deed de coach aangifte bij de plaatselijke politie. ,,Maar vrijwel meteen kregen we van de politie te horen dat er toch niets gedaan zal worden met de aangifte. Vreemd? Tja, laat ik daar maar niets op zeggen'', aldus woordvoerder Zeijlmans van de Alkmaarse club. Adriaanse zelf wilde niet reageren op het incident."
Citaat:
"Naar nu pas blijkt is ex-Feyenoorder Robin van Persie vorige week in Amsterdam opnieuw belaagd door Ajax-supporters. De Rotterdammer zal geen aangifte doen.

Na afloop van het Amsterdam-toernooi wilde de ex-Feyenoorder, die met zijn nieuwe club Arsenal in de Arena had gespeeld, met zijn vrouw een hapje gaan eten in een restaurant in de buurt van de hoofdstad. Van Persie werd in zijn huurauto herkend door enkele supporters die hem belaagden.

Van Persie: Omdat het zo warm was, stond het raampje open. Ze spuugden in mijn gezicht en op mijn kleding van Arsenal, schopten tegen mijn auto en riepen * * * * * * Van Persie. Mijn vrouw is heel erg geschrokken. Ik ben boos en teleurgesteld dat mensen zo haatdragend en agressief kunnen zijn."
Mmmmmm, misschien eens tijd voor actie?
En dan heb ik het er niet over om Ajax-supporters terug te pakken, maar dat justitie en de KNVB eens een keertje gaan ingrijpen. Dat betekent dus ECHTE staffen en geen nepboetes...

Eerder heb ik op dit forum al aangegeven dat de straffen n.a.v. de relletjes tijdens ajax2-feyenoord2 veel te laag waren. Sindsdien hebben 'ajax-supporters' dus weer 2 keer de 'regels' gebroken.

Eens kijken wat er gebeurd als Henk Kesler klappen krijgt of Ronald Koeman?
__________________
Palermo Di Rosanero

Laatst gewijzigd op 11-08-2004 om 15:54.
Oud 11-08-2004, 16:21
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Als een scheidsrechter (Ruud Bossen) bedreigingen naar zijn hoofd krijgt door 2 Feyenoord supporters worden ze wel vervolgt en krijgen ze een stadionverbod. Terecht natuurlijk.

Als de heer Kesler klappen krijgt is het hek van de dam dat weet ik zeker.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 12-08-2004, 00:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 11-08-2004 @ 16:51 :
Mmmmmm, misschien eens tijd voor actie?
En dan heb ik het er niet over om Ajax-supporters terug te pakken, maar dat justitie en de KNVB eens een keertje gaan ingrijpen. Dat betekent dus ECHTE staffen en geen nepboetes...

Eerder heb ik op dit forum al aangegeven dat de straffen n.a.v. de relletjes tijdens ajax2-feyenoord2 veel te laag waren. Sindsdien hebben 'ajax-supporters' dus weer 2 keer de 'regels' gebroken.

Eens kijken wat er gebeurd als Henk Kesler klappen krijgt of Ronald Koeman?
Wat heb jij toch nog steeds met dat "actie" van je? De straffen zoals ze er nu zijn zijn terecht en zeer duidelijk. Je kunt geen onderscheid maken tussen groot en klein in het voetbal.

Als v persie aangevallen wordt door een groepje mensen, waarbij het dus niet uitmaakt of hij speler van feyenoord is en zijn supporters van ajax of niet, wordt hij daar op dezelfde manier mee geholpen als wanneer het mij zou gebeuren.

Ajax heeft er niets mee te maken, dit zijn dingen die buiten het voetbal om gebeuren. Ik kan deze mensen ook laten vervolgen als ik dat wil, dan is het toch hele dikke vette natte kleverige stinkende bullshit dat een voetballer een soort voorkeurspositie zou moeten krijgen?

Je kunt als samenleving iets aan geweld doen, je kunt de rivaliteit tussen clubs proberen te sussen (hoewel dat commercieel gezien nooit zal kunnen gebeuren), maar wat jij wilt, het bashen van een complete aanhang van 1 partij die je niet mag en volgens jou vaker over de schreef gaat, dat is niet de bedoeling.

Nogmaals, Ajax hoeft geen verantwoordelijkheid te dragen voor hun supporters en dat is maar goed ook. Dat spreekkoren in de stadions niet mogen, dat is een compleet ander verhaal, want daar is Ajax verantwoordelijk voor het houden van goede orde. Dat een club een boete krijgt als ze die orde in hun stadions niet kunnen houden, is ook niet meer dan normaal.

Maar ajax een hogere straf geven, simpelweg omdat het ajax is, dat kan niet en zal nooit gebeuren, ik hoop dat je dat nu eens begrijpt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-08-2004, 10:36
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
In de eerste plaats zijn er geloof ik 2 mensen vervolgd n.a.v. die gebeurtenissen op de Toekomst. De rest kon naar huis want er was geen bewijs. Jammer genoeg sprak de Ajax-leiding over: "we kennen deze groep". Erg vreemd dus. Vervolgens wordt er een trainer en een speler 'gepakt'. Mmmm, misschien had je dan toch die 2 gasten een zwaardere straf moeten geven?

Wat heb jij toch nog steeds met dat "actie" van je? De straffen zoals ze er nu zijn zijn terecht en zeer duidelijk. Je kunt geen onderscheid maken tussen groot en klein in het voetbal.

Je kunt i.d.d. geen onderscheid maken, maar de straffen die er op dit moment zijn, zijn zeker niet terecht. 15.000 euro voor 3 spelers en 5.000 euro voor een fakkeltje. Nee dat is heel terecht en heel duidelijk.

Als v persie aangevallen wordt door een groepje mensen, waarbij het dus niet uitmaakt of hij speler van feyenoord is en zijn supporters van ajax of niet, wordt hij daar op dezelfde manier mee geholpen als wanneer het mij zou gebeuren.

Dat klopt, maar ik denk dat een rechter zeker onderscheid zal maken.

Ajax heeft er niets mee te maken, dit zijn dingen die buiten het voetbal om gebeuren. Ik kan deze mensen ook laten vervolgen als ik dat wil, dan is het toch hele dikke vette natte kleverige stinkende bullshit dat een voetballer een soort voorkeurspositie zou moeten krijgen?

Ajax heeft ALLES met zijn fans te maken. Ik snap ook wel dat Ajax niet als een politie agent achter al zijn supporters kan aangaan, maar ze hadden als club véél meer kunnen laten zien n.a.v. die dingen op de Toekomst. Kijk dan heb ik het dus niet over een klein verhaaltje dat R Koeman hield op het veld voor een wedstrijd...(iedereen klapt braaf mee en onder tussen is er niet veranderd) De club Ajax heeft erg veel invloed, de club wilde b.v. hard knalvuurwerk verbannen uit de ArenA(zo zielig voor kleine supporters en ajax kan er steeds boetes voor krijgen), dat is ze redelijk gelukt door acties waarin spelers het afkeuren en op posters staan en op het tv-scherm verschijnen.

Maar als v Persie dan terugkomt in de ArenA en kan rekenen op een fluitconcert is dat triest, maar het laat te meer zien dat Ajax dus NIETS heeft ondernomen als club.


Je kunt als samenleving iets aan geweld doen, je kunt de rivaliteit tussen clubs proberen te sussen (hoewel dat commercieel gezien nooit zal kunnen gebeuren), maar wat jij wilt, het bashen van een complete aanhang van 1 partij die je niet mag en volgens jou vaker over de schreef gaat, dat is niet de bedoeling.

Je hoeft de aanhang van Ajax helemaal niet te ‘bashen’ maar na de dingen op de Toekomst had justitie en KNVB wel eens een keer een daad kunnen stellen. Dat hebben ze beide na gelaten. Maar een paar maand later lees ik wel in de Telegraaf en TCTubantia dat men het voetbalvandalisme harder wil aanpakken. Nee dat is beleid voeren eerst jongens laten lopen en daarna harder willen straffen. Heel Nederland heeft tijdens verkiezingstijd een mening over voetbal, iedereen is het er over eens dat er harder moet worden opgetreden, en wat gebeurt er vervolgens? Jongens laten gaan bij gebrek aan bewijs en 2 knapen een SV geven en een taakstraf.

Was dit niet de ideale gelegenheid geweest voor justitie om nu eens woorden waar te maken?


Nogmaals, Ajax hoeft geen verantwoordelijkheid te dragen voor hun supporters en dat is maar goed ook. Dat spreekkoren in de stadions niet mogen, dat is een compleet ander verhaal, want daar is Ajax verantwoordelijk voor het houden van goede orde. Dat een club een boete krijgt als ze die orde in hun stadions niet kunnen houden, is ook niet meer dan normaal.

Spreekkoren is i.d.d. wat anders maar ik denk zeker dat Ajax verantwoordelijk is voor zijn fans.

Maar ajax een hogere straf geven, simpelweg omdat het ajax is, dat kan niet en zal nooit gebeuren, ik hoop dat je dat nu eens begrijpt.

Kijk daar gaat het mij dus totaal NIET om.(Om Ajax dus eens ff lekker een hoge straf te geven omdat ik een hekel aan ze zou hebben) Als club heb ik Ajax nog vrij hoog zitten. Dat ik een hekel aan de aanhang heb is iets totaal anders. Maar ik denk dat de 2 gebeurtenissen ná de Toekomst alleen maar mijn gelijk bepleiten. Als er toen harder gestraft was (en dat hoeft helemaal geen hogere boete voor Ajax te zijn of meer punten aftrek) dan vraag ik me af of dit gebeurt was. Kijk ongeregeldheden blijven komen. Dat hoort misschien wel bij het voetbal, maar van spelers en trainers blijf je af. DAAROM had er best eens een daad gesteld mogen worden. Die knapen hadden véél en véél harder gestraft moeten worden, juist omdat ze niet een ‘normaal’ persoon aanvielen maar juist omdat ze publieke personen aanvielen! Achter de schermen hadden justitie en KNVB toch wel even met Ajax mogen praten, dat er eens iets aan gedaan moest worden, en dat had helemaal niet openbaar gemaakt hoeven worden. Maar ik heb het idee dat Ajax helemaal niets doet en dat het ze ook helemaal niets uitmaakt…
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 12-08-2004, 10:43
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Afkeuring dreigt voor Jordi Hoogstrate
Van onze verslaggever

PSV verwacht niet dat Jordi Hoogstrate nog terugkeert in de selectie. Voor de 21-jarige Jong Oranje-speler is een afkeuringsprocedure gestart. Voor de derde keer in anderhalf jaar tijd kampt Hoogstrate met ernstige psychische problemen.

Hij leek deze eind vorig seizoen na intensieve therapie onder de knie te hebben. De middenvelder werd weer opgenomen in PSV's A-selectie en daarna meteen bij de Jong Oranje-groep. Deze zomer ging het echter weer mis met de Groninger. Hij is opnieuw onder professionele hulp geplaatst. Eén van de oorzaken voor zijn psychische problemen is een extreme vorm van faalangst. Hoogstrate speelde het afgelopen seizoen vijf competitiewedstrijden voor PSV, daarvoor kwam hij 42 keer uit voor FC Groningen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel IV.
Verwijderd
332 17-12-2008 11:58
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel III
Gimme more beer
500 29-09-2006 14:00
Vrije tijd Eredivisie topic 2005 - 2006, deel II
Gimme more beer
500 26-03-2006 20:37
Vrije tijd 'Zidane stopt als Frans international'
MissCzechMeOut
14 17-08-2004 21:04
Vrije tijd Opmerkelijke sportberichten.
EmilioFCG
500 04-07-2004 12:32
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 12:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30.