Oud 08-01-2015, 08:12
Verwijderd
Citaat:
Wat goed Kareltje! Lekker bezig!

offtopic: hoezo zit je werkloos thuis, je werkte toch in de zorg? What happened?
Pm!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2015, 08:14
Verwijderd
Oke
Met citaat reageren
Oud 08-01-2015, 11:07
Verwijderd
Even opscheppen: op vakantie in Australië heb ik 9 keer hardgelopen, twee keer gewielrend, twee keer gemountainbiked en een keer gesurfd. Ik ben twee kilo afgevallen en ik heb qua eten en drinken echt geen seconde ingehouden, veel bbq en bier

Mijn leukste ritje, Mount Hotham op:


Die hoogtemeters kloppen niet, moet ongeveer de helft zijn. Boven op die kloteberg was het 31 graden, zwaarste beklimming die ik in tijden gedaan heb, had mezelf een beetje overschat zeven bidons water en twee blikjes cola gedronken en alsnog had ik dorst als een Maleier

Met citaat reageren
Oud 08-01-2015, 11:36
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Nou vooruit. STELLETJE WEEKDIEREN SPORTEN VERDOMME MET JULLIE LOGGE LIJVEN VAN DE BANK EN SPORTEN. JE ZULT JE BETER VOELEN. IN 2015 WORDT ALLES ANDERS
Hier wat plaatjes om mijn uitspraken kracht bij te zetten:























GOOOOO STELLETJE WEEKDIEREN
Met citaat reageren
Oud 08-01-2015, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Even opscheppen: op vakantie in Australië heb ik 9 keer hardgelopen, twee keer gewielrend, twee keer gemountainbiked en een keer gesurfd. Ik ben twee kilo afgevallen en ik heb qua eten en drinken echt geen seconde ingehouden, veel bbq en bier

Mijn leukste ritje, Mount Hotham op:
[afbeelding]


Die hoogtemeters kloppen niet, moet ongeveer de helft zijn. Boven op die kloteberg was het 31 graden, zwaarste beklimming die ik in tijden gedaan heb, had mezelf een beetje overschat zeven bidons water en twee blikjes cola gedronken en alsnog had ik dorst als een Maleier

[afbeelding]
Wat gaaf! Heel cool
Stiekem voel ik me dan altjid een loser omdat ik al trots ben op een uurtje sporten.
Citaat:
Nou vooruit. STELLETJE WEEKDIEREN SPORTEN VERDOMME MET JULLIE LOGGE LIJVEN VAN DE BANK EN SPORTEN. JE ZULT JE BETER VOELEN. IN 2015 WORDT ALLES ANDERS
Hier wat plaatjes om mijn uitspraken kracht bij te zetten:

[afbeelding]


[afbeelding]


[afbeelding]


[afbeelding]


[afbeelding]


[afbeelding]


[afbeelding]


[afbeelding]


[afbeelding]


[afbeelding]


[afbeelding]


GOOOOO STELLETJE WEEKDIEREN
Dankje
Met citaat reageren
Oud 08-01-2015, 13:54
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Goed bezig mensen!
Ik heb vanochtend een half uur op de hometrainer gefietst, dus niet helemaal niks gedaan.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2015, 13:12
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Hoiii hoe gaat het bij jullie? Ik/wij zitten inmiddels in level 2 en gister dacht ik dat ik dood ging maar vandaag viel 't enorm mee 12/30.

Oh ja en ik heb afgelopen weekend al mijn goede gedrag van gezond eten en sporten in 1x verpest
Met citaat reageren
Oud 18-01-2015, 18:04
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Kom op stelletje weekdieren

Wij zijn halverwege 15/30
Met citaat reageren
Oud 03-02-2015, 15:06
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Aardig onderzoekje voor de lopers:
http://www.bbc.com/news/health-31095384

tl;dr:

Citaat:
"Long-term strenuous endurance exercise may induce pathological structural remodelling of the heart and arteries." Maureen Talbot, senior cardiac nurse at the British Heart Foundation, said: "This study shows that you don't have to run marathons to keep your heart healthy.
"Light and moderate jogging was found to be more beneficial than being inactive or undertaking strenuous jogging, possibly adding years to your life."
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 20-04-2016, 20:49
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Upje! Wat zijn jullie allemaal aan het doen?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2016, 20:51
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
En als jullie niks doen, wat zouden jullie willen doen?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2016, 21:09
Verwijderd
Ik doe sinds vorige week weer judo en dat is zo fijn! <3
Met citaat reageren
Oud 20-04-2016, 21:17
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Upje! Wat zijn jullie allemaal aan het doen?
Niks. Zoals gewoonlijk.

Citaat:
En als jullie niks doen, wat zouden jullie willen doen?
Af en toe een stuk wandelen of fietsen is voor mij atm wel genoeg inspanning, maar ik zou wel iets willen doen om m'n conditie te verbeteren en wat sterker te worden. En ik wil leniger zijn. Mss moet ik maar weer es aan de yoga-videos.

Citaat:
Ik doe sinds vorige week weer judo en dat is zo fijn! <3
Nice! Gaat dat allemaal goed?
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2016, 23:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik vind het jammer dat er hier maar één sportschool is die (vrij slechte) judolessen aanbiedt. Wanneer ik het weer eens doe vind ik het namelijk best wel weer leuk.

Ik loop wel 3x per week hard (opbouwen naar 5km) en denk er over om bij de kano vereniging te gaan, alleen heb ik daar niet echt tijd voor naast mijn studie en vereniging
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-04-2016, 23:32
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ik doe sinds vorige week weer judo en dat is zo fijn! <3
Heb je dat vroeger gedaan? Hoelang? Welke band heb je?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2016, 13:05
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Bestaat dit nog.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28.