Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2003, 13:40
Verwijderd
Ik weet niet of dit een beetje in het grote piltopic hoort of niet: ff kort vraagje. (Wil graag meningen)
Ik ben sinds drie maand aan de pil, gaat allemaal goed:
Ik moet morgen ongesteld worden, ik zit in het midden van de 4de strip (28 dagen strip)
Gisteravond 'fun' gehad met vriend, we doen het altijd met condoom, double dutch , maar die is dus blijkbaar afgegleden... wanneer weet ik niet... mn vriend weet het ook niet echt.

Ik ben noggal gauw bang als het om dit soort dingen gaat, ik doe er alles aan om te voorkomen dat ik zwanger word dus vandaar...
Ben ik overdreven bezig als ik toch de morningafter op haal?
Ik heb nl vrijdag een doc afspraak, om te kijken hoe het gaat met de pil en of het goed werkt enzo... en njah...
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 13:54
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 02-12-2003 @ 14:40:
Ik weet niet of dit een beetje in het grote piltopic hoort of niet: ff kort vraagje. (Wil graag meningen)
Ik ben sinds drie maand aan de pil, gaat allemaal goed:
Ik moet morgen ongesteld worden, ik zit in het midden van de 4de strip (28 dagen strip)
Gisteravond 'fun' gehad met vriend, we doen het altijd met condoom, double dutch , maar die is dus blijkbaar afgegleden... wanneer weet ik niet... mn vriend weet het ook niet echt.

Ik ben noggal gauw bang als het om dit soort dingen gaat, ik doe er alles aan om te voorkomen dat ik zwanger word dus vandaar...
Ben ik overdreven bezig als ik toch de morningafter op haal?
Ik heb nl vrijdag een doc afspraak, om te kijken hoe het gaat met de pil en of het goed werkt enzo... en njah...
Als je de pil gewoon goed hebt geslikt, hoef je niet bang te zijn voor zwangerschap, die kans is heel erg klein. Als je anders alleen maar gaat stressen kan je het natuurlijk wel doen, maar de morning after is ook niet echt speciaal goed voor je.

maar het gebrek aan condoom kan wel voor soa's zorgen...
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 13:58
Verwijderd
Ja, dan ben je aan het overdrijven . Daarbij weet ik niet of de morning-after pil niet de werking van de pil beïnvloed, als dat zo zou zijn zou je er juist op achteruit gaan...
Heel verstandig dat je er een condoom bij gebruikt, maar een voordeel van double dutch is nu juist dat het niet zo heel erg is als er iets misgaat met het condoom, lijkt mij (tenzij hij een soa heeft, maar ik neem aan dat dat niet zo is)
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 20:31
Verwijderd
neeeeeeeeeeeeeej hij heeft geen soa's
maar het was dus de eerste keer dat zoeits gebeurde en ik wist dus niet helemaal hoe ik reageren moet.
Daarbij komt eigenlijk dat ik nog niet helemaal zeker weet of mijn pil goed werkt, omdat ik pas vrijdag weer een afspraak met mijn doc. heb, maar kheb met een vriendin van me gepraat die dezelfde pil heeft gebruikt... en ze zei dat zij op dezelfde manier reageerde als ik toen.

Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 22:02
Verwijderd
Citaat:
sweetsterretje schreef op 02-12-2003 @ 21:31:
neeeeeeeeeeeeeej hij heeft geen soa's
maar het was dus de eerste keer dat zoeits gebeurde en ik wist dus niet helemaal hoe ik reageren moet.
Daarbij komt eigenlijk dat ik nog niet helemaal zeker weet of mijn pil goed werkt, omdat ik pas vrijdag weer een afspraak met mijn doc. heb, maar kheb met een vriendin van me gepraat die dezelfde pil heeft gebruikt... en ze zei dat zij op dezelfde manier reageerde als ik toen.

Als je de pil gewoon goed slikt, ben je vrijwel 100% veilig en hoef je je helemaal geen zorgen te maken. De dokter vraagt op de controle alleen maar of alles naar wens is, of je geen rare bijwerkingen hebt enzo.. mogelijk moet je nog even op de weegschaal, bloeddruk meten... vergelijken met de keer ervoor... en klaar.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 22:05
Verwijderd
Awesome

Dankjewel
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 10:35
elledc
elledc is offline
Je bent aan de pil + binnenkort word je ongesteld dus dan is de kans NOG kleiner (twee dagen voor en twee dagen na de 1ste dag menstruatie ben je vrijwel 95% onvruchtbaar, dus haast geen kans op zwangerschap).
Geen paniek dus.
Trouwens de morning after pil zorgt voor negatieve bijwerking (niet leuk!) en is zeker niet zo goed voor het lichaam.

Laatst gewijzigd op 03-12-2003 om 10:37.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid superdringend vraagje morning after pil
star123
7 14-12-2008 21:11
Lichaam & Gezondheid Morning after pil
Stefanie
12 02-06-2004 12:37
Lichaam & Gezondheid morning after pil
charly not
5 01-07-2003 09:37
Seksualiteit Morning AFter Pil?
MrfUbU
6 11-12-2002 14:18
Lichaam & Gezondheid Wat doet de morning after pil
Konmar
10 01-09-2002 21:04
Lichaam & Gezondheid morning after pil
*silly*
2 30-03-2002 09:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38.