Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2010, 08:56
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
#104

Dat 2010 maar een mooi liefdesjaar mag worden
__________________
<):o)
Advertentie
Oud 03-01-2010, 09:06
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Eventjes een hele verliefde post . Ik zit hier achter mn laptop en hij ligt een paar meter verderop te slapen in mijn bed. Zo heerlijk onschuldig en lief en gewoon helemaal rustig. Die hoort bij mij <3. We hebben gisteravond tickets geboekt voor de zomervakantie Portugal!! We gaan heen naar Porto, dan naar Lissabon en vanaf daar nog een weekje aan het strand liggen in de Algarve. Vliegen terug vanaf Faro.
Oud 03-01-2010, 10:03
Verwijderd
Oh hij komt waarschijnlijk toch hierheen om door de sneeuw te wandelen en naar mijn oma te gaan. Yay!
Oud 03-01-2010, 11:12
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
@ Siorin, laat even weten dat je nog wel wakker bent geworden
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 03-01-2010, 11:25
niña
Avatar van niña
niña is offline
Het wordt steeds spannender <3
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 03-01-2010, 11:52
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Goeie vriendin van me hier op bezoek waar ik al een tijd gek op ben, gister met haar wezen stappen. Denk alleen niet dat het wederzijds is en dat het ooit verder gaat dan alleen vriendschap...
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Oud 03-01-2010, 12:10
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Gister weeer bij hem geslapen, en wat is samen slapen toch leuk en lief en geweldig. Hij zei gister ook dat ie nog nooit zulke goede sex gehad heeft als met mij haha. En voor mij geldt dat eigenlijk ook wel, ook vooral omdat ik hem zo leuk vindt en dan de sex ook veel leuker is. Dit mag wel even (lees: altijd) duren zo
__________________
Love was surely made for fools like me

Laatst gewijzigd op 03-01-2010 om 12:17.
Oud 03-01-2010, 12:28
Verwijderd
@Soirin: *Knuffel!* Meer weet ik niet zo goed te zeggen, ik sluit me bij de rest aan wb het klootzak zijn enzo. Kom op meisje!

@Dott: Ik had net iets heel moois in mijn hoofd zitten over dat tweedehands auto's opgeknapt horen te worden maar nu weet ik het niet meer... Ik denk iig aan je! Kom op meisje

@grl: Oh, spannend! Hoop dat het wat duidelijkheid geeft Sterkte!

ot: Jaaaaa, Antwerpen met hem <3 We hebben zo'n heerlijke tijd gehad daar. Ik vond het best wel spannend, want stiekem ben ik best wel een beetje autistisch en niet iedereen weet daar goed mee om te gaan/laat ik toe daar mee om te gaan en dat ging zo goed! Want de eerste avond moest ik wel een beetje wennen want ja, we waren in een keer écht daar en shit, dat betekende dat we ook écht een stel zijn, want we zijns amen op vakantie! En hij snapte en zag dat eerder dat ik dat zelf deed. We zijn de Onze-Lieve-Vrouwe-Kathedraal ingeweest en ook daar moest ik even autisten en dat snapte hij gewoon. Vanaf dat moment was het ook gewoon goed, omdat hij daarmee liet zien dat hij mij respecteert en de manier waarop ik met dingen omga.
We zijn echt zo walgelijk verliefd geweest, heel vies en klef enzo en het ging zo goed. Ik had eigenlijk wel verwacht dat we minstens een keer ruzie zouden krijgen, omdat ik er stiekem niet zo goed in ben om zoveel op zo weinig plaats met iemand samen te zijn, maar dat ging heel goed. Ik moest op een gegeven moment wel een beetje mopperen, maar dat is dan ook niet erg. Omg, ik wil met hem trouwen.

Ik kan echt uren over hem schrijven, laat ik dat maar niet doen. Maar ik wil wel met hem trouwen <3
Oud 03-01-2010, 12:38
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Fallen in love again, denk alleen niet dat het wederzijds is, terwijl ik er een tijdje van overtuigd was dat dat wel zo was, nouwja, leven zit niet altijd mee.
__________________
Always be berating and belittling
Oud 03-01-2010, 12:50
WAT
WAT is offline
@ Secret Agent, samen voor het eerst op vakantie is idd erg spannend. en wat goed dat hij zo goed blijft als jij eventjes autistisch obsessief gaat zijn klinkt allemaal zeer goed

laatste 2 nachten steeds weer veel gepraat met mijn beste vriend. En ook over hem met een gast die ik ken. Ik heb in het verleden wel eens wat met em uitgespookt maar om de afstand heb ik er nooit wat aan gedaan, ik doe het hem en mezelf niet aan. En toch besefte ik me laatst dat ik over hem kon denken zonder dat ik ook maar het gevoel had dat het ook maar op een manier de relatie met mijn vriend in gevaar bracht. Niet dat ik aan hem denk als ik bij m'n vriend ben... daar is ie veels te lekker voor Ach, hij zal waarschijnlijk gewoon altijd mijn beste vriend blijven, friends with benefits van tijd tot tijd. Ugh, soms best onhandig als je alleen maar jongens als vrienden hebt.

En yay ik zie morgen mijn vriend weer ^^
Oud 03-01-2010, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Fallen in love again, denk alleen niet dat het wederzijds is, terwijl ik er een tijdje van overtuigd was dat dat wel zo was, nouwja, leven zit niet altijd mee.
soms is de ander ervan overtuigd dat de een het niet meer zo ziet. terwijl ze elkaar dus wel leuk vinden maar 't dan maar langs zich neerleggen. Ik heb 't vaak genoeg gezien bij mensen, dus misschien is het raadzaam om te kijken of het wederzijds is of niet
Oud 03-01-2010, 13:09
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
soms is de ander ervan overtuigd dat de een het niet meer zo ziet. terwijl ze elkaar dus wel leuk vinden maar 't dan maar langs zich neerleggen. Ik heb 't vaak genoeg gezien bij mensen, dus misschien is het raadzaam om te kijken of het wederzijds is of niet
ok, doe ik, mooie signature trouwens
__________________
Always be berating and belittling
Oud 03-01-2010, 13:36
Verwijderd
dankje

Ontopic: ik ben trots op mezelf want ik heb al z'n smsjes en msngesprekken verwijderd en z'n nummer van m'n telefoon gegooid. en sjee, wat was dat eigenlijk moeilijk
Oud 03-01-2010, 13:43
Verwijderd
Beuh. Ik heb geen verdriet ofzo, maar ik wou wel dat ik ophield met eraan te denken. Niet dat ik continu eraan loop te denken, maar ook dat af en toe verveelt me. Vandaag alle smsjes gewist (in de 400 ).
Oud 03-01-2010, 16:51
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Ik heb voor het eerst sinds het uit is met mijn ex (sinds afgelopen zomer) iemand ontmoet in wie ik echt geinteresseerd ben. Heb hem leren kennen toen we de jaarwisseling met een groep wederzijdse vrienden in een vakantiehuis doorbrachten. Weet alleen nog niet precies wat hij van mij vindt...

+ Zag net in z'n Facebook profiel staan dat hij morgen voor een wandeling in de heuvels gaat en of er mensen zijn die meewillen. Weet niet of ik zal vragen of het ok is als ik meega of dat dat te enthousiast overkomt aangezien ik hem pas net ken?
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 03-01-2010, 18:03
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Gelukkig is december weer voorbij! *alweer drie maanden single*
Oud 03-01-2010, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Ik heb voor het eerst sinds het uit is met mijn ex (sinds afgelopen zomer) iemand ontmoet in wie ik echt geinteresseerd ben. Heb hem leren kennen toen we de jaarwisseling met een groep wederzijdse vrienden in een vakantiehuis doorbrachten. Weet alleen nog niet precies wat hij van mij vindt...

+ Zag net in z'n Facebook profiel staan dat hij morgen voor een wandeling in de heuvels gaat en of er mensen zijn die meewillen. Weet niet of ik zal vragen of het ok is als ik meega of dat dat te enthousiast overkomt aangezien ik hem pas net ken?
Nee joh, is toch juist leuk? En een goeie kans om hem beter te leren kennen.

OT: Hij kon toch niet Maar wel bellen heuj.
Oud 03-01-2010, 19:38
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik heb voor het eerst sinds het uit is met mijn ex (sinds afgelopen zomer) iemand ontmoet in wie ik echt geinteresseerd ben. Heb hem leren kennen toen we de jaarwisseling met een groep wederzijdse vrienden in een vakantiehuis doorbrachten. Weet alleen nog niet precies wat hij van mij vindt...

+ Zag net in z'n Facebook profiel staan dat hij morgen voor een wandeling in de heuvels gaat en of er mensen zijn die meewillen. Weet niet of ik zal vragen of het ok is als ik meega of dat dat te enthousiast overkomt aangezien ik hem pas net ken?

Ik zou het gewoon doen

@Spekkie, sorry had niet gezien dat ik hem vol had gemaakt

ot: vandaag hem nog gezien en vooral gegamed met hem en zijn broer.
We hadden allebei erg slecht geslapen, waren moe, en niet echt heel erg knuffelig ofzo.
Ben daar net weer weg en hij is nu weer zijn 2x per week game avondje aan het hebben.
And that's fine.
Ik moet toch even wat dingen in mn hoofd op een rij zetten.
Vind het zo vervelend dat hij zich zo druk maakt om dat hij opnieuw een studie gaat beginnen dit jaar.. dat komt nudichterbij, en ik merk dat aan hem.
Ik wilde dat ik iets kon doen, maar dit is aan hem zelf, en ik heb ook genoeg zorgen voor mn studie..

Laat hem maar weer even aangeven wanner ie me wil zien.. maar oh wat ben ik gek op die jongen.
Mag dit alsjeblieft voor altijd duren?

edit: ik vraag me af waarom ik zo'n vreemd soort van verdriet voel, terwijl dar geen reden voor is..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Ads door Google
Oud 03-01-2010, 19:49
wup
wup is offline
@ Breg: Ja doen!

@ SA: awww, jaloezie alom hier!

OT: Sjonge jonge.. snap niets van mezelf. Zit weer lekker in zo'n fase waarin ik elke kerel wel kan bespringen. Vanmiddag gewerkt en honderden leukerds gezien, maar volgens mij zit niemand op een flirtend barmeisje te wachten. Dacht echt dat het even goed ging, maar als ze dan ineens weg zijn..
Ow en de leuke barkjongen was er nog.. maar het was rete druk, dus niet echt kunnen praten en volgens mij het de interesse ook niet wederzijds.

Kortom: arrgg, ik voel me desperaat
Oud 03-01-2010, 20:01
Verwijderd
Idd Breg, doen!
Oud 03-01-2010, 20:55
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Kortom: arrgg, ik voel me desperaat
Herken het herken het herken het.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 03-01-2010, 20:57
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Ik sluit me ook aan bij bovenstaanden wat betreft Breg . Wandelen lijkt me juist wel een fijne manier om elkaar beter te leren kennen, heb je iig altijd iets om over te praten enzo .

En hier is óók de vakantie afgelopen . Wat betekent dat ik vriendjelief weer minder ga zien, al is het nog steeds niet weinig. Dus net heb ik mijn tas ingepakt om weer naar m'n kamer te gaan en morgen weer allerlei uni-vriendinnetjes te meeten, die 3 weken lang in alle uithoeken van Nederland hebben gezeten. Dat is dan wel weer positief .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 03-01-2010, 22:03
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
@ Xentric: hoe gaat het bij jou?

Ontopic: hehe, het gaat zo goed, dat ik over m'n jurk begin te fantaseren maareh, toch maar nog even niet, maar het is leuk om over na te denken.

Ow, en het voelt echt niet leuk dat een vriendinnetje uit zichzelf niets meer laat horen nu ze een vriendje heeft, maarja...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 03-01-2010, 22:05
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Fijn en geweldig oud&nieuw gehad samen <3
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 03-01-2010, 23:54
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
nouwja, verteld dat ik haar leuk vind, weet ze niet of ze mij wel of niet leuk vind, al gezegd dat ze niet bang moet zijn me te kwetsen, maar zegt nog steeds dat ze het niet weet
__________________
Always be berating and belittling
Advertentie
Oud 04-01-2010, 11:08
Verwijderd
Hmm, gisteravond veel liggen denken aan vorig jaar rond deze tijd, toen was ik voor het eerst in lange tijd weer eens echt verliefd. En even leek dat ook wel wederzijds, al wou hij dan geen relatie. Maar helaasch... Misschien ben ik hem aan het idealiseren, maar zo iemand wil ik wel weer (toen ik hem voor de eerste keer zag, dacht ik ook, met hem wil ik wel sex, terwijl dat voor mij normaal heel moeilijk is. En ik héb ook sex met hem gehad. Eén van de geweldigste ervaringen ooit, zeker voor mij met mijn problemen. Zucht).
Oud 04-01-2010, 11:23
Verwijderd
Citaat:
nouwja, verteld dat ik haar leuk vind, weet ze niet of ze mij wel of niet leuk vind, al gezegd dat ze niet bang moet zijn me te kwetsen, maar zegt nog steeds dat ze het niet weet
Dat is dan wel vervelend. Heb je het lef het haar te vertellen, geeft zij geen eenduidig antwoord. Maar misschien weet ze 't ook echt niet omdat ze 't nooit zo bekeken heeft ofzo. (helaas weet alleen zij wat ze vind, dus let maar niet op mijn stom commentaar) Maar knap dat je 't durfde zeggen hoor!
Oud 04-01-2010, 12:03
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nouwja, verteld dat ik haar leuk vind, weet ze niet of ze mij wel of niet leuk vind, al gezegd dat ze niet bang moet zijn me te kwetsen, maar zegt nog steeds dat ze het niet weet
Hm. Ik vind het stoer van je dat je het in ieder geval gezegd hebt. Jullie zijn nog redelijk jong toch? Normaal gesproken zou ik zeggen dat het niet zo'n goed teken is als het meisje maar blijft volhouden dat ze er niet zeker van is maar onder de 18 of zo zegt het misschien niet zoveel. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt in ieder geval!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 04-01-2010, 15:38
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Een jongen vond me wel leuk ofzo en vroeg mijn vriendinnen hoe hij mij het beste kon versieren. Nou daar zit ik dus echt niet op te wachten En een van mijn lieve vriendinnen heeft later tegen hem gezegd dat ik heel verliefd ben op een andere jongen

En is er trouwens iemand die ik stiekem wel leuk vind was niet van plan om uit te gaan komende tijd maar dat is mijn enige mogelijkheid om in contact te komen enzo
__________________
Addicts of communication..
Oud 04-01-2010, 15:42
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Het samenwoonverhaal gaat nog wel even duren: de afdeling van de huisvestigingsvergunning is aan het verhuizen, dus die vergunning duurt nog ff. Zonder vergunning geen sleutel, maar we betalen al wel huur! Dammit. maar goed, tis niet anders. Blijven ademen en alles komt goed.

Damn, wat hebben wij het fijn samen Tis alleen wel creepy: een vriendin en haar vriend waren een begrip, en na een lange, lange tijd is het over... Zo bizar. Je gaat dan wel nadenken over je eigen relatie, hoewel dat nergens voor nodig is.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 04-01-2010, 15:48
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
nouwja, verteld dat ik haar leuk vind, weet ze niet of ze mij wel of niet leuk vind, al gezegd dat ze niet bang moet zijn me te kwetsen, maar zegt nog steeds dat ze het niet weet
Mijn ervaring is dat ze degene die 't niet zeker weet de ander misschien wel een beetje leuk/spannend vindt, maar niet verliefd is. Maar misschien is 't voor haar anders, je moet 't maar even afwachten.
__________________
To eu zèn
Oud 04-01-2010, 17:18
Verwijderd
Citaat:
OT: Sjonge jonge.. snap niets van mezelf. Zit weer lekker in zo'n fase waarin ik elke kerel wel kan bespringen. Vanmiddag gewerkt en honderden leukerds gezien, maar volgens mij zit niemand op een flirtend barmeisje te wachten. Dacht echt dat het even goed ging, maar als ze dan ineens weg zijn..
Ja, maar wup, ik vond vroeger barmeisjes ook ontzettend onbereikbaar!
Oud 04-01-2010, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Het samenwoonverhaal gaat nog wel even duren: de afdeling van de huisvestigingsvergunning is aan het verhuizen, dus die vergunning duurt nog ff. Zonder vergunning geen sleutel, maar we betalen al wel huur! Dammit. maar goed, tis niet anders. Blijven ademen en alles komt goed.
Wat is dat voor gedoe met vergunning? En wat een flauwekul dat je wel al huur moet betalen terwijl je de sleutel nog niet hebt, kun je daar niets tegenin brengen? En wat als je nu op een datum je andere uit huis moest, dan stond je op straat?
Oud 04-01-2010, 17:30
WAT
WAT is offline
Vandaag vriendje weer gezien ^^ Maarja dat krijg je er van als je klasgenoten bent ook wel weer practisch

@ I C U, zulk soort dingen zijn idd vaak heel vreemd om mee te maken, soms vallen ineens in een vriendengroep een aantal stelletjes uit elkaar en soms zijn er in een groep ineens heel veel nieuwe stelletjes. MAarja dat soort dingen zijn nooit te voorspellen. En succes met wachten op het huisje.

@ daantjer, succes! Cool dat je het hebt durven te zeggen.
Oud 04-01-2010, 17:45
Verwijderd
@Neko & Dott: met een klein beetje geluk ben ik komend weekend in Enschede! Hangt van mijn werk af, maar als t een beetje meezit, lukt dat. Daten?
Oud 04-01-2010, 18:13
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
@Neko & Dott: met een klein beetje geluk ben ik komend weekend in Enschede! Hangt van mijn werk af, maar als t een beetje meezit, lukt dat. Daten?
Dit weekend moet voor mij ook wel lukken lijkt me leuk.. maar mag ik wel wat anders dan koffie?

ot: hij belde me om te zeggen hoe trots hij was dat ik mijn toetsen had gehaald.
Dat soort lieve kleine dingetjes <3 heerlijk..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Ads door Google
Oud 05-01-2010, 10:26
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Vanavond zie ik 'm weer!!
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 05-01-2010, 11:05
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Ja, maar wup, ik vond vroeger barmeisjes ook ontzettend onbereikbaar!
haha, nu niet meer?! Voor jou is niets onbereikbaar volgens mij.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 05-01-2010, 11:42
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Heerlijk dit , 2 dagen, afgebroken door wat colleges, bij elkaar
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 05-01-2010, 14:30
Verwijderd
vannacht uit geweest en hij feliciteerde me en vervolgens hebben we een uur gepraat, maar nu is het wel goed ofzo. hij zakt er maar in, ik laat me niet meer in pakken door zijn achterlijke praatjes.

verderrrr is het heerlijk om om 12 uur met je verjaardag op de bar te staan, een grote cocktail in je hand en alle fijne mensen je staan toe te zingen (L)
Oud 05-01-2010, 14:45
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Gefeliciteeerd! Een respectabele leeftijd
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 05-01-2010, 14:46
Verwijderd
dankje! haha ja ik vind hem mooi
Oud 05-01-2010, 16:47
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
van harte gefeliciteerd

OT: Fucked up like it used to be
__________________
Always be berating and belittling
Oud 05-01-2010, 17:38
Verwijderd
Ik betrap mezelf er soms op dat ik aan het wachten ben op het moment dat het fout gaat. Niet zozeer tot hij een fout maakt, of gaat rennen, maar veel meer tot wanneer ik de fout maak. Wanneer ik hem een keer echt pijn doen, ontzettend boos word, vreemdga, de fout in ga. Dit is veel te goed en soms vraag ik me werkelijk af waar ik dat aan verdiend heb, want ik vind het eng. Dat wat hij in mij losmaakt, is zo groot, zo veel en ik ben soms zo bang dat ik het niet kan handelen en om hem weg te jagen dan maar hele domme fouten ga maken. Bah. Soms vind ik het maar eng

Verder sprak ik net een vriendinnetje en ik maak me zorgen om haar.

Edit: @ Sanne: Gefeliciteerd!
Oud 05-01-2010, 18:14
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Gefeliciteerd Sanne!

En @SA: dat gevoel had ik in het begin ook wel eens, dat ik zo allesoverheersend verliefd was dat ik echt niet wist wat ik ermee aan moest. Heel vervelend idd. En nu wil ik je heel wijs advies geven, maar dat heb ik niet. Nouja, heb er maar gewoon vertrouwen in dat het goed komt .

OT: Mijn vriendinnetje is echt zoooooo lief! Ze kwam hier eten en het is gezellig en nouja gewoon tof . Ik heb echt geluk .
Morgen komt m'n vriendje weer hierheen en dat is fijn, want ik vond het vanochtend best stom dat hij de wekker later had gezet (hij wilde nog niet naar school omdat-ie bij mij in bed wilde liggen) en ik vind dat hij ook gewoon verantwoordelijkheid heeft. Bovendien werd ik daardoor alsnog vroeg wakker . Maar morgen zie ik hem weer dus dan kan ik het vertellen en uitleggen en dat is goed .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 05-01-2010, 18:56
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
@Neko & Dott: met een klein beetje geluk ben ik komend weekend in Enschede! Hangt van mijn werk af, maar als t een beetje meezit, lukt dat. Daten?
Ja, prima, leuk!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 05-01-2010, 19:06
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Sanne: gefeliciteerd!

@ WAT: idd. Tis gewoon raar. Maar ach, het zal wel wennen. Volgens mijn vriend komen ze wel weer bij elkaar en op de een of andere manier heeft hij dat soort dingen verdomd goed door. Dus...

OT: Damn wat een dag, 8u lang met een verslag bezig zijn met 6 man. Vermoeiend! Maar het is wel af Dat dan weer wel. En ik heb vriendlief onverwachts nog even gezien, jahoe!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 05-01-2010, 19:36
Verwijderd
Citaat:
haha, nu niet meer?! Voor jou is niets onbereikbaar volgens mij.
haha nee inmiddels laat ik mij zelfs niet meer afschrikken door overweldigende schoonheid of andere moeilijkheden zoals het benaderen van het, hard aan het werk zijnde- ietwat arrogant ogende- maar verreweg het leukste meisje uit de tent zijnde, barmeisje!
Oud 05-01-2010, 20:24
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hm ik heb een beetje naar gevoel, maar hij komt zo dus ik vind dat hij het maar weg moet nemen! Al ben ik echt super moe, dus ik vraag me af of ik nog heel leuk ben..
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 05-01-2010, 20:39
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bijna heel de kerstvakantie samen geweest en dat was fijn Ook met zijn ouders en gezinnetje enzo. Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat ik door m'n gescheiden ouders toch meer gemist heb dan ik altijd beseft heb. Gewoon dat gezinnetje-gezinnetje en samen zijn en die familie dingen enzo, daar geniet ik echt wel van. Voel me daar ook meer thuis als ik er langer ben En met hem was het gewoon heel fijn Ben nu twee dagen weer lekker in m'n eigen huisje en dat is wel onwijs fijn en stiekem vind ik twee avonden alleen ook echt heel fijn. Lekker m'n eigen dingen doen, m'n eigen ritme, m'n eigen rare streken, lekker alleen met m'n laptop in bed liggen en alle dingen doen waar hij een hekel aan heeft maar ik vind het ook wel weer fijn dat ie er morgen weer is. Denk dat we wel een goed evenwicht hebben
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #106
Verwijderd
500 18-02-2010 14:30
De Kantine Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824
Martiño
500 19-01-2010 19:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30.