Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2005, 16:49
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
********** schreef op 01-07-2005 @ 14:51 :
Andere zenders zijn ook niet bepaald geweldig, maar de publieke omroepen slaan nergens op..
Overdag staat er vaak zelfs een ondertiteling onder die ik niet kan lezen (arabisch?), dat noem ik niet integreren...
Dus vanwege een Arabische ondertiteling die er heel af en toe staat moet dan maar meteen de NPS verdwijnen?
Trouwens die ondertitelingen waar jij hebt over hebt zijn niet (alleen) bij de NPS. Ik heb ze in ieder geval nog nooit bij de NPS gezien.


En door die ondertitelingen leren de mensen juist sneller Nederlands.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2005, 16:51
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
ik las vanmorgen in de krant dat het al definitief was, maar dat heb ik dus verkeerd gelezen?
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 17:32
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Multilot schreef op 01-07-2005 @ 17:51 :
ik las vanmorgen in de krant dat het al definitief was, maar dat heb ik dus verkeerd gelezen?
Ja het is inmiddels definitief (helaas) maar toen ik dit topic opende was het dat nog niet.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 17:56
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 01-07-2005 @ 18:32 :
Ja het is inmiddels definitief (helaas) maar toen ik dit topic opende was het dat nog niet.
dat snap ik ja.. Niemand had het nog opgemerkt, vandaar dat ik het vreemd vond...

Zonde
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 15:06
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Multilot schreef op 01-07-2005 @ 18:56 :
Zonde
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 17:52
Hi, I'm Nora
Avatar van Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
********** schreef op 01-07-2005 @ 14:51 :
Andere zenders zijn ook niet bepaald geweldig, maar de publieke omroepen slaan nergens op..
Overdag staat er vaak zelfs een ondertiteling onder die ik niet kan lezen (arabisch?), dat noem ik niet integreren...
probeer je nu dom over te komen of is dat enkel mijn interpretatie van je gelul?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 03-07-2005 @ 18:52 :
probeer je nu dom over te komen of is dat enkel mijn interpretatie van je gelul?
Nee, ik vind nl 1, 2 en 3 gewoon bagger zenders, zie er zelden iets met niveau op en moslims kan ik niet waarderen.
Dat niet iedereen jou bekrompen mening deelt wil niet zeggen dat iemand 'dom' is, maar dat is een van nl 1, 2 en 3 dus dat was voorspelbaar.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 22:34
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
********** schreef op 03-07-2005 @ 23:31 :
Nee, ik vind nl 1, 2 en 3 gewoon bagger zenders, zie er zelden iets met niveau op
Hoge bomen, Netwerk, Nova, Tegenlicht, Dit was het nieuws, cabaret... Ik zie genoeg van niveau, anders. Nee, 'Veronica's lekkerste', dát is niveau...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 03-07-2005 @ 23:34 :
Hoge bomen, Netwerk, Nova, Tegenlicht, Dit was het nieuws, cabaret... Ik zie genoeg van niveau, anders. Nee, 'Veronica's lekkerste', dát is niveau...
Als je in Nova of Netwerk ooit hebt verdiept of er mee te maken hebt gehad oid weet je dat de waarheid verdraaid wordt of dat hun onderzoek waardeloos is.
Cabaret vind ik niet bepaald iets waar ik mijn belastinggeld aan uit wil laten geven...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 23:49
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
********** schreef op 03-07-2005 @ 23:31 :
Nee, ik vind nl 1, 2 en 3 gewoon bagger zenders, zie er zelden iets met niveau op en moslims kan ik niet waarderen.
Dat niet iedereen jou bekrompen mening deelt wil niet zeggen dat iemand 'dom' is, maar dat is een van nl 1, 2 en 3 dus dat was voorspelbaar.
Dus omdat jij het baggerzenders vind, moeten ze maar weg. Ik vind dat nogal krom overkomen. Ik zelf kijk ook niet de hele dag naar de publieke zenders (ik kijk sowieso weinig tv), maar bepaalde programma's zoals Nova, Netwerk en Zembla vind ik gewoon leuk om te zien.
Zelf vind ik juist dat er teveel commerciele zenders zijn. Niet dat ik iets tegen commerciele zenders heb, want ik kijk er zelf ook naar, maar 6 vind ik toch veel.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 00:03
Hi, I'm Nora
Avatar van Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
********** schreef op 03-07-2005 @ 23:31 :
Nee, ik vind nl 1, 2 en 3 gewoon bagger zenders, zie er zelden iets met niveau op en moslims kan ik niet waarderen.
Dat niet iedereen jou bekrompen mening deelt wil niet zeggen dat iemand 'dom' is, maar dat is een van nl 1, 2 en 3 dus dat was voorspelbaar.
1. als je iets zoekt wat van niveau is kom je zonder meer uit bij de publieke omroepen. in ieder geval niet bij de nietpublieke zenders. 1. je kunt moslims niet waarderen. hm, ok. ik zal maar niet zeggen dat dat typerend is. oeps. 3. "jou bekrompen mening" wonderlijke fout gespelde constatering van iets dat ik gegeven heb. namelijk mijn mening over iets anders dan jouw post. 4. de betekenis van het stukje na "[...] 'dom' is, [...]" ontgaat mij even totaal. om dat te verhelpen moet je je zin (of je hele post) even herstructureren naar de regels van de nederlandse taal. 6. wat verwacht jij dan voor programma's te zien op de publieke zenders?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 01:12
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
********** schreef op 04-07-2005 @ 00:03 :
Als je in Nova of Netwerk ooit hebt verdiept of er mee te maken hebt gehad oid weet je dat de waarheid verdraaid wordt of dat hun onderzoek waardeloos is.
Cabaret vind ik niet bepaald iets waar ik mijn belastinggeld aan uit wil laten geven...
Zeker jongen... Nee, jij hebt goed journalistiek werk verricht zeker... Jij weet wél wat de waarheid is... Nu maar wachten tot de Telegraaf het wil publiceren... Want al die linkse media zoals Nova en Netwerk verdraaien toch alleen maar de waarheid, hè..
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 08:13
Verwijderd
Geweldig dit, typische nl zender fans
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 14:34
halveschizo
Avatar van halveschizo
halveschizo is offline
Citaat:
********** schreef op 04-07-2005 @ 09:13 :
Geweldig dit, typische nl zender fans
hell yeh!
__________________
gelijke rechten voor ariers die in de ZOG willen!!!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 16:40
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
********** schreef op 04-07-2005 @ 00:03 :
Als je in Nova of Netwerk ooit hebt verdiept of er mee te maken hebt gehad oid weet je dat de waarheid verdraaid wordt of dat hun onderzoek waardeloos is.
Volgens mij verwar je het met RTL Boulevard.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 04-07-2005 @ 17:40 :
Volgens mij verwar je het met RTL Boulevard.
Nee, niet echt.. Lijkt me ook lastig te verwarren..
En zaken als dat Britney Spears een nieuwe pukkel heeft boeit me weinig
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 17:30
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
********** schreef op 04-07-2005 @ 17:44 :
Nee, niet echt.. Lijkt me ook lastig te verwarren..
En zaken als dat Britney Spears een nieuwe pukkel heeft boeit me weinig
Naar wat voor programma's (en zenders) kijk jij eigenlijk?
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 18:20
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
********** schreef op 04-07-2005 @ 17:44 :
Nee, niet echt.. Lijkt me ook lastig te verwarren..
Wat is die 'waarheid' dan die verdraaid wordt en wat maakt 'hun' onderzoek dan waardeloos?
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 04-07-2005 @ 18:30 :
Naar wat voor programma's (en zenders) kijk jij eigenlijk?
Ik kijk geen vaste programma's of zenders, kijk vrij onregelmatig tv.. Dus zie eigenlijk veel verschillende dingen maar weet niet altijd welke zender ik kijk.
Maar Discovery is vaak erg goed, Mythbuster vind ik cool
BBC voor het nieuws en soms films en RTL-z/5 voor het zakelijke nieuws.
Hersenloos tv kijken doe ik naar dingen als French Prince of Bell Air, That 70s Show, Pimp my Ride (ik hou wel van techniek en mooioe auto's).. Maar dit zijn puur even de zinloze dingen...
Ik kan dus eigenlijk even geen serieuze programma's noemen...

Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 04-07-2005 @ 19:20 :
Wat is die 'waarheid' dan die verdraaid wordt en wat maakt 'hun' onderzoek dan waardeloos?
Het draait hun vooral om mensen te laten kijken, dus moeten dingen wat sappiger gemaakt worden of laten ze maar de helft van het verhaal horen.
Of dan gaan ze een item houden over een malafide bedrijf terwijl iedere achterlijke gladiool kan inzien dat je daar niet in moet trappen (betaal 500,- om 1000,- te krijgen, dat soort dingen...) Gaat dan vaak over dat paupervolk..

Laatst gewijzigd op 04-07-2005 om 22:29.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 07:19
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
********** schreef op 04-07-2005 @ 23:24 :

Het draait hun vooral om mensen te laten kijken, dus moeten dingen wat sappiger gemaakt worden of laten ze maar de helft van het verhaal horen.
Of dan gaan ze een item houden over een malafide bedrijf terwijl iedere achterlijke gladiool kan inzien dat je daar niet in moet trappen (betaal 500,- om 1000,- te krijgen, dat soort dingen...) Gaat dan vaak over dat paupervolk..
Nou nou, als het echt zo slecht gesteld is met de actualiteitenprogramma's als jij beweert, dan moet er wel wat scherpere kritiek te verzinnen zijn.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 05-07-2005 @ 08:19 :
Nou nou, als het echt zo slecht gesteld is met de actualiteitenprogramma's als jij beweert, dan moet er wel wat scherpere kritiek te verzinnen zijn.
'Waardeloos' lijkt mij anders behoorlijk dekkend
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 12:52
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
********** schreef op 04-07-2005 @ 23:24 :
Het draait hun vooral om mensen te laten kijken, dus moeten dingen wat sappiger gemaakt worden of laten ze maar de helft van het verhaal horen.
Of dan gaan ze een item houden over een malafide bedrijf terwijl iedere achterlijke gladiool kan inzien dat je daar niet in moet trappen (betaal 500,- om 1000,- te krijgen, dat soort dingen...) Gaat dan vaak over dat paupervolk..
Nee, dat is 'Hart van Nederland' en 'Actienieuws' wat je nu beschrijft.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-07-2005 @ 13:52 :
Nee, dat is 'Hart van Nederland' en 'Actienieuws' wat je nu beschrijft.
Beide programma's zijn inderdaad en dieptepunt (maar dat is eigenlijk heel sbs6).
Maar ik had het echt over netwerk.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 08:27
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
********** schreef op 05-07-2005 @ 11:34 :
'Waardeloos' lijkt mij anders behoorlijk dekkend
Dat is inderdaad een sterk staaltje onderbouwen.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.