Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2007
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2007, 17:17
Verwijderd
Gezien ik eerst de havo heb gedaan, heb ik iets van vier vrijstellingen op mijn cijferlijst staan (ckv, anw en die onzin). Worden die bij een loting gewoon buiten beschouwing gelaten of willen ze de cijfers die ik op de havo daarvoor heb gehaald zien of is daar een bepaalde procedure voor?
Advertentie
Oud 14-06-2007, 17:25
Lethe
Lethe is offline
Volgens mij tellen die cijfers niet mee bij de inloting.
__________________
Nice
Oud 14-06-2007, 18:47
Angel on Earth
Avatar van Angel on Earth
Angel on Earth is offline
die tellen bij mij gewoon niet mee... ze kunnen die cijfers er niet bij mee tellen omdat het havo cijfers zijn en geen vwo cijfers en je hebt het al wel afgesloten dus hoef je het niet nog een keer te doen.. dus ze tellen gewoon niet mee
__________________
-- if dreams are like movies, then memories are films about ghosts
Oud 15-06-2007, 11:18
pino123
pino123 is offline
ook een vraagje
je moet je voorlogige cijferlijst opsturen naar ibg. Maar weet iemad precies waarheen cq welk adres?

en even voor de goede orde
Het gemiddelde reken je zo uit: Al je cijfers uit het gemeenschappelij deel en profielvakken + hoogste cijfer van het vak uit vrije deel middelen: (se+ ce)/2 of alleen se

en dit totaal weer middelen met al je vakken, toch?
__________________
Jacob lovesss you

Laatst gewijzigd op 15-06-2007 om 11:21.
Oud 15-06-2007, 11:29
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Telt gym ook mee bij loting?
Oud 15-06-2007, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Lotte schreef op 15-06-2007 @ 12:29 :
Telt gym ook mee bij loting?
Denk het niet, aangezien sommige scholen daar alleen een V(oldoende) of G(oed) voor geven.
Oud 15-06-2007, 12:12
Subject
Avatar van Subject
Subject is offline
Tellen dingen als Frans1, Duits1, ANW, etc. nou wel of niet mee? De een zegt van wel en de ander zegt van niet.
__________________
Elu on ilus.
Oud 15-06-2007, 12:35
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Poggy schreef op 15-06-2007 @ 12:49 :
Denk het niet, aangezien sommige scholen daar alleen een V(oldoende) of G(oed) voor geven.
Als dat waar is dan heeft mijn herkansing nog zin
Oud 15-06-2007, 13:15
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Bij IB-groep staat gewoon alle vakken..
Oud 15-06-2007, 16:17
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
Lotte schreef op 15-06-2007 @ 14:15 :
Bij IB-groep staat gewoon alle vakken..
ja, maar ze kunnen moeilijk een letter omzetten in een cijfer lijkt me.
__________________
eat your animal crackers
Oud 15-06-2007, 17:22
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Ook nog even een vraagje, voor de zekerheid: het is toch zo dat als je 2 bijvakken hebt, je het vak met het hoogste cijfer mee mag laten tellen voor loting en die ander niet?
__________________
your papa never told you about right and wrong
Oud 15-06-2007, 19:22
-*gangster*-17
-*gangster*-17 is offline
Alleen de vakken waar je EINDEXAMEN in hebt gedaan tellen mee. Dus profielvakken, NE, EN en de hoogste cijfer uit je vrije deel. Dus ook al heb je 5 keuzevakken, alleen de hoogste telt mee.

Ik heb dan bijv deze vakken waar mijn cijfers voor mee tellen :

Profiel N-G keuzevak EC1

NA
BI
SK
WI

EN
NE

EC1
Oud 15-06-2007, 19:26
niekjuh
Avatar van niekjuh
niekjuh is offline
Citaat:
Lotte schreef op 15-06-2007 @ 12:29 :
Telt gym ook mee bij loting?
Nee, zoals al gezegd is zijn er ook scholen waar je alleen een V of G kunt krijgen, dus dat zou niet eerlijk zijn.

Citaat:
Lotte schreef op 15-06-2007 @ 14:15 :
Bij IB-groep staat gewoon alle vakken..
Alleen de vakken waar iedereen een cijfer voor krijgt, gym valt daar niet onder. Zo heb ik op mijn school bijvoorbeeld ook SE's gemaakt voor levensbeschouwing, maar die tellen niet mee omdat dat vak op veel scholen niet eens gegeven wordt.

Citaat:
Subject schreef op 15-06-2007 @ 13:12 :
Tellen dingen als Frans1, Duits1, ANW, etc. nou wel of niet mee? De een zegt van wel en de ander zegt van niet.
Ja, Frans1, Duits1, ANW, maatschappijleer e.d. tellen allemaal mee.

Citaat:
Envy schreef op 15-06-2007 @ 18:22 :
Ook nog even een vraagje, voor de zekerheid: het is toch zo dat als je 2 bijvakken hebt, je het vak met het hoogste cijfer mee mag laten tellen voor loting en die ander niet?
Klopt, de IB-Groep kijkt alleen naar het hoogste cijfer van de vakken uit je vrije deel.
__________________
If everything seems to be going well, you obviously don't know what the hell is going on..
Oud 15-06-2007, 19:28
niekjuh
Avatar van niekjuh
niekjuh is offline
Citaat:
-*gangster*-17 schreef op 15-06-2007 @ 20:22 :
Alleen de vakken waar je EINDEXAMEN in hebt gedaan tellen mee. Dus profielvakken, NE, EN en de hoogste cijfer uit je vrije deel. Dus ook al heb je 5 keuzevakken, alleen de hoogste telt mee.

Ik heb dan bijv deze vakken waar mijn cijfers voor mee tellen :

Profiel N-G keuzevak EC1

NA
BI
SK
WI

EN
NE

EC1
Nee, ook Duits1, Frans1, ANW, Maatschappijleer e.d. tellen mee. Wat betreft die keuzevakken heb je gelijk, maar er telt nog wel meer mee.
__________________
If everything seems to be going well, you obviously don't know what the hell is going on..
Oud 15-06-2007, 19:31
-*gangster*-17
-*gangster*-17 is offline
Weet je dat heel zeker? Want ik weet 100% zeker dat die niet meetellen bij Tandheelkunde en Geneeskunde.. Staat op de site
Oud 15-06-2007, 19:33
-*gangster*-17
-*gangster*-17 is offline
Dit staat er op IB site

Berekening gemiddeld eindcijfer

vwo-profiel: alle eindexamencijfers van het algemeen deel, het profieldeel en het hoogste eindexamencijfer van het vrije deel bij elkaar optellen en te delen door dit aantal eindexamencijfers
Oud 15-06-2007, 20:01
niekjuh
Avatar van niekjuh
niekjuh is offline
Ja, maar Duits1, Frans1, ANW, maatschappijleer e.d. valt onder het algemeen deel, iedereen heeft die vakken, dus die tellen gewoon mee.
__________________
If everything seems to be going well, you obviously don't know what the hell is going on..
Oud 15-06-2007, 20:10
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
En daar doe je ook examen in, alleen niet centraal.
Ads door Google
Oud 15-06-2007, 21:15
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
pff gelukkig, ik schrok al even.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Oud 16-06-2007, 00:09
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Ik ga geen lotingstudie doen maar ik vroeg me dus af he, ik heb het volgende profiel + vrije vakken:

na1,2
sk1,2
wiB1,2

vrije deel: bio1,2 en Latijn.

Latijn heb ik verkloot op het eindexamen waardoor ik daarvoor een 5 gemiddeld heb. Kan ik dan zeggen van ik laat Latijn niet meetellen voor de loting? Want als ik Latijn eruit zou gooien heb ik nog steeds volwaardig vwo toch?
Oud 16-06-2007, 01:23
Verwijderd
Citaat:
rensd schreef op 16-06-2007 @ 01:09 :
Ik ga geen lotingstudie doen maar ik vroeg me dus af he, ik heb het volgende profiel + vrije vakken:

na1,2
sk1,2
wiB1,2

vrije deel: bio1,2 en Latijn.

Latijn heb ik verkloot op het eindexamen waardoor ik daarvoor een 5 gemiddeld heb. Kan ik dan zeggen van ik laat Latijn niet meetellen voor de loting? Want als ik Latijn eruit zou gooien heb ik nog steeds volwaardig vwo toch?
Ja hoor dat kan, je hoeft Latijn niet eens te laten vallen om het niet mee te laten tellen. Alleen je hoogste cijfer van je vrije deel telt namelijk, dus dat is dan je biologie. Maar pas op .. als je je pws over biologie hebt gedaan, heb je dus een N&G-diploma, en valt biologie in je profieldeel. Ik ken mensen met twee profielen die hierover gestruikeld zijn.
Oud 16-06-2007, 08:16
Krabs
Krabs is offline
Citaat:
pino123 schreef op 15-06-2007 @ 12:18 :
ook een vraagje
je moet je voorlogige cijferlijst opsturen naar ibg. Maar weet iemad precies waarheen cq welk adres?

en even voor de goede orde
Het gemiddelde reken je zo uit: Al je cijfers uit het gemeenschappelij deel en profielvakken + hoogste cijfer van het vak uit vrije deel middelen: (se+ ce)/2 of alleen se

en dit totaal weer middelen met al je vakken, toch?
Staat op de envelop die je kreeg van de IB-groep? En anders kijk je ff op de site, tis gewoon hun adres in Groningen.
__________________
gif me candej now!
Oud 16-06-2007, 11:04
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
pino123 schreef op 15-06-2007 @ 12:18 :
ook een vraagje
je moet je voorlogige cijferlijst opsturen naar ibg. Maar weet iemad precies waarheen cq welk adres?
Ik heb van de ib-groep drie enveloppen ontvangen waar je alleen nog een postzegel en je eigen gegevens op hoeft te schrijven. Die ga ik vanavond ook maar eens op de bus doen.

Weet iemand of je bevestiging krijgt als ze de lijst hebben ontvangen? Want het zou even balen zijn als je cijferlijst niet aankomt.
Oud 16-06-2007, 14:00
Mara
Mara is offline
Hoe zit het trouwens met een tweede opleiding? Stel, ik word uitgeloot. Tot wanneer heb ik de tijd om een andere opleiding te kiezen en kan dat alleen via die brief (wijziging aamelding)?
Oud 16-06-2007, 14:54
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 16-06-2007 @ 12:04 :
Weet iemand of je bevestiging krijgt als ze de lijst hebben ontvangen? Want het zou even balen zijn als je cijferlijst niet aankomt.
Ik hoop het wel, of dat ze een anders een week van tevoren een brief sturen waarin staat dat ze het nog niet gehad hebben.
Mijn moeder denkt dat ze wel een bevestiging sturen, omdat in die brief staat dat ze het nog niet hebben ontvangen (die brief waarin staat dat je het moet opsturen) en omdat er staat lotingsklasse zonder de klasse erachter. Dus dan zou je na opvangst opnieuw een brief krijgen waarbij dat wel is ingevuld.
Anders zou je ook kunnen bellen met de vraag of ze 'm gehad hebben.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Advertentie
Oud 16-06-2007, 14:59
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 16-06-2007 @ 15:00 :
Hoe zit het trouwens met een tweede opleiding? Stel, ik word uitgeloot. Tot wanneer heb ik de tijd om een andere opleiding te kiezen en kan dat alleen via die brief (wijziging aamelding)?
"Als je voor de opleiding uitloot, kun je niet met de opleiding van eerste voorkeur beginnen. Je ontvangt hiervan bericht van de IB-Groep. Als je een opleiding van tweede voorkeur met vrije instroom aan de IB-Groep hebt doorgegeven neemt de IB-Groep deze aanmelding in behandeling en ontvang je een inschrijvingspakket van de betreffende instelling. Als je nog geen opleiding van tweede voorkeur hebt opgegeven, kun je dit alsnog doen via het formulier dat je ontvangt bij het Bericht van uitloting."
Bron

En ergens bij vraag en antwoord van de ibg-site:
"Wil je je aanmelden voor een opleiding zonder loting? Dan kun je je tot 25 september bij het Centraal Bureau Aanmelding en Plaatsing (CBAP) van de IB-Groep aanmelden."
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 17-06-2007, 10:04
pino123
pino123 is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 16-06-2007 @ 15:59 :

En ergens bij vraag en antwoord van de ibg-site:
"Wil je je aanmelden voor een opleiding zonder loting? Dan kun je je tot 25 september bij het Centraal Bureau Aanmelding en Plaatsing (CBAP) van de IB-Groep aanmelden."
huh, tot 25 sept? "School" begint toch 1/2/2 sept?
__________________
Jacob lovesss you
Oud 17-06-2007, 10:51
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Citaat:
pino123 schreef op 17-06-2007 @ 11:04 :
huh, tot 25 sept? "School" begint toch 1/2/2 sept?
Je kan nog later instromen volgens mij.
Oud 21-06-2007, 08:58
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 16-06-2007 @ 12:04 :
Weet iemand of je bevestiging krijgt als ze de lijst hebben ontvangen? Want het zou even balen zijn als je cijferlijst niet aankomt.
Je krijgt een bevestiging als je cijferlijst aankomt. Ik heb 'm vrijdag op de bus gedaan, kreeg vandaag de bevestiging
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 21-06-2007, 09:45
pino123
pino123 is offline
ooh gelukkig

en: je hebt toch een digid nodig om in te loggen op mijn ib-groep?
Als ik dan mijn gebruikersnaam invul, dan luk het echter niet...
__________________
Jacob lovesss you
Oud 21-06-2007, 11:32
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Heb je kort geleden een gebruikersnaam aangevraagd?
Waar gaat het fout: al bij het invullen van je gebruikersnaam, of pas later? Ik weet niet of de gebruikersnaam hoofdlettergevoelig is, dus misschien dat het daar aan legt?
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 21-06-2007, 16:05
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 21-06-2007 @ 09:58 :
Je krijgt een bevestiging als je cijferlijst aankomt. Ik heb 'm vrijdag op de bus gedaan, kreeg vandaag de bevestiging
Ik heb ook bevestiging gekregen!

Alleen, ik heb ook vandaag een brief van de UU gekregen dat ik begin juni een inschrijfformulier zal ontvangen. Maar het is al bijna eind juni. Weet iemand hoe dat zit? Krijg ik dat formulier nu pas na 15 juli? Dat ding moet namelijk voor 1 augustus op de bus, en als ik die pas na 15 juli krijg (en ik ga 16 juli op vakantie) wordt dat wel erg krap.
Oud 21-06-2007, 16:28
pino123
pino123 is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 21-06-2007 @ 12:32 :
Heb je kort geleden een gebruikersnaam aangevraagd?
Waar gaat het fout: al bij het invullen van je gebruikersnaam, of pas later? Ik weet niet of de gebruikersnaam hoofdlettergevoelig is, dus misschien dat het daar aan legt?
van de week aangevraagd en activeringscode gehad. Toen geactiveerd, en als ik dan mijn gebruikersnaam invul bij 'mijn ibg' dan geeft hij een foutmelding: "Er is een fout opgetreden: U hebt geen rechten om toegang te krijgen"
en ik ben vergeten om op mijn cijferlijst al die codes in te vullen Ik heb het wel op de envelop gezet.
Het staat zoooo klein in die folder dat je het er ook op moet zetten arggghghghg#^!$@#&%$@#%&!
__________________
Jacob lovesss you
Oud 21-06-2007, 16:55
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
pino123 schreef op 21-06-2007 @ 17:28 :
en ik ben vergeten om op mijn cijferlijst al die codes in te vullen Ik heb het wel op de envelop gezet.
Het staat zoooo klein in die folder dat je het er ook op moet zetten arggghghghg#^!$@#&%$@#%&!
Heb ik ook niet gedaan hoor. Maar ik heb wel bevestiging gekregen, dus dan zal het wel goed komen.
Oud 21-06-2007, 17:01
pino123
pino123 is offline
oooow gelukkig, ik kreeg bijna een hartverzakking. Ik dacht dat ik het dan weer terug gestuurd kreeg, en dat ik dan weer te laat was met opsturen. Weer een pak van mijn hart
__________________
Jacob lovesss you
Oud 21-06-2007, 17:45
Yoruichi
Yoruichi is offline
Ik baal als een stekker. Ik heb dinsdag een gewaarmerkte kopie van mijn voorlopige cijferlijst opgestuurd naar de IBG, en vandaag kreeg ik een brief waarop stond dat zij het volgende hebben ontvangen: een voorlopige cijferlijst van mijn vooropleiding vwo zonder profielvermelding.

Terwijl dat er allemaal wel stond. Op mijn voorlopige cijferlijst staat: Algemeen deel: vak vak vak en dan regeltje eronder Profieldeel Vak Vak Vak en Vrije Deel vak vak vak.
Daarachter het schoolexamen en centraal examen cijfer

Mijn naam, geboortedatum, geboorteplaats, school, stempel van de school, stempel van de secretariaat en handtekening van mezelf en het feit dat ik geslaagd ben staan er allemaal ook op mijn voorlopige cijferlijst.

Verder zeggen ze dat ik met deze gegevens niet mee kan doen met de selectieprocedure en dat ik mijn cijferlijst en kopie diploma voor 5 juli moet opsturen om wel mee te doen. Maar deze (diploma en definitieve cijferlijst) krijg ik pas 28 juni Mhwaaaa, ik ben nu echt nerveus.. Ik wil echt niet dat er iets misgaat.

Wat is het probleem, ik vat 't ff niet. Ik ga morgen maar even naar school om het allemaal uit te zoeken.
Iemand?

Laatst gewijzigd op 21-06-2007 om 17:50.
Ads door Google
Oud 21-06-2007, 17:48
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik zou ook meteen morgenochtend een ibg bellen. Leg even de situatie uit, en dan zeggen zij denk ik wel wat je moet doen. Ook omdat je misschien nogmaals de lijst op moet sturen en dat die dus later komt.

Maar raar. Op de lijst staat toch duidelijk 'profiel': natuur en gezondheid (bijvoorbeeld)
Oud 21-06-2007, 17:52
Yoruichi
Yoruichi is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 21-06-2007 @ 18:48 :
Ik zou ook meteen morgenochtend een ibg bellen. Leg even de situatie uit, en dan zeggen zij denk ik wel wat je moet doen. Ook omdat je misschien nogmaals de lijst op moet sturen en dat die dus later komt.

Maar raar. Op de lijst staat toch duidelijk 'profiel': natuur en gezondheid (bijvoorbeeld)
Nee, misschien is dat 'm wel. Er staat wel welke vakken er in het profieldeel zitten, maar niet welk profiel het dan is.
Zou het aan de lijst liggen die mijn school gemaakt heeft?
Oud 21-06-2007, 17:56
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Yoruichi schreef op 21-06-2007 @ 18:52 :
Nee, misschien is dat 'm wel. Er staat wel welke vakken er in het profieldeel zitten, maar niet welk profiel het dan is.
Zou het aan de lijst liggen die mijn school gemaakt heeft?
Oh, staat er niet iets van:

natuurkunde en gezondheid (bijv.)
"school"
te "plaats"

Want ja, dan ligt het denk ik aan jouw school en is dat de reden.
Oud 21-06-2007, 17:57
pino123
pino123 is offline
in het foldertje staat:
op een voorlopige cijferlijst moet staan:
- het profiel en de verdeling ervan in gemeenschappelijk, profiel- en vrij deel
- geslaagd
-waarmerk(getekend en/of gestelmpeld)
-persoonsgegevens

als dit/een van deze dingen er neit opstaat, dan is hij neit geldig.
Staat er dan niet ergens op de lijst iets van: Yoruichiheeft deelgenomen aan het eindexamen vwo in het profiel n&g
__________________
Jacob lovesss you
Oud 21-06-2007, 18:06
Yoruichi
Yoruichi is offline
Citaat:
pino123 schreef op 21-06-2007 @ 18:57 :
in het foldertje staat:
op een voorlopige cijferlijst moet staan:
- het profiel en de verdeling ervan in gemeenschappelijk, profiel- en vrij deel
- geslaagd
-waarmerk(getekend en/of gestelmpeld)
-persoonsgegevens

als dit/een van deze dingen er neit opstaat, dan is hij neit geldig.
Staat er dan niet ergens op de lijst iets van: Yoruichiheeft deelgenomen aan het eindexamen vwo in het profiel n&g
Nee, op zich vind ik dat ook heel raar. Maar ja ik zie zo'n cijferlijst ook voor de eerste keer. Want als ze bij mij zijn 'vergeten' het profiel NG te vermelden, dan zijn ze dat bij de rest van de vwo geslaagden ook vergeten. Ontzettend slordig.
Overigens is er wel vermeld, zoals ik eerder zei, welke vakken ik in het profieldeel gevolgd heb en de cijfers die ik daarbij gehaald heb. Maar blijkbaar is dat niet genoeg, right?

Laatst gewijzigd op 21-06-2007 om 18:20.
Oud 21-06-2007, 18:24
pino123
pino123 is offline
ik denk het niet, want er staat duidelijk bij, dat het profiel op de lisjt moet staan.

Ga morgen naar school, en laat je docent/decaan/conrector of whatever en laat hun maar naar ibg bellen en uitzoeken: hun fout, want ik neem aan dat jij in dit schooljaar en de voorgaande jaar niet de enige bent die moet loten
__________________
Jacob lovesss you
Oud 22-06-2007, 14:00
pino123
pino123 is offline
Jeeeej, bevestiging gehad. Maar hoe weet je nu welk nummer ofzo je hebt?!
__________________
Jacob lovesss you
Oud 22-06-2007, 14:46
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Citaat:
pino123 schreef op 22-06-2007 @ 15:00 :
Jeeeej, bevestiging gehad. Maar hoe weet je nu welk nummer ofzo je hebt?!
Dat kon je altijd bij mijn IB-groep zien volgens mij.
Oud 22-06-2007, 18:42
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Ik heb ook een lotingvraagje.

Op de laatste eindexamendag heb ik een brief gekregen van de instelling waar ik wil studeren. Hierin staat dat ik ben geplaatst op de lijst voor kandidaten voor de decentrale selectie, waar ik zelf erg blij mee ben .
Maar nu heb ik afgelopen week mijn cijferlijst van mijn behaalde resultaten naar de IB-Groep gestuurd (standaard procedure) en ik kreeg een brief terug en daar staat in dat ik in lotingklasse B ben geplaatst.
Ik vind dit vreemd omdat ik via decentraal ben geplaatst of is al die moeite voor niks geweest en moet ik gewoon loten?

alvast bedankt!
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Oud 22-06-2007, 18:51
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
"De lotnummers worden pas tegelijkertijd met het bericht van in- of uitloting bekendgemaakt (half juli). Het is niet mogelijk je lotnummer eerder op te vragen (om zo een indicatie te krijgen over je kansen)."

Bron

@Vichog: ik zou de IB-groep even bellen. Als het goed is, hoef je niet mee te loten en ben je dus geplaatst. Het zou heel raar zijn als je nu nog moet loten.
Voor welke opleiding heb je je opgeven?
En gefeliciteerd dat je bent toegelaten
Stond in die brief die je van de instelling hebt gehad trouwens niet wat je nu moet doen?
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 23-06-2007, 21:14
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
vichog schreef op 22-06-2007 @ 19:42 :
Ik heb ook een lotingvraagje.

Op de laatste eindexamendag heb ik een brief gekregen van de instelling waar ik wil studeren. Hierin staat dat ik ben geplaatst op de lijst voor kandidaten voor de decentrale selectie, waar ik zelf erg blij mee ben .
Maar nu heb ik afgelopen week mijn cijferlijst van mijn behaalde resultaten naar de IB-Groep gestuurd (standaard procedure) en ik kreeg een brief terug en daar staat in dat ik in lotingklasse B ben geplaatst.
Ik vind dit vreemd omdat ik via decentraal ben geplaatst of is al die moeite voor niks geweest en moet ik gewoon loten?

alvast bedankt!
In principe word je uit het lotingssysteem gehaald als je decentraal door bent. Hiervoor moet je universiteit dit echter wel vroeg genoeg doorgeven. Waarschijnlijk zijn ze dus te laat geweest. Een vriendin van me had dat ook, die was decentraal in Rotterdam toegelaten en ingeloot aan de VU, zodat ze dus kon kiezen welke plek ze wilde gebruiken.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 02-07-2007, 20:01
Yoruichi
Yoruichi is offline
Hoe zie je op de site van de IB groep via dat DigiD systeem dan dat je ingeloot bent?
Want je kan het op vrijdag 13 juli toch zien op de site?
Of zie je alleen je lotnummer of iets dergelijks?
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30.