Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2011, 14:06
VUPsychologie
VUPsychologie is offline
Hallo allemaal,

Voor mijn master-scriptie (voor de studie Arbeid- en Organisatie Psychologie) ben ik bezig met een onderzoek naar (onder andere) milieuvriendelijk gedrag. Ik heb hiervoor een online vragenlijst opgesteld. Het zou te gek zijn als je deze even wilt invullen! Het invullen duurt ongeveer 5 tot 10 minuten en is volledig anoniem. De doelgroep is: iedereen van 18 jaar en ouder.

Ik ben alle 'invullers' ontzettend dankbaar! Ik kan helaas niet iedereen belonen voor het invullen van de lijst, maar om toch mijn dankbaarheid te uiten, verloot ik een Iris-cheque van €50,-. Als je daar kans op wilt maken, kun je aan het einde van de vragenlijst je e-mailadres invullen, maar dit hoeft niet.

Dit is het linkje naar de vragenlijst: (als het goed is kun je er op klikken. Lukt dit niet, dan kun je het knippen en plakken in je adresbalk)

http://fppvu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_bJIkzFtOKiZ8Y4I

Alvast hartstikke bedankt voor het invullen!

Hartelijke groet,

Margriet.

Laatst gewijzigd op 24-10-2011 om 19:46. Reden: Vandaag de laatste dag dat je 'm kunt invullen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-10-2011, 14:30
bambambam
bambambam is offline
En nu maar hopen op die iris cheque
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 16:15
VUPsychologie
VUPsychologie is offline
Citaat:
En nu maar hopen op die iris cheque
Bedankt voor het invullen!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 16:17
Loner
Loner is offline
Zou leuk zijn als hij op de goeie manier verloot zou worden (A)
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 17:16
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Ik vond één van de vragen een beetje vreemd. Namelijk of ik contact had met mijn biologische vader (naar mijn biologische moeder werd niet gevraagd). In principe had ik al moeten invullen of mijn ouders gescheiden waren en of ik bij één van hen woonde...
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 22:05
VUPsychologie
VUPsychologie is offline
Citaat:
Ik vond één van de vragen een beetje vreemd. Namelijk of ik contact had met mijn biologische vader (naar mijn biologische moeder werd niet gevraagd). In principe had ik al moeten invullen of mijn ouders gescheiden waren en of ik bij één van hen woonde...
Ook jij hartstikke bedankt voor het invullen. De reden van deze vraag is als volgt: als je ouders gescheiden zijn en je woont bij je moeder (wat toch meestal het geval is), zegt dat nog niet meteen iets over de hoeveelheid contact met je vader, dat kan veel of weinig zijn. De reden dat ik alleen naar de vader vraag is, omdat het toch veel minder voorkomt dat mensen geen contact meer met hun moeder hebben, dat zijn echt uitzonderingen en is voor mijn onderzoek minder relevant. Bedankt voor je opmerking!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 22:12
Verwijderd
Ingevuld! Goede enquête
Met citaat reageren
Oud 14-10-2011, 18:58
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ingevuld Mooie enquete.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2011, 19:17
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Gedaan succes met je scriptie
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2011, 20:07
VUPsychologie
VUPsychologie is offline
Jongens, jullie zijn geweldig! Wie weet ligt er binnenkort een mooie Iris-cheque op de mat...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2011, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Gedaan succes met je scriptie
Met citaat reageren
Oud 14-10-2011, 21:50
Verwijderd
Wat een gewetensvragen zeg
Met citaat reageren
Oud 14-10-2011, 21:54
Verwijderd
Oh en je kunt denk ik toch niet helemaal de conclusies trekken waarvan ik denk dat je ze wilt trekken... bij dingen als "Wilt u liever (A morgen €300,- ontvangen OF (B over 12 maanden €400,- ontvangen?" dan antwoord ik "morgen 300" niet omdat ik nou zo'n kortetermijndenker ben, maar omdat ik nú geldtekort heb, maar over 12 maanden afgestudeerd ben en hopelijk lang en breed een baan heb. Dus ik kan die 300 euro nu heel goed gebruiken, maar over 12 maand is het niet meer zo nodig. Zegmaar.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2011, 22:13
VUPsychologie
VUPsychologie is offline
Ja, bedankt voor je opmerking, dat heb ik ook van iemand anders gehoord die aan het afstuderen is. Het kan inderdaad zijn dat je toevallig in een situatie zit waarin je andere keuzes maakt dan je normaal zou doen. Daarom zou ik op individueel niveau inderdaad ook geen conclusies kunnen trekken, maar als het goed is wel op basis van gemiddelden op groepsniveau. Omdat de meeste mensen waarschijnlijk niet toevallig nèt in een dergelijke situatie zitten, maar wel meer reageren zoals ze dat normaal gesproken zouden doen. Maar je hebt gelijk ja, het kan per situatie verschillen! En ook jij bedankt voor het invullen, super!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2011, 01:31
Verwijderd
Ingevuld
Met citaat reageren
Oud 15-10-2011, 11:07
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Gedaan
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2011, 16:01
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Ingevuld! Ik vroeg me alleen wel af waarom je mijn hele postcode wil weten? Ga je specifiek kijken naar kenmerken op postcode-6 niveau?
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 16-10-2011, 21:00
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Citaat:
Ook jij hartstikke bedankt voor het invullen. De reden van deze vraag is als volgt: als je ouders gescheiden zijn en je woont bij je moeder (wat toch meestal het geval is), zegt dat nog niet meteen iets over de hoeveelheid contact met je vader, dat kan veel of weinig zijn. De reden dat ik alleen naar de vader vraag is, omdat het toch veel minder voorkomt dat mensen geen contact meer met hun moeder hebben, dat zijn echt uitzonderingen en is voor mijn onderzoek minder relevant. Bedankt voor je opmerking!
Ik vind het persoonlijk ietwat kort door de bocht. Maar misschien heb ik ook wel een beetje mijn twijfels of je uberhaupt perse veel contact moet hebben met de ouder(s) waar je bij woont, of iig met beide. Snap je wat ik bedoel? Dit was nu heel moeilijk aan te geven .
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-10-2011, 12:14
VUPsychologie
VUPsychologie is offline
Citaat:
Ingevuld! Ik vroeg me alleen wel af waarom je mijn hele postcode wil weten? Ga je specifiek kijken naar kenmerken op postcode-6 niveau?
Ik weet nog niet helemaal precies hoe ik de postcodes ga gebruiken, dus vandaar dat ik voor de zekerheid maar de hele postcode vraag (beter iets te veel informatie dan te weinig). Maar waarschijnlijk gebruik ik alleen de cijfers inderdaad! Ook wil mijn docent er misschien nog iets mee onderzoeken, dus mocht hij de hele postcode willen gebruiken, dan kan dat in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 12:19
VUPsychologie
VUPsychologie is offline
Citaat:
Ik vind het persoonlijk ietwat kort door de bocht. Maar misschien heb ik ook wel een beetje mijn twijfels of je uberhaupt perse veel contact moet hebben met de ouder(s) waar je bij woont, of iig met beide. Snap je wat ik bedoel? Dit was nu heel moeilijk aan te geven .
Takkie89: Ja, ik snap wat je bedoelt. Als je bij je ouders in huis woont kan het nòg zijn dat je met één van hen geen/weinig/slecht contact hebt. Ik snap dat je dat inderdaad in deze enquête niet kwijt kon. Maar het is lastig om in een enquête alle mogelijke situaties te bevragen. Of dan zou ik met open vragen moeten werken, maar dat is weer heel lastig te verwerken.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 08:38
Verwijderd
Leuke enquete, ik heb 'm even doorgekeken, maar niet ingevuld. Ik val namelijk niet binnen de doelgroep.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.